رواية جحيم رحيم الفصل الخامس عشر 15 بقلم ميرا ابوالخير - رواية جحيم رحيم
رواية جحيم رحيم الفصل الخامس عشر 15 هى رواية من كتابة ميرا ابوالخير رواية جحيم رحيم الفصل الخامس عشر 15 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية جحيم رحيم الفصل الخامس عشر 15 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية جحيم رحيم الفصل الخامس عشر 15
رواية جحيم رحيم الفصل الخامس عشر 15
الماذؤن: موافقة يا بنتي علي جوازك من عز الدين الشافعي.
ريناد بصت علي رحيم يلي مركز معها و قالت رد صدمهم كلهم..
رحيم بصدمه: يعني ايه.
ريناد ببرود: يعني انا مراتك والكل عارف كده كويس.
اميرة بزعيق: دي كدابة يل رحيم.
عز وقف وكله غضب: مينفعش طلما حامل.
ريناد ببرود: والله وينفع اتجوزك انت مش كده...
بصت لرحيم يلي ماسك دماغه وحاسس بدوخه: لما تفتكر انا مين ابقا طلقني لانه انا تعبت منك ومش عايزاك كده خلصت ولا عايزة حد منكم كلكم.
اميرة جريت علي رحيم: لا يا رحيم دي كدابة اوي انا يلي مراتك متصدقهاش.
رحيم بثبوت راح عند ريناد وطخخخخخ.
ريناد بصدمه: اااه.
رحيم بجبروت: عشان انتي واحدة ر*خيصة بعتي جس*مك للشبا*ب دول انت عايزة تفهميني انه مكنش برضاكي تبقا غبيه يلي زيك حقه الد*فن لح".... ردت له القلم.
ريناد بغضب: انا اشر"ف منك ومن مليون زيك بكرا هتندم اوي يا رحيم يلا يا عز.
عز اخدها ومشيوا.
اميرة راحت حضنت رحيم يلي قلبه حاسس انه موجوع اوي لي كده لي بعدها عن حضنه وطلع اوضته.
معتز بابتسامة: كدا الملعب خالي ليكي.
اميرة ابتسمت وطلعت وراه.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~.
رقيه بصدمه: ح حبيبتك.
حمزة بتافف: البسي الحزام.
رقيه فضلت طول الطريق ودموعها نازلة وهو اضايق من نفسه.
وصل البيت وهي طلعت جري داخلت الاوضه.
غير هدومه و خبط علي الباب: احم يلا.
رقيه بصوت منبو"ح: جايه.
خرج وسابها لابست وخرجت له.
حمزة باسف: رقيه انا...
رقيه مقاطعه: يلا.
حمزة خدها ونزلوا البوليس قبلهم: حضرتك حمزة المنشاوي.
حمزة باستغراب: ايوا انا.
الظابط: مطلوب القبض عليك بتهمه قت*ل السيدة سمية عبدالفاضل اتفضل معانا.
رقيه بشهقه: ايييهه.
الظابط: هاتوه.
حمزة ببرود: تمم هروح من غير حاجه.
الظابط: اتفضل.
رقيه نازله وراه منعها: خاليكي فوق.
رقيه: بس...
حمزة بغضب: فوووق.
طلعت جري وهنا نسي حمزة انه مفيش حراس وفؤاد سابه بطلب من حمدان وهو عندهم.
قاعده وبتعيط و بتتفجا بتك"سير الباب.
رقيه اتنفضت: ف فؤاد.
فؤاد ابتسم بمكر: روحه يلا بقا نعيش شويه مع بعض طلما جوزك باي باي.
رقيه لسه هتجري جري وشدها و وقعها علي الارض و.... ..... .....
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~
اميرة بدلع: مالك يا روحي.
رحيم سرحان في ريناد.
اميرة: رحيم في ايه.
رحيم فاق: مفيش اومال فين سيف.
اميرة بتوتر: هاه ع عند تيته وانت عارف انه بيحبها.
رحيم: تمم انا خارج.
