رواية طفلة الفهد ( زينة الفهد ) الفصل الواحد والثلاثون 31 بقلم دعاء حجاج

رواية طفلة الفهد ( زينة الفهد ) الفصل الواحد والثلاثون 31 بقلم دعاء حجاج


رواية طفلة الفهد ( زينة الفهد ) الفصل الواحد والثلاثون 31 هى رواية من كتابة دعاء حجاج رواية طفلة الفهد ( زينة الفهد ) الفصل الواحد والثلاثون 31 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية طفلة الفهد ( زينة الفهد ) الفصل الواحد والثلاثون 31 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية طفلة الفهد ( زينة الفهد ) الفصل الواحد والثلاثون 31





رواية طفلة الفهد ( زينة الفهد ) الفصل الواحد والثلاثون 31


فهد نزل تحت وأول ما شاف زينه أنصدم وقرب منها وضر"بها بالقلم٠٠٠٠٠زينه حطت أيدها على خدها ومكنتش في واعيها خالص
_والله يا بيه حاولت امنعها كتير ولكن حضرتها رفضت وطلبت تشرب 
فهد مسك ايد زينه جامد أوى وطلعوا على اوضتهم وقال بعصبية:انتى مجنونه ازاى تشربي القر"ف ده  
الدموع نزلت من عين زينه وقالت:فعلاا المشروب ده بيخلى الإنسان سعيد اوى وبينسي كل حاجه 
فهد مسك ايدها وقال:تنسي اي مين فين اللى يشرب عشان ينسي 
زينه زقت فهد وقالت بكل عصبيه:هتفضل زي ما انت هتفضل  العصبي الانانى 
زينه قعدت على السرير وقالت:كل ما بقول هتتغير ترجع زي الاول وابشع كمااان 
زينه قامت ومسكت في هدوم فهد وقالت:عارف الفرق بينك وبيني اي انى بوثق فيك ولو كان حصل معاك كده كنت هكدب عينى وهصدقك عارف ليه 
زينه قالتها بصوت عالى جداا:عشان بحبك 💖
_زينه انتى مش في واعيك بلاش تقولى كلام تندمى عليا 
زينه مسكت ايد فهد وقالت:انت ليه مش واثق فيا 
فهد حط أيدوا على خدها وقال:واثق طبعاا ومتأكد انك مستحيل تعملى كده 
_طب ليه بتبعد عنى 
فهد اخدها في حضنوا وقال:مش ببعد ولا حاجه يا زينه وصدقينى هعرف مين اللى عمل كده 
وفجاه زينه نامت في حضن فهد ٠٠٠٠٠فهد شالها وحطها على السرير وقعد جنبها وقال:انا مستحيل اشك فيكى ابدا يا طفلتى
عند سمر ✨
الطبق وقع من ايد ام سمر وسمر اتخضت وجرت على أمها وقالت:ماما انتى كويسه 
_انتى بتقولى اي يا سمر 
سمر قعدت تضحك وقالت:انا بهزر كنت عايزه اشوف رد فعلكم اي 
والد سمر بحزن:كان ممكن امك يجرا ليها حاجه بلاش الهزار ده يا بنتى 
سمر هزت راسها وقالت:حاضر يا بابا 
والدتها شافت الشنطه وقالت:اي الشنطه ده يا سمر 
_هدومى يا ماما 
_😳٠٠٠٠٠٠هدومك ؟
_اصلا مالك مسافر بكره وانا الصراحه قولت اجى اقعد معاكم لحد ما يرجع 
_طب والمدام زينب قالت اي ؟
سمر في سرها:هتقول اي يعنى ده تقبل العمى ومتقبلنيش 
حطت أيدها على كتفها وقالت:بنتى انتى متاكده انك كويسه 
_اه يا ماما كويسه المهم انا عايزه فطار حلو كده من ماما العسل 
_حاااضر 
عند شيري✨
شيري رنت على والدها فيديو 
_شيري بترن وفيديو 
_طب افتح ٠٠٠٠بالفعل فتح وانصدم
_اي رايك يا بابا ؟
والده شيري بصت في التليفون وانصدمت أيضا 
_مصدومين صح ؟
_بنتى انتى بتعملى اي انزلى 
