رواية طفلة الاسد بقم حنين احمد الفصل الاول 1 - رواية طفلة الاسد

رواية طفلة الاسد بقم حنين احمد الفصل الاول 1 - رواية طفلة الاسد



رواية طفلة الاسد ( الفصل الاول 1 ) هى رواية الكترونية من تأليف الكتانبة حنين احمد وصدرت الرواية لاول مرة اخر اغسطس من عام 2021 وحققت نجاحا كبيرا فى اكثر من مجموعة على منصة التواصل الاجتماعى فيسبوك وتندرج الرواية تحت فئة الروايات الالكترونية لذلك سنعرض لكم اليوم الفصل الاول من رواية طفلة الاسد









رواية طفلة الاسد الفصل الاول 1



-البنت: انتي مجنونه يمروة بتحطي صورتي علي موقع جواز
-مروة بخوف: لا اصل اصل انا تقريبا كان عندي صرع ساعت معملت كدهه وبعدين انا كنت بهزر معاكي ي ليلو😹
-ليلي بغيظ: دة انا هقتلك ي بت *** وحاطه رقم تليفوتي لي ها حاطه الرقم لي يمروة دة انا هاكل ودانك دلوقتي 😹😹
-مروة بضحك: مالك ي شابه.... قصدي يعني قولت اخلي رقمك يطلع تريند وكدهه اوعي تكون اضايقتي مني 😹
-ليلي بخبث: لا يحبيبتي هضايق لي.... تعالي بس هاتي ايدك ابوسهااا يخلاثي عليكي امه لا الله الا الله كلهااا اتصلت بياا امبارح 😹
-مروة: شوفتي عشان تعرفي بس... وكملت وهي بتمد اديهااا يلا بوسي
-ليلي وهي بتاكل ايد مروة: منا هبوس 
-مروة بصريخ: اعااااااا يبت المجنونه سبيني.... ايدي ايدي ااااه ي ليلي والنبي
-ليلي بغيظ: ولا حمادة المر الي دخل كلمني وعايز يرتبط..... هي ناقصه مر مش كفايه المرار الطافح الي انا فيه😹😹
-مروة بضحك: ههههههه انا همشي بقااا وانتي شوفي هتعملي ايه وانا حطيت شروط تحت صورتك هتلاقي المكتب بيكلمك اما يلاقوا حد بنفس الشروط 😹😹
-ليلي: غوري الله يحرقك 
-مروة بخوف: حاضر..... وطلعت جري
في مكانن تاني....... ـــــــــــــــــــــــــــــــ في ملهي ليلي تحديدا
-البنت بدلع: انت قمر ي باشاا
-محمد بجمود: انا عارف دة 
-البت بمرقعه: طب م يلا بينااا احناا علي الاوضه بقاا
-محمد: لا انتي مش نوعي المفضل غوري ي و.......  من هنااا
-حمزة: اي ي محمد دي البت جامدة اووي
-محمد وهو يقلب في الفون: خدهاا انت انا مش عايزهااا...... اي اي دة
-حمزة بخوف: احم اي ي اسد مالك
- محمد بعصبيه: بقااا انامحمد المنياوي صورتي علي موقع جواز
-حمزة برتباك: احم احم احيييه اي دة مين الواطي الي عمل كدهه
-محمد بخبث: حمزة 
-حمزة ويكاد ينهار: احم احم نعم ي ابو الصحاب 😹😹
-محمد بعصبيه: انا هصلي انهاردة وادعي ان ميكنش الي في بالي حقيقي
-حمزة بخوف: محمد انا الي حطيت الصورة..... وهوب طلع يجري😹😹
-محمد لنفسه:اه يبن......ماشي وربنا لهوريك.....وخرج بكل هيبه من المكان
عند ليلي.......
-تن تن تن
-ليلي: الو
-المتصل:اي يمزة
-ليلي:مزة في عينك يطبق سلاطه من غير خيارة ي راجل من غير امارة ي دخان من غير سجارة 😹😡
-المتصل:ههههههه وكمان رداحه الله انا شغال علي عربيه كبدة وعايزة مراتي المستقبليه تشتغل معاياا او هجبلهاا عربيه بطاطا😹😹
-ليلي بعصبيه:دة انا هاجي احشر البطاطا كلهاا في وشك ي ابن الملزقه بقاا انا اشتغل علي عربيه بطاطا طب وليه مروح اشغل متسوله بتكسب اكتر😹😹😡
-المتصل بفرحه:واو وكمان بتفكري في مستقبلنااا ياااه يزين مخترت والله الي انتي عيزاه اشتغليه يحبيبتي انشاله شحاتهه عادي😹😹
-ليلي:تعرف لو قدامي كنت اديتك قلم علي وشك ي ابن......والله العظيم لو اتصلت تاني هاجي ارميك من الشباك يملزق انت قال بطاطا وكبدة قال غور ياض.....وقفلت وعملت بلوك 😹😹
-مامت ليلي:يلا ي ليلو الاكل 
-ليلي:حاضر يماما...وطلعت
عند محمد.....
-محمد بيقلب في الفون:اي دة اي دة مين البطل دي بقا دي حاطه صورتهاا علي موقع جواز لي الرجاله اتعمت...... وبعد مدة جاب رقم المكتب😹
-محمد بهيبه:الو
-مديره المكتب:ايوة يفندم
-محمد:انا محمد باشاا المنياوي
-المديرة بخضه:اهلا اهلا يباشااا
-محمد:في بت اسمهاا ليلي حاطه صورتهاا علي موقع الجواز البنت دي انا عايزهااا
-المديرة برتباك:بس دي حاطه شروط دينيه وكده...وحضرتك معروف عنك انك دنجوان يعني...
-محمد بغضب:انا قولت عايزاهاا يعني عايزهاا وهديكي الي انتي عيزاة
-المديرة بطمع:تمام يباشااا
-محمد بجمود:.....طيب وقفل
-محمد بفخر:بقااا المز دي تبقاا لحد غير الدنجوان
عند ليلي..... 
-تن تن تن
-ليلي بعصبيه: الو يولاد..... اي وانا فاتحه سنترال 😹
- المديرة:حضرتك صورتك علي موقع جواز وانا لقيتلك الشاب بالمواصفات الي عيزاة
-ليلي:احيييه يختي علياااا بقااا انا اخرتي اتجوز من علي موقع جواز خلاص بقيت بايرة للدرجادي اسمعي يوليه انتي انا مش عايزة عرسان ولا زفت روحي اتجوزيه انتي غوري اوليه من هناا بدل ما اجيلك😹😹🔪
-المديرة برتباك:اسمو محمد باشاا المنياوي....اكيد عرفاه
-ليلي بصدمهه:الدنجوا......😳😹
" هلا والله بفنزاتي😹🖤البارت خلص😹♥ لو مفيش تفاعل مش هكمل😹🌚 استنوة البارت الجاي نار ♥🔥


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-