رواية ليث ليل الفصل الثالث 3 بقلم رحمة خالد - رواية ليث وليل

رواية ليث ليل الفصل الثالث 3 بقلم رحمة خالد - رواية ليث وليل



ليث ليل الفصل الثالث 3 هى رواية الكترونية من تأليف الكاتبة اسماء ابراهيم وصدرت الرواية لاول مرة فى ديسمبر من عام 2021 وحققت نجاحا كبيرا فى اكثر من مجموعة على منصة التواصل الاجتماعى فيسبوك وتندرج الرواية تحت فئة الروايات الالكترونية لذلك سنعرض لكم اليوم الفصل الثالث 3 من رواية ليث ليل


رواية ليث ليل الفصل الاول 1 بقلم رحمة خالد - رواية ليث وليل


الحب الابدي الفصل الثالث 3


ليث وقع على الأرض بدموع وقال بصراخ:ياااااااارب
صوت جه من وراهم:انا هتبرع فصيلتي دي فصيتلها
ليث وأسر بصدمه:انتي عايشه
:ايوه انا عايشه هحكيلكم بعدين بس لازم الحق بنتي الاول ومشيت مع الدكتور اخد عينه دم والفصيله كانت مطابقه وبعدين اخد منها كيس د*م 
اسر بصدمه:انا حاسس اني بحلم خالتي عايشه بمعنى كده ان جوز خالتي عايش كمان بس ازاي 
ليث:بعدين يا اسر نشوف الموضوع ده 
بعد شويه الدكتور خرج عايزين كيس د*م تاني بسرعه
أم ليل سمعت الدكتور وخرجت:خدي مني يا دكتور 
الدكتور:مينفعش يا مدام اخدنا كيس د*م كفايا كده هتبقى ف خطر لو اخدنا اكتر من كده
ام ليل برجاء:ارجوك يا دكتور خد د*م وانقذ بنتي ونبي
الدكتور:تمام اتفضلي.. الدكتور اخد منها كيس د*م وأم ليل اغمي عليها وعلقولها محلول 
بعد ساعتين الدكتور خرج من العمليات اسر وليث جريوا عليه
ليث:طمني يا دكتور ليل كويسه
الدكتور بابتسامه:الحمدلله نص ساعه كده وهتفوق
ليث اتنهد براحه:شكرا ليك يا دكتور ينفع ادخل اشوفها
الدكتور:الشكر لله اه طبعا اتفضل 
ليث دخل عند ليل وقرب منها بدموع ومسك ايدها
ليث بدموع:كده كنتي عايزه تسبيني يا ليل انا مقدرش اعيش من غيري قومي وحشتيني اووي وحط دماغه على ايدها وبعدين حس بحركه ايدها
ليث بص عليها بفرحه وشاف ليل بتفتح عينها ببطئ:ليل حبيتي حمدلله على سلامتك 
ليل بصت على ليث بابتسامه ولمست وشه بايدها:انت كويس
ليث بحب:كويس طول م انتي كويسه كده تقلقيني عليكي 
في الوقت ده دخلت ام ليل وأسر 
ليل بصت بصدمه:ماما
ليل بصت على ليث وهي مصدومه:ليث دي ماما ولا انا بحلم ولا دي واحده شبها 
ليث بابتسامه:اهدي اهدي ايوه دي مامتك 
ليل بصدمه:ازاي مش هي م.. قاطعتها مامتها 
ام ليل قربت منها وحضنتها تحت صدمه ليل:لا يحبيبتي انا عايشه وهحكيلك كل حاجه 
ليل قعدت تعيط في حضن مامتها
ام ليل بدموع:بس يا حبيبت ماما خلاص كفايا عياط
ليل بدموع:كنتي فين يا ماما 
أم ليل مسحت دموع ليل:هقولك كل حاجه يا بنتي بس ارتاحي عشان انتي تعبانه
ليث كان غيران جدا على ليل حتى من مامتها
ليث:هشوف الدكتور يكتبلك على خروج ليث خرج وكلم الدكتور 
الدكتور:مينفع يا ليث باشا على الاقل تخرج بعد يومين
ليث هز دماغه بمعنى تمام ودخل اوضه ليل وقالهم الخروج بعد يومين.. 
بعد يومين  حاله ليل أحسنت وخرجت وراحوا الفيلا 
ليث قعد جمب خالته:احكيلي يا خالتي كنتي فين الفتره دي كلها
ليل في حضن مامتها:احكي يا ماما كنتي فين 
في الوقت ده دخلوا راجلين باين عليهم الجبروت
ليل بصدمه وخوف:جدي 
كلهم بصوا واتصدموا
جد ليل قرب من ليل وشدها من حضن مامتها وقال بلهجه صعيديه:بت ولدي هتمشي معاي عشان تتجوز ود عمها
ليث قام ببردو واخد ليل ورا ضهره:تجوز واحده متجوزه
كلهم بصوا لليث بصدمه:*********
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا 



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-