رواية صعيدى علمنى الادب 2 الفصل الثالث عشر 13 بقلم حنين عادل

رواية صعيدى علمنى الادب 2 الفصل الثالث عشر 13  بقلم حنين عادل



رواية صعيدى علمنى الادب 2 الجزء الثانى 2 الثالث عشر 13 هى رواية الكترونية من تأليف حنين عادل واليوم سنعرض لكم الفصل الاول من رواية  صعيدى علمنى الحب 2 الجزء الثالث عشر 13



رواية صعيدى علمنى الادب 2 الفصل الثالث عشر 13  بقلم حنين عادل



رواية صعيدى علمنى الادب 2 صعيدى علمنى الحب الفصل الثالث عشر 13

رواية صعيدى علمنى الادب الجزء الثانى صعيدى علمنى الحب الفصل الثالث عشر 13

رواية صعيدى علمنى الادب الجزء الثانى صعيدى علمنى الحب البارت الثالث عشر 13



رواية صعيدى علمنى الحب 2 الجزء الثانى 2 الفصل الثالث عشر 13



رجع رعد الفيلا وهو متعصب ومخنوق وبيكسر في كل حاجه
احساس صعب لما تكون شايل حمل كبير ومحدش حاسس بيك
رعد /ياااااارب
دخلت جنه وهيا خايفه
جنه بخوف وتردد/بااا... بي
رفع رعد راسه وبصلها وقالها /تعالي ياجنه
هزت جنه راسها ب لا
رعد /تعالي ياجنتي متخافيش
تقدمت جنه خطوه خطوه وقعدت جمب رعد شالها رعد وقعدها علي رجله
رعد يحضنها /مالك حبيبه بابي
جنه ببراءه/زعلان ليه يابابي
رعد ابتسم /ولا حاجه ياروحي
جنه حطتت اديها علي صدره /امال هنا في صوت عالي ليه
رعد /دي دقات قلبي ياروحي
جنه /بس دي عاليه اوي يابابي
رعد /معلش شويه وهتهدي تعالي نعمل سندوتش نوتيلا لجنتي علشان عملك مفاجأه
جنه بفرح/مفاجأه اي يابابي
رعد /هنروح عند نانا وجدو سليم
جنه بفرحه /الله هنروح أمته
رعد /لما نشوف الدكتوره هتسمح أمامي بالسفر ولا لا
جنه /اممممم وهيا فين مامي
رعد /مامي في الجامعه ياروحي شويه وهتيجي
جنه /ماثي(ماشي) 
شالها رعد ونزل ودخل المطبخ وأمر الخدم بالانصراف واستغربوا اوي ان رعد في المطبخ
رعد بتفكير/فين النوتيلا اللي بتكلوها من ورايا
جنه ببراءه/احنا يابابي دى مامي غلبانه 
رعد بغيظ /اه عارفها انا جا انا حافظها 
جنه /طيب افتح الحته دي كده هتلاقي شوكلت كتير هات النوتيلا بس 
راح رعد وعمل اللي قالت عليه بس اتصدم باللي شافه كميه شوكولاته كتير اوي من جميع انواع الشوكولاته 
رعد بصدمه/اي دا كله جبتوه أمته ولا بتكلوا أمته 
جنه بصوت واطي /بث بث دا الكنز بتاعنا 
رعد /جبتوه منين 
جنه /مامي بتوقف عمو الثواق (السواق) عند الثوبر (السوبر) ماركت وتجيب وتيجي ورفعت اديها باستسلام بس انا مليث (مليش) دعوه
رعد بشفقه مصتنعه/يابريئه انتي 
جنه /ياله بقا اعملي اكل 
رعد /حاضر يالمضه 
وبدأ رعد في تحضير السندوتش وجهزه وقدمهولها 
دخلت اميره فاجاه 
اميره /اي دا اي دا بتعملوا اية
مسكها رعد من البلوزه بتعتاها كا الحرامي 
رعد /بقا انا تستغفليني 
اميره تحاول الهروب /اهدي بس يارعدي انا عملت اي بت ياجنه انتي فتنتي عليا 
جنه ببراءه /انا يامامتي دا بابي اللي شافهم 
اميره بتوعد /ماشي ياجنه
رعد /تعالي هنا انتي بتجيبي كل دا ازاي احنا مش قولنا غلط وانتي ياكبيره المفروض تمنعيها من الشوكلت الكتير تقومي تكلي معاها 
اميره /اسمعني يابابي 
رعد/ بابي مين دا انتي اللي بابي حان وقت العقاب
جنه /بابي تعال نزلني بس علشان أقف مع مامي 
اميره بابتسامه /حبيبه مامي والله 
شالها رعد ونزلها 
