رواية صغيرة ارهقني عشقها عشقا الفصل التاسع 9 بسملة بدوي - رواية صغيرة ارهقتني عشقا

رواية صغيرة ارهقني عشقها عشقا الفصل التاسع 9 بسملة بدوي - رواية صغيرة ارهقتني عشقا



رواية صغيرة ارهقني عشقها عشقا ( الفصل التاسع 9 ) هى رواية الكترونية من تأليف الكاتبة بسملة بدوي وصدرت الرواية لاول مرة فى سبتمبر من عام 2021 وحققت نجاحا كبيرا فى اكثر من مجموعة على منصة التواصل الاجتماعى فيسبوك وتندرج الرواية تحت فئة الروايات الالكترونية لذلك سنعرض لكم اليوم الفصل الفصل التاسع 9 من رواية صغيرة ارهقني عشقها عشقا



رواية صغيرة ارهقني عشقها عشقا الفصل التاسع 9 بسملة بدوي - رواية صغيرة ارهقتني عشقا




رواية صغيرة ارهقني عشقها عشقا الفصل التاسع 9



عند صهيب راح يطمن عليها وفجاه قبل ما يفتح الباب 
لقاها بتتكلم في الفون بتقول بعياط ...... الو جدو جدو تعالى خدني  وانفجرت في العياط ،صهيب بعصبيه كسر الباب واخد الفون ورماه على الأرض بشر 
-روز بخضه ...... ص صهيب 
صهيب مسح على وشه بعصبيه وقال بصوت هادئ ولكن مخيف......... جبتيه  منين جبتييييييه منيييييين 
-مفيش رد
جبتييييييه منيييييين بقولك 
بقا كده طب تمام ومسكها من شعرها 
قاطعته بصراخ......... ابعد ععني  ابعد بقا يشيخ انت عايز مني اي 
بصلها ببرود عكس النار الي جواه 
واضافت بخوف مش هقولك جبته منين مش قاااايله ، جده جاي الوقتي وهياخدني بس يخساره انا كنت معتبراك اناني وقوتي وضهري بس انت كسرتني بافعالك طلعت اوحش منهم   حراااام عليك بقا ابعد سيب شعري انت بتوجعني بس عارف وجع قلبي اكبر
صهيب ببرود .....حلو الشو ده هايل يفنانه تصدقي طلعتي ممثله حلوه عايزه تقلبي الطربيظه عليا صح واطلع انا الوحش وال***** صح بس بعييينك يروووز انا عارف كل الأساليب ***** دي
روز بصتله بقهر وحزن ووقفت قدامه وبصتله في عيونه بالم ومدت أيده وقعدت تضربه على صدره كتير 
بصلها ببرود وقال بصوت مخيف ........لآخر مره بقولك مين الي جابك الفون ده 
مش هقووووووولك 
 مييين الي  اعطاهولك
تمام خلاص متقوليش انا هعرف بطريقتي ويالا قدامي
ععلى فين 
على الجناح ،انتي فكراني هسيبك لوحدك تاني قدامي ياااالا  ،انا شكلي اتساهلت معاكي كتير بس خلاص هتشوفي الوحش التاني ليااا اخلصي 
مشت بخوف قدامه للجناح 
على الأرض 
مممش فاهمه 
نامي على الأرض 
بس
اخلصي 
وراح مسك ريموت التكيف افتكرته هيدفى الجناح لكن شغله على وضع البارد 
بصتله بعتاب وقهر ولسا هتجيب حاجه تفرشها على الأرض 
قاطعها وقال ......كدهو من غير حاجه بالتيشرت الحلو ده الي كنتي نازله بيه  
 وراح نام على السرير بكل ارياحيه وغمض عيونه ،بصت عليه بالم وانكمشت على نفسها ونامت على الأرض 
بعد فتره فتح عيونه بحزن وراح يشوفها لقاها نامت اشتالها ونيمها جنبه وحضنها جامد ورجع نام 
الصبح
روز صحيت قبله اول ما لقت نفسها جنبه اتخضت وقالت في نفسها بغضب ......نا ايه الي خلاني انام جنبه غبيه غبيه اوي أنا لازم اقوم قبل ما يصحا بتحاول تبعده مش عارفه أيده محاوطاها جامد من خصرها 
روز بخوف .....اعمل اي اعمل اي   
فتح عيونه وقالت بغضب مزيف........انتي ايه الي جابك جنبي مش قولت نامي على الأرض (لا والله مش انت يبني الي شيلتها ولا خيالي 😒)
انا انا مش عارفه انا قومت ازاي من على الأرض انا 
قاطعها ببرود ........ قومي البسي بسرعه 
لييه قالتها بخوف 
من غير كلام كتير الي أقوله يتنفذ وسابها ومشا 
بعد فتره 
خرجت ببنطلون بوي فريند واسع جينز وتيشرت بيبي بلو وكوتش ابيض وسابت شعرها 
خرجت لقيته بيسرح شعره قدام المرايا كان وسيم اوي ببدلته الرمادي ،شاف انعكاسها وقال بغضب .....لمييي شعرك واول واخر مره اشوفه مفرود بره 
نفذت كلامه من غير كلام فجأه لقيته مسك وشها بعنف وقال بشر........ ايه الي على شفايفك ده 
ااا ده ده مرطب شفايف 
يتمسح بدل ما انتي عارفه طرقي الخاصه الي همسحه بيها 
غصب عنها اتكسفت ووشها احمر ،اخدت منديل ومسحته
مسك أيدها وخرج برا الجناح وبرا الفيلا كلها وكان السواق مستنيهم قدام البوابه 
صهيب ببرود....... اطلع 
على فين ياصهيب بيه 
على المول 
بصت له بستغراب اتجاهلها وطلع  اللابتوب وقعد يشتغل عليه
روز في نفسها .....انسان بارد وكل حاجه شغل شغل شغل اي انسان آلي وبعدين اي كل الحراسه دي احنا هنتخطف أو هيحصلنا  حاجه لو مشينا زي الخلق
قاطعها صوته ببرود وقال....... هحاسبك على كلامك أما نرجع  وبعدين شغلي ووضعي لازم كده انا شخصيه مهمه وليا أعداء بعدد شعر راسي يعني كل ده مش على الفاضي ورجع يشتغل
بصتله  بانبهار وصدمه وقالت .....انت عرفت ازاي ب الي بفكر فيه
بصلها ببرود وقال .....يمكن عشان بتفكري بصوت عالي 
وثواني ووصلوا كان المول كبير اوي ومافيهوش ناس كتير 
بصت له باستغراب وقالت .....اي ده دي معجزه المول فاضي ازاي ده 24ساعه زحمه 
قاطعها مدير المكان 
اهلا اهلا ي صهيب بيه منور 
قاطعه ببرود وقال ......عارف مش بتاعي 
تسريع الاحداث 
اشترو لبست كتير اوي وبعدين وقفوا قدام محل ملابس داخليه حريمي 
روز بكسوف........احم ماشي هدخل انا 
قاطعها بنظره  بسخريه وقال ورايا بصتله بصدمه وقالت ......انت رايح فين 
دخل وقعد على الكنبه ببرود وغرور وحط رجل على رجل وولع سجاره دخل بنت عامله زي المهرج بالميكب الي في وشها ولبس الضيق القصير وقالت بدلع ....... تؤمر بحاجه يباشا 
ايوه وقعد ينقي لبس لروز بكل جراءه ووقاحه وروز واقفه هتموت من الكسوف وبرده هتموت من الغيره وهي شايفه البنت قاعدته تتدلع وبتحاول تلفت نظره
روز بسرعه ......ما خلاص 
صهيب بصلها بخبث وقال ......  في اي 
روز بتوتر ...... يالا عشان تعبت وعايزه انام 
البنت بدلع ..... مش عايز حاجه تانيه يباشا 
صهيب أما لقا روز واقف زعلانه وخلاص هتعيط 
 قال  بغضب .....الي قولتلك عليه وافقي عدل احسنلك عشان معدلكيش
البنت باحراج .....احم ححاضر 
فرح جواه اما لقاها ابتسمت راح لها وقال بخبث ...... غيرانه 
روز بتوتر.....وانا هاغير ليه احنا مفيش بنا حاجه وكده كده هنطلق 
صهيب اتعصب من كلامها اوي وضغطت على أيده جامد لحد ما تفاصيله ابيضت 
روز خافت من شكله ، قاطعها وهو بيقول للبودي جاردات يشيلوا الشنط 
تسريع الاحداث خرجوا من المول ، واول ما وصلوا لقوا عمها وابنه والجد قاعدين في الصالون 
صهيب رفع حاجبه بشر وقال بصوت جمهوري .....انتوا بتعملوا اي هناااا
محمود بمكر ...... جاي اخد حبيبتي 
صهيب بغضب جحيمي مسكه من ياقه القميص وضربه بالبوكس في وشه .....بتقول اي يبن *****
 محمود بخبث....هي الي اتصلت بيا 
صهيب بصدمه ووو
صهيب بصدمه وخوف ..... روووز 