_لا مش هنزل الا بشرط واحد بس تطلع جمال يا بابا
_مستحيل يا شيري مستحيل اطلع المجر"م ده
_تمام٠٠٠٠٠سلام ٠٠٠شيري كانت رايحه تنط ولكن صوت والدتها قاطعها 
_هيعمل اللى انتى عايزه بس أوعك تعملى كده 
_اي رايك يا بابا 
والد شيري بص لوالدته اللى هزت راسها بمعنى:وافق 
_موافق بس انزلى والنبي 
شيري نزلت من على السور وقالت:جمال يطلع فورا معاك يومين يا بابا تطلع جمال فيهم ولو عملت حاجه كده ولا كده صدقنى همو"ت نفسي وانت هتكون السبب 
_هطلعوا بس أوعك تعملى كده تانى 
_انا كده ارتحت اوى سلام بقاا ٠٠٠٠٠شيري قفلت التليفون ورجعت شعرها لورا وقالت:حلو اوى كده فهد هيكون ليا قريب اوى 
رمي التليفون على الأرض وقال:فرحانه آخره د"لعك فيها وحبك الزايد شوفتي وصلنا لفين
قعدت على الكرسي وحطت أيدها على دماغها وقالت:كنت عايزنى اعمل اي البت بتحب فهد افهم بقااا بنتك بتمو"ت في فهد 
_طب انا عايز افهم اي دخل جمال في حبها لفهد 
قامت وقالت:فهد طلع متجوز 
_😳😳
_ايوه طلع متجوز 
فاق من الصدمه وقال:عرفتي الكلام ده منين ؟
_شيري قالتلى كل حاجه وقلبها كان مكسور بس هي قالت إن فهد مش بيحب البت اللى اتجوزها ولكن هي بتحبو 
_طب اتجوزها ليه ؟
_اتجوزها عشان يتيمه وشيري قالتلى أنه هيسبها لما تتم ال١٨
_مش هيسبها عارفه ليه عشان هيحبها وبنتنا كده هضيع مننا ده مجنونه مستعده تمو"ت نفسها عشان فهد 
_طب نعمل اي طيب 
_مفيش الا حل واحد 
_حل اي 
_شيري لازم ترجع لأن وجودها هناك خطر عليها يعنى لو فعلا فهد حب البت اللى متجوزها بنتك هتمو"ت نفسها 
_شيري لو عرفت انك عايز ترجعها ممكن تق"تل نفسها انت مش عارف بنتك ولا اي 
خد الجاكيت وقال:انا مبقتش عارف اعمل اي انا طالع برا شويه 
والده شيري قعدت تانى وقالت:شيري فعلا لازم ترجع بس من غير ما تعرف بس ده ازاى ؟
في البا"ر ✨
للاسف مالك رجع زي الاول ويمكن أسوأ
_مالك بيه اعتقد كفايه كده حضرتك شربت كتير 
مالك مسكوا من لياجته وقال:مسمعش صوتك فاهم ٠٠٠٠مالك زقوا ليقع على الأرض 
_روح هات مشروب كمان ٠٠٠٠٠مالك كان بيبشرب ومكنش واعى لنفسه خالص 
_طب هنعمل اي ؟ سمعت أن فهد مش هنا سافر الامارات 
وفجاه مالك رمي الكوبايه على الأرض وقال بعصبية:ليه عملتى كده ليه 
_هو بيتكلم عن مين 
_مش عارف اعتقد حبيبتوا 
مالك قعد على الأرض وماسك ازازه الخم"ره وقعد يشرب وفجاه اتخيل سمر 
مالك ابتسم وقال:كنت عارف انك مستحيل تسبينى 
_انا فرحانه بحالتك ده اوى 
مالك كان بيحاول يقوم لكن مقدرش
_كنت مفكره انك هتتغير بعد اللى حصل مش قولتلك الو"سخ عمره ما هيتغير مهما حصل 
_غصب عنى مش قادر عارفه انا اول مره اتعلق بحد كده 
_اللى بتعملوا في نفسك ده غلط 
_طب مش هعمل كده تانى بس ترجعى 
سمر ابتسمت وهزت رأسها وقالت:حاااضر 
مالك ابتسم وللحظه غمض عينه وفتحها ومالقاش سمر اللى كان بيتخيلها 
مالك سند على الحيطه وقام بالعافيه وقال بصوت عالى:سمر ٠٠٠سمر 
_سمر مين ؟
مالك مسك في هدومه وقال:سمر فين كانت موجوده دلوقتى 
