رواية جحيم رحيم رحيم وريناد الجزء الثاني 2 الفصل العشرين 20 بقلم ميرا ابوالخير

رواية جحيم رحيم رحيم وريناد الجزء الثاني 2 الفصل العشرين 20 بقلم ميرا ابوالخير


رواية جحيم رحيم رحيم وريناد الجزء الثاني 2 الفصل العشرين 20 هى رواية من كتابة ميرا ابوالخير رواية جحيم رحيم رحيم وريناد الجزء الثاني 2 الفصل العشرين 20 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية جحيم رحيم رحيم وريناد الجزء الثاني 2 الفصل العشرين 20 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية جحيم رحيم رحيم وريناد الجزء الثاني 2 الفصل العشرين 20



رواية جحيم رحيم الفصل الثاني عشر 12 بقلم ميرا ابوالخير - رواية جحيم رحيم



رواية جحيم رحيم رحيم وريناد الجزء الثاني 2 الفصل العشرين 20


فهد ببرود:  بدلة ر"قص هتر*قصي للشبا*ب عشان زهقتنين. 
شروق بصدمه: ايهههههههه. 
فهد: يلي سمعتيه انجزي. 
شروق بغضب قامت وبكل برود بتبص عليه بقرف وسكته هو اتعصب مسكها من ايديها. 
فهد بغضب : بصي يابت انتي هنا عشان  تنفذي كل كلامي من غير مناقشه وايلا انتي فاهمه  هعمل ايه اخلصي زقها علي الارض. 
شروق قامت بغضب: انت حيو"ان وانسان زبا"لة 
قري فهد وقف وقرب منها بهدوء ووقف قدامها وفجاه نزل قلم علي وشها طخخخ
حياه وانفها وفمها بينز"ف: حيو"ان وقذ*ر. 
حسام بغضب: انا هوريكي الحيو"ان انا هوريكي شغل الحيو*انات يا بنت 🐕. 
ومسكها من شعرها وفضل يضر*ب فيها وشروق بتصرخ وعاملة تصوت من الو"جع لحد ما اغمى عليها. 
فهد بص باشمزاز وتعب من كتر ضر*بها وخرج. 
وهي اغمى عليها. 
قاعد وحس بنغزة في قلبه وانه مخنوق. 
سيف بخنقه: مالي كده في ايهه. 
حط ايده علي قلبه:  شوقي. 
الحارس: اؤمرك. 
سيف ببرود:  اعمل يلي قولتلك عليه. 
الحارس: امرك يا باشا. 
سيف قاعد بيفكر. 
بتيجي ناهي وبتحضنه: وحشتني لي بتهرب مني كده.
سيف بتافف: ناهي انا متجوزك عشان عايلتك مش حبا فيكي كلها يومين وتتطلقي. 
ناهي بصدمه: ي يعني ايه. 
قام ببرود: يلي فهمتيه يا حلوة. 
ناهي بتوتر: انت بتكلمني كده ليه. 
قرب منها وبصوت كفحيح الافعي:  اتكلم زي مانا عايز انتي فاهمه. 
ناهي بخوف:  س سيف انا بحبك والله طب اديني فرصه. 
سيف:  انا مبحبش حد. 
ناهي بتمثيل و دلع وقربت وحضنته:  بحبك من اول لحظه شوفتك فيها ب بص خالينا مع بعض هسعدك اوي بس مش تتطلقني دا اهلي يمو"توني. 
سيف شال ايديها: خلصتي تمثيل يلا مش فاضي. 
ناهي ماسكه فيه: انا هفضل معاك اشمعنا شروق د دي واحدة خا"ينه وسابتك وهربت انا... 
قلم نزل علي وشها:  يلي بتتكلمي عليها دي انض"ف منك ومن اهلك. 
سابها ومشي وهي مصدومه. 
ناهي بغل وكر''ه:  لازم تفهم اني مش هسيبك غير ماحقق هدفي منك. 
طلعت فونها:  هيطلقني. 
اكس بصدمه: يعني ايه الخطه فشلت. 
ناهي: اعمل ايه عملت كل حاجه قولتها هو بيبعدني شكله لسه بيحبها. 
اكس بغضب رمي الفون كسره: ماشي يا سيف شكلك لسه هتتعبني اوي يا بن رحيم.
بقلم ميرا ابوالخير 
~~~~~~~~. 
ميرا بزعيق: يعني سافرت ازاي واصحي مش القيك. 
شهاب بهدؤء: كان لازم حاجه مهمه هعملها وهوصل بكرا ياقلبي. 
ميرا بزعل: يعني انا لوحدي كده. 
شهاب بحب: يا روحي متخافيش عندك الحرس في البيت كلها يوم واحد بس. 
ميرا: دماغي بتوجعني من الصبح. 
شهاب بقلق: طب ارتاحي هتصل علي الدكتورة تيجي. 
ميرا بوجع: تمم. 
شهاب اتصل بالدكتورة وهي راحت. 
ميرا بفرحه: يعني هبقا ام صح. 
الدكتوره: ايوا بس. 
ميرا باستغراب: بس ايه. 
