رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل الخامس 5 بقلم بسملة بدوي - رواية طفلتي البريئة
رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل الخامس 5 هى رواية من كتابة بسملة بدوي رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل الخامس 5 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل الخامس 5 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل الخامس 5
رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل الخامس 5
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
اسد بعصبيه......... اتلمي واعدلي كلامك عارفه لو كان حد غيرك كنت وريته مين هو اسد الالفي
ليله ببراءه....... هو انت اسمك اسد الالفي واسد الرفاعي
اسد رفع حاجبه بستنكار....... لا والله احنا في اي ولا اي
ليله ببراءه...... قول بس وبعدين ايوا انت بتكذب عليا بابا عمره ما يعمل كده فيا مستحيل
اسد بضحك...... لا بجد هههه 😂 اولا اسمي الاتنين في الحاره الرفاعي وفي القسم الالفي
ليله:اهااا عشان كده وبعدين خلينا في موضعنا انت بتضحك عليا صح
اسد بضحك....... 😂😂 لا مش بضحك عليكي بصي فيما بعد هتعرفي بس اتأكدي انك معايا في امان عنهم
ليله مدت ايدها لمست غمازته.
اسد بخبث....... اي عجبوكي
ليله ببراءه...... ايوه حلوه اوي
اسد بخبث....... بوسي'ها بقا
ليله بكسوف........ انت انت قل'يل الادب
اسد بضحك....... اي دي الفرواله طلعتت اهي
ليله: اسد بقا
اسد: قولتي اي بقلمي بسمله بدوي
ليله: ابيه
اسد مشاكسه:التانيه احسن 😂
ليله: هو تميم فين
اسد بغيره....... لي وبعدين اعتبريني تميم
ليله بضحك...... لا تميم فين
الباب خبط
اسد بغيظ....... جبنا في سيره القط جي ينط
ليله قاعده تضحك.
تميم: ماما مين وداني اوضتي انا كونت نايم معاكي
ليله: اا
قاطعه اسد بغيظ......... تميم انت مش صغير على كده
ليله بحب....... تعالي يا حبيبي
تميم جري قعد على رجليها
اسد بغيظ......... يوووه وقعدتيه على رجلك وحبيبي ماشي ماشي
ليله قعدت تضحك عليه
في مكان تاني اول مره نروحه
: يعني اي يا رنا
رنا: يا حبيبي ده جواز مؤقت بس والله وبعدين انت مش هتلمسها يا رعد
رعد بغضب....... انتي شكلك اتجننت'ي يا رنا انا جوزك ازاي تسمحي بكده خليكي ماشيه ورا كلام امي
رنا: اومال اي عاايز كل الثروه دي اعمامك ياخدوها انما كده هيكون ليك ولد ومن صلبك وبعدين انت مش هتلمسها
رعد بغضب........ انت عايزاني اتجوز عليكي يا رنا
رنا ببرود: جواز صوري وبعدين انا قولت مش هتلمسها
رعد باستغراب...... مش هلمسها ازاي
رنا: مسمعتش عن اطفال الانابيب بقلمي بسمله بدوي
رعد بعصبيه..... انتي اتجننتي
رنا بغضب...... رعد بقولك اي انا موافقه عايز اكتر من كده اي
رعد بغضب اكتر....... بقا كده ماشي يا رنا مترجعيش تعيطي هي فين البت دي
رنا: تحت
نزل بعصبيه...... هي فين
فريده بهدوء...... في اي يا رعد صوتك عالي لي
رعد بغضب.... هي فين مش انتوا متفقين خلاص تمام هي فين
في الوقت ده دخلت بنت بجلبيه وعمله شعرها ضافرتين
رنا: اهي
رعد بصلها باعجاب..... اممم وانتي يا رنا مش خايفه لتاخدني منك بجمالها ده
رنا بعصبيه....... هي هتخلف بس وبعدين انت مش هتلمسها
رعد ببرود....... لا مش بمزاجك والا مفيش جواز
فريده بسرعه...... موافقين اهم حاجه تتجوزها بقلمي بسمله بدوي
رعد بص لرنا يشوف رده فعلها بس صدمه
رنا ببرود....... موافقه اهم حاجه الفلوس مش
قاطعها رعد ببرود....... اسكتي ومسك فونه
الو يا حسام ابعتلي مأذون حالا
بعد شويه جه المأذون وكتب الكتاب
رعد ببرود...... يالا يا عروسه
طلعوا اول ما طلعوا رزع الباب بغضب وقال بعصبيه....... انتي اي يا بت انتي ازاي كده تبيع'ي ابنك عشان الفلوس
البنت بدموع....... الظروف يا بيه
بصلها كتير وتاه في صوتها الملائكي........ اسمك اي
_حور يابيه
_اقلع'ي
اااايييه
اخلصي
دموعها نزلت بق'هر وقلعت وكانت لابسه قميص للركبه بحمالات ولونه اسود عكس لونه بشرتها ناصعه البياض
بصلعا باعجاب شديد وقال........ حلو اوي
نده بصوت عااالي...... امااااا.. رنااااا
طلعوا على صوته
فريده بسرعه.... ايه في اي
رنا بخبث....... اكيد معجبتهوش
رعد باعجاب وراح شال التوكه من شعرها كانت جميله اوي اوي
رنا بزهول وفريده....... بسم الله مشاء الله
رنا بصتلها بعصبيه ومشيت
رعد بصوت عااالي......... ماكنتش اعرف انك بتحبيني كده يما براا بقا عشان النهااارده دخلتي
رعد قفل الباب وبصلها كانت بتترعش من الخو'ف
رعد........ يالا يا عروسه نشوف شغلنا
حور بخوف /....
_نعم يااااختي
في الجهه الاخري عند اسد وليله
سمعوااا صوت ضرب ناار وزغيق جامد تحت
نزلو
اسد بغضب.......... انتوا مين يا *****ازاي تدخلوا كده
دخل شاب بعيون عسلي وشعر اصفر وطويل بعضلات اوفر....... انا جاي عشان حاجه واحده بس وهي ليله
ليله بخوف مسك اسد جامد وقالت...... ماتسبنيش ليه والنبي وفجأه.