رواية جحيم رحيم الفصل الرابع 4 بقلم ميرا ابوالخير - رواية جحيم رحيم

رواية جحيم رحيم الفصل الرابع 4 بقلم ميرا ابوالخير - رواية جحيم رحيم



رواية جحيم رحيم الفصل الرابع 4 هى رواية من كتابة ميرا ابوالخير رواية جحيم رحيم الفصل الرابع 4 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية جحيم رحيم الفصل الرابع 4 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية جحيم رحيم الفصل الرابع 4




رواية جحيم رحيم الفصل الرابع 4


رحيم شد ريناد ليه:  هو*ريكي قلة الاحتر"ام والادب دلوقتي يا و**س"خه.  
قب"ل شفتيها بكل عن"ف جعل الد*ماء تنز"ف منهم اقتر"ب من رقبتها و قب"لها بكل جبروت تالمت وصرخت. 
ريناد بالم:  والنبي خلاص ابو"س ايدك ار"حمني هعمل يلي انت عايزاه بس ابعد عني انا اتقر"فت. 
سمع الجملة دي اتج'نن تماما ازاي بنت ترفضه بص جاب حزمه:  انتي بترفضيني انا وحياة ا"مك لهوريكي يا بنت 🐕. 
ريناد يرجاء وخوف بتحاول تفلت منه ز"قته وقع علي الارض وجريت. 
كان عاجز عن الحركه:  لاااااااا. 
اتسند وفضل يك"سر كل حاجه في الاوضه بكل غضبه سمع البيت كله:  هند"مكككككك يا رينااااااادددد. 
بتجري تهرب حد بيوقفها. 
......:  هربتي من اولها. 
ريناد بخضه:  انت. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~. 
في مكان ليلي. 
حمزة بسكر:  يعني ايه. 
صديقه:  مفيش بنا"ت النهارده. 
حمزة بخبث:  مش عايز غيرها وبس. 
صديقه باستغراب:  هي مين. 
حمزة بسكر:  مرات اخويا هههه. 
علي بصدمه:  م مرات رحيم ازاي مش مراته... 
حمزة مقاطعا:  لا هو اتجوز ههه بس ايه بت وا"تد اوي تتا"كل اكل كده احلي من الاولى. 
علي بخبث:  بم انها حلوة كده ماتجبها نتس'لى شوية. 
حمزة بسكر:  هتقع تحت ايدي بس واجبها نتمت'ع بيها كلنا هههههه. 
علي بخوف قليل:  و احم رحيم اخوك. 
حمزة بغضب:  مش ز"فت اخويا دا بن ابويا بس من ام تانيه. 
علي بمكر:  هتجبها امتي. 
حمزة بيقوم:  يومين بس. 
علي بخبث:  ابقا هاتها علي اليخت وهجهز القاعدة. 
حمزة بسكر: اوك. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~. 
ريناد بصدمه:  انت. 
رعد بهدؤء:  مش هتعرفي تهربي. 
ريناد بخوف ودموع:  مش هستحمل حرا'م يلي بيحصلي. 
رعد بابتسامة:  ادخلي جوا عشان رحيم غضبه عالي. 
ريناد بدموع:  بس. 
رعد:  يلي حول رحيم لكده بسبب الحا"دثه. 
ريناد باستغراب:  حاد"ثة ايه. 
رعد:  بعدين هتعرفي.
ريناد بخوف:  م مش عايزة اقعد هنا تاني. 
رعد بهدؤء: روحي لاوضة سيف ياهانم. 
ريناد بحزن:  تمم. 
طلعت وداخلت اوضة سيف لاقته بيعيط بصمت اخدته في حضنها:  بس بس متخفش بابا دلوقتي يهدا. 
هدى في حضنها و نام اخدته ونامت. 
رعد راح اوضه رحيم. 
لاقها متك"سره خالص وهو قاعد علي كرسيه:  هي فين. 
رعد:  مينفعش كده يا رحيم انا صحبك قبل لما اكون حراسك فوق كده. 
رحيم بغضب:  اييييي انا فايق كويس. 
رعد بهدؤء:  متاخدش ذ"نب ريناد بذ"نب اميرة يا رحيم. 
رحيم بالم:  متجبش سيرتها تاني. 
رعد بهدؤء:  ريناد كويسه وبنت نا..... 
رحيم بغضب:  لا صن"ف و*سخ كل*هم مفيش فرق وريناد حسابها زاد. 
رعد بحزن علي حاله:  يا... 
رحيم بهدؤء:  امشي يا رعد. 
رعد قام مشي وهو خرج يشوفها داخل لاقها نايمه ملامحها بريئه من غير خوف ودموع تاملها شويه:  ايه هتحن متعلمتش من درسك فوق يارحيم اوعا تتخدع بيها. 
في يوم جديد. 
بتحط الاكل وحمزة بيبص عليها بمكر و رحيم بيشرب قهوته. 
رحيم:  بص في طبقك يا حمزة. 
حمزة بيبلع ريقه بتوتر:  هاه حاضر. 
ريناد  قالها ماشيه:  كلي سيف فين. 
ريناد:  راح مدرسته شكرا اكلت. 
رحيم طنش و خرج راح الشركه. 
بتروق الاوضه مكان التك*سير بيحضنها من ضهر"ها:  حلوة يا بت. 
ريناد بخضه:  ابعد هقول لرحيم. 
حمزة بمكر:  ماتيجي يا نتسل"ى شويه. 
ريناد بغضب طخخخخخخ:  اخرس امشي اطلع برا. 
حمزة بغضب:  تمم اوي كده هدفعك تم"نه غالي.. 
ترك الاوضه بغضب وتوعد. 
~~~~~~
خلص شغله وصلت له رسالة ج"ننته راح مروح بسرعه. 
~~~~~
سمية بخبث:  بعتها. 
.....:  حلو كده نشوف هيحصل ايه. 
~~~~~~~. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
وصل البيت وعليه علامات الغضب لاقها في الاوضه مسكها بسرعه وقفل الباب بالمفتاح:  انا عايز اعرف حقي منك دلوقتي. 
ريناد باستغراب:  قصدك ايه. 
لم يعطيها اي فرصه القها علي السرير و قلع قميصه:  حقي يا زبا"لة. 
ريناد بتصوت وهو ه"جم عليها بكل شر"اسه با"سها بكل عن"ف وقط"ع كل هدومها وان"قض عليها بكل و"ح*شيه. 
رحيم بصدمه:  انتي م.......... 
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا 
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-