رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل الخامس والعشرين 25 بقلم بسملة بدوي - طفلتي البريئة

رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل الخامس والعشرين 25 بقلم بسملة بدوي - طفلتي البريئة



رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل الخامس والعشرين 25 هى رواية من كتابة بسملة بدوي رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل الخامس والعشرين 25  صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل الخامس والعشرين 25  حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل الخامس والعشرين 25




رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل الخامس والعشرين 25



ليله بصدمه وتهور  جريت فتحت  باب الاوضه لقيت اسد فهلا نايم على السرير وعاري الصدر راحتله  ولسا راحه تصحيه ساندرا مسكت ايدها
ساندرا بصوت واطي وبتشدها لبرا الاوضه وقفلت الباب....انتي بتعملي اي 
ليله بدموع..... هصحيه 
سندرا ببرود.......  انتي مابتفهميش بقووولك امبارح كانت دخلتنا زمانه مرهق وتعبان 
ليله ببراءه....... مش فاهمه مرهق من اي 
سندرا بخبث........  مش انتي مراته بعد ما اتجوزتوا ايه الي حصل
ليله ببراءه.......  محصلش حاجه نمت مع تميم
سندرا فرحت وقالت بخبث في نفسها........ حلوو اوي الكلام دا وبعدين قالت بسخريه........  اكيد يحبيبتي هتنامي مع تميم انتي طفله بالنسبااله هو عايز واحده من سنه نفس تفكير بعض وبعدين انتي مابصتيش على نفسك في المرايا قبل كدا وبعدين اي دا وبتشاور على البجامه الطفوليه الي لبساها عليها توم وجيري..........  بصي لنفسك وبصي ليا كدا 
ليله بصت لها وسكتت وقالت بكسوف.... بس دا عيب اوي 
سندرا بسخريه.......... عيب اي يابيئه انتي بصي روحي اعمليل قهوه عشان مصدعه وتعبانه، وليله واقفه مكانها 
زعقت فيها..... بقوووولك روحي اعمليلي قهوا اخلصييي
ليله بخوف.....   طب ما تعملي لنفسك 
سندرا بغضب.........  انتي هناا خداامه فاهمه 
ليله بعييط وقوه....... لا مش خدااامه زيي زيك 
سندرا بسخريه وخبث...... حبيبتي انتي نسيتي نفسك ولا اي انتي جدك باا'اعك ل اسد واسد وااخدك بس عشان تميم خلي النقطتين دول حلقه في ودنك ومتنسيش نفسك 
ليله بدموع وبعدين قالت بستغراب...... انتي عرفتي ازاي 
سندرا بتوتر.... هااا وبعدين اضافت بخبث..... وانتي مالك، بلاا قر'ف انتي  كنتي بديل لياااا بس وخلااص انااا رجعت فاا تلمي نفسك كدا زي الشاطره ولا وربنا هقول لاسد يطردك برا القصر 
ليله جريت على اوضتها وانهارت في العياط
اسد صحا على ايد بتمشي على وشه وبتبوس في رقبته. 
اسد بحب وضحك......... هههه اي دا اول مرا تعملي كدا انتي بتتحمرشي بيا يا ليلتي انتي مش قد الي بتعمليه دا واول ماقام برق وقال....... ساندرا 
ساندرا بغيظ...... ايوا مالك مصدوم كدا ليه زي ما هي مراتك انا بردو مراتك وليا حقوق زيها بالظبط
اسد بغضب من جر'أتها وعيونه بتطلع شرا'ر وبيبص على نفسه.........  اي دا 
سندرا بخبث....... في اي 
 اسد بعصبيه... ايه الي حصل 
سندرا ببراءه مزيفه....... في اي يا اسد انتي نسيت ان امبارح رجعتني ليك و يعني احم قعدت تقرب مني وانت كنت واحشني بس 
اسد عيونه اسودت وعروقه برزت من الفكره وقام لبس وخرج وهو هيتجنن ازاي يعمل كدا
عند ليله كانت بتعيط لحد ما الداده منى دخلت عليها مسحت دموعها بسرعه وابتسمت.......في حاجه يداده
الداده منى بستغراب......لاء جيت اطمن عليكي بس اصلك مانزلتيش تحضري الفطار معايا لاسد زي كل يوم 
ليله اول ما سمعت اسمه انهارت في العياط،والداده جريت حضنتها بخوف......في اي مالك بتعيطي ليه
ليله بعييط....  يعني هو مش بيحبني زي ما انا بحبه انا بحبه اوي 
انا مش فاهمه حاجه يا بنتي مالك  ،  ليله حكتلها كل الي حصل وكلام سندرا بقلمي بسمله بدوي
منى بغضب..... لسا زي ما هي متغيرتش وانا قولت دي ندمت بس نقول اي ربنا يهدي بس يا بنتي والله وربنا يعلم انا ما بقول كدا وخلاص بس اسد باشا من نظراته ومعاملته مش بيحبك بس لا بيعشقك وقالت بهزار..... بقولك اي الطيبه والبراءه  دي مش مع سندرا  بصي احنا لازم نوريها انك قويه وبتعرفي تاخدي حقك كمان بصي فين لبسك ودولابك
ليله بستغراب..... اهو 
اي كل البجامات دي فين قمصان النوم
ردت بكسوف.... احم عيناهم في اول ضلفه 
ماشِ رجعت ومعاها قميص احمر بحملات رفيعه هتلبسي دا وبطلي كسوف دا جوزك 
_نعم لا لا بتهزري يا دادا لا مستحيل 
يا ليله دا جوزك يا حبيبتي ولو معملتيش كدا هيروح منك
ليله بخوف......... بجد خلاص خلاص هلبسه بس بجد انا زعلانه منه اوي اوي انا فكره ان في واحده هتشاركني فيه بتقتلن'ي يا داده 
_معلش يا حبيبتي  نصيبك كدا 
ليله بحزن...... والله هيا صعبانه عليا دي قايله انها عندها كانسر في المرحله الاخيره وعايزه تعيش ايامها الاخيره مع ابنها 
ربنا يشفي كل مريض يا بنتي مع اني شاكه في الموضوع دا بس المهم البسي يالا وافردي شعرك 
_حاضر  بقلمي بسمله بدوي 
جهزت وسابت شعرها الطويل وميكب رقيق مع برفانها المثير'كانت جميله جدا 
اسد دخل لقا النور مقفول فتحُه واول ماشافها تنح وفي نفسه... يا ربي اي الملاك دا سبحان الله تبارك الله اي القمر دا
وقرب منها بتوهان وهي بتفرك في ايدها بكسوف من نظراته وهو اتكعبل في السجاده وهي جت تساعده وقعت عليه وسرحوا في عيون بعض وفجأه
ليله بصدمه......... انت مش اسد ووو....
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-