رواية المغرور والدلوعة صقر وحياة وحسام الفصل الرابع عشر 14 بقلم ميرو محمد

رواية المغرور والدلوعة صقر وحياة وحسام الفصل الرابع عشر 14 بقلم ميرو محمد


رواية المغرور والدلوعة صقر وحياة وحسام الفصل الرابع عشر 14 هى رواية من كتابة ميرو رواية المغرور والدلوعة صقر وحياة وحسام الفصل الرابع عشر 14 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية المغرور والدلوعة حياة وصقر وحسام الفصل الرابع عشر 14 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية المغرور والدلوعة صقر وحياة وحسام الفصل الرابع عشر 14




رواية المغرور والدلوعة صقر وحياة وحسام الفصل الرابع عشر 14


بسنت : لاء لاء حيااااااااه حد يجي بسرعه 
دكتووووووووور .
وطلعت تجري برا ....
بسنت : حياه حياه دكتور .
سهام ومحمود قامو يجرو عليها . وصقر وحازم ووليد كانو جاين من اخر الممر اول مسمعو صوت بسنت طلعو يجرو عليها . سجدت بسنت في الارض وظلت تحمد ربنا وتشكره . 
صقر : في ايه يابسنت انطقي .
بسنت بفرحه : حياه كانت بتحرك صوبعها جوه والله .والله  شوفتها .
سهام : ياااااللله ياااارب شكرك ورضاك يارب
محمود: الحمدلله  والشكر ليك يااارب
صقر والفرحه مكنتش سايعه : جلس في الارض وظل يبكي ويحمد ربنا .
حازم : بتعيط ليه دلوقتي اهي رجعتلك . دورك تكون جنبها وتحافظ عليها ياصحبي . فاهم .
وليد اخذ صقر في حضنو وقال : حبيبتك رجعت اتحد الدنيا عشانها فاهم . زي ماهي اتحدت الموت ياصاحبي .
صقر والامل رد فيه تاني : الحمدلله ربي كريم ياوليد.
تقوم بسلامه بس والفي الخير يقدمو ربنا.
#بقلمي_ميرو_محمد
عند حياه في الداخل .....
الدكتور : الحمدلله انتي مستحيل يابنتي . انتي كنتي خلاص موتي . 
الدكتور الثاني : بسرعه كشف زاتي علي الحاله .
الممرضين بفرحه : يادكتور الحمدلله كله تمام . دي معجزه 
الدكتور : طب الحمد لله  
حياه : انا فين .
الدكتور الثاني : انتي رجعتي الحياه تاني وفعلا انتي حياه ورجعتي للحياه .
حياه : ممكن تندهو لصقر .
الدكتور : روحي اندهي استاذ صقر بسرعه .
الدكتور الثاني : حاولي متتعبيش نفسك 
حياه بتعب : حاضر .
في الخارج....
الممريضه : فين استاذ صقر لو سمحت  .
صقر : انا انا اهو نعم .
الممرضه : اتفضل معايا انسه حياه عاوزا حضرتك .
صقر جري الي الداخل .
نسرين : هو ايه دا ان شاء الله  . مش كنا خلصنا منها .
هاله : يابنتي اهدي كويس انها قامت . عشان نعمل فرح . لو كانت ماتت كانا مش هنعرف نعمل فرح دلوقتي وصقر مكناش هنعرف نقنعو بلخطوبه ..
حنين : كويس انها قامت .
ساره : يختي حلوه . مش كان كلامك يعني . صقر مش هيسبها ابدا وهتشوفي واكيد مش هيسكت علي الامه عاوزا .
حنين : تفتكري .ظلت حنين تفكررررر.......
#بقلمي_ميرو_محمد
عند حياه وصقر ......
صقر واقف من غير كلام ينظر الي حياه . كانت عيونه هي البتكلم .
حياه : تعالي ياصقر . 
قرب صقر اليها وقال .
صقر : يااااااااااه كنت مستعد ادفع عمري كله بس اسمع اسمي تاني منك ياحياتي .
حياه بتعب : حقكم عليا . اني سببت زعل ليكم  وانتو.  وانتو المفروض تحتفل بخطوبتك .
