رواية عشقت صعيدى كاملة جميع الفصول بقلم ندى حمادة - رواية عشقت صعيدى

رواية عشقت صعيدى كاملة جميع الفصول بقلم ندى حمادة - رواية عشقت صعيدى



رواية عشقت صعيدى كاملة جميع الفصول هى رواية الكترونية من تأليف الكتانبة ندى حمادة وصدرت الرواية لاول مرة اخر اغسطس من عام 2021 وحققت نجاحا كبيرا فى اكثر من مجموعة على منصة التواصل الاجتماعى فيسبوك وتندرج الرواية تحت فئة الروايات الالكترونية لذلك سنعرض لكم اليوم كاملة جميع الفصول من رواية عشقت صعيدى



رواية عشقت صعيدى كاملة جميع الفصول بقلم ندى حمادة - رواية عشقت صعيدى




رواية عشقت صعيدى الفصل كاملة جميع الفصول



الفصل الاول 1 من رواية عشقت صعيدى 


ندي بفرحه معقول مش مصدقه ي عمي هروح الصعيد وهبعد عن البيت وعن بابا 
عمها شريف هو طيب جدا وبيحبها جدا 
شريف اه ي روحي هنروح نغير جو وتتفرجي علي البلد 
ندي حضنت عمها ومكنتاش مصدقه نفسها ابدا انها هتخرج من البيت لان بابها ديما بيحبسها ويمنع انها تخرج تتفسح في اي مكان
شريف يلا بسرعه البسي عايزين نلحق الطريق طويل 😍😍😍😍ندي حاضر حالا🌚🤭جهزت ندي لبسها وطبعا بعد ماعمها اقنع بابها انها تروح معاه
شريف وندي فالطريق ندي نامت من طول الطريق ولما وصلو كانت نايمه 
شريف محبش يصحى ندى عشان كانت تعبانة ونايمه ونزل سلم علي الناس صحابو كبير البلد لما شاف شريف رايح يشيل ندي طلب منو. ان ابنو الكبير هو الا شيل ندى وادم راح شال ندى وطلها الاوضه عشان تنام بس وهي في حضنو حس بحاجه غريبه وراحه غريبه مكنش عايز يسبب البنت من حضنو ولما نزلها علي السرير هي فتحت عيونها براحه ونامت تاني وهو تاه في جمال عيونها وفضل كتير بصص عليها وبيقول انها ملاك نايم 
نزل ادم وطول الوقت بيفكر في ملاكو النايم بعد شويه صحيت ندي واستغربت هي فين واي المكان ده وفين عمها خرجت من الاوضه وهي مش مركزه وخبطت في ادم وكانت هتقع من قوه ادم لكن ادم حضنها وهو استغل ده لانو حساس بيشئ غريب وهي في حضنو ندى تاهت في جمال ادم والاتنين فاقو من الموقف وندى وشها كان احمر من الكسوف وادم اعجب جدا بجمالها بعدين ندى سألتو هي فين وفين عمها وخدها ونزلها لعمها سلمت علي الناس واتعرفت عليهم وإلا هما الكبير علي الصقر ابو ادم واخو ادم امجد الصقر وهو اصغر من ادم ولا يشبه ادم ابدا 
اخت ادم نور الصقر وهي اصغرهم 
ولدت ادم متوفيه
عم ادم جابر الصقر وهو اصغر من ولده ولكنه يملك في قلبه الشر والحقد من نحايت اخيه ويريد اخذ المال والمنصب 
مرات جابر هي تشبه جابر في شره
بنت جابر وهي فتاه جميله لكنها مثل ابها وامها واسمها صفيه  
بنت جابر الثانيه وهي فتاه جميله جدا وطيبه القلب تختلف عن اهلها واسمها هنا
ابن جابر واسمه ماهر وهي مثل ابيه وامه🙆🏻‍♀️
تعرفت عليهم وكانو عائله جابر ينظرون اليها نظرات لم تفهمها ندى ابدا ولكنها قلقت وماهر ظل يتفحصها بطريقه بشعه ولاحظه ذلك ادم ولكنه لا يبين وندى كانت فرحانه جدا وطلبت من عمها انها تنزل تشوف البلد لكنه قال انو لازم الكبير يوافق وادم الصقر كمان وصدمت ندى من ذلك



