رواية جحيم رحيم رحيم وريناد الجزء الثاني 2 الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم ميرا ابوالخير

رواية جحيم رحيم رحيم وريناد الجزء الثاني 2 الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم ميرا ابوالخير


رواية جحيم رحيم رحيم وريناد الجزء الثاني 2 الفصل الواحد والعشرون 21 هى رواية من كتابة ميرا ابوالخير رواية جحيم رحيم رحيم وريناد الجزء الثاني 2 الفصل الواحد والعشرون 21 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية جحيم رحيم رحيم وريناد الجزء الثاني 2 الفصل الواحد والعشرون 21 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية جحيم رحيم رحيم وريناد الجزء الثاني 2 الفصل الواحد والعشرون 21



رواية جحيم رحيم الفصل الثاني عشر 12 بقلم ميرا ابوالخير - رواية جحيم رحيم



رواية جحيم رحيم رحيم وريناد الجزء الثاني 2 الفصل الواحد والعشرون 21



شروق بتعب والم:  فين انا. 
...... :كنتي فاكرة نفسك هتهربي. 
شروق جريت علي حضنه: وحشتني اوي اوي. 
سيف حضنها بحب:  وانتي ياقلبي موجوعه مش كده حقك علي عيني. 
شروق بدموع: معرفتش اعرف مين معه انا فشلت يا سيف فشلت خططنا فشلت. 
سيف بحب بص في عينها:  مش فشلت يا روحي كله ماشي تمم. 
شروق ماسكه حضنه لاقت الامان:  حبيبي وحشني اووي وحشني امانه والدفاء. 
سيف شالها وحط راسها علي رجله بحب وبيملس علي شعرها:  كان لازم نلعب اللعبه دي ناهي واكس وفهد اقتنعوا اني طلقتك و اعمى كويس اني لاحقتك. 
شروق بحب:  متسبنيش تاني. 
سيف رفعها ليه:  مقدرش ابعد عن روحي وانتي اكتر من روحي. 
بيداخل عليهم رحيم و حمزة وريناد و رقيه و ليث وملاك. 
ريناد حضنتها: انتي كويسه. 
شروق: الحمدلله. 
ريناد بسعادة: عرفتي اكس صح. 
بصت شروق علي سيف: لا للاسف مش عرفت. 
حمزة:  اكيد هيقابل فهد. 
رقيه:  عشان كده زرعناكي هناك وسيف مش استحمل جابك بسرعه. 
ملاك راحت ليها:  هسمي بنتي علي اسمك. 
ليث:  تعبت يا جدعان من اللعبه دي احنا متراقبين حتي في بيتنا. 
فلااااااش باااااكككككككككك. 
رحيم: كلنا تحت المر"اقبه لازم نمشي علي حسب خطة اكس عشان مش يشك فينا. 
سيف بذكاء:  هنعمل تمثيل عليه بحيث يقع في فخنا.
شهاب:  هيبعت عربية تخب"طكم لازم تاخد شروق وتسهروا وانا يلي هنفذ هتبقا بسيطه وهتفق مع الدكاترة. 
سيف:  تمم وليث وملاك هيمثلوا انهم انفصلوا بسبب الجنين. 
ليث:  هحاول وهجيب نورسين تساعدني. 
ملاك بغيرة:نعمممممم. 
ليث بضحك: متخافيش يا روحي تمثيل فقط. 
شروق: انا خايفه. 
سيف راح وخدها لحضنه: متخافيش وانا معاكي يا حبيبي. 
رحيم: كده نبدء من دلوقتي. 
باااااكككككككككك.
رحيم: لازم شروق ترجع تاني. 
سيف بعصبيه: مستحيل ارجعها تاني. 
رحيم بتفاهم: اي رايك تروح معها وتتنكر. 
سيف باقتناع: هكون معها خطوة بخطوة  