_مالك بيه مفيش حد هنا غيرك محدش بيجى بدري كده 
مالك زقوا وقال: كانت هناااا يدوب غمضت عيني وفتحتها مالقتهاش 
_حضرتك ممكن تكون بتتخيل
مالك اتحول إلى مجنون وقعد يكسر في كل حاجه 
_حضرتك مينفعش كده 
مالك مردش عليا وقعد يكسر الكراسي ومكنش في واعيه خالص 
_رن على البوليس فورا 
بالفعل طلع التليفون ورن على البوليس 
مالك: اعااااااا ٠٠٠٠٠٠وفجاه وقع على الأرض والدموع نزلت من عينه 
في قصر الكيلانى ✨✨
_بتول 
_نعم يا ماما 
_مالك فين يا بنتى 
_كان بيسال على سمر وطلع برا مش عارفه راح فين 
_ويا تري الخانم راحت فين بدري كده 
_ماما انا مش عارفه حضرتك بتعملى كده ليه والله سمر عسل _دمر"ت حياه ابنى ما انتى عارفه ان مالك مكنش عايزها 
_بس سمر مالهاش ذ"نب فهد اللى جوزهم لبعض 
_وانا بردو مش عارفه ليه فهد عمل كده 
_يمكن عارف حاجه احنا منعرفهاش 
_انتى لبسه كده ورايحه فين 
_الجامعه طبعاا يلا سلام عشان اتاخرت 
_خدي بالك من نفسك 
_حاااضر ٠٠٠٠٠٠وفجاه التليفون زينب رن 
_الووو 
_ماما 
زينب بفرحه:فهد اخبارك اي يا حبيبي 
_الحمدلله يا ماما انتى اي اخبارك ومالك وبتول وشيري
_كلنا بخير انت اي اخبارك وزينه وهترجعوا امتى 
_هنرجع بكره باذن الله 
_باذن الله يا حبيبي القصر وحش اوى من غير زينه 
فهد رفع حاجب وقال:وعادي من غيري 
_انت غيران ولا اي 
_لا طبعاا بس كلامك غريب شويه
_لما اقول القصر وحش من غير زينه يبقا اقصد انتوا الاتنين 
فهد باستغراب: إزاي
_مش انت وزينه واحد ولا انا غلطانه 
فهد ابتسم وقال بالامبالاه:طبعااا 
_اي ؟
_احم ولا حاجه انا هقفل تمام 
_خد بالك من نفسك
_يبقي قولى للطايش يرن عليا 
زينب بابتسامه:حاضر ٠٠٠٠٠٠ فهد قفل التليفون وبص لزينه اللى كانت شبه الملايكه وهي نايمه 
فهد فتح الباب وقفلوا ورا ورن على تيم 
_عايزك هكون مستنيك تحت في الكافتريا
في البا"ر ✨✨
_تعالى يا بيه والله كسر كل حاجه 
محمود دخل واتفاجا انه مالك 
_مالك انت بتعمل اي هنا ؟
مالك مكنش شايف اوى وقال بتقطع:م ح م و د 
محمود سند مالك وقال:خالتى لو عرفت هتزعل اوى 
_محمود ما تاخدني السجن يمكن ارتاح 
محمود ابتسم وقال: ترتاح ده انت هتتروق ٠٠٠٠٠٠٠محمود قعد مالك على كرسي وقال: في هنا ليمون 
_ايوه يا بيه 
_طب هات كوبايه ليمون لو سمحت وانت فوق كده عشان حالتك وحشه اوى
بعد شويه جاب فعلا كوبايه ليمون ومحمود مسك منه الكوبايه وقال لمالك:اشرب الكوبايه ده عشان تفوق 
مالك خد منه بالفعل وشربها وقال:ده مش مشروب ده ليمون 
_بجد تصدق نسيت اقولهم هاتوا خ"مره للاستاذ 
محمود بعصبية:مالك فوق كده عشان مش عايز اتصرف معاك تصرف وحش 
بعد مرور ربع ساعه تقريبا مالك اخيراا فاق لنفسه وقال:انا اسف تعبتك معايا 
محمود حط ايدو على كتف مالك وقال:مالك ؟
_مفيش يا محمود ارجوك متقولش لماما حاجه 
_بس بشرط 
_اي ؟
_متشربش القر"ف ده تانى ولا تيجى المكان ده 
مالك حضن محمود وقال:حااضر 
_خد بالك من نفسك ٠٠٠٠مالك طلع وركب العربيه ومشي 
_حضرتك ازاى تسيبوا كده ده د"مر المكان 
