رواية عاجزه ولكن الفصل الخامس 5 كوكى سامح - رواية عاجزه ولكن

رواية عاجزه ولكن الفصل الخامس 5 كوكى سامح - رواية عاجزه ولكن




رواية عاجزه ولكن ( الفصل الخامس 5 ) هى رواية الكترونية من تأليف الكتانبة كوكى سامح وصدرت الرواية لاول مرة اخر اغسطس من عام 2021 وحققت نجاحا كبيرا فى اكثر من مجموعة على منصة التواصل الاجتماعى فيسبوك وتندرج الرواية تحت فئة الروايات الالكترونية لذلك سنعرض لكم اليوم الفصل الخامس 5 من رواية عاجزه ولكن




رواية عاجزه ولكن الفصل الخامس 5 كوكى سامح - رواية عاجزه ولكن





رواية عاجزه ولكن الفصل الخامس 5



حازم.. زى ما فهمتى، انتى هتنزلى وهترمى نفسك
قدام العربيه ولما تتدخلى الفيلا اى حد يسألك
متتكلميش وزى ما قولتلك واتفقت معاكى
لو حد قالك اهلك فين، تقولى ماتوا فى حادثه
وانا عايشه لوحدى وبشتغل
__ فتحت الباب ونزلت، حاضر 💔
حازم اتجهه الناحيه التانيه ونزل من العربيه
ومراقبها
ود نزلت والدموع فى عينها وبداخلها
انا لازم اموت واروح ل هاجر 💔
مش هقدر اعيش واكمل حياتى من غيرها
عربيه يونس اتحركت وود بتتحرك بالعكاز
رمته على الأرض واتجهت ناحيه على العربيه
يونس اتحرك وبسسسسرعه رهيييبه
ود بتقرب، لازم اموت، انا جيالك يا هاجر😭
وفتحت ايدها، يونس شافها وبطئ السرعه
ولما قرب منها مكانش متخيل اللى هيحصل
رمت نفسها تحت العربيه
نزل يونس بتوتر وفزع، كانت فاقده الوعى
تماما، شفايفها كلها دم، شالها، بص فى وشها
فتحت عينها وبصوت خافت، سبنى اموت
__ البواب دخل يجرى جوه الفيلا
يونس بيه عمل حادثه
الام بصراخ.. ابنى جراله حاجه 
البواب.. لا يا هانم، ده داس بنت بعربيته
الام.. ابنى راح فى داهيه 
__ دخل يونس وود على ايده وعينه مش مفارقه
النظر ليها، طلع على اوضته ونيمها على السرير
الام طلعت وراه وبصراخ وخضه
البنت جرالها حاجه 
يونس بتوتر.. مش عارف، بس هى فاقده الوعى 
طلب دكتور العيله وبعد ما وصل وكشف عليها 
قال، كدمات، كتب لها على علاج
خرج البواب يشترى العلاج 
يونس واقف قصادها جمب السرير 
وطى عليها وبهمس، انتى كنتى عاوزه تموتى 
نفسك بجد 💔
خرج من الاوضه وسابها نايمه
بعد مرور ساعه، ود فاقت ولقت نفسها 
على السرير وطبعا كانت عارفه ان ده بيت يونس
قامت من مكانها وهى مش قادره تتحرك 
ليه  مموتش يارب، كان نفسى اموت وأرتاح 
من اللى انا فيه، اروح ل هاجر 😭
فتحت الباب وخرجت وبصت
شافت الفيلا فاضيه وخافت تنادى على يونس
نزلت وهى ناويه على الانتحار 
كانت بتتعجز على السلم، وافتكرت انها نسيت 
العكاز، رجعت وخدته من الاوضه
سمعت صوت ست تصرح من الألم
ايه ده فى حد تعبان هنا 
كان صوت خارج من اوضه مامت يونس 
ود اتحركت ناحيه الاوضه وفتحت الباب 
لقيتها واقعه على الأرض وماسكه جمبها
وبتصرخ، قربت منها وهى بتتعجز 
وبخوف.. مالك، انتى تعبانه 
الام بوجع وصراخ.. بموت يا بنتى، اندهى اى حد
وقفت مكانها مش عارفه تعمل ايه، بصتلها 
انا معرفش حد هنا، ممكن اساعدك بأيه 
الام.. انا بموت وبتصرخ بأعلى صوتها 
يونس كان فى المطبخ وطالع على السلم 
سمع صوتها جرى على الاوضه ودخل وشاف
ود بتحاول تقومها، شال امه ونيمها على السرير
__ الاب وصل، كان معاه بنات اخت مراته
رضوى وأسماء" بنات خالته" ركن العربيه 
دخلو الفيلا وطلعوا على صوت 😱صراخ الام 
الأنصارى بقلق وخوف.. مالك يا نجاة 
رضوى وأسماء فى صوت واحد.. مالك يا خالتو 
اسماء قربت من يونس لما شافت ود 
رضوى متنحه ليها... 
يونس بحزن.. كريزه الكلى يا بابا 
بس صعبه، انا اديتها المسكن ويارب تبقى كويسه 
قعد على الكرسى، كان مضايق وقلقان على زوجته
وبص ل ود وبتعجب.. هى مين دى!؟ 
رضوى قربت من ود.. انتى بقى الخدامه الجديده. 

 

تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت الجديد اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك اضغطى هنا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-