روز في عالم تاني ماسكه السك*ينه وبتحاور تنت*حر صهيب راح لها بسرعه ورما الس*كينه بغضب على الأرض وقال بصوت جمهوري ....... انتي اتجننتي ايه الي كنتي هتعمليه ده يغبييييييه
 روز بصراخ ......ابعد عني أنا لازم اموت ابعد عني بقاااا سيبني اموت سيبني انا معتش قادره استحمل خلاص انا عايزه اروح لماما وبابا العالم ده وحش اوي ابعد سيبني اموت 
صهيب حضنها جامد وهي بتحاول تبعده وبتتحرك بعشوائية و تصرخ وبتعيط جامد  لحد ما استسلمت لحضنه وقالت بدموع وصوت باكي ...... ا.ب.ع.د  معتش قادره استحمل ،انت لي بتعمل فيا كده انا مش بحس بالأمان غير في وجودك لي بتعمل فيا كده  انت بقيت وحش اوي لي بتعمل فيا كده حرام عليك اهي اهي انا عايزه ماما اهي اهي وقعدت تتكلم بكلام مش مفهوم لحد ما نامت اشتالها ونيمها جنبه واخدها في حضنه 
في نفسه....... عايز اديكي فرصه بس خايف يروز خايف اوي  اعيش التجربه تاني انا خايف لزمن يتعاد تاني ، بس انا عايزك جنبي معايا ملكي انا حاسس انك غيرهم ايوه غيرهم خليتي الحجر ده "يقصدك قلبه "يدق لاول مره وليكي ايوه انا بحبك مش عارف امته بس بحبك اوي وحضنها وقعد يعيط على الي حصله وفجأه مسك فونه بسرعه 
الو 
الو ي ادم انت فين 
انا براا البلد عشان موضوع الوريث
 الطريقه غلط ي ادم قاطعه ادم خلاص يصهيب الي حصل
امممم  عملت اي في الموضوع الي قولتلك عليه
بدور عليها يا صهيب مش لاقيها خالص بس متخافش ي صاحبي مش هرجع غير بيها 
صهيب بحب اخوي ...... تسلم يا صاحبي ماخيبتش ظني بيك ابدا 
ادم بطيبه........ احنا اكتر من اصحاب يا صهيب احنا اخوات 
صهيب بحزن ....... ريماس اختي يا آدم عايزاها وحشتني اوي هي الي بقيالي ماشوفتهاش من يوم  ******ما خادتها ومشت عشان تتجوز الكلب ******
ماتخافش يصاحبي مش هرجع غير بيها أضاف بمرح .....اقفل بقا عشان عندي ليله هنا إنما اي صباحي هههه
صهيب بغضب مزيف ...... اقفل ي ***** ينسوان*جي اقفل 
ادم بضحك...... هو في احلى من النسوان يعم هقفل بقا 
اول ما شافته قامت ريماس....بدموع .....والنبي يبيه انا عايزه ارجع تاني والنبي روحني والله انا مش كده واذا على الفلوس الي دفعتها فيا لجوز امي فاوالله هشتغل جامد وادفعهملك  بس والله انا مش زي الي في دماغك
ادم ببرود.....مش كده ازاي يقطه انا جايبك من نايت كلاب 
آه بس والله انا مش كده 
بت انتي انا مش عايز وجع دماغ انتي مش عارفه انا مين ولا اي، و متخلقتش لسا الي تقف في وشي وتقولي لا  فااااااهمه 
ف.فاهمه  بس عايزه امشي قالتها بنكسار وبتعيط 
بت انتي احنا الي هنعيده هنزيده بقولك اي انا دافع فيكي 2مليون جنيه بس تصدقي مش خساره فيكي تستاهليهم بجمالك ده بس هتنكدي هزعلك وزعلي وحش اوي  وبعدين انا هبسطك اوي معايا اتفاق ب5مليون جنيه لو وافقتي هديكي الشيك بال5مليون جنيه غير الفيلا والعربيه  وهأمنلك مستقبلك هااا قولتي اي 
انا مش عايزه حاجه انا عايزه اروح بس 
برده بتقولي اروح بصي بقا عشان انتي لسا مشوفتيش الوش التاني ليا خروج من هنا مستحيل الا على موتك فهمتييييي
طب طب اي الاتفاق 
ايوه كده تعجبيني الاتفاق بقى هو الوريث 
ووريث  طب وانا مالي 
ادم بوقاحه ....... مالك ازاي اومال انا جايبك لي 
يعني اي 
يعني الولد هاجيبه منك 
انا انا ممش مموافقه وبعدين كده حرام 
انا هتجوزك 
لا والنبي مش عايزه اتجوز 