_انت محسسنى أنه د"مر حاجه مقدسه ده با"ر فوق كده وخد بعضه ومشي 
زق الكرسي برجله وقال:أوعك تدخل مالك هنا تانى 
_حاضر يا بيه !!
في الطريق✨
مالك كان سايق العربيه باقصي سرعه وقال:أوعك تضعف يا مالك بالعكس لازم تكون قوي ومتسمحش ليها تفوز عليك ابدااا حتى لو بتحبها ٠٠٠
عند سمر ✨
كانت قاعده في الاوضه وماسكه دماغها وبتقول:ماما عندها القلب ولو عرفت أن انا ومالك فعلا هنطلق ممكن تمو"ت فيها 
سمر قامت وقالت:بس انا مقدرش اعيش مع واحد زي ده 
سمر بتردد:بس ماما مقدرش إذ"يها ابدااا 
وفجاه الباب خبط 
_سمر 
_تعالى يا ماما ٠٠٠٠والدتها دخلت وقالت:الفطار ده لاحلى بنت في الدنيا 
سمر ابتسمت وقالت:ماما انتى بتحبي مالك 
والده سمر باستغراب:ليه ؟ في حاجه بينكم يا بنتى 
_لا مفيش بسأل عادي 
_واكر"هوا ليه طالما محافظ على نور عينى يبقا اشيلوا في نن عينى 
_طب لو طلع عكس كده خالص 
والده سمر بدأت تشك في الموضوع وقالت:انا مش عارفه اي اللى بيحصلى بس حاسه انك مخبيا حاجه عليا 
_مفيش يا ماما اقولك انسي الكلام ده خالص 
_طب افطري وصحيح ابوكى قال هيرن على مالك نتعشا سوا النهارده اهو قبل ما يسافر 
سمر زورت مره واحده ومكنتش قادره تبلع الاكل 
والده سمر جابت كوبايه مياه عالطول وقالت:اشربي٠٠٠سمر شربت كوبايه المياه وأمها حطت أيدها على ظهرها وسمر افتكرت لما مالك زور وعملت معا كده 
_انتى كويسه يا بنتى 
وقالت:مينفعش مالك يجى يا ماما
_مينفعش ليه إن شاء الله 
_اصلا مالك هيسافر بدري قولى على الساعه ٧ كده 
وفجاه دخل والد سمر وقال:مفيش مشكله ينام هناا وانا شاء الله هوصله المطار قبل ما اروح الشغل ولا اي يا ام سمر 
_فعلا ابوكى بيتكلم صح اي رايك 
سمر قالت في سرها:لو رفضت ممكن ماما تشك اكتر ما هي شكه اسكت احسن 
_سمر !!
_طبعاا يا ماما ٠٠٠٠٠سمر ضغطت على سنانها وقالت: القرار عجبنى اوى ماما بقولك 
_اي 
_شيلى الاكل ده والنبي 
_مش لسه قايله انك جعانه اوى 
_ما انا شبعت والصراحة عايزه اريح شويه 
خدت الاكل وقالت:والله ما عارفه اعمل اي معاكى ؟
_اقفلى الباب يا ماما اعملى كده 
_طيب يا لمضه ٠٠٠٠طلعت وقفلت الباب وراها وسمر قامت عالطول وقالت:اي المص"يبه ده هعمل اي دلوقتى ده فرصه مالك أنه يطلعنى كدابه قدام اهلى 
سمر مسكت التليفون وقالت:ارن عليا ؟
سمر بتردد:لاءء يا سمر أوعك تعملى كده انتى ناسيه عمل فيكى اي ؟
سمر رمت التليفون جنبها وقالت:اسبها بظروفها وخلاص 
والد سمر رن على مالك فعلاا 
مالك بص على التليفون وفجاه وقف العربيه وقال: اكيدااا متنرفز اوى وهيقول طلق بنتى 
مالك مسك التليفون وفصل المكالمه ولكن والد سمر رن تانى 
مالك خد نفس عميق وقال:اخبارك اي يا عمي
_الحمد لله يا ابنى انت اي اخبارك 
مالك فى سره:يبقا سمر مقالتش ليهم حاجه 
_الووو ٠٠٠٠روحت فين يا ابنى 
_انا معاااك 
_بما انك مسافر بكره قولت تنام عندنا الليله اي رايك 
_مسافر ؟
_ايوه سمر قالت انك مسافر بكره الساعه على الساعه ٧
_سمررر 
_انت كويس يا ابنى ؟