الدكتوره: عشان دا تاني حمل ليكي الرحم عندك متا"ثر لازم تاخدي بالك من اقل مجهود وترتاحي خالص علي الاقل اسبوعين لانه هيبقا خطر علي البيبي. 
ميرا: حاضر. 
خرجت الدكتوره وميرا فرحانه اوي وقررت تعمل مفاجأة لشهاب. 
في مكان ما. 
شوشو بغل: حلو اوي تخلصو"ا عليها هو مسافر فاهمين. 
الاشخاص: اؤمرك. 
شوشو بكر"ه:  اخرك النهارده يا ميرا. 
ابتسمت بمكر. 
عند ميرا. 
قامت تحضر المفاجأة من دلوقتي. 
زينت البيت كله و جابت بلونات وحست بدوخه بس قومت كده عشان تفرحه. 
اعدة وبتقيش الفستان ابيض وفرحانه فجاءة النور بيقطع بتتخض: يووه دا وقته. 
بتخرج تشوف الحراس مش بتلاقي حد. 
بتسمع صوت في المطبخ بتستغرب بتتمشي ناحيه المطبخ بتشوف اشخاص ملا*ثمين بتطلع تجري بسرعه هما شفوها بيجروا وراها استخبت ورا العمود وكتمت نف"سها وهما: دوروا عليها اكيد هنا. 
ميرا مرعوبه وبتدور علي فون تكلم شهاب. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند شهاب قاعد وحاسس بحاجه غريبه:  تمم كده كله كويس. 
صاحبه: مالك كده. 
شهاب بهدؤء: مفيش هطلع اشوف عشان هرجع بكرا. 
صاحبه: تمم. 
قام اخد عربيته ومشي. 
عند ميرا. 
بيدوروا عليها وهي لسه هتتحرك الفازة اتكسرت مسكوها: ااااعاااا. 
واحد منهم: اي يا حلوة فاكرة هتهربي. 
ميرا: انتو مين ابعد عني. 
شخص منهم طلع مسد"سه وصوابه علي ميرا و ووو..... 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~. 
البنت في ثانيه قل"عت كل هدومها رحيم 
 اتصدم. 
البنت زعقت: اعاااا لا سابني ابعد يا ناااس. 
ولسه هتكمل جملتها كف وقعها الارض: برا يا بنت 🐕'. 
رحيم مصدوم ريناد ماسكه البنت وبتضر"بها يا بنت 🐕 انا هوريكي تعاليلي ياروح امك. 
الكل اتجمع ورحيم وقف منبهر بريناد البنت بقت مرعوبه وبتملم هدومها والكل وقف بيضحك طلعت تجري علي برا. 
ريناد بزعيق: علي شغلكم يلااااا. 
الكل هرب من قدمها ورحيم بضحك: اي يلي حصل دا. 
ريناد بصت له: اي عملتها الادب وشوفت هي كانت بتعمل ايه. 
رحيم راح وحضنها: حبيبي بقا شر"س. 
ريناد بحب: واعمل اي حاجه عشانك. 
رحيم بتفكير: كده البت دي مزقوقه علينا. 
ريناد: اه. 
رحيم: تمم كده جاب اخره. 
عمل مكالمه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~
ليث خاف كسر الباب ولما فتحه اتصدم صدمه عمره انه ملاك ماسكه مو"س ولسه هتفتح ايد"يها قرب منها وشده رمه: اي دا انتي اتجننتي. 
ملاك بصراخ: ابعدد سابني مش عايزك ابعد عنييي. 
ليث شدها لحضنه: اهدي يا نور عيني اهدي انا معاكي. 
ملاك بدموع وانهيار: متسبنيش ياليث انا ***. 
قاطعها بقبله حب واشتياق:  بحبك اسف. 
ملاك بدموع هتتكلم قبلها تاني قبله طويله يعبر عن مدى حبه لها تجوابت معه ونسيت كل حاجه. 
غرقوا في بحور عشقهم. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~. 
اكس بغضب وبيكسر كل حاجه: في ايههه لا مش هسب"ككككككمممممممم لااااااااا لي كله باظ كده لااااا لازم تد"فعوا التمن غالي ياولاد 🐕 مش هر"حم ولا واحد فيكمممم من اضغركم لاكبركم وحياة يلي عملتواه فيا مس هسب"ككككممممممم. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~. 
فهد بيداخل بينصدم مش لاقي شروق: هي فيييييييينننننننننننننن. 
الحراس بخوف: م منعرفش. 
فهد بغضب اكبر: دوروا عليها يا اغبياء يلااااااا. 
جريوا من قدمه. 
وبيتصل علي اكس مش بيرد عليه. 
فهد بغضب: كويس اوي كده تمم يا شروق تمم اوي. 
خرجت وافتكر حاجه ابتسم بمكر. 
شروق بتعب والم:  فين انا. 
...... :كنتي فاكرة نفسك هتهربي. 
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-