رواية جحيم رحيم الفصل الخامس 5 بقلم ميرا ابوالخير - رواية جحيم رحيم

رواية جحيم رحيم الفصل الخامس 5 بقلم ميرا ابوالخير - رواية جحيم رحيم



رواية جحيم رحيم الفصل الخامس 5 هى رواية من كتابة ميرا ابوالخير رواية جحيم رحيم الفصل الخامس 5 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية جحيم رحيم الفصل الخامس 5 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية جحيم رحيم الفصل الخامس 5




رواية جحيم رحيم الفصل الخامس 5



ه'جم عل'يها بكل شر*اسه وفضل يبو*سها بكل عن"ف جعل الد*ماء تنزل من شف"تيها ويق*بل ر*قبتها و امسك هد"ومها وق*طعها اصبحت عا*رية تماما. 
تصر*خ ولا يسمع صوت صر*اخها مشهد تكرر من جديد اماما عينها... ان*قض عل'يها بكل و*ح*شيه. 
عشاق الروايات ⁦✨📖🖋️ 
بعد مرور وقت. 
رحيم بصدمه:  انتي مش بنت 😳. 
ريناد بخوف ودموع الم:  ا..... 
طخخخخخخخخ صف"عه قو' ية تنزل علي وجهها جعل يضر*ب بها بكل قوته . 
اقتر"ب وشد"ها من شعرها:  بقا انتي تضحكي عليا انا هوريكي عثماااااااااااااااان. 
اتي شخص كبير ( شبه الدولاب كده 😂). 
تحاول لم ثيا"بها. 
رحيم بخبث:  خدها اوضه جوبل. 
عثمان: اؤمرك يا بيه. 
ريناد بخضه وخوف: انت ه هتعمل ا ايه. 
رمي ليها لابس:  خلصي ولا تروحي كده معنديش مانع. 
لابست بسرعة رحيم ببرود:  هاتها وحصلني. 
شد"ها وهي بتحاول تبعد. 
نزلوا اوضه تحت قديمه. 
سابها عثمان وخرج. 
رحيم ببرود:  طلع الكلام صح كلكم ص"نف ابن 🐶 وس**** وشما*"ل مكدبتش لما عملت فيكي كده. 
ريناد بدموع:  والله غصب عني ه..... 
رحيم مقاطعة:  صوتك ميطلعش نهائي فاهمه تخر"سي خالص واحدة زيك با"يعه نف*سها هستنا ايه منها زيك زيها مش هخاليكي تتهني جووووبل. 
يخرج 🐶 شر"اس له ان*ياب حادة وعينان تخي"ف من يراهم وقف امام رحيم اطا"عه له. 
ريناد بترجع علي الحايطه بخوف:  اديني فرصه افهمك ارجوك لا. 
ابتسم بمكر وداس علي زرار فتح باب سري مشي بكرسيه:  معاكي خمس دقايق تلحقي تهر*بي فيهم وانتي وحظك بقا يالحقك يالحقك برضو هههههه. 
بص لل 🐕 قام وقف وريناد ملقتش حل تاني طلعت تجري جوبل مستني الاشارة رحيم عمل بايده جري ور''اها. 
بتجري وسط الشجر وهو بيجري ورا"ها رحيم مراقب من اللاب توب. 
و"قعت و هو لاحقها ولسه هيقر*ب. 
رحيم حس بنغزة وقفه:  ارجع. 
سمع الكلام وهدي ورجع لمكانه رحيم وصل ليها ببرود:  اوعا تكوني فاكرة انه وقفته عشانك لا انسي لسه يلي جاي اكبر. 
 فضلت تعيط علي نفسها واغمى عليها بين العشب بص ببرود ليها ومشي. 
ات شخص حملها و اخدها علي اوضه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~~~ 
......:  كده رحيم غضبه اعمي. 
سمية بخبث: ولسه هنعمل ايه في الخطوة الجايه. 
.....:  ليا فديو لاميرة هيعجبه اوي. 
سمية بخوف قليل:  لو كشف اننا بنعمل كده هيمو*تنا. 
......: متخفيش هبعته ليه بس مش دلوقتي هنشوف هيعمل ايه مع س'ت الحسن. 
سمية بكر"ه:  يق"تلها ونخلص. 
