رواية احببت صغيرة صقر و روح الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم رحمة سكيكر

رواية احببت صغيرة صقر و روح الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم رحمة سكيكر - رواية احببت صغيرة



رواية احببت صغيرة صقر و روح الفصل الثاني والعشرون 22 هى رواية من كتابة رحمة سكيكر رواية احببت صغيرة صقر و روح الفصل الثاني والعشرون 22 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية احببت صغيرة صقر و روح الفصل الثاني والعشرون 22 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية احببت صغيرة صقر و روح الفصل الثاني والعشرون 22



رواية احببت صغيرة صقر و روح الفصل الرابع 4 بقلم رحمة سكيكر - رواية احببت صغيرة



رواية احببت صغيرة صقر و روح الفصل الثاني والعشرون 22


فات يومين علي غياب روح وهو في حاله يرسي لها غاضب في كل الاوقات يبحث عنها تقريبا في البلد كلها 
اما عند روح 
روح بتعب و هي نائمه علي الارض: ص صقر صقر 
سوزي بشر: لا ياختي انا مش صقر 
روح بدموع: انا عايزه صقر
سوزي بشر: بس بقا مكنوش يومين 
روح بتعب: انتو عايزين اي 
سوزي بكره: عايزن نن*تقم 
روح بعياط: لي تنت*قمو لي 
سوزي وهي تمسك شعرها: صقر الي ضيعلي شبابي كلو خمس سنين ببس*تغلني علشان يوصل لعارفان بس لا لا مش انا الي يتعمل معايا كده فاهمه 
روح بعياط اكثر ووجع: س سيب ني 
تركتها سوزي بشر ثم ذهبت الي خارج الغرفه 
روح وهي تمسك بطنها بدموع : انتا فين يا صقر 
عند صقر 
كانت مثل الشي*طان في شركته وكل الموظفين يتجنبو باقصي حد 
للكاتبه الصغننه /Rahma Skeker
صقر بغضب: انتا فين يا ز*فت 
احمد بخوف: ننعم يا صقر بيه 
صقر بغضب: لقيت حاجه جديده اننطططقق 
احمد برعب وتردد: ل لا 
صقر وهو في قمه غضبه كسر الهاتف في زجاج المكتب 
صقر بغضب: هتكون راحت فين ه راحتي فيننن 
نهي برعب وهي تدق الباب 
نهي بخوف: ص صقر بيه 
صقر بغضب: عايزه اي 
نهي برعب: ف في تليفون 
صقر بغضب: مش قولت مش عايز حد 
نهي بخوف: ب بس بيقول ا ان ف ي
صقر بنفاذ صبر: ااخخللسييي اي مش عارفه تنطقي كلمتين 
نهي برعب: م مدام رروح 
صقر بلهفه وصدمه: بتقولي اي 
نهي: مدام روح 
صقر بجنون: هاتي التليفون بسرعه 
نهي: اتفضل حضرتك 
صقر بلهفه رد علي التليفون: الو الو 
عرفان بمكر: اهلن يا صقر بيه 
صقر بغضب: انتا يا ***** 
عارفان: لا كده السنيوره تزعل
صقر بصدمه: روح 
عارفان بخبث: تحب تسمع صوتها ثم قال بسخريه يا صقر بيه 
صقر بعصبيه: ععععاااارررفففااان 
روح بصوت بكاء وصوت مبحوح: ص ص قر 
صقر بلهفه وجنون: روح روح انتي كويسه يا حبيبتي روح ردي عليا روح 
عارفان بشر: اي رايك في المجاءه دي 
صقر بعصبيه: انتا عارف يا عارفان لو عملت حاجه فيها هقت*لك فاهم ههقققق*تتتتلللك
عارفان بشر: كفياك عاد يبن القناوي 
صقر بعصبيه: مش دي بتك يا راجل يا***بتعمل كده ليه 
عارفان بشر: مش بتي فاهم مش بتي ومش هتصعب عليا وانا بقت*لها  
صقر بغضب: اننننتتتاااا عايز اي يا ***
عارفان بمكر: لا منا خد الي عاوزو بس انتا ليك الي تعوزو وله اي 
صقر بفخ بضيق وعصبيه: اقسم بلله يا عارفان الز*فت لو قربت منها هندمك وانتا عارف صقر القناوي يا ****
اغلق عارفان الخط وجن جنون صقر ظل يكسر كل ما كان حوله 
خرج من الشركه بطريقه ارعبت كل الموجودين
ركب سيراته وذهب الي وزاره الدخليه 
صقر برسميه: خط الشركه بتعتي كل الارقام المتصله تجيلي وبزات الرقم الاخير وتجب مكنهم فاهم 
احد الضباط: ح حاضر يا صقر باشا 
دخل صقر الي المكتب وجلس علي كرسيه بضعف 
صقر بضعف : وحشتني اوي يا روح 
وحشتني كل تفاصيلك و طفولتلك وحشني كل حاجه فيكي 
ثم تذكر ما قاله عارفان بان روح ليست ابنته 
صقر بستغراب: ازي يعني من بت عارفان 
رن تليفون صقر وكان والده 
الحج حمدان: كيفك يا ولدي اتوحشناك جوي اهنه 
امسكت الحجه صقاء التليفون بلهفه: كيفك يا ولدي انتا ومرتك 
صقر بضعف ولكن تماسك : كويسين يا امي بخير 
صفاء: فين روح يا صقر 
صقر برسميه: انا في الشغل يا امي 
صفاء بعدم صدق: هاتها يا ولدي العيله مشتقنالكم جوي 
صقر: ماشي يا امي سلام 
اغلق صقر التليفون و تنهد بتعب لانه لم ينام منذ ما غابت عشيقته عنه 
بعد عدده دقائق دخله عليه محمد 
محمد بلهفه: صقر بيه حدده الموقع 
صقر بلهفه خرج بجنون علي سيارته هو ومحمد 
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-