الفصل الثانى 2 من رواية عشقت صعيدى 


ندى قالت نعم لي ان شاء الله اخد اذن الاستاذ ده وبتاع اي اصلا 🙄شريف لان ادم هنا هو الكبير من بعد ابوه عشان كده لازم تاخدي رأيو ندي بعند لاطبعا هو مش ابويا ولا اخويا ولا حد من اهلى ولا حد جوزي هو كبير علي نفسو مش عليا انا 
ادم اديق جدا من كلامنا واتمنى يقوم يقتها حالا وفعلا اتعصب جدا وندى خافت واستخبت ورى عمها. وبعدين نور اخت ادم قالت انا هروح معاها بعد إذنك ي ادم وهو وافق وهما خارجين ندى بصت لادم بطريقه مضحكه ومشيت وهو اتعصب جدا وخرج هو كمان يركب الخيل وندى كانت ماشيه وفرحانه جدا من البلد والحاجات الجديده الا بتتفرج عليها وفجاه ندى تاهت من نور وكانت خايفه نور رجعت البيت وقالت انها مش عارفه ندى راحت فين 
شريف ازاي ندى ممكن يجرالها حاجه وكان خايف جدا كلمو ادم يدور عليها وفعلا طار بالخيل يدور عليها وشاف ناس بيديقو ندي جري بالخيل جامد وشال ندى من وسطهم 
الله عبالنا😂🤭نكمل
ندى من الخوف فضلت مغمضه عيونها وهو مدايق عايز يشوف لون عيونها تاني زعقلها جامد وندي خافت وفتحت وهو تاه في عيونها وكان مساك ندى بايد والحصان بإيد ولما تاه في عيون ندى مركزش مع الطريق ولا الحصان ووقعو علي الارض😂😂😂🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️يفضيحه كبير البلد وقع🤭😂🙆🏻‍♀️نكمل وقعو وهي كانت تحت وهو فوق وفضلوا بصين في عيون بعض كتير اوي لحد اما فاقو علي صوت الغفير ادم اتعصب جدا
ادم انتي ازاي تسيبي نور ممكن كان جرالك حاجه انتي مجنونه 
ندى اتعصبت جدا انت الا حيوان ومش بتفهم ووقعتني فالارض وبهدلت هدومي انت مش بتفهم ادم اتجنن وكان هيضربها بس هي طلعت تجري من الخوف وهو بيجري وراها والمنظر كان هيلك من الضحك والناس لاول مرة يشوفو الصقر بالشكل ده وان في بنت تعمل كده معاه ندى فضلت تجري لحد مشافت البيت وصلت بسرعه وادم ورها
ندى خبوني بسرعه في حيوان بيجري ورايا
امجد حيوان مين ده وانا اموتو تعالى وريني 
ندى يعني انت ي امجد هتموت الحيوان ده اكيد طبعا هو فين بس وريني الحيوان فين
ندى وراك 
امجد اي فين دبجد ورايا فين😲