......:  سميةةةة انتي ناسيه انها بنتك. 
سمية:............ 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~
يداخل رعد بيلاقي كل حاجه متك*سرة وهو قاعد بين"هج. 
رعد:  لي كل دا. 
رحيم بغضب:  طلعت زيها نسخه منها يا رعد. 
رعد بحزن:  اسمعها الاول. 
رحيم بغضب:  مش هسمع حد اطلع برا بررررا. 
رعد خرج بحزن حالة صاحبه بتسو"ء اكتر. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~
حمزة قاعد سرحان في ريناد وحاسس بحاجه غريبه طلعها من افكاره اتصل ب علي :  جهز الحاجه هجيبها النهارده. 
علي:  اشطا هاتها علي اليخت. 
حمزة طلع حاجه من جيبه وابتسم بمكر. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~
بتفوق تلاقيه قاعد قدمها. 
ريناد بصراخ وبكاء. 
رعد بقر*ف:  اي يلي حصل. 
ريناد بصراخ عالي ودموع وانهيار:  انا واحدة مغت'صبه مغت'صبةةةةةةةةةةةةة ااااه لي بيحصل معايا كدا لييييييييييييييييييي. 
رعد بصدمة: ايه. 
ريناد بصراخ وبكاء:  كانو تلا"تة لي كده حرررررر"ام. 
رعد:  احكي حصل ايه. 
ريناد بدموع:  عمل زيهم. 
فلااااش باااااك. 
سمية ببرود:  انزلي هاتي الطلبات دي من تحت.
ريناد باستغراب:  الوقت متاخر مينفعش انزل دلوقتي. 
سمية بتضر"'بها: يلااااا. 
بتنزل غصب ع'نها بتوصل لسوبر ماركت و وهي راجعه بيقف قدمها 3 شبا*'ب. 
ريناد بخوف:  بعد اذنكم ابعد"و. 
شاب ١: تؤ انتي بتا*'عتنا النهاردة. 
لسه هتجري رشو"ا عليها حاجه فقدت الواعي. 
بتصحا بتلاقي د"'م علي السرير وهدو*مها مت*قطعه: لااااااااااا. 
بااااااااااك. 
رعد بشك: مين سمية. 
ريناد بدموع:  مرات ابويا. 
رعد بيفكر بحاجه:  طيب ارتاحي وانا هعمل حاجه وجاي. 
خرج وهي قاعدت تعيط وسندت علي الحايطه ببكاء اااااااه 
 وتدعي حست بدوخه من دخا"ن و نامت. 
فديو موجود تحت ليها. 
~~~~~~ 
رحيم بيفتكر اميرة وبيبتسم ولكن اختفي لما افتكر يلي حصل و وصله لكده. 
داخل اوضة ابنه لاقه نايم: الحب ض'عف وصلنا لايه لي يا اميرة لي تعملي كده.
اتصال معتز: كفاية علي البنت.
رحيم ببرود: م ر ا تي.
معتز بقلق: عملت اي.
قفل معه وهو ساب الكرسي و وقف علي رجله 😳😳. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~
بتفوق ريناد بتلاقي نفسها في مكان غريب وحمزة مبتسم بخبث ومعه 3 من اصحابه طلب يخرجوا وريناد مش ركزت معهم من كتر خوفها. 
ريناد بخوف:  ا انا بعمل ايه هنا. 
حمزة بخبث:  اي رايك بقا. 
ريناد بغضب وشجاعه:  عايز ايه انا مرات اخوك فوق حرا"م يلي انت بتع'مله دا  لو ا"ختك مش هر*يضيك كده. 
حمزة بغضب ونغزة غريبه: اخرسيييييي مش اخويا . 
ريناد بصدمه:  ايه. 
حمزة خرج وقفل الباب وهو غضبان وسط اندهاش اصحابه. 
علي بخبث:  تعالوا احنا. 
ابتسم الاتنين التانيين وداخلوا 
ريناد بصدمه: انتو . 
علي بمكر:  هنتسل"ى اوي يا شبا*ب. 
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا 



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-