رحيم: تمم يلا. 
وصل لسيف وليث اتصال اتخضوا وجريوا كل واحد علي عربيته. 
بقلم ميرا ابوالخير
~~~~~~~~~
شخص منهم طلع مسد"سه وصوابه علي ميرا و ولسه هيضر*ب وقع م"يت علي الارض. 
وصل شهاب و سيف و ليث وكل واحد بدء يضر*ب فيهم. 
ميرا بفرحه: شهاب. 
شهاب وقع واحد وراح حضنها بخوف: انتي كويسه. 
ميرا بارتياح: اه. 
سيف بيضر*ب واحد ببراعه ووقع التاني وليث مسك واحد تاني وبيلكمه. 
وقعوا كلهم والحراس جم اخدوهم. 
سيف بقلق: انتي كويسه. 
ميرا جريت عليه: عرفتوا ازاي. 
سيف بهدؤء: شهاب يلي عرف وكلمنا واتقبلنا علي البوابه. 
ميرا باستغراب: عرفت ازاي. 
شهاب ضحك:  من السلسله دي. 
بصت علي صد"رها لاقتها منورة: اي دا. 
شهاب: دي مش سلسله عادية دي انذار لاي خطوة خطر عليكي. 
ميرا:  مش عارفه من غيرك كنت هبقا.. 
شهاب مقاطعا: ها بالمناسبة اي الجو دا. 
ميرا بخجل: احم في نونو هيشرفنا. 
سيف بفرحه وليث: الف مبروك هنمشي احنا. 
سيف: خد بالك منها. 
شهاب:  دي في قلبي. 
مشيوا وهو بص بخبث: احم عايز اي. 
شهاب بيقرب وهي بترجع لورا: ولاااه مالك.
شهاب فجاءة شالها ولف بيها: بحبككك هيكون ليا ابن منك اخيرا انا فرحااااا ن. 
ميرا بحب: وانا كمان. 
شهاب قرب وباسها: في الكام. 
ميرا باستغراب: في البدايه لسه. 
شهاب باقتضاب:  اممم طيب تعالي مبدهاش بقا. 
ميرا بخضه: هتعمل ايه. 
شهاب بغمز: احب اعمل مش اتكلم. 
بقلم ميرا ابوالخير 
~~~~~~~~~. 
اكس:  الخطه الجايه كلها د*مار ومو*ت تؤ تؤ للاسف رحيم هيقت"ل ابنه بايده. 
قام يجهز نفسه 
~~~~~~~~~~
فهد بغضب: لازم تلاقو.. 
شروق: انا هنا. 
انصدم جري زي المجنون ومسكها بعصبيه: كنتي فين. 
سيف وقف وسط رجالته ومكور ايده بغضب. 
شروق بدلع: بجهز نفسي لي. 
فهد: بحسبك هربتي. 
شروق: تؤ مكنتش جيت من الاول. 
فهد بخبث: كله يطلع برا ويسبنا. 
كلهم خرجوا ماعدا سيف: مطلعتش لي. 
سيف بتغيير صوت: للحراسه. 
فهد وبص لشروق: مش محتاج انا عريس يلا برا. 
خرج وعيونه كالجمر وهي حست بكده. 
فهد بيقرب وشدها وبدء يتحسس علي جس*مها بجرا*ءة وهي اشمئزت اوي وكنت مقروفه. 
فهد بدء يخلع الجاكت ويتجر*ا اكتر: انتي حلوه اوي كده لي. 
شروق بعدت: فهد مش وقته انا تعبانه. 
فهد:  بس انا عا"يزك دلوقتي. 
شروق بذكاء': بعدين. 
فهد بغضب: تمم اعملي حسابك في ضيف مهم جدا جاي. 
شروق عرفت انه اكس مثلت الامبالاه: تمم.. 
هو رايح جاي قدم الاوضه سمع صوت فهد خارج استخبا خرج فهد هو داخل بسرعه. 
سيف بعصبيه: عمل ايه الحيو"ان دا. 
شروق حكت له. 
سيف: طيب خدي بالك. 
شروق: مش خايفه وانت معايا. 
فهد نسي فونه رجع يجيبه. 
سيف بحب قرب وبا"سها من شفيفها وقلع الكاب والبروكه والدقن وخدها في حضنه. 
فهد رايح للاوضه وفتح الباب ووووو
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-