ندي وقعت من الضحك
ادم يعني انا حيوان هااا وانت ي بطل هتموتني 
امجد ولله العظيم لا انا اقدر ي كبير خليها عليك المرة دي ونبي 🥺
ندى بتضحك اكتر من منظر امجد 
ندى يعني قلبت قطه 😂🙆🏻‍♀️
امجد انا راضي قطه قطه انتي مالك ي ست
ادم ساب امجد وراح عند ندى وهي طلعت تجري علي الاوضه وقفلت الباب بالمفتاح وبتضحك😂🙆🏻‍♀️
ادم متعصب جدا جدا جدا لو مسكت ندى هقتلها في ايدي سبها ودخل الاوضه بتعتو وبيفكر يعمل اي فيها 
ندى بتفكير هعمل فيك اي لازم اخليك تقول حقي برقبتي😉
وقت الغده في اوضه ندى الخدامه ي ست هانم اتفضلي الاكل جاهز ندى حاضر نازله 
ادم نازل شاف ندى بصت عليه بضحك ونزلت قبلو من علي السلم وادم اديق جدا من لبسها او غيران كانت ندى لبسه بنطلون ديق جدا وتيشرت قصير ابيض ولكنه كان جميل جدا عليها وكانت لبسه تربونه علي شعرها لانها محجبه
ادم انبهر بجمالها واديق ان حد هيشوفها كده 
ماهر فضلت يبص علي ندى وعينو عليها طول الوقت وده دايق ادم جدا لدرجه انو كسر الكبايه 
ماهر مع نفسه ياه ي ندى انتي جامده اوي وهتكوني من نصيبي لازم اوقعك وتكوني تحت ايدي انا وبس 
ادم آيه البس ده إحترامي نفسك ومتلبسيش البس ده تاني فاهمه
ندى وانت مالك خليك في حالك وابعد عني ومتتدخلش في حياتي انا حرة البس الا انا عايزه قام راح عندها ومسكها من ايديها جامده 
شريف ادم انت اتجننت ازاي تعمل كده سيب البنت 
ادم بعند لا لازم اربيها 
الكبير زعق اهدو شويه مينفعش كده شريف اهدأ البت دي لازم تتعلم وتتربى صح مينفعش ترد علي حد وكمان بسبب لبسها ده 
شريف ازاي الكلام ده
الكبير متخفش انا عارف انا بقولك اي
ادم خد ندى وطلع فوق داخلها الاوضه ووقعت ندى علي الارض
ندى انت حيوان ومبفهمش فعلا ومبتعرفش تتعامل مع البنات لانك حيوان وبس 
ادم ضرب ندى بالقلم ولزقها فالحيطه ومكنش بينهم اي مسافه خالص 
ندى بتاخد نفسها بالعافية ومش قادره تتكلم ومتوترة من قربو كده 
ادم أتوتر من قربو من ندى بس مبسوط وتاه في عيونها وفجاه .باس ادم ندى وهي فضلت تقوام بس معرفتش لان ادم اقوى منها 
الباب اتفتحت والصدمه انتو بتعملوا اي



