رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل التاسع عشر 19 بقلم الاء عواد
رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل التاسع عشر 19 هى رواية من كتابة الاء عواد رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل التاسع عشر 19 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل التاسع عشر 19 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل التاسع عشر 19
رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل التاسع عشر 19
سيف اتغير معايا جدا بقا انسان تاني اتمنيت لو كان جوازنا عن حب خايفه اكمل معاه الاقيه لسه عايز ينتق*م مني وخايفه اسيبه عشان عشان انا بحبه ايوه انا بحبه بس كل ما يكون معايا غصب عني يفتكر اللي هو عمله فيا بحاول انسى والله عشان اعيش حياتي زي اي بنت قطع تفكيري رنه الفون بصيت لقيته الدكتور احمد فرحت جدا ورديت عليه
نور / الو
أحمد / الو اذيك يا مدام نور أخبارك
نور / انا بخير الحمد لله
أحمد / فكرتي كويس يا نور
نور / فكرت كويس بس انا الخوف ديمان بيسيطر عليا
أحمد / ده شيئ طبيعي لأن بعد اللي انتي مريتي بيه مش هتثقي في حد بسهوله وديمان هتكوني خايفه
نور / بس انا خايفه اخد قراري واند*م بعدها
أحمد / توكلي على الله وانا هكون معاكي في كل حاجه
نور / شكرا جدا ليك يا احمد
عند نور
سيف / اي يا نور قاعده لوحدك ليه
نور / نازله اهو
سيف / ايوه صح مفكرتنيش ليه يا نور علي الامتحانات بتاعتك
نور بحزن / حته لو كنت فكرتك كنت هتعمل اي يعني
سيف / كنت هجبلك احسن مدرسين هنا عشان تجيبي مجموع كبير وتنفعي تخشى كليه حلوه
نور بفرحه / بجد كنت هتخليني اكمل تعليم
سيف/ ايوه طبعا بس يلا قدر الله وماشاء فعل السنه الجايه نروح نقدم علطول
نور / هييييي شكرا شكرا
حضنت نور سيف من فرحتها واتفاجئ سيف لأنها اول مره تحتضنه بس فرح جدا وبادلها الحضن
نور بحرج / انا اسفه بس لما بكون فرحانه بعمل كده
سيف بابتسامه / على كده بقا هخليكي فرحانه علطول
يلا ننزل عشان نفطر
نور بابتسامه / يلاا
نزلو الاتنين عشان يفطرو كلهم مع بعض
عند ساره
كانت ساره مشغوله في المحل وفي نفس الوقت عايزه ترجع لأمها عشان تعبانه قاطع تفكيرها رنه الفون بتاعها لقت مراد هو اللي بيتصل فرحت جدا
مراد / صباح الخير
ساره بابتسامه / صباح النور
مراد / فاضيه النهارده نروح نتغدي سوا
ساره بشرشحه / لااااا مش عشان قعدت معاك امبارح يبقا هنقضيها كل يوم خروج لا يا بابااا فوووق انا مش بتاعت الكلام ده
مراد بنرفزه مصطنعه / اييي في أي هو انا بقولك تعالى معايا شقه مفروشه
ساره / جرب كده بس وانا اموتك مكانك
مراد / تعرفي يا ساره انت جواكي البنت الكيوت وكده بس انت مش أخذه بالك
ساره / لاااا بقولك اي فوق كده على نفسك
مراد / انا غلطان اني كنت هعبرك اسفوخس عليكي بوظتيلي اليوم من أوله
قفل مراد في وشها
ساره / اي ده اي ده استنى يلااا انا كنت بهزر برستيجي وقع منك لله
دخلت ساره عشان تكمل الشغل وترجع لأمها بسرعه
نفس اليوم بليل
رجعت ساره بسرعه على البيت بس لقت ناس كتير متجمعه عند بيتهم قلقت جدا
ساره بقلق / خير يا جماعه في أي ماما جرالها حاجه
احد الجيران / البقاء لله يا بنتي شدي حيلك
ساره بعدم تصديق / لاء لاء انتو اكيد بتهزرو
جريت ساره على اوضه امها لقت أخواتها الصغيرين بيعيطو وامها متغطيه
ساره رفعت الغطاء من عليها جامد
ساره بدموع / لااااااااااااااااا لا يا ماما عشان خاطري متسبنيش لوحدي قومي يا ماما انا جبتلك العلاج بتاعك اهو جبتو كلو والله قومي يا ماما عشان خاطري مااااامااااا قومي يا مااماا قومي
انهارت ساره في البكاء وأخواتها الصغار جيه وحضنوها
ملك بحزن / هي ماما مش بترد لي
ساره بدموع / ماما هتقوم الوقتي وهتخف متقلقوش ماما هتقوم قوووومي يا ماماااا قومي
قام أحد الجيران بتهدئتها
بعدها بساعتين
كانت الجنازة كبيره جدا لأن ام ساره كانت ست طيبه جدا جدا كان سيف ومراد موجودين وسعاد ومديحه وكانت نور بتحاول تهدي ساره بس ساره كانت في عالم تاني
ساره بدموع / سابتني لوحدي يا نور هعيش لوحدي ازاي هربي اخواتي ازاي يا نور سابتي لوحديييي
مرور بحزن / ربنا يرحمها يا حبيبتي انا عنزي ما هسيبك ابدا
كان مراد شايفهم وحزن جدا على ساره
خلص ايام العزاء كلهم وكل واحد روح على بيتهم
سيف / تعالى يا ساره معانا احنا مش هنسيبك لوحدك هنا
ساره بدموع / انا مش هسيب بيت امي ابدا
كانت ساره مصممه انها هتفضل في البيت وكله مشي بقله حيره بس اكيد محدش هيسبها في الظروف دي
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك من هنا