رواية سرقت قلبي رنا وجاسر كاملة جميع الفصول - رواية سرقت قلبي رنا وجاسر

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر كاملة جميع الفصول - رواية سرقت قلبي رنا وجاسر 



رواية سرقت قلبي رنا وجاسر كاملة جميع الفصول هى رواية من كتابة بداية جديدة رواية سرقت قلبي رنا وجاسر كاملة جميع الفصول صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية سرقت قلبي رنا وجاسر كاملة جميع الفصول حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية سرقت قلبي رنا وجاسر كاملة جميع الفصول


رواية سرقت قلبي رنا وجاسر كاملة جميع الفصول - رواية سرقت قلبي رنا وجاسر


رواية سرقت قلبي رنا وجاسر كاملة جميع الفصول



رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل الاول 1


يلا يبت اجهزي علشان العريس زمانو جاي 
ابوس ايديك ياطنط انا مش عايزه اتجوزه هتجوزي 
غصب عنك هو هدني اصرف عليكي  لحد امتي    
استوب اعرفكو بنفسي ( انا رنا عندي ١٨ سنه بابا وماما ماتو  وسبوني عند عمي محجبه عيني رصاص شعري بني وغجري وبيضه وقصيرة مرات عمي رافضه اني اكمل تعليم بعد الثانوي مع اني جايبه مجموع حلو  ) 
الي بتكلمني دي( مرات عمي سعاد مش بتحبني أو بمعني اصح مش بحبني علشان كانت بتغير من ماما عشان بابا كان بيحب ماما اوي )
(عمي احمد طيب اوي بس مش ليه كلمه طنط سعاد هيا الي بتقول يعمل اي وميملش اي مش يقدر يقولها لا )
(بنت عمي مها أقرب وحده ليا البيست بتاعتي عندها ١٩ سنه حققت حلمه ودخلت اعلام في سنه أولي  بحكلها كل حاجه غير امها خالص عينها بني غامق قمحاويه مش قصيره ولا طويله محجبه )
بقلم مريم السيد
( جاسر المفروض جوزي أو الي هيبقا جوزي عندو ٢٥سنه 
عصبي جدا  بس طيب مع الي بيحبهم عينو بني فاتح عندو عضلات في كل حته في جسمه من الاخر كده مز حاجه كدة من اوربا عندو شركه أدوية ورثها من باباه )
(مروان صحاب جاسر واكتر من اخوات عندو ٢٥سنه قمحاوي فرفوش عكس جاسر )
(علي صحابهم عندو ٢٥سنه بيحب ميرا اخت جاسر وشغال ظابط ) 
(ميرا اخت جاسر عندها ٢٠ سنه وبتحب علي تانيه هندسه)
رنا: خلاص هنزل اشتغل بس بالله عليكي بلاش اتجوزو انا عمري مشفتو حته 
سعاد: تخلصي دا هيعيشك في نعيم وهيعشنا معاكي اما انتي وش فقر بصحيح 
رنا: بصوت عالي انتي عايزه تبعيني علشان الفلوس انتي حسبي الله ونعم الوكيل فيكي 
قلم نزل علي وش رنا سعاد: انتي بتحسبني عليا طب اهو ونزلت فيها ضرب 
رنا من كتر الضرب أغمي عليها 
مها: خلاص ياماما هتموت في ايديك حرام عليكي هيا عملتلك ايه 
بقلم مريم السيد 
سعاد:انتي تسكتي خالص مش عارفه بتحملها ليه 
مها: مش اهتمت لكلم مامتها وجريت علي رنا تفوقها رنا ردي عليا 
سعاد: سبتها وخرجت انشالله تموت 
رنا فاقت: اه 
مها: انتي كويسه حسه بحاجه 
رنا بعياط: جسمي بيوجعني هي ليه بتعمل معيا كده انا عمري معلت فيها حاجه وحشه 
مها: معلش انتي عارفه انا بنتها بتعملني اسوء معامله يلا قومي خدي شور علشان تجهزي 
رنا: انا مش عايزه 
مها :هنعمل اي مش بيدنا حاجه انتي عارفه بابا مش يقدر يقول لماما لا  
رنا:خالص ياحبيبتي هقوم اجهز 
مها بحزن: وانا قوم اطلعلك لبس 
بعد ساعتين 
عمها دخل عليها وقالها يلا بحبيتي المأذون برا 
طلعت وعينها دموعها مغرقه وشها اول ما طلعت 
جاسر قال:.........



رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل الثاني 2


العم احمد: يلا يا حبيبتي المأذون برا 
رنا: خرجت دموعها مغرقه وشها
جاسر اول ما شفها انبهر بجمالها وفضل باصصلها
مروان: اي يا عم رميو هدنيك باصصلها كتير
جاسر:احم اكتب ياشخنا
رنا قعدة فقده الشغف وعماله تعيط
فاقت علي جمله (بآرك الله لكم وجميع بينكم في خير) 
مروان: مبروك ياصحبي 
علي:مبروك يا جاسر وطيا علي ميرا عقبلنا
ميرا وشها احمر من الكسوف: مبروك يا أبيه 
جاسر: عقبالك وبص لعلي 
مها حضنت رنا وفضلو يعيطو هما الاتنين 
مها: خلاص هاتمشي وتسبنا 
رنا مسحت دموعها وقالتلها هتوحشيني اووي 
مها بعياط: وانتي كمان هتوحشيني
رنا: بطلي عياط بقا عشان مش اعيط أنا كمان 
مها : خلاص اهو 
كل دا تحت انظار مروان وجاسر الي عينهم متشلتش من علي مها ورنا 
قربت رنا من عمها وحضنتو 
العم احمد: سامحيني مش بايدي حاجه اعملهالك انتي عارفه 
جاسر المهدي ممكن يعمل فينا اي لو مكناش وفقنا نجوزهولك
رنا: مسمحك يا عمو 
قربت منها سعاد وقالت: ابقي ابعتي فلوس انتي عارفه أن عمك علي قد حالو وجوزك معه فلوس ملهاش اخر 
رنا بقرف: كل الي همك الفلوس 
سعاد: امال همي عليكي انتي 
جاسر: مش يلا 
رنا: حاضر 
مها: حضنت رنا مع السلامه 
ركبت رنا العربيه  مع جاسر وميرا 
اول ما وصلو نزلت رنا من العربيه 
وانبهرت بجمال الفيلا 
طلعو علي اوضهم 
جاسر قال: ...........
 رنا بعياط: فاهمه 



رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل الثالث 3


جاسر: بصي يا بنت الناس انا متجوزك بس علشان شوفت معملت مرات عمك ليكي وكمان علشان الفلوس الي علي عمك ليا فمتحاوليش تعرفي حاجه متخوصكيش ومش ليكي دعوه بعمل اي وبمعملش اي فاهمه 
رنا بعياط:فاهمه 
جاسر:خرج ورزع الباب وره 
رنا:غيرت لبسها ولبست بجامه حرير كشميري وضمت نفسها علي السرير وقعدت تعيط 
لحد مراحت في النوم
رجع جاسر الفجر لقها نايمه وفي اثر دموع علي وشها ومناخيرها حمرا من العياط وشعرها جاي علي وشها 
قرب منها وفضل يتأملها 
جاسر:انتي جميله اوي اي جاسر انت هتخيب ولا اي كلهم صنف واحد خاينين كلهم 
............ بقلم مريم السيد
عند ميرا بتكلم علي في التلفون
ميرا:مش هينفع يعلي 
علي:انتي وحشاني اوي 
ميرا:وانت كمان يحبيي واللهي 
علي:هشوفك بكرة 
ميرا بضحك:خالص ماشي بس مش هنتاخر علشان جاسر
.......... بقلم مريم السيد
سعاد بتفكير: انا لازم اطلع بمصلحه من وراه وش الفقر دي
بقا هي تعيش في النعيم دا وانا اعيش في البيت المعفن دا 
انا مجوزهلو علشان الفلوس بس 
العم احمد: اي سعاد مش نمتي لحد دلوقتي ليه 
سعاد: مفيش هنخمد اهو 
العم احمد: قام صلي الفجر وقعد يدعي لرنا ومها 
..........بقلم مريم السيد
  عند مها صلت وقعده تدعي لرنا بصلح الحال
مها: ياتري عمله اي رنا وحشتيني اوي 
قامت علشان تنام بس جه في بالها مروان وابتسمت 
اي مها فوقي دا انتي مش شوفتي الي مرة واحده 
شالت الفكرة من دماغها ونامت
............ بقلم مريم السيد
عند رنا وجاسر
رنا قامت من النوم علشان تصلي الفجر لقت جاسر نايم جمبها
قامت اضوت وصلت الفجر وقعدت تعيط وتدعي ربنا أن يدلها علي طريق الخير 
جاسر فتح عينو لقها بتصلي وعماله تعيط 
عمل نفسو نايم 
قامت رنا خدت مخده من علي السرير وبطانيه ونامت على الكنبه بعد ما راحت في النوم 
قام جاسر:صلي وراح باس راس رنا ونام  
...........بقلم مريم السيد
تاني يوم الصبح 
مها وسعاد رايحين لرنا 
جرس الفيلا بيرن
مني الشغاله: مين حضرتكو
سعاد: وسعي يا اختي احنا قرايب رنا امال هي فين 
مني:  ثانيه وحده انديها 
سعاد بحقد: والله بقيتي عيشه في فيلا يا بنت فاطمه 
مها بصت ليها بقرف واول ما شافت رنا جريت عليها وحضنتها 
مها: وحشتيني اوي البيت من غيرك ملهوش حس 
رنا: وانتي كان وحشتيني اووي
قربت سعاد منها وقالت:عامله اي يا حبيبتي شوفتي بعد ما مشيتي امبارح تعبت روحت لدكتور وقال عايز عمليه 250,000 الف مش كده يمها وراحت غمزلها
مها بصدمه :لا مش كده احنا مش ودينا حد المستشفي 
رنا بقرف: ياشيخة حرام عليكي انتي اي مش بتحسي كل همك الفلوس  
سعاد:قولتهالك قبل كده وهقولها اكيد مش همي انتي الفلوس وبصت لمها اما انتي ولسه جايه تض**رب مها لقيت حد بيمسك لديها 
سعاد بصدمه:........



رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل الرابع 4


سعاد بصدمه: انتي بتمسكي أيدي 
مها: حرام عليكي عمرك محسستيني انك امي ليه بتعملي فينا كده 
سعاد: عملت ايه ربيتك وكبرتك ودخلتك كليه عايزه اي تاني 
مها:هي دي الامومه بنسبالك احب اقولك انك فاهمها غلط  انك تكوني ام لازم تعملي حاجات كتير تحتوي عيالك وتصحبيهم مش تخليهم يكرهوكي زي ما انتي عملتي وخلتيني اكرهك انتي عمرك محسستيني بحنان الام ولا خديني في حضنك لا بالعكس انتي كانتي كل يوم تض**ربي فيا انا ورنا
سعاد بصدمه اكبر: كل دا شيله في قلبك من ناحيتي كل الي انتي بتقولي دا هبل اي اخدك في حضني هيحصل اي خلاص هتنسي وجعك ولا الدنيا هترجع كل الانتي بتشوفي في التلفزيون عن حنان الام ده كدب 
مها بيئس: عمرك ما هتتغيري
.........بقلم مريم السيد
عند ميرا وعلي 
علي: وحشتيني اوي
ميرا بخجل: وانت كمان 
علي: انا مش قادر انا لازم اقول لجاسر علي موضوع جوازنا 
ميرا: اصبر شويه فرحو كان امبارح حبه كده قولو 
علي: هو انا كل مفتح الموضوع دا تقولي حبه كده هو انتي مش بتحبيني ولا في حد تاني في حياتك 
ميرا بصدمه: اي الي انت بتقولو دا انت اكتر واحد عارف انا  بحبك أد اي وكمان انا مش هسمحلك تقول عليا كده  إظهار انت الي مش عند بتحبني سلام 
علي: ميرا استني انتي عارفه اني لما بتعصب بقول اي كلام 
ميرا بعياط: دا مش اي كلام انت عارف انت قولت اي انت اتهمتني بعرف رجاله 
علي: انا اسف بس انتي الي عامله تاجلي موضوع الجواز 
ميرا بضحكه سخريه: انسي اننا ممكن نتجوز في يوم انت فهم وسبتو ومشيت
علي: غبي ازي تقولها كده 
........... بقلم مريم السيد
عند مروان لبس ورن على علي 
مروان: اي يابني انت فين مش هتيجي علشان نروح لجاسر 
علي بخنقه: روح انت انا هبقا ارحلو بعدين 
مروان: مالك يعلي في اي 
علي: مفيش سلام وابقي سلام علي جاسر 
مروان استغرب وقالو: طب هشوفك بليل 
علي: إنشاءالله يلا سلام 
مروان :سلام 
واتجه الي فيلا جاسر 
..............
في الفيلا رنا حضنه مها الي عمله تعيط 
رنا: اهدي يحبيبتي خالص بقا 
مها: خالص مفيش حاجه 
رنا بمرح: أنا هموت من الجوع وهقوم اكلك دلوقتي لو مش قومنا عملنا اكل 
مها بضحك: انتي علي طول همك علي بطنك 
رنا: طبعا امال علي مين 
ودخلو المطبخ 
بعض من مرور الوقت 
جاسر داخل المطبخ 
جاسر بصدمه:.............



رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل الخامس 5


جاسر بصدمه: ايه الي انتو عملتو في المطبخ دا 
رنا: كانا بنعمل بيتزا 
جاسر: هو الي بيعمل بيتزا بطلع المواعين كلها ويوسخ الأرض بالدقيق كده 
رنا بدموع: انا اسفه 
جاسر شاف دموعها: خلاص مفيش حاجه أنا كانت بهزر بس في خادم مش خلتيهم يعملولك ليه
مها: لا ما احنا مشنهم علشان مش بنحب حد يعملنا حاجه ممكن تسبنا نكمل بقا 
جاسر: هو انتو لسه هتكملو 
مها: اه هو احنا عملنا حاجه لسه 
جاسر: لا ربنا يقويكوا يارب 
........... بقلم مريم السيد
عند ميرا قعده بتعيط  
ساره: اهدي بقا ياميرا
منه: عشان خاطري كفايه عياط بقا  
(سارة 20 سنه كليه هندسه البيست بتاعت بئر أسرارها زي مبيقولو عينها زيتوني شهرها لونه اسود ليل)
(منه البيست التالته بتعتهم قمحاويه مختمرهه قصيره عينها بني ) 
ميرا بعياط: جرحاني بكلموا اوي انا جبيتو اكتر من نفسي يقوم يعمل كده
علي: انا اسف 
ميرا بصت ورها لقيتو واقف راحت قامت ومشيت 
علي جري وراها ومسك أيدها 
ميرا زهقت أيده: ايك تمسك أيدي تاني 
علي: ميرا صدقيني قولت كده وانا متعصب والله مكان قصدي 
ميرا: يعني تشك فيا واسامحك انت بتحلم 
علي: انا عارف اني غلطان واستهل كل حاجه تعمليها فيا الي انك تبعدي عني   
ميرا بعياط: ابعد عني انا بكر***هك 
علي: مش قدر يتحمل الكلمه وشدها لحضنه 
ميرا قعده تضرب فيه وهو مسكها بعدين انهارت في حضنو 
علي.........بقلم مريم السيد
عند مروان 
بيرن جرس فيلا جاسر 
رنا: مها روحي افتحي الباب 
مها: حاضر 
راحت مها تفتح الباب 
مروان اول مشاف مها ابتسم:
مروان ببتسمه: ازيك 
مها: الحمدلله ازي حضرتك 
مروان: الحمدلله بس ممكن بلاش حضرتك وتنديني لمروان يا
مها: اسمي مها اسمك حلو زيك 
مها بكسوف: شكرا 
مروان بغيظ: شكرا 
مها: امال اقولك اي 
مروان: لا مش تقولي حاجه 
امال فين جاسر 
مها:مش عارفه
مروان بصوت عالي: جاسر يا عريس 
جاسر وهو نازل من عل السلم : اي يا بني الازعاج الي انت عملو دا 
مروان........


رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل السادس 6


مروان بصوت عالي : ياجاسر يا عريس 
جاسر وهو نزل من علي السلم اي يا يبني الازعاج الي انت عملو دا
مروان: حضنو مبروك يا عريس 
جاسر: الله يبارك فيك 
رنا طلعت من المطبخ وهي بالبجامه 
مروان شافها حط وشو في الأرض 
جاسر بعيون حمرا من الغض*ب بس مش بين: اطلعي غيري هدومك 
رنا بتوتر: حاضر 
............بقلم مريم السيد
طلعت مها هي ورنا يغيروا هدم*هم
رنا: انتي غبيه ازي مش تقولي أن صحابو جه 
مها: انا افتكرتك عارفه علشان صوتوا كان عالي 
رنا: انا خايفه انتي شوفتي جاسر عينو كانت حمرا ازي 
مها: مش تخافي 
رنا: مش يلا عشان نغير الهد*وم 
مها: يلا 
رنا دخلت تلبس واختارت 
دريس زيتي في ورد بيج واسود وحزام ذهبي وتحتو بنطلون تلجي وطرحه بيج جزمه بيج 
مها لبست شميز ابيض وبلوفر افويت وطرحه بيضا وشنطه بيضا وكوتش رصاصي بنطلون جينز فاتح 
رنا: اي رأيك 
مها: قمر يا ناس 
رنا: واللهي ما في حد قمر غيرك 
...............بقلم مريم السيد
عند ميرا وعلي 
ميرا بعياط: انت جرحتني بكلمك اوي اخر شخص كانت افكر يقولي كده 
علي بندم ومسك أيدها: انا بجد اسف نفسي نكون في بيت واحد انا وانتي مش عايز اعمل حاجه من ورة جاسر انا عارف ان جاسر عارف أننا بنحب بعض بس مش بيقول حاجه 
ميرا: انا عارفه انا كان قصدي أننا نصبر حبه علشان كان كتب كتابو امبارح قمت مزعق
علي: بصي تعالي نتكلم بهدوء وبصراحه 
ميرا: ماشي 
علي: يعني هي دي اول اكلمك في موضوع الجواز وتقولي حبه كده 
ميرا: لا 
علي: اديكي قولتي لا شوفتي مين الي مش عاوز التاني 
ميرا بنرفزه: تاني يا علي 
علي بضحك: اهدي بس 
ميرا بغيظ: بتضحك عليا 
علي: مقدرش يا حبيبي انت 
ميرا: قلب حبيبك 
علي: تعالي نرجع للجد شويه انتي دلوقتي مش عايزه تتجوزيني ليه 
ميرا: لا عايزه اتجوزك 
علي: امال 
ميرا: خايفه 
علي:من اي 



رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل السابع 7

ميرا: خايفه 
علي: خايفه من اي 
ميرا: انك تسبني يوم من الايام 
علي: هو في حد يقدر يسيب روحه 
ميرا: لا 
علي: أمال انتي خايفه اسيبك ازي 
ميرا بغباء: قصدك اي 
علي: قصدي انك روحي 
ميرا: بحبك 
علي: بعشقك
............. بقلم مريم السيد
عند سعاد راحه جايه بغيظ
سعاد بتفكير: بقا انا اجوزها علشان الفلوس وفي الاخر 
اطلع من المولد ببلاش يا انا يا انتي يا بنت فاطمه 
العم احمد: مالك يسعاد في اي 
سعاد: مفيش بنتك فرساني شويه 
العم: ليه عملتلك اي 
سعاد: خلاص مفيش انا هعرف اصرف معها أما ترجع 
العم: امال هي فين 
سعاد: عند المحروسه بنت اخوك 
.............. بقلم مريم السيد
 عند رنا ومها
رنا: اي القمر دا لبسي هيخد منك حته 
مها: ايدا ايدا انتي بتزليني  
انا: أبدا انا بس بفكرك
مها: شكرا يا ستي فكرة 
رنا:طب يلا ننزل علشان نشوف الرجل الي من ساعت مش شرب حاجه 
مها: يلا ياختي 



رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل الثامن 8


رنا:طب يلا ننزل نشوف الرجل الي من ساعت ما جه مش شرب حاجه
مها: يلا ياختي
.......... بقلم مريم السيد
في المطبخ
رنا: نقدم عصير اي 
مها: اي حاجه 
رنا: خلاص مانجا بس افرض مش بيحبها
مها: اخلصي يا رنا صوبي علشان مش ارتجم جري*مه ق*تل دلوقتي ونخلص البشريه من هبلك 
رنا: انا مش هرد عليكي احسن 
مها: شطرة يلا صبي العصير 
رنا: حاضر 
..............بقلم مريم السيد
عند ميرا وعلي 
ميرا: علي 
علي: عيونه 
ميرا: شايف المطعم دا 
علي:اه مالو 
ميرا: تعالي نجرب أكلة 
علي: يلا 
ميرا: انت عارف احسن حاجه فيك اي 
علي: اي 
ميرا: انك مش بتقول لا في الاكل 
علي: هي دي احسن حاجه منك لله  
..........بقلم مريم السيد 
عند مروان وجاسر 
مروان: اي يعم مالك 
جاسر: مفيش 
مروان: مش عارف الولا علي مالو بكلمو كده بيتكلم بالعافيه 
بقولة مالك بيقول مفيش 
جاسر: تلقي مشاكل في الشغل ولا حاجه 
مروان: ممكن 
دخلت مها ورنا 
رنا: اتفضل يا استاذ
مروان: اسمي مروان 
رنا: اتفضل 
حطت العصير ومها حطت الكيك 
 مروان: مبروك يا مدام رنا 
رنا: الله يبارك فيك عقبالك ولا متجوز 
مروان: لا عقبالي دوريلي علي عروسه وبص لمها 
رنا بضحك:عروستك موجوده 
جاسر بغضب مش عارف سببه: مش كفايه ضحك 
مروان: في اي يا جاسر متسبنا نضحك يا اخي 
جاسر: اشرب يا مروان العصير 
مها: طب يلا أنا أمشي بقا علشان اتاخرات
رنا: خليكي باتي معيا 
مها: لا يلا بقا 
مروان: احم انا اصلا ماشي تعالي اوصلك 
مها: شكرا هخد تاكسي 
رنا: مفيش تكسيات هنا خليه يا وصلك 
مروان: اسمعي كلمها وخليني اوصلك 
مها: مش عايزه اتعبك معايا 
مروان: ياريت تتعبيني كل يوم اقصد لا عادي ولا يهمك 



رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل التاسع 9


مروان: ياريت تتعبيني كل يوم اقصد عادي ولا يهمك
مها: اه شكرا 
رنا: حضنتها خلي بالك من نفسك اول ما تروحي كلميني 
مها: حاضر ياقلبي 
مروان: يلا باي
جاسر ورنا: باي 
........... بقلم مريم السيد
عند ميرا وعلي
ميرا: يلا عشان انا اتاخرت اوي 
علي: ماشي يلا 
دفعة الحساب ومشيو
في العربيه 
ميرا: خلاص نزلني هنا عشان جاسر 
علي: ماشي 
ميرا: مالك
علي:مفيش يلا انزلي
ميرا: هو في اي انت زعلت مرة واحده كده ليه 
علي: عشان انتي محسساني أننا بنس*رق  
ميرا: ليه انشاء الله
علي: نزلني هنا عشان جاسر ميسوفناش مش هينفع اشوفك عشان جاسر بصي بقا عشان يكون عندك علم أنا هقول لجاسر موضوع أننا نتجوز وأبكي تقولي لا 
ميرا: يعني مش منطقي ارفض
علي: نعم ياختي 
ميرا:اي بهزر 
علي: يلا شوفي انتي راحه فين 
ميرا: باي يا حبيبي
علي: قلب حبيبك 
.......... بقلم مريم السيد 
عند سعاد والعم احمد 
سعاد: احمد انت يا رجل قوم شوف بنتك اتاخرت ليه 
العم احمد: هي دا كلو لسه مجتش 
سعاد: لا يخويا مجتش ما انت نايم ولا علي بقالك حاجه 
العم احمد: اي الي خالكي تسبيها وتيجي
سعاد: انت لسه هتحقق قوم شوف البت ليكون ما*تت
العم احمد: يا باي كلمك بينقط سم 
سعاد.......بقلم مريم السيد
عند مروان ومها في العربيه 
مروان: أمال انتي عندك كام سنه 
مها: 19
مروان:في كليه اي 
مها: هو دا تحقيق 
مروان: ابدا واللعب بدردش معاكي بس 
مها بضحك: في انا بهزر 
مروان: ضحكتك حلوة
مها وهي بتحول تتهرب: انا في كليه اعلام
قعدو يتكلمو شويه ويهزرو 
مها: خلاص وصلنا هو دا البيت 
مروان: بيقولو اني كانت هنا امبارح
مها: تصدق صح طب تعالي اشرب حاجه 
مروان: مره تانيه باي 
مها:باي
..............بقلم مريم السيد
في الفيلا ميرا دخله من الباب 
يلي هنا يا اهل الدار 
جاسر: شبه مروان بتعملي ازعرينا زيو
ميرا: ايدا مارو هنا 
جاسر: لا يختي لسه ماشي 
ميرا: يا خسارة كان نفسي ارخم عليه اقصد اسلم عليه 
رنا بضحك: كلمه الحق بتطلع الاول 
ميرا:وحشتيني
رنا: وانتي كمان 
جاسر: خدي هنا يبت  
ميرا: نعم يا قلب البت 
جاسر: كانتي فين من الصبح 
ميرا: ها 
جاسر: هو اي الي ها 
ميرا: كانت في الجامعه بعدين روحت اشتريت حاجات انا وصحبيتي
جاسر: هحاول اصدق 
ميرا: لا صدق 
جاسر ماشي 


رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل العاشر 10 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل الحادي عشر 11 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل الثاني عشر 12 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل الثالث عشر 13 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل الرابع عشر 14 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل الخامس عشر 15 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل السادس عشر 16 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل السابع عشر 17 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل الثامن عشر 18 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل التاسع عشر 19 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل العشرون 20 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل الواحد والعشرون 21 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل الثاني والعشرون 22 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل الثالث والعشرون 23 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل الرابع والعشرون 24 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل الخامس والعشرون 25 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل السادس والعشرون 26 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل السابع والعشرون 27 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل الثامن والعشرون 28 اضغط هنا

رواية سرقت قلبي رنا وجاسر الفصل التاسع والعشرون 29 اضغط هنا



انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا 



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-