الفصل الثالث 3 من رواية عشقت صعيدى 


للكتابه ندى حماده
ادم باس ندى وهي فضلت تقوام بس ادم اقوى منها وفجاه الباب اتفتحت والصدمه انتو بتعملوا اي
كانت نور اخت ادم هي الا شافت الموقف واتكسفت جدا وادم زق ندى بعيد عنو 
ندى اتغاظت منو اوي 
ندى انت حيوان ومبتفهمش
ادم بصلها بصت ارعبت ندى لكنها بينت قدامو انها قويه نور خرجت ومكسوفه وندى جت تطلع ادم مسك ايديها وغمزلها😉وندى اديقت جدا منو وخرجت راحت الاوضه بتاعتها وكانت مدايقه
ندى هو فاكر نفسو ده حيوان وهيشوف انا هعمل في اي طلبت ندى حاجه من الغفير 🌚
ادم عملتي فيا اي ي ندى طول الوقت بفكر فيك اول مرة يحصلي كده 
ندى يووووووه بقى انا زهقانه عايزه اخرج من المكان ده هروح اركب خيل فكرة حلوة الحصان ده جميل اوي
الغفير بلاش الحصان ده 
ندى لي 
يخص ادم بيه
ندى حلوة اوي مش هركب غيرو الحصان لونو جميل جدا ولون ابيض وشعرو طويل وقوي جدا 
وكان الحصان سريع جدا جدا جدا
وندى فاشله في كل حاجه 
ادم انا مش سامع ليها صوت لي ياتري راحت فين ي غفير فين ندى
الغفير ندى هانم ركبت حصانك ي ادم بيه
ادم اتعصب جدا هي حيوانه هي متعرفش ان ده حصاني انا وبس ازاي تركبو
الغفير هيموت من الخوف ولله ي ادم بيه قولتلها ومرديتش 
جهزلي حصان تاني بسرعه خرج ادم ركب الحصان وبيجري ومش عارفه ندى فين 
ندى المكان ده غريب اوي انا فين الحصان فجاه فضل يجري وندي تصوت جامد ومش عارفه تسيطر علي الحصان 
ادم سمع صوت ندى فضل ماشي ورى الصوت لحد مشاف ندى فضلت تجري لحد اما وصلها بس الحصان سريع ومش عارفه يسيطر عليه خبطو ووقعت ندى من عليه فالطينه ووقع ادم معاها واتبهدلو جامد فالطينه 
ندى يع يع يع يع اي القرف ده 
ادم قرف مش احسن متتكسري ي ختى وبعدين انتي ازاي تركبي حصاني انتي مجنونه 
ندى متعصبه كل ده الا همك اني ركبت حصانك بس ومش همك المنظر ده وازاي هنروح البيت كده وانت كبير البلد 🥴
ادم بص لنفسو اي القرف الا احنا فيه ده لقيو ترعه مايه ادم فكر شويه وبعدين ضحك 🌚 تعالي ي ندى اغسلي إيدك ونضفي هدومك 
ندى نعمممممممم دي ترعه اي القرف ده مستحييييل بس فجاه زق ادم ندى ووقعت فالمايه وهي اتصدمت من الموقف
ندى انت مجنون وغبي ومتخلف 
ادم من كتر الضحك اتزحلق ووقع فالترعه😂
ندى تضحك حقي جه حق جه🥱🥱
ادم بص علي ضحكت ندى وسرح في جمالها وضحكتها الا بالشكل ده 
ندى اتكسفت جدا ادم يلا نمشي 
فضل ادم وندي ماشيين فترة كبيرة مش لقيين مكان يجيبوا منو لبس وشكلهم مضحك جدا
ادم في بيت هنا تعالى 
ندى اخيرااا يلا دخلنا البيت وكان ناس علي قد حالهم عرفو ادم لانو كبير البلد وجابو لبس لينا بس المضحك
ندى بصدمه هلبس عبايه ألست الحاجه طيب ازاااااي🙄🙄مستحيل 
ادم مش عارفه يعمل اي بس عايز يدايق ندى 
ادم معلش المدام حامل ومتعصبه شويه
ندى فتحت بوقها واتصدمت
ادم اقفلي بوقك ولا اقفلو انا😉
ندي هاااا 
ادم ضحك عليها جامد 
ندى دخلت لبست الهدوم ازاي هخرج بالبس ده ازاي لالالا انا البس ده عيب كبيرة اوي واسعه اوي 
ادم اطلعي بقى هموت واشوف شكلك 
اخيرااا ندى طلعت ومشيت هي وادم 
ادم لبس جلبيه واسعه بس كان حلو جدا جدا
ندى مش عارفه تمشي من الهدوم الواسعه
ادم حس بيها قام شايلها 
الناس شافوهم راحوا دوار الكبير
الحق الحق ي كبير 
الكبير في اي 
ادم بيه......



الفصل الرابع 4 من رواية عشقت صعيدى 


الغفير الحق ي كبير الحق 
الكبير في اي
الغفير ادم بيه شايل ألست هانم ولبسين لبس غير الا طلعو بيه
الكبير اتصدم هو والكل وطلعو برة يشوفو في اي
اما ادم وندى دول في دنيا تااااانيه وعمال يضحكوا ونسيو الناس كلها
شريف آيه الجنان ده ي ندى ازاي تعملي كده 
الكبير خبط بالعاصيه علي الارض وكان مدايق منهم وقال لآدم ازاي قدرت تعمل كده فينا انت ناسي انت مين 
ادم وندى خدو كميه كلام مش كويسه وندى عيطت لانهم ظلموها حتى عمها
اما ادم زعل لما شاف حزن ندى 
الكبير قرر حاجه مهمه
الكبير بص ي ادم انت كتب كتابك علي ندى الخميس الجاي وده اخر كلام وسابهم ومشي
الكل في حاله زهول 
شريف ازاي ندى هتتجوز كده
ماهر كان عايز يتجوز ندى وفكر لازم ابوظ الجوازه دي
صفيه بنت عم ادم عايزه نتجوز ادم وبصت لندى بحقد وكره 
اما ابطالنا
ادم فرحان انو هيتجوز ندى بس زعلان من الطريقه وخايف تكون ندى بتحب حد تاني 
اما ندى حاله من الزهول وبتفكر 
ازاي هتجوز بالطريقة دي انا مرتاحه لآدم بس ده مش معناه اني اتجوزو ازاي يعملو كده مستحيل اوفق 
نطقت بيها ندى امام الكل وجرح ادم بشده مش رد فعلها وذهب الي غرفته 
ادم اكيد ندى مش بتحبني اكيد بتحب حد تاني يمكن مش متقبلاني 
انا زهقت انا هتجنن من التفكير اعمل اي ي ربي 
ندى راحت الاوضه وبتعيط وافتكرت اسواء ايام حياتها لما بابها كان بيعذبها وياخد كل حاجه بتحبها ويحرمها منها وانو ديما يغصبها علي كل حاجه اتوجعت وعيطت بحرقه 
ندى كفايه وجع كفايه كده حرام هتفضلو لحد أيمته تغصبو عليا كل حاجه حتي الجواز وانهارت ندى 
ادم سمع صوت عياط طلع الصوت جاي من اوضه ندى فكر يدخل بس متردد
ادم ادخل ولا هى رفضتني ادم الكل طيب ادخل ازاي اه خلاص هدخل أقولها اني هكلم ابويا ومفيش حاجه تتم وكان حزين جدا خبط كتير 
ندى مين 
ادم انا 
ندى نعم 
ادم عايز اتكلم معاكي شويه ممكن 
ندى ماشي فتحت وكان باين علي عينيها انها حمرة من العياط 
ادم ندى انا اسف علي اي حاجه حصلت وحقك عليا وانا هكلم بابا يلغي الموضوع وهتصرف معاه انا اسف مرة تانيه
ندى انهارت قدام ادم وكانت اول مرة تعيط وتنهار في وجود اي شخص
ادم راح حضنها 
ادم في اي مالك 
ندى بعياط بهستريا حرام ي ادم تعبت كفايه كفايه لحد كده كل حاجه بيغصبو عليا فيها محدش بياخد راايي حتى في حياتي وفي الجواز بابا طول عمرو بيظلمني ويضربني وحرمني من كل حاجه بحبها وطول بعمل كل حاجه غصب عني عمري معملت حاجه بحبها💔😭😭انا مش رافضك انت ي ادم بس لي بيعملوا معايا كده زنبي اي عملت اي وفضلت في حضنو وقت طويل اوي تعيط لحد مطاقتها خلصت ونامت في حضنو 
ادم انا دلوقتي فهمت كل حاجه وفهمت لي قولتي كده معاكي حق بس انا مش هسيبك ي ندى وهتكوني ملكي. وهعوضك عن كل حاجه فالدنيا دي وهجبلك حقك ونيم ندى وخرج وقرر حاجه مهما...
ندى الصبح صحيت مصدعه اوي وتعبانه اثر العياط افتكرت كل شيء
راحت اوضه ادم علي طول كان ادم للاسف خارج من الحمام بالفوطه بس 
ندى بكسوف ووشها احمر اسفه جدا مكنتش اعرف
ادم بيضحك ومبسوط حب يغلس عليها 
ادم في حاجه اسمها تخبطي علي الاوضه هااااا افردي مكنتش لبس هدوم خلاص ها هتعملي اي بقى 
ندي اتكسفت جدا جدا قالت مش قصدي خلاص همشي 
ادم شدها لحضنو وهي مغمضه عيونها وحضنها من ضهرها وهي ضربات قلبها عاليه اوي ومتوترة ومش قادره تتحرك
ادم كان مبسوط اوي بس فاق لما ندى زقتو وجريت فضلت ادم يضحك كتير اوي عليها ولبس هدوم ورحلها الاوضه 
كانت هي قاعده فالاوضه بتكلم نفسها 
ندى اي الجنان ده ازاي ادخل كده عيب هو انا مجنونه ولا هبله وبعدين معرفتش اتحرك خالص الصراحه الود قمر اوي وموززززز 
ادم اخيرااا قولتي في حقي حاجه حلوة😂😉
ندى بكسوف اطلع برة مش اااااانت لالا انت وحش خالص
ادم فضل يضحك ادم قالها يلا ننزل عشان يعرفو قررنا قالتلو هتعمل اي
ادم زي مقولتلك 
ندى بحزن كويس احسن لينا 