جنه وهيا بتجري /مع السلامه بقا ياميرووو 
اميره /اه يابت... 
رعد بتكمله /بنت اي بنت اي 
اميره /بنت رعد حبيبي 
رعد /ماشي وشالها علي ايده وطلع بيها للجناح
ونزلها في الجناح 
رعد /ياله ياقلبي غيري هدومك وتعالي وانا اعقبك 
دخلت اميره غرفه الملابس وهيا خايفه من العقاب وغيرت ولبست قميص قطني مريح يصل لفوق الركبه قصير جدا وخلخال في رجلها وإزاله ربطه الشعر (التوكه) وتحرر شعرها الأحمر الناري علي ظهرها وطلعت التفت رعد لصوت الخلخال كأنه صوت نغمه موسيقيه. 
أعجب جدا بهياتها وتقدمت خطوه خطوة أشار لها تتقدم له وأن تجلس علي رجله. 
خلجت خجل شديد من طلبه لاكن نفذت ولفت يداها حول عنقه استنشق راحتها الساحرة. 
دفن رعد راسها في عنقها يطبع علامات ملكيته وقبلها علي خدها الذي أصبح باللون الأحمر 
اميره /العقاب 
رعد وهو مستمر في أفعاله /ماانا بعقبك اهو 
ادخل يده في خصلات شعرها يقربها اليه اكتر واكتر
وذهبوا  في بحر عشقهم. 
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
أكرم /غبي وهيضيع كل حاجه 
يوسف /خلاص يااكرم اهدي بقا 
أكرم بعصبيه /داخل الصفقه مع اكبر مافيا وعاوزني اهدي 
يوسف /طب هنعمل اي رعد هيعمل اللي في دماغه 
أكرم /هيموته لو منسحبش 
يوسف /والعمل 
أكرم بتفكير /مش همضي علي العقد
يوسف /انت كده بتزود المشاكل 
أكرم /لا لازم نوقفه 
يوسف /خلاص نتكلم معاه بهدوء 
أكرم /ماشي هكلم ياسمين ونروح عنده الفيلا 
يوسف /ماشي وانا هاخد مرام 
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
في الصعيد 
سليم /بس دي الاوصول ياواد عمي ولا اي عاد 
احد الرجال /كلامك علي راسي ياسليم بيه بس كتير انه ياخد نص المحصول 
سليم بابتسامه /انت ياراجل ياطيب غلط فيه الأول يبجي (يبقي) تتحمل النتيچه(النتيجه) ولا اي 
الرجل بقله حيله /ماشي ياسليم بيه نص المحصول موافچ(موافقه) 
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
بعد مرور وقت اميرة وهيا في حضن رعد 
رعد بابتسامه ويده تمشي علي ظهرها العاري/اميرتي بتفكر في اية
اميره /اميرتك هتفكر في اي غير فيك 
رعد /اميرتي المفروض عندها تدريب صح ولا بتهربي
اميره بغضب طفولي /انا معرفش ضرب النار دا تتعلم منه أي 
رعد /محدش عارف الحياه مخبيه اي ياأميرتي صح ولا انا غلطان 
اميره /طب ما انت موجود والحرس موجود غير اني معايا حرس خصوصي اي لزمته ضرب النار 
رعد /والملاكمه 
اميره /نننننعم 
رعد /اي دا انتي قلبتي ليه 
اميره /ملاكمه اي يارعد 
رعد ببراءه /اي ياروحي هو انا غلطان علشان عاوزك تكوني قويه
اميره بقله حيله /ماشي يارعد 
رعد /شطوره فين بوسه بابي بقا 
اميره بصت له /تؤتؤ مفيش 
رعد /ليه ياروحي 
قريت منه اميره وطبعت قبله علي خده 
رعد /بتبوسي ابن اختك
اميره ببراءه مصتنعه /الله امال انت عاوز اي يابابي 
رعد /ما علينا عاوزك في كلمه مهمه اوي 
اميره نايمه علي صدره /قول ياروحي 
رعد /اميرة يوم ما رحمه ماتت سابت جواب بس الجواب كان في 
اميره بانتباه /كان فيه اي 
رعد بتردد/كان فيه بتقول اني هيا قتلت مي بمساعدة 
اميره /قول بقا هو تشويق علي الفاضي 
رعد بسرعه /بمساعدة ساميه مرات عمي 
اميره /..............



تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -