رواية فتاه واربع شباب الفصل الثامن عشر 18 بقلم ملك ايمن - فتاة واربع شباب

رواية فتاه واربع شباب الفصل الثامن عشر 18 بقلم ملك ايمن - فتاة واربع شباب


رواية فتاه واربع شباب الفصل الثامن عشر 18 هى رواية من كتابة الكاتبة الصغيرة محمود رواية فتاه واربع شباب الفصل الثامن عشر 18 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية فتاه واربع شباب الفصل الثامن عشر 18 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية فتاه واربع شباب الفصل الثامن عشر 18


رواية فتاه واربع شباب الفصل الثالث عشر 13 بقلم ملك ايمن - فتاة واربع شباب



رواية فتاه واربع شباب الفصل الثامن عشر 18


نجمه بصدمه: ايي طب طب انا جايه دلوقتي 
قاسم: في اي 
نجمه:ليث تعبان اما لازم اروحله 
كانت قايمه مسك ايديها 
نجمه: قاسم لازم اروح
قاسم: بتحبيه
نجمه: ايواه انا بموت فيه ممكن امشي ارجوك 
قاسم'بسرعه عشان اوصلك 
جهزو واخدها وصلها دخلت جري قالولها انه في غرفه المكتب مش عاوز يفتح لحد
نجمه: ليث افتحلي ياحبيبي دي انا نجمه افتحلي يلا متوجعش قلبي يا قاطع كلامها فتح الباب
ليث: انتي جيتي مش هتمشي تاني صح 
نجمه بزهول من منظره ايديه مجروحه عيونه حمرا جدا بينهج كأنه كان في حرب "
وما هو فراقك الا حرب وانا المهزوم "
حضنته وهوا بادلها الحضن
نجمه: خوفتني عليك تعالا معايا يلا شدته وطلعو والشباب اخدو قاسم الي كان مزهول من مدي حبهم لبعض لكن بيكابرو
مسلم: مكنتش اتخيل انه بيحبها كده
معتصم: ولا انا مازلت مش متخيل ابدا انهم مع بعض
قاسم: اشمعنا يعني فيها اي
غيث: نجمه متربيه ع ايدينا محدش مننا تخيل انها ممكن تكون من نصيب حد فينا بس اهو القدر بقا له رأي تاني
قاسم: واضح انها بتحبه
فضلو الشباب مع بعض بين ضحك وهزار واساله قاسم بخصوص حجات لنجمه
________♡_____♡_____
عند نجمه وليث 
نجمه: ادخل خد شاور وتعالا
ليث: هتمشي
نجمه؛ لا هستناك هنا اهو وقعدت ع السرير دخل الحمام اخد دش وخرج قعد جنبها قامت جابتله علبه الاسعافات وربطله ايديه 
نجمه:يلا نام ارتاح شويه 
ليث: مش عايز 
نجمه: تؤتؤتؤ الولد الشطور ميقولش لا يلا وعدلته وغطته وكانها بتعامل طفل 
نجمه: بتبصلي كده لي
ليث: بحبك
نجمه: بتوتر اا أ أ انا
ليث: اوعي تمشي لما انام عشاني
نجمه:ليث انا لازم
ليث بنوم: خليكي متمشيش ونام 
اتنهدت بقله حيله وطلعت جنبه حضنته ونامت 
تاني يوم صحيت لقيته بيبصلها بابتسامه
نجمه: صباح الخير 
ليث: صباح النور 
نجمه: ا انت كويس صح
ليث: اهاا عشان انتي جنبي
نجمه: ٠ه هو الساعه كام
ليث: الساعه دلوقتي ١٠:٣٠ 
نجمه: ياااه اه فين قاسم
ليث: بات في مع غيث... نجمه
نجمه: نعم
ليث: تتجوزيني
نجمه بخجل: أ أأأ انا
ليث: انا بحبك
نجمه بسرعه: وانا موافقه 
بعد شهر كاان فرح نجمه وليث وقاسم ولين وغيث وقمر
اما معتصم ومسلم فاهما سناجل زييي انا والي بيقراء الروايه كده
نجمه: خاااايفه اوي لالا مش هنزل لا
قمر: ولا انا رجعت في كلامي مش هتجوز
لين: لا بقولكو اي انا صابره بقالي خمس سنين انا قتيلت الفرح ده
قاسم: وانا قاتيلك ياجميل
نجمه: اللبسي ياجريئه
دخل كل واحد اخد عروسته 
ليث: انا امي دعيالي في ليله القدر وربنا اي القمر ده
نجمه: بجد حلوه بس الكعب تعبني عاوزه اقلع*ه
ليث بجرائه:نطلع الاوضع بس وهنقل**ع كل حاجه
نجمه: ولاد عييب 
صحك ليث عليه وكمل رقص 
 slow 
قاسم: الا قوليلي قتيلت الجوازه دي فعل ولا كلام بس
لين: يااا قاسم بس بقا الله
قاسم: متتكسفيش عشان هاكلك دلوقتي بخدودك الحمرا دي
لين بخجل: بحبك تعرف مكنتش اسدق ان قاسم باشا يعجب ببنت الخ
قاسم: هشششش انا اعجبت بالدكتوره لين فاهمه 
لين: بحبك
قاسم: وانا بمووووت في امك
لين: لا موت فيا انا مش في امي
ضحك عليه وع عفويتها في الكلام
꧁꧂
قمر: احم غ غيث ابعد شويه الناس بتبص علينا
غيث: طبيعي مش عرسان وبعدين اسكتي متتكلميش بالروج ده
قمر: لي وحش صح كنت عارفه 
غيث: تؤ مش وحش بس لونه حلو اوي عليكي وكل ما تتكلمي ببقا عاوز
قمر بخجل: بس خلاص 
غيث: قمري الي خجلان ده
قمر: بحبك
غيث: اوعي تقوليها تاني
قمر: لي
غيث: قوليها في اوضتنا عشان هرزعك بو"سه تجيب اجلك قدام الناس
قمر: يالهوي خلاص مش هقولها
غيث: متجيبي بو"سه 
قمر: غييييث
غيث بضحك: طيب طيب
مسلم: تفتكر هتفضل سناجل لاخر الروايه
معتصم: انت عبيط يلا دي اخر حلقه
مسلم: وربنا طب ادور ع حد اشقطه بقا
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-