الفصل الخامس 5 و السادس 6 من رواية عشقت صعيدى 


ادم وندى نزلو عشان يقولو قرارهم للكبير
ادم ي بابا احنا قررنا خلاص 
الكبير وهتعملوا اي
ادم انا وندى كتب كتابنا الخميس الجاي
صدمت ندى وكانت في حاله غريبه من داخلها سعيده ولكن تحاول اظهار انها رافضة الفكرة 
ماهر كان هيتجنن وبص عليهم بحقد 
صفيه بصت عليهم بحقد وكره حتى امها 
وشريف كان مش مصدق ان ندى وفقت علي الجواز بالطريقة دي
الكل بارك ليهم وندى طلعت الاوضه مش مصدقه ان ادم عمل كده كانت فرحانه انها هتتجوز ادم لسبب انها هتبعد عن بابها وزلو وكرهو بس في نفس الوقت خايفه من ادم ليكون مش بيحبها وعمل كده عشان خاطر ابوه لكنها غبيه ولا تعلم ان ادم يحبها 
مرة الاسبوع وجاء يوم الخميس 
ارتدت ندى فستان ابيض جميل جدا وفردت شعرها الطويل الجميل علي ضهرها وعملت ميكاب خفيف ولكن كانت مثل الاميرات 
ادم ارتد قميص ابيض وبنطول چينز وكوتش ابيض وكان جميل جدا جدا
كتب المأذون الكتاب ومضت ندى وادم واصبحت ندى زوجت ادم الصقر 
وقال المأذون بارك الله لكم وبارك عليكم وجمعا بينكم في خير ❤️
ادم طول الوقت كان بيبص علي ندى ومش قادره يبعد عينو عنها لانها كانت جميله جدا وكان غيران ان حد غيرو شافها بالجمال ده 
ادم بيفكر اي الجمال ده معقول ي ندى بقيتي ملكي انا ومكتوبه علي اسمي يمكن فترة قصيرة لكني حبيتك بجد واتمنيتك ي ندى وربنا حقق لي الامنيه بس هتتعقابي ان في حد شافك كده ي ندى
اما ندى طول الوقت بتفكر في ادم وانو ازاي جميل بالشكل ده وبتفكر ازاي بقت ملك ادم فرحانه بس خايفه
شخص ما الف مبروك ي عروسه مش تعزميني علي فرحك😒
ندى بخوف تلقائي راحت مسكت ايد ادم حس بندى وضغط علي ايديها بيطمنها بس هو مش عارف مين ده 
شريف معلش ي محمد الموضوع جه بسرعه 
محمد جه بسرعه انك تجوز بنتي من غير علمي ي شريف 
ادم عرف ان ده ابوها واديق جدا منو 
محمد رايح نحيت ندى وهي خايفه جدا وبتستخبه ورى ادم 
ادم وقف في وشو وقال مش هتبارك ليا ي حمايا
محمد انت مجنون انت فاكر انك خلاص اتجوزتها وختها مني انا هطلقها منك واجوزها الا انا عايزو فاهم 
ادم بثقه شد ندى لحضنو وهي مسكت في حضنو جامد
ادم بثقه دي مراتي ومحدش هياخدها مني انت فاهم واتفضل امشي من هنا
انت مش معزوم علي الفرح اصلا 
محمد شد ندى من حضن ادم وحاول يضربها 
ادم اتعصب جدا ومسك ايدو ادم انت اتجننت ازاي تفكر تقرب من مرات الصقر انا ممكن أقتلك فاهم دي مراتي 
محمد ندى قوليلو انك عايزه ترجعي مع ابوكي 
ندى لا انا عايزه افضل مع ادم جوزي وبس
محمد بقى كده بكرة نشوف ي ندى هعمل اي فيكي ومشي
الكل فرحان بكتب كتاب ادم والاكل كتير والبلد كلها فرحانه
ادم خد ندى وخرج
طول الطريق ساكتين
ادم حب يغير الجو بيقولها انا هخدك مكان جميل ديما بروحو
ندى قالت ماشي 
وصلو المكان كان عباره عن مكان ادم بيحبو اوي ادم بيحب الرسم ورسمو جميل ندى اتفجات بالمكان وقد اي هو جميل وفضلوا يبصو لبعض والكل ساكت 
ندي لي اتجوزتني ي ادم 
عشان احميكي 
ندى تحميني من آيه
ادم من اي حد اذكي وجرحك انتي لما مكنتيش في وعيك حكيتي كل حاجه مريتي بيها ي ندى 
ندي عيطت
ادم حضنها جامد وقالها هكون سند ليك♥️وهكون اب ليك♥️وهفضل جمبك ومعاكي وهتعملي الا انت عايزه ومش هغصبك علي حاجه🤗
ندي عيطت وحضنتو جامد اوي وقالتلو يديمك ليا ♥️ادم مقدرش يمسك نفسو وباسها جامد اوي وندى اتجوبت معاه وكانت مبسوطة لاول مرة بالشكل ده
ندى بكسوف ممكن نروح بقى 
ادم مسك ايديها وقالها يلا ي عروستي🌚♥️
ندى مكسوفه ووشها احمر 
روحو البيت والكل شاف انهم مبسوطين في منهم فرح وفي منهم حزن
وكل واحد راح الاوضه بتعتو وبيفكر في التاني 
ادم عملتي فيا اي ي ندي مش قادر ابعد 
ندى كانت فرحانه اوي ان ربنا بعتلها سند ليها فالدنيا وفضلت تفكر في ادم لحد اما نامت
اما ادم مش عارفه ينام وفجاه فكر انو يروح يشوف ندى راح علي الاوضه وفتحها بالراحه
كانت ندى لبسه قميص ابيض هادي وجميل جدا وكان فوق الربه 
ادم شاف المنظر اتصدم ومش عارفه يعمل اي وهي شكلها حلو اوي قرب منها وباسها برقه وفضل يبص عليها 
وبعدين خرج احسن يتهور









تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-