_اه كويس موافق طبعاا يا عمى هكون عندك الساعه ٨ بليل إن شاء الله٠٠٠٠٠مالك بتريقه:اصلا بحضر ورق السفر 
_تمام يا ابنى عايز حاجه 
_سلامتك يا عمى ٠٠٠٠٠٠مالك قفل التليفون وقال:حلو اوى النهارده هخليكى تندمي يا سمر 
عند فهد ✨
_تيم انا عارف انك مستحيل تعمل كده ولا زينه 
_شكرا يا فهد 
_ده مجرد كلام يا تيم لازم يكون معانا دليل ونعرف مين اللى عمل كده وكان هدفه اي ؟
_طب هنعمل اي ؟
_انت مش فاكر حاجه خالص من اللى حصل 
تيم هز رأسه وقال:للاسف مش فاكر اي حاجه اخر حاجه فاكرها الفيديو اللى كنت بعملوا عشان ابعتوا لماما أصلها خايفه عليا اوى  
فهد بص لتحت وفجاه قال: فيديو 
_ايوه 
_كاميره الفيديو  كانت شغاله وقت الحادثه 
_مش فاكر 
_فين تليفونك ؟
_الفيديو كان على الكمبيوتر مش على تليفونى 
_قوم تعالى نروح اوضتك 
_في اي 
_هتعرف بس تعالى٠٠٠٠٠تيم قام فعلا مع فهد وراحوا اوضه تيم 
_الكمبيوتر فين 
_على السرير اهو المهم انت ناوي على اي 
_هتعرف بس اهداا 
فهد شاف الكمبيوتر وقال:الكاميرا لسه شغاله 
_مش فاهم 
_انت مش بتقول انك كنت فاتح كاميرة الفيديو 
_اه 
_يبقا اكيدااا الكمبيوتر سجل كل حاجه 
_يا ابن الا اي ازاى مفكرتش في كده 
فهد أنهى الفيديو ودخل على الاستوديو وجاب الفيديو اللى كان مدته اكتر من اربع ساعات 
وتيم قعد جنبه وفهد بقا يقدم الفيديو لحد ما جاي اخيرااا عند الر"جاله اللى دخلت لتيم
_فهد الباب انفتح 
فهد بص وفجاه دخل شابين ولكن كانوا لابسين قناع ساعتها تيم قال:انتوا مين 
وفجاه الشاب مسكوا وغر"ز فيا الابر"ه وتيم حاول يفلت نفسه ولكن مقدرش ولحسن الحظ وهو بيقاوم قلع القناع للشاب
_اي ده الشاب ده من ر"جاله حسن 
_حسن مين ده ؟
تيم حكي لفهد كل حاجه وفهد قال:انا كده فهمت حسن عمل كده عشان الين تكر"هك وترجع ليا 
تيم مسك الكمبيوتر وقال:انا لازم اوريها الفيديو ده 
_الين هتصدقك بس هتفضل في خطر انت وهي 
_طب هنعمل اي 
_حسن اكيداا في الامارات ومتاكد كمان
_متاكد 
_ايوه متاكد وهو اللى بيدي الرجا"له التعليمات 
_طب هنعرف مكانه فين ازاى 
_بص انا عندي خطه 
_اي 
فهد:______________
_تفتكر هتنجح ؟
_اه طبعااا  ننفذ احنا بس 
تيم قام وحضن فهد وقال:مش عارف اقولك اي 
_انا مش بعمل كده عشانك بس عشان مراتى اللى كانت معاك في الو"رطه ده المهم الخطه لازم تتنفذ قبل بكره عشان راجع مصر بكره
_تمام بس الين زعلانه ومستحيل تسمع منى
_سيب ده عليا ٠٠٠٠٠٠انا طالع وهتكلم معها 
_تماام 
زينه بدأت تفوق وكانت مصدعه اوى فهي شربت كتير 
_اعااااا٠٠٠٠٠انا حاسه ان دماغى تقيله اوى ٠٠٠٠زينه قامت ودخلت الحمام وخدت شاور وفاقت فعلاا 
_امال فهد فين ؟
زينه فتحت الباب وشافت فهد وهو داخل اوضه الين كانت هتتجن 
زينه قفلت الباب وقعدت على السرير وقالت:معقول 
زينه بتردد:لاءء لاءء مستحيل يعمل حاجه شبه كده وبعدين فهد بيحبنى 
في اوضه الين ✨
_لا يا فهد انا اسفه اوى مقدرش اعمل كده وبعدين انا قررت ارجع مصر وهتجوز حسن 
_حسن هو السبب في اللى حصل يا الين لازم تفهمي أن تيم بري 
_الدليل ؟
فهد طلع تليفونه وقال:اسمعى الفيديو ده 
{فهد نقل الفيديو على تليفونه }٠٠٠٠الين مسكت منه التليفون وسمعت الفيديو فعلا وقالت: الشاب ده من رجا"له حسن 
_عايزه دليل اكتر من كده 
_امتى الخطه 
_لازم تتم قبل بكره عشان هنرجع انا وزينه مصر 
_حدد الموعد وانا جاهزه 
_اهم حاجه رقمه معاكى 
الين هزت راسها بمعنى لا 
_طب هنعمل اي ؟
_هرن على نور معها رقمه 
_حلو اوى ٠٠٠٠ترني عليا المساء مش دلوقتى عشان ميشكش
في حاجه 
الين هزت راسها وفهد طلع ٠٠٠٠
فهد طلع المفتاح وفتح الباب وزينه كانت قاعده على السرير وبتبص عليااا وقالت:كنت فين ؟
_كنت قاعد تحت في الكافتريا 
_😳٠٠٠٠٠زينه في سرها: ينهار اسو"د ده بيكدب عليا عشان معرفش حاجه 
فهد قلع الجاكيت وزينه قامت وقالت:كنت قاعد مع مين تحت 
فهد رفع حاجب وقال:هكون قاعد مع مين يعنى 
_يعنى مكنتش مع الين يا كداب يا خا"ين يا وا"طى 
_😳😳
زينه مسكت في هدوم فهد وقالت:بقاا تكدب عليا وتقول انك كنت في الكافتريا وكنت عند الين كنت بتعمل اي هناك 
فهد مسك أيدها وقال:اي ده كلواا 
_انا شوفتك وانت داخل عند الين من شويه 
_اممم 
_هو اي ده كنت بتعمل اي هناك 
فهد قرب منها وهمس في ودنها وقال:مين اللى كان بيقول من شويه انا بوثق فيك 
زينه زقت فهد وقالت:ما انا واثقه فيك بس عندي شك بردو 
فهد ابتسم وكانت ابتسامته جذابه جدااا 
_انت بتضحك على اي ؟
_عليكى 
_عليااا ليه بقاا شايفنى مجنونه ولا مجنونه 
فهد قاطع زينه بقبله رقيقه جدااا 
فهد بعد عنها بكل هدوء وكان داخل الحمام وزينه مسكت ايدو وقالت:أوعك تفكر انى هسيبك ولازم اعرف كنت بتعمل عندها اي 
_انتى مجنونه بعد اللى عملتوا ده لسه بردو عندك شك في حبي ليكى 
زينه حوطت فهد بايدها وقالت: طب كنت بتعمل اي عندها مش بتسلم عليها يعنى 
فهد حط ايدو على وسط زينه وشدها ليا وقال:الفضول ده هيوديكى في دا"هيه 
_مش مهم يودينى فين المهم اعرف بتعمل اي عندها 
فهد شال زينه وقال:انا هقولك كنت بعمل اي ؟
فهد حط زينه على السرير وراح عند الباب وطلع عالطول وقفل الباب بالمفتاح 
زينه طلعت تجري وحاولت تفتح الباب لكن مفتحش 
_فهد افتح الباب فهد انا مش بهزر فهد 
_اسف يا طفلتى بش مينفعش تعرفي 
زينه خبطت على الباب جامد وقالت:فهد افتح الباب 
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
4 تعليقات
إرسال تعليق
  • ماري
    ماري 21 يناير 2022 في 7:27 م

    تم

    إرسال ردحذف
    • ماري
      ماري 21 يناير 2022 في 7:27 م

      روعة

      إرسال ردحذف
      • Unknown
        Unknown 22 يناير 2022 في 10:17 ص

        رائع

        إرسال ردحذف
        • Unknown
          Unknown 23 يناير 2022 في 8:45 ص

          تم

          إرسال ردحذف



          وضع القراءة :
          حجم الخط
          +
          16
          -
          تباعد السطور
          +
          2
          -