رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل السابع والعشرون 27 بقلم بسملة بدوي - طفلتي البريئة
رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل السابع والعشرون 27 هى رواية من كتابة بسملة بدوي رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل السابع والعشرون 27 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل السابع والعشرون 27 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل السابع والعشرون 27
رواية طفلتي البريئة اسد وليله الفصل السابع والعشرون 27
اسد اول ما سمع كلامها افتكر كلام سندرا، عيونه اسودت وفي لحظه كان قدامها
ليله اول ما شافته اتخضت وخافت من شكله.... مع السلامه وقفلت
_كنتي بتكلمي مييين
مفيش رد
_ليييله انطقي كنتي بتكلمي مين واخد منها الفون بغضب ثواني غضبه كله راح بصلها بندم...... ليله انا احم مش قصدي اتعصب عليكي انا بس
ليله دموعها اخدت طريقها على خديها، مسك وشها بين ايده بندم..... ليله انتي زعيلتي مني
ليله بسخريه وحزن.......... وانت عملت حاجه تزعل بعدإذنك هروح اجهز الاكل بتاع تميم انت عارف انه مش بياكل الا من ايدي ومشيت من غير ما تسمع رده
اسد قعد بعصبيه وحط ايده على وشه بندم..... غبييي زماانها بتقول انك مش بتثق فيها واهو طلع انها بتكلم ابنك اووووف انا لازم اصالحها اشتريلها هديه واديهالها ايواا وابتسم بحب وقام
عند ليله في المطبخ بتحضر الاكل مع الداده منى
منى: مالك انتي كنتي بتعيطي ولا اي
ليله: مافيش حاجه يا داده
_بتخبي عليا يا ليله مش انا زي مامتك برضو ولا كلام بس
ليله انفجر'ت في العياط وحضنتها....... بيشك فيا انا انا يا داده لي كدا احساس و'حش اوي كنت بكلم تميم في الفون ولقيته داخل يزعق ومتعصب ومهداش غير ما شاف رقم تميم
_يا هبله من حبه فيكي
لا ياداده فين فرق بين الحب والشك
_ليله دا مسمووش شك دي غيره والغيره من الحب ولو مكنش بيحبك مش هيغير عليكي افهمي
قاطعهم دخول تميم وهو بيجري على ليله يحضنها.
ليله بحنان...... حبيبي اكلت الي في الانش بوكس
ايوا يااماما كله شوفي انا بحبك ازاي
هههه وانا بحبك اكتر
بقلمِ بسمله بدوي
كانوا قاعدين على السفره
اسد بيحاول يفتح اي موضوع عشان تتكلم معاه..... ليله
ليله وهي مستمره فِ تطعيم تميم..... نعم
كلي انتي وتميم راجل بياكل لوحده صح يا حبيبي
ايوه يبابا بس انا بحب ماما تأكلني
ليله ابتسمله بحنيه..... بالف هنا وشفا ياقلبي
اسد بغيره قام وقبل ما يقوم قال بجمود..... بعد ما تخلصي عايزك في المكتب
هزت راسها بعدم اهتمام ومستمره فِ اطعام تميم، وسندرا بتابع بخبث و من غير كلام فونها رن فجأه ملامح وشها اتغيرت للخوف قامت بسرعه اخدت الفون ومشيت
بقلمي بسمله بدوي
في الجهه الاخري
الشخض 1: بقا عايز تعرفي ان ليث سكت من غير ما يعمل حاجه واسد سابه يمشييي كدا
الشخص 2: ايوا بس اسد هدد'ه اخر مره
الشخص 1:طب وسندرا فيين نفذت المطلوب منها ولا
الشخص2:بتوقع بينهم بس اسد كاشفاها اوي، واللهي شكلها هي الي هتبوظ كل الي بنياه
_اتصل بيها الوقتي وخليها تجيلي النهارده ضروري
طب واسد
ماله ال***** دا متقوولش اسمه قدامي بيعصبني
_واخد اجازه ولو خَرجت هيعرف وسين وجيم بقا.
......... طب اتصل بيها
عند سيدرا اول ما الفون رن قامت بسرعه ودخلت اوضه مققوله قفلت الباب بالمفتاح وردت
الو
اي ياسندرا مابتروديش على تلفونك ليه
اسد كان قااعد فا معرفتش ارد
طب اي
اي في اي
سندرا فتحي مخك معايا جبتي الاوراق
سندرا وهي بتتكلم مسكت كوره سودا شكلها غريب مطاطيه وبتضغط عليها فكراها لعبه......... حولي الفلوس الاول وبعدين اجبلك ااي انت عايزه
طماا'عه طول عمرك بليل الفلوس هتكون متحوله على حسابك بس الورق يكون عندي بليل
لا مش هعرف اخرج النهارده خالص اسد قاعد هو الز'فته التانيه الي اسمها ليله
سندراااا اتكلمي عنهااا عدل احسنلك فااهمه، في اسرع وقت يكون عندي الورق دا عااارفه يا سندرا لو لعبتي بِ ديلك ماهيكفنيش فيها مووو'تك
ردت بخبث........... متخافش طالما بتعطيني المقابل تبقى حبيبي باي.بقا عشان الحق اعرف حاطط الورق دا فين
قفلت وفتحت الباب ولسا هتمشي وقفت بخوف في نفسها...... معقول سمعني بس انا كنت بتكلم في الفون بصوت واطي وبعدين كمان قافله الباب، ابتسمت بدلع...... اسد حبيبي في حاجه وبرضو لقيت منى وليله والخدم واقفين....... في اي ياجماعه
اسد شد الكوره الي في ايدها....... انتي عارفه دا اي دا ميكروفووون
برقت بصدمه وقال بخوف....... ااا اسد ااسمعني بس اا
اسد...؟؟؟!!!!
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك من هنا