قام راحت مسكت ايده: هتسبني كده.
رحيم: مخنو"ق شويه.
اميرة بتقرب منه بدلع: هفك لك الخ نقة دي خالص تعالا.
رحيم بعد ايده بعصبيه: يوووه قولتلك لا.. سابها وخرج وهي في قمة غضبها.. ماشي اوي.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~.
عز بزعيق: يعني ايه.
ريناد: يعني هعمل تحليل DNA عشان ابني ياخد حقوقه ويعرف ابوه.
عز بغضب: انتي اتجننتي يا ريناد دا اكبر غلط.
ريناد: دا اخر كلام عندي.
عز: وانا مش هخاليكي تعمليه.
ريناد: دا قرري.
عز بخبث: تمم اوي كده يبقا هتقعدي ال 7 شهور هنا واكتب عليكي.
ريناد: موافقه بس رحيم يطلق رسمي.
عز بسخريه: ههه جوازك منه من الاساس با*طل طلما حامل.
ريناد بتصميم: دا اخر كلام عندي بردو.
عز بغضب: ماشي عن اذنك.
سابها ونزل تحت وهي اعدت وحطت ايدها علي بطنها: سامحني غصب عني لسه مستخبي لينا اي تاني.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~~.
عز خرج وعليه علامات الغضب: الصبر حلو انتي لياااااااااا لوحدي كلكل ليا انا وبس لو وصلت انه اقت"لك وامو"ت نفسي هعملها بتاعتي انا وبس.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~
اميرة بكر"ه: دي صورتها تقت*لها ونخلص.
الشخص: اؤمرك.
اميرة بحقد: ماشي يا ريناد هنشوف انا ولا انتي.
الشخص: هنفذ امتي.
اميرة بمكر: النهارده يكون خبر"ها عندي.
الشخص: اؤمرك يا هانم.
عملت اتصال.
اميرة: ها هر"ب.
الشخص: ايوا علي باشا هر"ب.
اميرة بضحكه شيطانيه: اللعبة هتحلو اوي اوي يا رحيم انت وريناد بس الصبر.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~
حمدان: لازم اتحرك البينه هيحصل ليها حاجه.
زوجته: م معتز.
بيبص حمدان بيلاقي معتز ومعه رجا*لة كتير.
حمدان: جاي لي.
ابتسم معتز بخبث و..
~~~~~~~~~~~~~~.
رحيم بيسكر لحد ما تقل اوي اتصل علي ريناد استغربت وردت بتافف.
ريناد ببرود: يا نعم.
رحيم بسكر: انا محتاجلك تعالي **** بسرعه.
ريناد قلقت قامت اخدت شنطتها وجريت علي العنوان.
وصلت لاقت رحيم مش واقف ثابت اول لما شافها فتح باب الشقه وشدها لحضنه: وحشتيني اوي.
ريناد بتحاول تبعد: في ايه.
رحيم بسكر: مش انتي مراتي وانا عايزك دلوقتي.
ريناد بغضب: انا ماشيه.
رحيم شدها ليه و وقع مسد*سه علي الارض: اوعا يا رحيم اياك تلم"سني او تقر*ب لي.
رحيم زقها علي الحايطه وحوطها من وسطها: لي دا حقي.
ريناد عينها بدءت تدمع: متلم"سنيش بقولك.
شم ريحه شعرها بحب وبا*س ر"قبتها وبص في عينها ز"قته جامد كان هيقع لانه سكر"ان وجريت علي المسد*س.. رحيم بخوف: هتعملي ايه نزلي المسد"س.
ريناد حطت المسد*س علي د*مغها: انا يلي ببي'ع نفسي للشبا*ب انا يلي بفر*ح بكده صح انا واحدة ر*خيصه زي ما قولت كل دا.
رحيم بخوف: لاا يا ريناد.
ريناد داست علي الزيناد ووووو.
رحيم بصراخ: ررررينننااااااادددددددد.
صمت وصدمه تحل المكان صوت الد*ماء و....
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك من هنا