مش بمزاجك انتي الوقتي ملكي اشتريتك خلاص منه وبعدين فكري في اخوكي متبقيش انانيه ولا عاجبك بهدلته دي لسا شاب صغير يعني وولاد الحرام كتروا اليومين دول في اي وقت هتلاقيه طلعوا عليه شويه رجاله ضرب*وه علقه مو*ت ولا عربيه تخبطه ويبقي قضاء وقدر يعيني لسا شاب صغير 
بصت له بدموع وانكسار......انا انا موافقه 
ابتسم بغرور ......شاطره يبطتي 
شويه ودخل المؤذون 
المؤذون .....اين وكيل العروس 
دخل جوز امها .......أنا 
المؤذون....... اين موكل العريس 
واحد منهم .......انا 
المأذون........ تمام امضي هنا يبنتي 
ريتال بخوف ..... ححاضر ومضت 
المؤذون .......اين العريس 
ادم ببرود  .......انا
امضي يبني  ،مضا
"بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير"
جوز امها سعيد بحب مزيف ........ مبروك يحبيتي ولسا هيقرب منها 
ادم ببرود .....براااا 
خرجوا 
اطلعي على فوق اطلع تكوني جاهزه ماشي ي عروسه 
بتبصله بخوف 
انطقييييييي
مماشي
اسمها حاضر امشييييي
طلعت وقعدت على السرير بتفتكر  الي حصل 
فلاش باك
دخلت سماح 
يالا يبنات اجهزوا 
ريماس بخوف ...... انا لا صح 
لا وانتي كمان جوز امك الي قايل ومأكد كمان 
ثواني ولقيتهم خرجوا كلهم كانوا فرحانين وبيجهزوا ماعدا هي بقيت تعيط بس  لحد ما خرجت لقيت شاب طويل اوي وجسد ضخم مليان عضلات بتحاوطه هاله من الهيبه   بعيون سوداء جميله بس مخيفه وبارده وبشره قمحيه جميله وشعر حالك السواد حريري لابس بدله سوداء وقاعد خاطط رجل على رجل وبيشرب كاسه ببرود  كانت واقفه وراهم وبما أنها قصيره دا ساعدها أنها تشوفه بس هو مايشوفهاش لحد ما وقف وقال بغضب...... اي ده ياسعيد 
اي يباشا معجبكش حاجه طب شوفت ريماس ازاي معجبتكش
دموعي نزلت برعب انا وافقه ورا اصلا عشان مايشوفنيش 
سعيد شدها من أيدها جامد 
ادم ابتسم بخبث وقال ...... انا عايز دي وبعدين قال بجراءه....... دي زي ما هيا ولا حد فتح الكرتونه 
سعيد بسرعه ......لا يباشا اول مره دي انا نزلتها مخصوص عشانك 
ادم ببرود....... حلو وده الشيك ابو 2مليون يالا يقطه قدامي 
_عمو سعيد ما تسيبنيش ارجوك مش عايزه اروح معاه يعموووو 
اتجاهلها ومشا 
اند فلاش باك
طلع لقيها زي ما هي اتعصب جامد وقال ......مش قولت اطلع تكوني جاهزه  اخلصيييي اجهزي
بصتله بخوف وقالت .... ححاضر 
دخلت وقعدت تعيط كتير وبعدين قامت اخدت شاور ولبست بجامه ستان سودا وسابت شعرها البني الحريري وخرجت وهي مستسلمه جدا ضعيفه مش قادره تقاوم حتي 
اول ما خرجت بصلها بانبهار وصدمه وزهول عشان كانت لابسه طرحه الاول ولبس واسع مش محدد شكلها
قرب منها بتوهان وبيمشي أيده على شعرها برقه وإعجاب وقال انتي ازاي بالجمال ده انتي اسمك اي
ريماس بدموع ......اسمي رريماس ممكن اطلب منك طلب لو لو سمحت ارجوك 
ادم رفع حاجبه بخبث......وقال عايزه فلوس هديكي الي عايزاه
لا لا انا انا بس عايزه ششويه وقت بس ارجوك 
ادم  صعبت عليه وقال ببرود........ ماشي بس مش عشانك عشان مش جايلي مزاج ليكي ومشا بس لفت نظره سلسلتها وقال بصدمه ......انتي جبتي السلسله دي منين
ريماس بخوف وقالت بحب .....دي ما اخويا كان جايبهالي وانا صغيره 
اسمه اي 
صصصهيب
ادم بصدمه وووو
في الجهه الأخري
صهيب صحا من النوم ملقاش روز جنبه قام بخضه وخوف وقال بصوت عالي.......روز رووووز انتي فين وفجأة ....
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -