رواية ابن عمى الفصل الواحد وعشرون 21 بقلم اميرة محمود

رواية ابن عمى الفصل الواحد وعشرون 21 بقلم اميرة محمود 



رواية ابن عمى الفصل الواحد وعشرون 21 هى رواية الكترونية بقلم اميرة محمود و رواية ابن عمى رواية رومانسية نشرت لاول مرة على منصة التواصل الاجتماعى فيسبوك وحققت نجاحا كبيرا لذلك سنعرض لكم اليوم رواية ابن عمى الفصل الواحد وعشرون 21


رواية ابن عمى الفصل الواحد وعشرون 21

رواية ابن عمى البارت الواحد وعشرون 21



رواية ابن عمى الفصل 20 بقلم اميرة محمود




رواية ابن عمى الجزء الواحد وعشرون 21

رواية ابن عمى الحلقة الواحد وعشرون 21



رواية ابن عمى الفصل الواحد وعشرون 21



جودي، ادهومتي أنا عايزه اتفسح اليوم كله لسه يومين ونرجع عشان سبوع نور 
ادهم، طب اومي اجهزي وياللا بينا
جودي، بص عشان متقعدش تقولي ده ينفع أو مينفعش نقيلي انت اللبس
ادهم😂😂 بغير عليكي يا جوجو محبش حد يبصلك بصه ومتعجبنيش
جودي، هو اللبس كان السبب انك انت وسلمي تسيبوا بعض
ادهم، لا كان سبب من ضمن الأسباب
جودي، طب مغيرتهاش ليه
ادهم، عشان كانت رافضه التغيير 
جودى، والله اللي بيحب حد بيحاول يتغير عشانه
ادهم، وانا بحبك
جودي، ماشي يا كبير
ادهم، طب خدي البسي ده وياللا بسرعه أنا هخلص وهخرج اقف عالبحر شويه
جودي، ماشي
ادهم خرج وواقف قدام البحر يستني جودي سلمي لمحته ندهت عليه من شباك الشاليه 
سلمي، ادهم الحقني
ادهم راح لها جرى ،في ايه
سلمي، في تعبان بره وخايفه أخرج بره وماما وبابا عايزني اروحلهم 
ادهم، طب معاكي المفتاح 
سلمي ، اه اهوو امسك وحدفتهوله
طلع لسلمي غرفتها لقاها لبسه قميص قصير جدا وجسمها كله باين
ادهم، هو فين ده 
سلمي،. معرفش بس شفته بره الاوضه
ادهم، طب أخرجي ياللا 
سلمي، لا خايفه ياادهم 
ادهم، أنا معاكي متخافييش
سلمي، طب شوفه كده شكله دخل الحمام
ادهم حط المفاتيح والموبايل وماسك المسدس وداخل الحمام يدور عليه
جودي خرجت تدور علي ادهم ملقتهوش 
جودى، أما ارن عليه اشوف راح فين ده
سلمي لقت موبايل ادهم بيرن فتحت عالطول
سلمي، أنا جيالك يا دودو أشوفه معاك في الحمام
جودي بصدمه، يخربيتك والله ماهعديهالك ياادهم
راحت علي شاليه سلمي لقت الباب مفتوح طلعت جرى علي فوق
سلمي دخلت لادهم الحمام
سلمي،اه اتزحلقت ياادهم اه ادهم راح يوقفها وهو حضنها بيقومها
جودي، اي ده انت بتعمل ايه ياادهم
ادهم، ببببدور علي
جودي سابته وجرت نزلت 
رجع اخد موبايله والمفتاح وجرى وراها
سلمي،ياسلمي ياجامده ايوه كده والله ماهخليها تتهني بيك ياادهم 
ادهم، جودي استني بتجرى ليه استني
جودي طلعت عالطريق، تاكسي استني
ادهم، أنا بكلمك استني
جودي، مفيش بنا كلام
ادهم، والله العظيم انتي فهمتي غلط
جودي، اه أنا فهمت غلط وضحكت باستهزاء جوزي في الحمام مع واحده وحضنها ولبساله قميص نوم وتقولي فهمتي غلط
ادهم,جودي لو سمحتي تعالي نروح وانا هفهمك كل حاجه في البيت بس نروح الناس بتتفرج علينا
جودي، اللي همك الناس صح مش أنا 
ادهم، ياجودي اعقلي بقي وتعالي نمشي
جودي، وأقسم بالله لو مامشيت لهصوت والم عليك الناس
ادهم شدها من أيدها بعنف 
جودي، سيبني ياحيوان
ادهم، مين ده اللي حيوان
جودى، والله ماشايفه حد قذر وحيوان غيرك
ادهم ضربها بالقلم وقعها عالارض
الناس اتلمت وشدوا ادهم بعيد عنها وركبوا جودي التاكسي
جودى، امشي
السواق، معلش يا مدام بس مكنش ينفع تشتميه قدام الناس
جودى، اسكت خالص ملكش دعوه
السواق، ماشي يا مدام انا فعلا مالي
ادهم رجع الشاليه وكسر كل حاجه فيه من عصبيته
سلمي فرحت أنه رجع لوحده فهمت أنهم سابوا بعض
،،،،،،،،،
احمد، اي يادكتور الصفراء أخبارها اي
الدكتور،. عاليه ولازم تقعد لحد ماتظبط في الحضانه
احمد، ماشي يا دكتور 
روح احمد،لنور
نور، جودي فين يااحمد😧😧
احمد، دخلت الحضانه طلعت الصفراء عاليه ولازم تقعد لحد ماتظبط
نور بدموع ، كنت حاسه يااحمد
احمد، معلش ياروحي بكره الصبح هاخدك تروحي تشوفيها نامي والصبح نروح
نور، أنا اصلا مش هعرف أنام وهي مش معانا
احمد أخدها في حضنه وقالها أن شاء الله هتبقي كويسه
نور،يارب يارب يااحمد
،،،،،،،
جودي روحت علي ڤله بباها ومعرفتش حد باللي حصل
ادهم قعد فكر مع نفسه 
ادهم، هو فعلا المنظر كان صعب أنها تفهم غير كده انا اجيت عليها اوي  بس هي كان لازم تفهمني ودي شتمتني قدام الناس أنا مش هعبرها لأنها اهنتني جامد
،،،،،،،
احمد،ردي بقي ياجودي قلبي وجعني عليكي من الصبح مبترديش أما ارن علي ادهم يارب يرد
احمد، الو ايوا ياادهم اخبارك معلش بكلمك الوقت المتاخر ده 
ادهم، الحمد لله لا ولا يهمك
احمد، مال صوتك 
ادهم، مافيش كنت نايم
احمد، هي جودي جنبك لحسن مبتردش عليه من الصبح
ادهم، هي مأجتلكوش
احمد، اجت فين هو في ايه
ادهم، اتخنقنا وسابتني ومشت الصبح
احمد، انت بتهزر صح
ادهم، اللي بقولهولك ده اللي حصل 
احمد،. والله يعني عايز تقولي أن مراتك سابتك ومشت الصبح ودي الوقت الساعه اربعه الفجر وعادي سيادتك طب لو مكنتش خايف عليها  كمراتك افتكر انها بنت عمك يا محترم
ادهم، حاكم أنا مش فايقلك شوف مين اللي أذى بنت عمه واغتصبها
احمد، وربنا انت مش محترم ولا عندك نخوه الصعايده انت بتاخد طار اختك في اختي
ادهم، افهم اللي تفهمه واختك متلزمنيش
احمد،. أنا اللي لايمكن اخليها علي ذمه حيوان زيك وقفل السكه في وش ادهم
نور، في اي يااحمد
احمد، اخوكي المحترم اتخانق مع اختي وسابتله البيت ومشت من الصبح لحد دي الوقت ومهنش عليه حتي يدور عليها
