رواية حين تقع في الحب غسان ونور الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم ندي علي

رواية حين تقع في الحب غسان ونور الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم ندي علي



رواية حين تقع في الحب غسان ونور الفصل الواحد والعشرون 21 هى رواية من كتابة الاء عواد رواية حين تقع في الحب غسان ونور الفصل الواحد والعشرون 21 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية حين تقع في الحب غسان ونور الفصل الواحد والعشرون 21 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية حين تقع في الحب غسان ونور الفصل الواحد والعشرون 21




رواية حين تقع في الحب غسان ونور الفصل الواحد والعشرون 21


غسان بصدمه:ايه دا معقول الكلام دا
نور طلعت من الحمام :غسان انا حامل 
غسان راح مسكها من شعرها 
غسان بغضب:ايه دا ايه اللي انا شيفه دا ممكن افهم ولا الوسخ وسخ طول عمره الفكره اللي كنت وخدها عنك صح انا كنت متأكد بس حولت اطلع وحده محترمه منك بس مفيش فايده 
نور لعياط:غسان سيب شعري في ايه انت بتعمل ايه انا عملت ايه لكل دا 
غسان رمي الفون في وشها:اتفرجي يا ام ابني اتفرجي وانت بتخونيني قوليلي بقي مستنيا الواد دا من امتي لا والجرئه تجيبك لحد انك تجبيه هنا لكون مش مكفيكي يا مدام نور 
نور بعياط :غسان صدقني والله معرف حاجه عن الرسايل دي صدقني بجد معرفش حاجه عن الرسايل دي انا معرفش مين اللي ممكن يبعت رسايل زي دي اصلاً ومسكت ايده 
غسان بقرف:ابعدي عني بجد انا قرفان منك قرفان اووووي يعني اسمعي احنا هنروح نعد في القاهره في الفيلا اللي هناك ومسمعش كلمة اعتراض وزي ما شوفتني حبي هتشوفي كرهي يا نور  ارجع القيكي لمه الهدوم اخلصي وسبها ونزل 
نور بعياط وصدمه:غسان استني انا والله معرفش الرساله دي ايه اللي جبها ليا غساااااااان 
وبعد وقت من البكاء الشديد نور مسحت دموعها بكف ايدها 
نور بوجع وشجاعه:انا هعرف مين السبب انه يدمر علاقتي بجوزي بس لازم اروح معاه دلوقتي لحد معرف هيعمل ايه وراحت تجهز في الهدوم 
.......................
في شقة نفين 
غسان:امي السلام عليكم 
سكينه:ازيك يا حبيبي 
غسان باس ايدها:الحمد الله اخبارك ايه يا امي 
سكينه:الحمد الله يا حبة عيني نور فين 
غسان بحزن مخفي:نيمه فوق تعبانه شويه 
سكينه:ربنا يهنيكوا 
نفين:نزلت ليه وسبت مراتك يا بني 
غسان :انا رايح انا ونور نعيد في القاهرة في الفيلا اللي هناك 
نفين:ماشي يا حبيبي ريحين امتي 
غسان:النهارده وسبهم وطلع 
...............
في شقة غسان 
غسان :اخلصي يلا علشان هنمشي 
نور بعياط:حاضر 
غسان:لالا دموعك دي هنحتاجها بعدين 
نور قربت منه :غسان انت مستحيل تكون مصدق صح 
غسان بضحك:والله العظيم مش مصدق ايه وكمل بغضب وحد باعت لمراتي جوزك نزل ولا لسه ايه خروف عايش معاكي في البيت ولا ايه متردي انا مش هعذبك لا بس هتسلي شويه واحنا علي دخلت عيد بقي وحمل الشنط ونزل بيها ونور وراه 
غسان بعصبيه:مش عاوز اشوف دمعه وحده علي خدك انتي فهمه 
نور:...
غسا بغضب مسك ايدها جامد :لما اكلمك تردي من غير ما تفكري حتي فهمه 
نور بوجع:ذراعي يا غسان وبصت في عينه 
غسان بقرف:ايوا ودي طرقتك انك تضعفي اللي قدامك الا انا مبضعف قدام وحده ست يا نور هانم ويلا اخلصي ونزلو علي الشارع بدون السلام علي العائله ركلوا السياره
...................
في المخزن 
قاسم :غسان غساااان 
اسر :بابا وماما راحو مشوار وهيباتو 
منير :ايوا راحوا فين 
نفين من البلكونه:راحو فيلة القاهرة يا حج يعيدو 
قاسم:يابن المحظوظه
اسر:انا هلوح امتي 
منير:بكرا قاسم هيخدك ويفسحك 
اسر :فين يعني 
قاسم :شحات ويتامر
اسر :بس اما بابا يجي هخليه هو يوديني 
منير:خلاص روح اعد مع نسمه 
قاسم:اروح معاه 
اسر:لاء انا بعلف اروح لوحدي 
قاسم بغيظ:عيل بارد شبه ابوه 
منير :هتعمل عقلك بعقل طفل اخلص يلا روح حمل البضاعه مع التجار 
قاسم:حاضر يا حج يلا يا رجاله شهلو يلا الساعه بقت 10 بليل مش هنلحق 
واحد من التجار:حاضر يا حضرت الظابط 
......................
في الطريق 
نور :ممكن تقف شويه علشان جعانه 
غسان بعصبيه:لاء مش ضروري 
نور :بس انا حامل ودا خطر علي الطفل 
غسان بسخريه:حامل اه ابني ولا 
نور بقهر:هفضل اقولك ان معرفش حاجه عن الرسايل دي وانت حر 
عسان بغل:ما انا حر برضوا وساق بسرعه رهيبه
نور بخوف غمضت عنيه ومسكت في الجاكت بتاعه بدون قصد 
غسان بص عليها بحزن وقال في نفسه:ليه ليه عملتي كدا ليه خونتيني ليه بس عاوز سبب واحد يخليكي تخونيني 
......................
في منزل منير 
نورهان :ممكن اعرف الحمام فين 
نفين :امشي طوالي هتلقيه 
نورهان مشت زي ما قالت 
نورهان:تؤ ايه الدوخه دي بقي وبعدين دخلت غرفه من الغرف واو دي قوضه دي 
عمر من وراها:انتي ايه دخلك هنا 
نورهان بصت بخضه وغمضت عنيها لأن كان طالع من الحمام ولفف فوطه علي وسطه وصدره عاري 
نورهان:انا مشفتش حاجه والله بس انا عاوزه اروح الحمام مش اكتر 
عمر :انتي مين 
نورهان :افتح
عمر:اصبري 
نورهان :ها خلصت 
عمر :فتحي 
نورهان كان شعرها ضفيرة ولبسه بنطلون جنيس ازرق وبلوزه قصيره شويه رصاصى
نورهان:انا نورهان صحبت نور 
عمر بتوهان :انتي جميله اووي 
نورهان بكسوف:متشكره 
عمر:المهم بتعملي ايه بقي في قوضتي
نورهان شافت سكاكر بصت عليها:واو سكاكر طعمها حلو صح 
عمر حب يغطها:عادي 
نورهان بضعف:اخد وحده مش هاخد كتير اووي 
عمر بضحك مسك الطبق :خدي 
نورهان كوشه حبه وخدتهم:كفايه ولا اخد كمان اقولك هاخد شويه كمان علشان نسمه تاكل معايا 
عمر بصدمه:هي دي الوحده اللي هتخديها 
نورهان:الله اكبر انت باصص فيهم كدا ليه 
عمر :لاء ولا حاجه اصل احنا في قوضة وحده وزي ما بيقولو والشيطان ثلاثهما وانتي بصراحه وتكه 
نورهان بخجل:اسفه بس ممكن اروح الحمام 
عمر :اطلعي وفي حمام جنب القوضه علطول 
نورهان :شكراً يا اسمك ايه 
عمر :عمر 
نورهان:ماشي يلا باي وطلعت 
عنر بضحك بص علي الطبق:مجنونه بجد بس حلوه والله 
.............................
في فلة غسان الألفي 
كان وصل غسان الفيلا لقي نور مسكه في جاكت بتاعه ونيمه 
غسان بغضب:اصحي يلا اخلصي 
نور بفزع :في ايه حد يصحي حد كدا 
غسان بغرور: انا ونزل من العربيه وكمل بصوت عالي ورايا 
نور بخوف مخفي:يارب سعدني ودخلت وراه 
غسان كان قاعد علي الريسبشن 
نور بنبهار:واو الفيلا تحفه بجد 
غسان قام وفك زراير قميصه ورماه:مش جي اخد رأيك اقلعي 
نور بستغراب:ايه اقلع 
غسان بغضب وصوت عالي :انا طلبت حاجه تتنفذ من غير اعتراض اااااخلصي 
نور بعند ودموع:ولو مقلعتش 
غسان وعيونه احمرت :يبقي اجي انا اقلعك حتي انا حلال يا حضرت الملازم 
نور بعياط:خلاص متقربش هقلع وبدأت في خلع ملابسها وظلت بملابس الداخليه فقط 
غسان شد ايدها ومشها وراه علي جناح في الفيلا 
غسان :اقفي 
نور بصدمه لقت ايدها مربوطه بالجنزير ومرفوعه لفوق :غسان انت بتعمل ايه فكني حالاً
غسان رزع الكرباج في الأرض بغضب:تؤتؤتو في حساب هنصفية سوا الأول 
نور بصدمه :..........
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-