رواية ليالي الرعد الفصل الثانى عشر 12 بقلم رودينا - ليالي الرعد
رواية ليالي الرعد الفصل الثانى عشر 12 هى رواية الكترونية من تأليف رودينا او كما تطلق ديد روز سنعرض لكم الجزء او البارت او الفصل الثانى عشر 12 من رواية ليالي الرعد
رواية ليالي الرعد الفصل الثانى عشر 12
ليالي: ااااااااااااا
رعد: مالك في ايه
ليالي: الحقنييييييي
رعد:في ايه
ليالي:😭😭 صرصار صرصاااار
رعد بضحك: ياشيخه الهي يخدك ياشيخه حرام عليكي افتكرت في حاجه
ليالي بصراخ: إقتلوا بسرعه
رعد قتله
وبعد شويه
رعد لليالي: قومي البسي يلا
ليالي: اشمعنا
رعد: هنخرج
ليالي: هنروح فين
رعد:هنخرج نتمشي شويه بما اننا بقينا بليل
ليالي بفرحه: اشطا
بعد ما جهزوا رعد خدها وخرجوا اتمشوا علي الكرنيش شويه ومشوا من قدام محل هدايا
ليالي: رعد ممكن تجبلي بلوره من ديه
رعد: اه طبعا ممكن
وخدها ودخلوا محل واشترلها بلوره فيها واحد ووحده حضنين بعض والتلج بينزل عليهم و الارض مليانه تلج ليالي الي اختارت الشكل ده
رعد بمشاكسه: بس اشمعنا الشكل ده يعني
ليالي ببرائه: البنت والولد الي جوا شبهي انا وانت واحنا حضنين بعض واخترتها فيها تلج علشان بحب الشتا
رعد بضحك: يا شيخه
ليالي بضحك: ياشيخ
بعد شويه رجعوا البيت وناموا
تاني يوم الصبح
رعد قام الصبح خد شاور وخرج ليالي صحيت لقيت رعد لابس بدله وبيسرح شعروا
ليالي بنوم: متشايك ورايح علي فين وكملت بهزاراوعي تكون رايح تخوني
رعد: اخون مين بس هو انا أقدر
ليالي:ما انت لابس ومتشيك ورايح للبنات تعكسك
رعد ضحك وراح قعد قدمها علي السرير وباس دماغها وقال: متخفيش رايح الشركه
ليالي: هتتاخر
رعد: مش عارف
ليالي: يعني هتيجي بليل
رعد: يعني ساعت المغرب كده
ليالي: لا دول كتير اوي
رعد: شغل
ليالي: طب انا هعمل ايه طول المده ديه
رعد: مسك الفون ارسمي غني ارقصي اقرأي قصه
ليالي بتذمر اطفال: ماشي
رعد باسها من دماغها تاني وقال: انا نازل عايزه حاجه
ليالي: لا شكرا
رعد نزل راح الشركه وبدا في شغلوا
رعد رن الجرس علشان السكيرتيه تجيلوا
السيكرتيه دخلت: افندم يارعد بيه
رعد: عندي اي اجتماعات انهارده
السيكرتيه: عندك اجتماع مع صاحب شركه ******* الساعه تسعه حضرتك والمدام و هو والمدام
رعد: تمام اتفضلي
مشيت السكرتيره ورجع رعد للشغل تاني
نروح بقي لليالي شويه
ليالي عملت كل حاجه رعد اقترحها عليها لحد ما رعد جه رعد دخل لقئها بترقص ليالي اتخضت وبطلت رقص
رعد: متكملي وقفتي ليه
ليالي: هو ايه الي وقفت ليه انت بتقول ايه
رعد: ايوا يعني عادي يعني ماكنتي تكملي عادي وكمل بمشاكسه
ليالي: رعددددددد
رعد: يوه يابنتي انا جوزك
ليالي: اوعي يعم بس كده
رعد ضحك وقال: عندنا معاد شغل بليل الساعه تسعه
ليالي: وانا مالي انت قولت شغل يعني عندك ايه بقا الي خلها عندنا
رعد: المعاد بتاع الشغل اللي هيحضره انا وانتي و صاحب الشركه التانيه ومراته
ليالي: تمام
رعد: طيب ايه تأكلي ايه
ليالي: هو انت بتسالني انا عملت اكل خلاص
رعد: نعم ياختي انا مش قولتلك متعمليش اكل علشان لسه تعبانه
ليالي: اه معملش اكل علشان تعبانه بس ارقص عادي صح
رعد: خلاص يا ستي متزعليش عملتي ايه بقي
ليالي: عملت محشي
رعد بصدمه: نعم يختي؟
ليالي: محشي ايه مسمعتش
رعد: يعني مش كفايه أن انتي تعبانه لا وتعملي اكله تتعب اصلا
ليالي: ملكش دعوه يا عم انا اللي هتعب ولا انت
رعد: ماشي يا ليالي
كلوا وجهزوا وراحوا المقابله وقعد رعد و صاحب الشركه يتكلموا في الشغل ومرات صاحب الشركه بتبص لليالي بتكبر وغرور وليالي هاين عليها تقوم تجيبها من شعرها علشان مبتحبش الناس المتكبرين والمغرورين وبعد مده كل واحد خد مراته وروح ورعد حس أن ليالي مدايقه
رعد: لولو مالك في ايه
ليالي: الست البومه ديه بارده اووووف كنت عايزه اقوم اجيبها من شعرها
رعد ضحك وقال: ليه عملتلك ايه
ليالي: اضحك اضحك
رعد بضحك: ايوا برضو عملتلك ايه
ليالي بعصبيه منها: متكبره ومغروره اووووووف
رعد بضحك: خلاص معلش حقك عليا
ليالي: ماشي
رعد: طيب يلا ننام ولا ايه
ليالي: يلا
رعد بعد ما ليالي نامت قام خرج بره الاوضه واتصل علي ريهام
ريهام: الو
رعد : ريهام هانم اهلا
ريهام: ...............