رواية صغيرتي غيرت حياتي كارما وقاسم الفصل السادس 6 بقلم صفاء احمد

رواية صغيرتي غيرت حياتي كارما وقاسم الفصل السادس 6 بقلم صفاء احمد


رواية صغيرتي غيرت حياتي كارما وقاسم الفصل السادس 6 هى رواية من كتابة صفاء احمد رواية صغيرتي غيرت حياتي كارما وقاسم الفصل السادس 6 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية صغيرتي غيرت حياتي كارما وقاسم الفصل السادس 6 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية صغيرتي غيرت حياتي كارما وقاسم الفصل السادس 6




رواية صغيرتي غيرت حياتي كارما وقاسم الفصل السادس 6


دخلت البيت الي في الصعيد بيت جدها 
شافت منه صحبتها كانه بيتكلم عل النت 
منه: بنت عمي عامل اي يابنت عمي وازي صحتك
كارمه: الحمدلله بخير وانتي عامله ايه 
منه: اهو عايشه
كارمه: اي اتعلمتي تتكلمي زين كدا زي مقلتيلي
منه: اه اه 
كارمه بضحك: شكله كدا
دخلت سلمت عل الكل واستاذنت تخش اوضتها
كارمه بتكلم نفسها: اهو سبك ومفكرش انك هتزعلي عليه
براحتو بقي مليش دعوه بيه 
كارمه دخلت اخدت شور وخرجت لقيت منه
كارمه لمنه: جيتي امتي يابت ومنغير متخبطي
منه: انا خبط كتير مردتيش دخلت وعرفت انك بتستمي 
كارمه: تمم تمم الي قوليلي مرتبطه ولا لا 
منه بسرحان: اه بحب ابن عمك محمد صقر بس هو ماقتنعش انو بيحبني
كارمه: ليه كدا مين قالك 
منه: هو بردا اوي ومش بيحبني واحسو مش عايز يكلمني بس انا بحبو اوي
تبصلها بعنيها وبتتكلم مش بفهوم
منه بعدم فهم: في مالك يابت بتبص ورها لقيت صقر وبيبصلها بعصبيه وقال: اي ياهانم كملي مين دا انطقي
منه بخوف عشان عارفه وحش وبيغير عليها: محدش محدش
صقر بعصبيه وغيرة: انطقي مين دا وشدها من شعرها انطقي يابت ال*
منه بقوه مزيفه: اوع كدا وبعدين انت مالك انت ابن عمي بس
صقر سحبها ودخلها اوضتها وقفل عليها وقال: محدش يخشلها فاهمين 
استوووب اعرفكم عل الناس الجديده دي
صقر محمد دا شخصيه قويه وعصبيه بس بيحب منه وبيغيرة عليها مع شركات ابو عندو 27سنه 
الجد منصور دا بقي راجل غلبان وبيحب اولاد واحفادو عندو معا شركات بس مديهم لابنو محمد 
محمد منصور ابو صقر رجل قويه لكن طيب خالص وبيحب صقر ابنو مش معا غيرو
منه دي بنت عمو عايشه معاهم عشان ابوها وامها عملو حادثه وماتو وهي استغرت هنا معاهم عندها 18سنه بس قمر بيضه بيض التلج وعيونها زرقاء وواسعه وحاجه قمر كدا 
نكمل بقي
صقر بعصبيه: محدش يفتحلها ما دخلوللهش بق المياة انتو فاهمين
كارمه: صقر 
صقر واقف: نعم يابنت عمي
كارمه ببراء: اقولك حاجه بس متزعقش 
صقر ضحك: قولي عايزة اي
كارمه: منه كانت بتقولي عليك انها بتحبك بس انت مش بتحبها
صقر بصدمه: بتتكلمي بجد اوعي تكوني بتكدبي
كارمه: لا والله هي كانت بتقولي صقر وبدا تحكي كل حاجه ليا
صقر ارتاح: طب خدي افتحلها انتي بقي غشان لوشفتني هتاكلني منه وعرفها بس متقللهش اني انا الي قولتلك
كارمه: حاضر ياصقر ياعسل هات المفاتح
خدت المفاتح وفتحت لمنه لقتها بتبكي ومنهارة وخدت في حضنها كارمه: اهدي ياقلبي اهدي
عند قاسم قاعد في المكتب وزعلان انه ومفتقد صغيرتو
قاسم لنسفو ياااا لدجادي مش عارف اعيش من غيرك وحشتيني يااوزعتي
عندي كارما ومنه
كارمه: هو مش راضي كان يفتح لك انا اخذت المفتاح وفتحت لك انتي ما تزعليش نفسك خلاص اللي حصل حصل
منه بنهيار: هو بيحبنيش بقى انا اللي بحبه وعمري ما افكر في مش بافكر في الشغل عصبيته مش عارفه حاسه بيحبني  بيغير على دائما انا تعبت
كارمه: اهدي يقلبي روكي اغسلي وشك ونامي وانا بكرا هجيلك 
وخرجت
في الصباح
كارما بتصحي بتتفاجا: ايه دا انت ايه الي جابك هنا 
قاسم صحي وفتح عنيه: جيت اشوف مراتي 
كارما بغضب: اقاسم انت تروح هتمشي دلوقت انا مش عايزاك ثاني كفايه اللي عملته في
قاسم ببرود: اخذت ايه انا كنت سك*ان ساعه ما اخذت حقو*ي الشر*يه لكن عايز اجربها انا وكدا طبيعي
كارمه: 
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-