رواية جحيم رحيم الفصل السادس 6 بقلم ميرا ابوالخير - رواية جحيم رحيم

رواية جحيم رحيم الفصل السادس 6 بقلم ميرا ابوالخير - رواية جحيم رحيم



رواية جحيم رحيم الفصل السادس 6 هى رواية من كتابة ميرا ابوالخير رواية جحيم رحيم الفصل السادس 6 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية جحيم رحيم الفصل السادس 6 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية جحيم رحيم الفصل السادس 6




رواية جحيم رحيم الفصل السادس 6


علي بخبث: تعالوا احنا نتس*لى معها وفككوا منه. 
ابتسم الاتنين التانيين بمكر وداخلو الاوضه. 
ريناد اتخضت: انتو مين. 
علي بشك وافتكر حاجه:  هو انتي. 
عشاق الروايات ⁦✨📖🖋️ 
ريناد حاسه انها تعرفهم:  هو انت تعرفني. 
بص علي علي صحابه وهما مصدومين:  دا احنا نعرفك اعز المعروفة. 
ريناد بتشبه:  ا ازاي. 
علي بخبث جاب كاب ولابسه: زي كده. 
ريناد بزعر: ه هو انتم. 
علي بمكر:  ياه الزمن بس الصراحه انتي متتناسيش. 
شفيق: لا مزة مزة اكتر واحدة اتس*ليت معها هههه. 
اشرف بخبث:  اي رايكم يا شباب نتعيده تاني. 
ريناد بترجع لورا:  حرام عليكم انتو دمر"توا لي حياتي عايزين ايه تاني. 
علي بيفك زارير قميصه وبيغمز لصحابه:  يلا. 
اشرف بقل*ع الجاكت و شفيق هو كمان.
بتحاول تجري بيحو*طوها: المرة يلي فاتت كنتي مش في وا*عيك المرة دي هنستم*تع اوي بي"كي. 
ريناد بصراخ: لااا ابعدوا عني لاااااا. 
علي قر*ب وشد التيشرت بتا"عها قط*ع كمه اعاااااااااا. 
شفيق بشهو*ة:  انتي حلوة اوي. 
علي لسه هيقر*ب منها طخخخخخخخخخخخ:  ابعد يا و*سخ منك ليه. 
ريناد بصدمه:  انت. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~. 
رحيم ساب الكرسي وقام وقف علي رجله. 
رعد:  لي دلوقتي. 
رحيم:  هي فين. 
رعد بخوف: ا الصراحه يا باشا. 
رحيم باستغراب: في ايه. 
رعد:  اتخطفت. 
رحيم بغضب: بتقول ايههههه انت اتجننت. 
رعد بيفتح الكاميرات من الفون شافها فاقدة الواعي وحد حاطط علي واشه شال شيلها واخدها. 
رحيم: معاك 1 ساعه واحدة بس تجبها انت فاهم. 
رعد:  اؤمرك بس لازم تقعد علي الكرسي عشان..... 
رحيم بغضب:  رعدددددد انا عارف بعمل ايه. 
رعد:  اؤمرك. 
رعد اخد حراسه معه وبدواء يدوروا عليها رحيم افتكر حاجه ابتسم بخبث وخد مسد*سه ومشي. 
........... 
ريناد بصدمه: انت. 
حمزة وقفها وراه:  طلعتوا او*ساخ للدرجة دي. 
علي:  انت بتمد ايدك عليا. 
حمزة طلع مسد*سه:  وقت"لكم دلوقتي. 
شفيف خاف جري و وهو بيجري اصتدام بحد. 
ريناد و حمزة بصدمه:  رحيم. 
رحيم امر رجا''لته يمسكوهم علي المخزن ويتظبتوا. 
اخدوهم وهما خايفين من رحيم. 
ريناد بصدمه:  ا انت و واقف ا ازاي. 
حمزة ببرود:  انا ماشي جوزك عندك. 
رحيم بغضب:  جبتها للز*بالة دول لي. 
حمزة ببرود:  ملكش فيه عندك وانت حر بيها. 
رحيم ضر"ب طلقه جنب رجل حمزة و وهو وقاف ببرود: خلصت انا ماشي. 
رحيم مسك اعصابه بالعافيه:  حسابك بيكبر معايا يا اخويا. 
حمزة بغضب مماثل:  دلوقتي عرفت اني اخوك. 
ريناد وقفه مش فاهمه حاجه  وبتترعش رحيم راح ليها وقل'ع جاكته ولابسه ليها. 
رحيم: ررررعد خد الهانم علي البيت. 
رعد جاه و اخدها وباقي حمزة و رحيم. 
رحيم لكم"ه في وشه:  فوووق انا اخوك مش عد"وك. 
حمزة قام وردها ليه:  اخويا مين يلي اخد حبيبتي مني واتجوزها وخلف منها اخويا يلي نصب واخد حقي كنت بحبك اكتر من نفسي يا رحيم د*مرت لي حياتي وسل"بت حبي و فلوسي وخالتني كاني ع"بد عندك وعملت تمثليه ش*للك وانا عارف انها كذبه من الاول كل دا ليه ليييييههههه. 
رحيم دمع علي اخوه: مكنتش اعرف انها حبيبتك وهي كانت موافقه وان كان علي فلو*سك فهي في نصيبك من زمان انا لايمكن اعمل معاك انا ربيتك وكبرتك وكنت ضهرك ديما اتضر*ب من ابوك عشانك وهي اهي شوف وصلتني انا وابني لايه لو بتفكر هتعرف انه كل دا حماية وخوف عليك كنت بحسبك ضهري يا حمزة طلعت اسو"ء يا اخو*يا. 
سابه ومشي تحت صدمه اخد مفاتيح عربيته و ساقها بسرعه بيفكر في كلام اخوه وصل لمكان مق*طوع: لييييييييييييييييييييييييي. 
اعد يعيط زي الاطفال:  ودلوقتي حبت ريناد كمان يعني حبت مراتك يا رحيم وهاخدها منك زي ماخدت اميرة مني فاااهم هاااخدهااااااااااااا ريناد دي ملكي بتاعتي انا وبس مش هخاليها ليك. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~. 
 اعدة وضامه رجليها ودموعها نازلة داخل ورمي سلا*حه وباص بنص عين ليها: غيري هدومك. 
ريناد..... 
رحيم اضايق:  بقولك غيري الز*فت. 
ريناد...... 
راح وشد*ها من شعرها مش لاقي اي مقاو*مه بصت في عينه حس بنغ"زة قوية: في ايه بتبصلي كده لي. 
ريناد هنا انفج*رت في البكاء:  عايز ايه تاني سابوني في حالي بقااا. 
رحيم ساكت عشان تطلع يلي جواها. 
ريناد بصراخ:  كفااااايةةةةةة عارف يعني ايه كر*ه ابوك و يتجوز واحدة تكر*هك في حياتك عارف يعني ايه تلت شبا"'ب ياك"لوا لح*مك ويضيعوك عارف يعني ايه كل يوم تضر*ب وتتهان طلعت زيهم زيك زيهم اغتص*بتني بكل و*حشيه ومش هان عليك حتي تسمعني لييييييييي ااااااااه. 
اخدها في حضنه و طبطب عليها وملس علي شعرها:  بس بس اهدي انا معاكي اهدي. 
فضلت تعيط في حضنه و هو ندم انه مش سمعها شالها حطها علي السرير وهي في حضنه ونام ونيمها علي صد*ره. 
بقلم ميرا ابوالخير 
~~~~~~~~~
في تاني يوم صحت لاقت نفسها في حضنه ابتسمت وتاملت في ملامحه وافتكرت عمل ايه بعدت عنه وقامت داخلت تاخد شاور هو كان صحي طول الليل ولاول مرة ينام مرتاح. 
خلصت ونزلت لاقت البيت فيه بلونات وكانه في حفلة سالت الشغالة: في ايه هنا. 
الخدمه:  رحيم بيه عامل حفلة عامة يا هانم. 
ريناد: تمم تفدري تمشي انتي. 
طلعت اوضه سيف ايد شد"تها من وسطها:  لسه زعلانه. 
ريناد بتزقه:  ابعد عني يا حمزة. 
حمزة بحب بيشد علي وسطها:  مستحيل افكر ابعد. 
ريناد زقته ومشيت وهو ابتسم. 
سيف بيلعب. 
ريناد بحب:  العب معاك. 
سيف هز راسه ب اه وقام با*سها من خدها. 
ابتمست وحضنته:  اي رايك نلعب ونقراء روايات. 
هز بنعم واعدوا يلعبوا. 
رحيم لابس بدله شيك جدا و حط فستان اسود لريناد وراح عشان يشوفها بتعمل ايه. 
رعد وقفه:  لي الحفلة. 
رحيم:  عشان اوصلهم اني رجعت ومش وقعت اصلا. 
رعد بخوف علي صديقه:  بس انا خايف عليك. 
رحيم بهدؤء:  متخافش جبت الصحافه. 
رعد:  ايوا. 
رحيم: تمم هشوف العيال دول بعدين. 
رعد:  تمم. 
مشي داخل اوضة سيف لاقها مبسوط وبيضحك فرح من جواه وريناد اعده بتلاعه. 
رحيم بحمحمه:  احم روحي اجهزي للحفلة. 
سيف خاف راح وقف ورا ريناد. 
ريناد بدون كلام معه مشيت وسيف ماسك فيها  رحيم:  تعالا يا سيف. 
ريناد لسيف براسها روح. 
راح ليه شاله وقعده علي رجله:  خايف من بابي. 
ريناد حست انها ملهاش مكان خرجت. 
سيف بخوف هز راسه ب اه. 
رحيم حضنه:  نام وبكرا بابي هيفسحك فسحه كبيرة. 
سيف بفرح حضنه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~
ريناد لابست وجهزت وكانت قمر اوي فستان روعه و رابطت شعرها كحه و مكياج لايق عليهم ونزلت. 
الكل انبهر بجمالها راح رحيم مسك ايديها يع"لن ملكيته ليها وحمزة حس بنا*ر جواه. 
الكل بيبارك ليهم والصحافة بتصور اشتغلت اغنيه. 
رحيم ابتسم بخبث وراح ير*قص مع ريناد حمزة اتغاظ وداخل في النص وهي بقت محتارة مع مين فضلوا ير*قصوا وهي بينهم الاتنين. 
في فديو مشابه ليهم تحت. 
انتهت الحفلة والكل راح ينام. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~. 
سمية بزعر:  مش بنتي انت فاهم. 
لسه هيتكلم شاف صور رحيم و هو وقف انصدم: ازاي. 
سمية بخوف:  ه هنعمل ايه  . 
.... بغضب:  مش هر*حمه عندي د*ماره. 
سمية بعدم فهم: قصدك ايه. 
..... بخبث:  هوريكي. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~. 
تاني يوم. 
رحيم راح المخزن يشوفهم وريناد قاعدة بتشوف الخدم و حمزة بيتكلم في الفون. 
في المخزن. 
رحيم بحط رجل علي رجل:  نورتونا. 
علي بالم وكر*ه:  هتندم اوي. 
رحيم ببرود:  تحب اخليك مر*ا يا نج*س. 
شفيق بخوف:  مليش دعوه هما السبب. 
اشرف:  اهلنا مش هيسبوك. 
رحيم ببرود:  امممم وانا حابب احولكم لنسو"ان دلوقتي. 
علي بخبث:  وفديو مراتك وهي معا*نا هيتنشر دلوقتي والكل هيشوفها وهي في حض'ننا لاننا بسهولة صورنها وهي معا"نا. 
رحيم بغضب:........... 
في الفيلة بنت بتداخل. 
ريناد بتسغرب:  حضرتك مين. 
.......:  انا ابقا اميرة مرات رحيم بيه. 
حمزة الفون وقع منه:  ا اميرة. 
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا 



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-