نور، يامصيبتي ازاي ادهم يعمل كده
احمد ،انا اعرف اهو اخوكي وانتي ادرى بيه
نور حاولت تهدي احمد عشان اللي عمله ادهم في اخته
نور، أنا برن عليها مغلق ممعكش رقم حد من الجيران في القاهره
احمد،. اه معايا رقم عم حسين اللي ساكن جنبنا
نور، طب رن عليه بسرعه
احمد، الو ايوا ياعم حسين معلش اني صحيتك بس ممكن تشوف اختي جودي في الڤله معلش
حسين، هو في اي يااحمد
احمد، اتخانقت مع جوزها ومش لقينها ولابترد ممكن تشوفها
حسين ،ماشي ياابني هشوفها وارد عليك حالا 
بعد شويه
حسين، الو ايوا يااحمد اه في الڤله ام ياسمين مراتي خبطت عليها علي اساس اني تعبان وعايزه الدكتور أحمد قالتها أنها بس في الفله بس بتقولي شكلها معيط جامد وبقها متعور
احمد قفل في وش عم حسين
احمد،. اخوكي المحترم ضربها والله العظيم ماهسكتله 
نور، انت بتغير ليه
احمد، رايح لأختي كله الا جودي يانور وراحت عنيه دمعه ونزل جرى
نور، استني يااحمد هتروح القاهره ازاي وبنتي اللي في الحضانه
احمد، خلي بالك من ولادي هطمن علي اختي وهاجي اخدكم
نور، ماشي ياحبيبي ربنا يطمنك
الحاج محمود قام عشان يصلي الفجر
محمود، في ايه يابتي بتعيطي ليه
نور، ادهم ضارب نور وسابها مشت من الغردقه للقاهره لواحدها
محمود، انتي بتجولي ايه أنا هكلمه افهم منيه
محمود  اتصل علي ادهم
محمود، ايوا ياولدي صوح الكلام اللي انا سمعته
ادهم، ايوه صوح 
محمود، كيف تعمل أكده في بت عمك
ادهم، عشانها مش متربيه
محمود، تصدج بايه أنا معرفتش اربيك تسيب بت عمك تروح لمصر لوحديها
ادهم، هي راحت مصر
محمود، وكمان معرفش راحت فين انت راجل انت ارجعلي بكره طوالي عايزك
ادهم، هنام وهجيك الصبح 
،،،،،،،
احمد راح لجودي بعد سبع ساعات
احمد طلع غرفتها وبيخبط، جودي
جودي، نعم يااحمد
احمد، افتحيلي
فتحت جودي الباب اتفضل يااحمد
احمد، ايه اللي حصل
جودي حكتله كل حاجه
احمد، والله العظيم ماهسيبلك حقك ماشي ياادهم
جودي بدموع مثل السيل ، أنا مخنوقه اوى يا احمد
احمد اخدها في حضنه، معاش ولا كان اللي يضايقك
جودى، أنا عايزه أطلق
احمد، ماشي ياقلبي بس اهدي دي الوقت ونامي 
جودي، كل مااهدي واحاول انام افتكر منظرهم وهما حضنين بعض في الحمام
احمد، اهدي ياجودي وانسي وحاولي معلش انا رجعت عشانك عشان مليش حد غيرك
جودي، ليك نور وولادك ربنا يخليهوملك يا حبيبي
احمد، أنا هروح بكره البلد اجيبهم جودي احتمال تخرج انهارده من الحضانه
جودي، روح يااحمد أنا كويسه روح هتهم وتعالي
احمد، هقعد معاكي انهارده واسافر بليل عشان اوصل الصبح باذن الله
،،،،،،،،،
احمد سافر الصعيد وادهم رجع الصعيد قبل احمد
محمود ،انت جيت
ادهم،ايوا يابوي
محمود، انت خليت فيها بوي
احمد دخل الڤله عليهم وجرى علي ادهم عطاله بوكس في وشه