صقر : هشششششش اسكتي ياحياه . انا مبحبش غيرك ومش هحب غيرك .
حياه: وانا عمري محبت غيرك ياصقر . بس خلاص ....
صقر : اسكتي اسكتي ياحياه . تخرجي بس وتقومي بسلامه وكله هيتحل . 
حياه باامل ينبض بدخلها : حاضر .
طبع صقر بوسه علي راءسها وقال : احلي واجمل بنت شفتها عيني . ونور عيوني وحياتي انتي . مش هخليكي تبعدي عني ابدا مهما حصل . حتي لو هحا.رب العالم كله .
حياه : بحبك ياصقري .
صقر : وانا بحبك ياروح قلب صقر .
ودخل الدكتور عليهم الغرفه . 
الدكتور : الجميل عامل ايه دلوقتي حاسه بآي حاجه .
صقر بغيره : اظن خلصت مهمتك . ابعت بقا الدكتوره تهتم بحياه .
حياه بضحك علي صقر : احم ايوه انا الحمدلله . ممكن حضرتك تقولي هروح اوضه عاديه امتي .
الدكتور  : نشوف استقرار حالتك وتخرجي علي طول الاوضه بتاعتك . ثم نظر الدكتور الي صقر وقال . الدكتوره ميار هتابع مع حياه يااستاذ صقر .
صقر : جدع اتفضل انت بقا .
خرج الدكتور  الي الخارج .
حياه : عيب ياصقر احرجته اوي .
صقر ورفع حاجبه 🤨: وانتي حايفه علي احراجه اوي كده .
حياه : لاء لاء بس والله .....
صقر : بس خلاص تقومي بسلامه بس ومش هخلي مخلوق يبصلك بصه بس .
ابتسمت حياه علي صقر وقالت : لو اعرف اني هتعب وهسمع الكلام دا منك . كنت دعيت ربنا ان اتعب علي طول واسمع الكلام الحلو دا.
صقر : بس بس بعد الشر عنك ياقلبي . واسكتي بقا عشان ترتاحي شويا ومتتعبيش . وانا هخرج اطمن الجماعه عليكي . علي فكره مامتك جات برا .
حياه : بجد انا عاوزا اشوفها .
صقر : بعدين ياحبيبتي . ارتاحي بقا شويا . ثم خرج صقر من غرفة حياه .
محمود : طمني يابني بنتي عامله ايه دلوقتي .
صقر : كويسه جدا والله . وكمان كانت عاوزا تشوفك ياطنط سهام .
سهام : ياحبيبتي يابنتي . طب هدخلها .
صقر : لاء سبيها ترتاح والدكتور هيخرجها غرفه عاديه ونبقا نشوفها .
عد الوقت  وتنقلت حياه غرفه عاديه  . والكل كان في الغرفه .
سهام : ياحبيبتي الف سلامه عليكي . ان شله عدوينك .
حياه : حبيبتي ياماما انا مبسوطه انك جيتي . 
محمود : الف سلامه ياحبيبتي يارب كنت انا وانتي لاء .
حياه : بعد الشر عنك  يابابا. ليه كده متدعيش علي نفسك .
حسام : خلاص بقا كفايا حزن . المهم يايويو الدنيا نورت بيكي تاني .
ابتسمت حياه : تسلملي ياسحس .
صقر : اظن كفايه كده والكل يروح .
هاله : ايوه يابني ونبي يلا احسن بسبب حياه مش عارفين نعمل الخطوبه بتاعتك .
نسرين : معلش ياطنط المهم حياه قامت بسلامه وهتحضر معانا .
صقر : ههههههههههههههه ومين قالكم ان الكلام دا هيحصل
عامر : يعني ايه .
صقر : اقولك انا ياحج . ماهر بيه اظن انت فوق دماغي وانت جاي هنا زياره صح .
ماهر : ايوه يابني .
صقر : طيب ياماهر بيه انت هتاخد واجبك كله وطبعا انت هتحضر خطوبتي .
هاله : ياحبيبي اكيد دا ابو العروسه .
صقر : استني بس ياامي . ماهر بيه انا فعلا هخطب . بس مش نسرين . انا هخطب حياه .
والصدمه احتلت هاله والكل ..................
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-