رواية جحيم رحيم الفصل التاسع 9 بقلم ميرا ابوالخير - رواية جحيم رحيم
رواية جحيم رحيم الفصل التاسع 9 هى رواية من كتابة ميرا ابوالخير رواية جحيم رحيم الفصل التاسع 9 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية جحيم رحيم الفصل التاسع 9 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية جحيم رحيم الفصل التاسع 9
رواية جحيم رحيم الفصل التاسع 9
رحيم بغضب اعمي: هو دا حب طفولتك.
ريناد بهدؤء: ايوا بس.....
رحيم طخخخخ: انتي طالق.
معتز بزعيق: انت بتقول ايه.
رحيم سابهم ومشي وهي مصدومه ابتسمت اميرة بخبث وطلعت وراه وغمز ليها عز.
ريناد طلعلت الاوضه جري وعز جري وراها.
في اوضة ريناد.
بتلم كرامتها و كل ك"سرة ليها.
عز بحنان وتمثيل: ولا يهمك اجهزي و هنروح فيلتي.
ريناد بدموع: لي يا عز بيحصل معايا كده لي.
عز حط ايده علي كتفها: متخفيش مش هخالي حاجه تحصلك تاني.
ريناد بتمسح دموعها وشالت ايده: اطلع ياعز عايزة اغير عشان امشي.
عز ابتسم بمكر: تمم.
قعدت علي طرف السرير تخيلت طيف امها.
ريناد بفرحه: م ماما.
امها حضننتها: عيطي عيطي ياضنايا.
ريناد بدموع ونامت علي رجليها: تعبت تعبت اوي يا امي لي سبتيني.
امها بتمشي ايديها علي شعرها: متخافيش في فرحه كبيرة جايه لك يا حبيبتي بس المهم تكوني قوية وقدها.
ريناد بتبص لاقتها اختفت مسحت دموعها وداخلت لابست وخرجت من الاوضه.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~
قاعد في بار في حديقه الجنينه بيشرب.
اميرة بخبث حضنته: وحشتني يا رحيم.
رحيم زق ايديها وكان سكران: امشي غوري برا.
اميرة حاولت اغر"اء رحيم وطلعت كاميرا من فونها وحتطها تصور: بقولك وحشتيني.
قر"بت منه وباسته زقها وقعت: امشي يا اميرة.
اميرة ابتسمت بخبث: لسه بتحبني مش كده.
رحيم قعد يكمل شرب وهي راحت تمشي ايديها علي شعره: بتحبي ومش بتقاو"مني يا حبيبي صح.
تجاهل كلامها قلعت التيشيرت من فوق بقت شبه عا*رية من فوق: بحبك يا رحيم ومحبتش حد قدك.
رحيم بيتخيل ريناد شدها لحضنه: متمشيش ياريناد انا عايزك معايا.
غضبت ولكن ابتسمت بخبث: تعالى ياقلب ريناد.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~.
صحيت رقيه لاقت د"م علي السرير وفستانها مت*قطع: لاااااااااا.
صحي حمزة بفزع: اييييي.
رقيه بصدمه وانيهار: ع عملت ايه.
حمزة ببرود: ولا حاجه يدوب نمت معا*كي بس الصراحه كنتي جا.....
قلم نزل علي وشه: حرررام عليك لييييي لييييي.
ق'ربها منه وشدها من وسطها': القلم الاول دفعتك تمنه وك*سرتك وانتي مش واعيه دلوقتي هندمك علي دا.
صوتت: حرام عليكك لييي اختك لو مكاني مكنتش هتعمل كده لي دمر"ت حياتي لييييييي انت مش بني اد*م اااه وفضلت تعيط حمزة زعل من نفسه انه اتسرع قام داخل الحمام وفضل يك'سر فيه وهي اعده بتعيط.
بعد شوية.
حمزة ببرود: جهزي نفسك.
رقيه مسحت دموعها: ل لي.
حمزة: هتجوزك عرفي.
رقيه بصدمه: ا ايه.
حمزة ببرود: يلي سمعتيه.
رقيه بلطم: سابني امشي ابوس ايدك اهلي صعايدة هيمو"توني.
حمزة ببرود اكبر: تحبي تفضلي معايا بدون جواز لاعرفي ولا رسمي يا قطه.
رقيه بصدمه قامت: لا ولا دا ولا دا.. ولسه هتخرج من الاوضه ز"قها علي الحايطه وحصرها: مبحبش اعيد كلامي وايلا فضاحتك هتملا البلد كلها فاهمةةةة.
رقيه بغضب: يلي عندك اعمله.
حمزة مسح وشه بغضب وبص علي جس"مها: هعمل دلوقتي المرة يلي فاتت كنتي مش في واعيك المرة دي هتبقي واعيه.
رقيه بصدمه: ق قصدك ايه.
حمزة زقها علي السرير وبقا هو فو"قها ومسك ايديها: هنلعب عر"يس وعروسة ياحلوة.
رقيه صوتت: لاااااااااا.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~.
معتز قاعد بيفكر: معقول بسهولة كده اتفضح قدمهم لا مظنش لو رحيم عرف انه ريناد بنت عمه يلي اختفت من زمان بسببي مش هير*حم حد وكله قوم وسمية كوم تاني كويس انه خل'صت منها كلها يومين واخل'ص من ريناد كمان وبعدها السر هيفضل زي ماهو.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~.
تاني يوم ريناد جهزت ورحيم فاق وانصدم.
رحيم بصدمه من اميرة عا*رية بجانبه: في ايه.
اميرة بحب تمثيلي: اي يا حبيبي مالك.
رحيم بغضب: حصل ايه واي جابك هنا.
اميرة بخبث: حصل كتير واتسلينا اوي ولا انت ناسي يا روحي.
رحيم ضر"بها بالكف: امشي اطلعي براااا.
اميرة بغضب قامت ولابست: هتندم علي الكف دا يارحيم.
قعد ودماغه مصدعه ومصدوم حصله ايه لابس وراح الفيلة شاف ريناد خارجه مع عز.
بص ليها بلغه العين وهي بصت ليه بلوم.
معتز: خاليكي يابنتي هتروحي فين.
ريناد بابتسامة: ارض الله واسعه.
رحيم بحمحمه: هتقعدي فين.
عز بتدخل: معايا اقصد في فيلتي.
كور ايده بغضب: لي.
ريناد مقاطعه: يلا يا عز.
ريناد خارجه من باب البيت صوت وقفها: مااامااا.
الكل انصدم من الصوت بصوا لاقوا سيف بيجري علي ريناد وحضنها: متنسبنيش يا ماما.
ريناد بفرحه: ا انت بتتكلم.
رحيم جري عليه وخده في حضنه: اتكلم يا سيف اتكلم.
سيف بص علي ريناد: متمشيش يا ماما محدش حبني قدك.
رحيم بص بزعل: سيف حب..
ريناد بابتسامة: هاجي اذورك متخفش.
بكى الطفل وهي عز شدها ومشيوا.
رحيم حضن سيف: وحشتني يابطل.
سيف زعل طلع اوضته.
طلعت اميرة وراه.
اميرة: نطقت اخيرا.
سيف مردش.
اميرة طلعت صور من فونها وابتسمت بخبث.
اميرة لاحد الصحافه: عايزة انشر الصور دي.
صحافيه: انتي مين.
اميرة بخبث: فاعله خير هبعتلك الصور.
بعتت ليها صورها مع رحيم ف اوضا"ع غير لا*ئقه.
اميرة قفلت بخبث:كده اللعب هيحلو.
بقلم ميراابوالخير.
~~~~~~~~~~~.
في الطريق.
عز بحب: رايك نعمل اي دلوقتي.
ريناد باستغراب: اي في اي.
عز بحب وبصه عاشق: ناوية تتجوزي.
ريناد: لا.
عز سكت ووصلوا الفيلة داخلت اوضتها وفضلت تعيط علي السرير.
~~~~~.
(لتكملة الرواية موجودة هنا فقط الجروب عشاق الروايات دا فقط وحصري علي جروب #عشاق_الروايات)
في الليل قامت غيرت هدومها ولابست جيب قصيره و كيب كات ابيض وكوتشي ابيض واعدت علي طرف السرير بحزن وبتبص علي نفسها في المرايا كفايه ضعف لحد كده.
وفجاءة بيتسحب لاوضتها وحط صحيت اتفزعت حط حاجه علي بوقها اغمي عليها.
في مكان ما.
بتصحا بتلاقي نفسها مربوطه في السرير وحد واقف قدمها.
ريناد بصدمه: انت.
...... :دلوقتي هاخد كل حاجه منك وانتي مربوطه كده.
ريناد بفزع: هتعمل ايه.
....... :عايزك دلوقتي.
ريناد بصدمه: ي يعني ايه.
قلع الجاكت وقرب وبيبو"س في ر"قبتها: يعني كده.
ريناد لسه هتصرخ كتمها بق*بلة امممم: لسه هتصر"اخي دلوقتي.
بتحاول تبعد ودموعها نازلة شد*ها من وسطها ا بقو"ه إليه ولاز*ق فيها وقال: من النهارده كلك ليا انا وبس نزل وهو يقب"ل عنقها وقرب من شفا*يفها و.........
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك من هنا