محمود،.استني ياولدي وراح باصص لادهم عملت أكده ليه مرتك تسيب الدنيا وتطفش منيك ليه
احمد، عشان شافت الاستاذ المحترم عند خطيبته الاولنيه في الحمام حضنين بعض ولبسه قميص نوم عرفت ياعمي 
ادهم، هي حكيتلك اللي فهمته وراح حاكي اللي حصل 
احمد، ضربت اختي في وسط الناس وسبتها تمشي تصدق المفروض كلمه ذكر يشلوها من البطاقه
محمود، كيف تعمل أكده في بت عمك اي واحده هتفهم أكده انت مش ولدي انت حيوان
احمد، طلقها واتفضل تعالي معايا عند المأذون
محمود،. مينفعش يطلجها ياولدي
احمد، ليه 
محمود، اختك متجوزه من خمس ايام الناس كلامها كتير نصبر أما يعدي تلت أو اربع تشهر ويطلجها عشان سمعتها ياولدي
احمد،. بس مشفش وش ابنك يجي يشوفها ولا يقول ارجع
ادهم، لامش هرجع ومش عايزها مش أنا اللي مراتي تشتمني قدام الناس
محمود، انت تسكت واصل مسمعش حسك
احمد، نور اجهزي ياللا عشان هنرجع القاهره وانا رايح اجيب جودي من الحضانه الدكتور قال بقت كويسه 
نور، ماشي يااحمد هجهز أنا ومحمد وهنستناك
،،،،،،،،
بعد مرور شهر
جودي، نور الحقيني أنا حامل
نور، بجد 
جودي، اه والله 
نور، طب والحل
جودي، متقوليش لحد وانا هقول لاحمد ومش هخليه يعرف حد خالص ومش هنزله أنا محتجاه اوي في حياتي
نور، ولا حتي أبوه
جودي، اوعي يانور وحيات ولادك متقوليله
نور، ماشي ياقلبي
،،،،،
بعد تلت شهور معاد رجوع الكليه وطلاق جودي
جودي، ياللا يانور عشان نلحق المحاضره
نور، ماشي ياجودي أنا نازله حالا 
نزلو وجهزوا ام سيد خلي بالك من الولاد والنبي قلبي مش مطاوعني امشي واسيبهم
ام سيد، متخافييش يابنتي روحي ربنا يوفقكوا انتوا الاتنين
،،،،،،
بعد الجامعه 
نور، أنا رايحه مشوار ياجودي روحي انتي وانا هروح مشوار وأروح
جودي، ماشي يانور
،،،،،
نور راحت لادهم القسم
نور، ادهم ازيك
ادهم، ازيك يانور عامله اي 
نور، الحمد لله هو انت بالحق هطلق جودي انهارده
ادهم، اه 
نور، نسيت كل حاجه حلوه بينكم عشان سوء تفاهم كان ممكن تاخدها في حضنك وتفهمها بالراحه اللي حصل
ادهم، هي مدتنيش فرصه 
نور، اي واحده كانت عملت اكتر منها
ادهم، خلاص يانور الموضوع وراح لحاله
نور، لا مرحش مطلقهاش يا ادهم اتنازل شويه عن كبريائك ده وصل للجبروت
ادهم، نور معلش متكلمنيش في الموضوع ده تاني
نور، بص أنا عايزاك مطلقش انهارده جودي وبكره ورانا جامعه شوف لو فيها حاجه متغيره تستاهل انك ترجعلها ارجع لو شايف انك كبريائك يمنعك خليك
ادهم، حاجه متغيره ازاي يعني
نور، هستني اشوفك بكره قدام الجامعه سلام
ادهم، بوسيلي عيالك 
نور، مش عايزني ابوسلك حد تاني
ادهم، سلام يانور ورايا شغل
نور، هستناك بكره
ادهم، أن شاء الله سلام 

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -