رواية جحيم الاسد رهف واسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم ميساء عنتر

رواية جحيم الاسد رهف واسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم ميساء عنتر


رواية جحيم الاسد رهف واسد الفصل الرابع عشر 14 هى رواية من كتابة ميساء عنتر رواية جحيم الاسد اسد ورهف الفصل الرابع عشر 14 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية زواج جحيم الاسد رهف واسد الفصل الرابع عشر 14 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية زواج جحيم الاسد رهف واسد الفصل الرابع عشر 14


رواية جحيم الاسد رهف واسد الفصل الاول 1 بقلم ميساء عنتر



رواية جحيم الاسد رهف واسد الفصل الرابع عشر 14


مرسي : رهف مش بنتي 
..... ايييي مش بنتك ازاي 
مرسي : هحكيلك أنا كنت متجوز بس مراتي مش بتخلف أنا كنت بحبها اوي فا مفكرتش في يوم اسيبها أو اتجوز عليها لحد ما في يوم قالتلي نتبني طفلة رفضت في الاول بس مع إصرارها وافقت روحنا الملجأ واتبنينا رهف وحياتنا كانت شبه مستقرة لحد ما 
.... لحد ما اي كمل 
مرسي : لحد ما في يوم قالتلي هنزل اشتري لبس لرهف نزلنا سوا أنا وهي ورهف وكان في عربية هتخبط رهف بس مراتي شدتها والعربية خطبتها هي وماتت 
 ......عشان كدا انت مبتحبش رهف 
مرسي : غصب عني كان المفروض هي ال تموت مش مراتي 
.... قوم أمشي دلوقت 
مرسي بصلها بعدم فهم وسابها ومشي
....🖤....
في فيلا مهاب"
شهندا : انت اتجوزتني ليه ي مهاب 
مهاب : انتي بنت خالتي ودا ال كان المفروض أنه يحصل 
شهندا بدموع : عشان بنت خالتك بس 
مهاب : للأسف معدش ينفع ال بتفكري فيه 
شهندا : مش انت كنت بتحبني 
مهاب : بالظبط كدا كنت ماضي ي شهندا والماضي عمره مايرجع 
شهندا بصتله والدموع في عينيها و : اوضتي فين لو سمحت 
مهاب شاورلها ع أوضة : اتفضلي 
شهندا دخلت وقفلت الباب وقعدت تعيط لحد ما نامت 
****
في المستشفي"
سمر : ياسمين عاملة اي دلوقتي 
سيف : الحمدالله بتتعافي من آثار الضرب اهو 
سمر : هيا بنتي كويسة ي سيف 
سيف : متقلقيش الدكتور قال إن محدش لمسها تقريبا كان سكران واغمي عليه قبل ما يعملها حاجة 
سمر بدموع : الف حمد والف شكر ليك يارب 
سيف : الحمدلله أنا مضطر أمشي اروح اشوف ال في البيت واطمنهم علي ياسمين 
سمر : خلي بالك من نفسك ي حبيبي وشكرا علي وقفتك معانا 
سيف بابتسامة : ياسمين دي اختي 
سمر بحب : العشم بردو ي حبيبي سلملي علي وفاء ومعاذ 
سيف : يوصل أن شاءالله سلام عليكم 
وسابهم ومشي 
*****
في البيت الصحراوي"
رهف دخلت المطبخ تشرب ملقتش ميا ولا لقت اي حاجة مفيش لا ميا ولا اكل 
صوووتت : اسسسسد حراااام عليييييك أنا بكررررههههك 
فضلت تزعق لحد ما تعبت ووقعت 
***
في بيت سيف" 
وفاء : سيف طمنك علي ياسمين ولا لا 
معاذ : اه ي ماما طمني عليها الحمدلله كويسة أنا هنزل عشان اشوفها 
وفاء : ماشي ي حبيبي ابقي طمني عليها لما توصل وان شاءالله أنا كمان هبقي اجي اشوفها 
معاذ : أن شاءالله وسابها ونزل 
سيف وصل دخل طمن امه علي ياسمين ودخل يشوف ورد 
ورد بلهفة : كنت فين ي سيف 
سيف بابتسامة : موجود اهو يستي عاملة اي النهاردة 
ورد : الحمدلله احسن بكتير 
سيف : الحمدلله 
وفاء دخلت عليهم و : أنا هطلع عند ام حمادة اجيب حاجة وجاية 
سيف : ماشي 
ورد بملل : تيجي نلعب 
سيف : نلعب اي 
ورد جابت لعبة وقعدوا يلعبوا ويهزروا حبة 
سيف بغمزة : كسبت 
ورد كشرت زي الاطفال 
سيف قرب من خدها وباسها برقة 
ورد بصتله بصدمة ووشها احمر : س س سيف انت بتعمل اي 
سيف قرب منها اكتر وقبلها بشغف 
بعد عنها و حط رأسه علي رأسها و
سيف : ورررد تتجوزيني 
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -