رواية احببت قاصر نور وفهد الفصل الرابع 4 والخامس 5 والسادس 6 بقلم يوستينا سعد

رواية احببت قاصر نور وفهد الفصل الرابع 4 والخامس 5 والسادس 6 بقلم يوستينا سعد


رواية احببت قاصر نور وفهد الفصل الرابع 4 والخامس 5 والسادس 6 هى رواية من كتابة شروق السيد رواية احببت قاصر نور وفهد الفصل الرابع 4 والخامس 5 والسادس 6 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية احببت قاصر فهد ونور الفصل الرابع 4 والخامس 5 والسادس 6 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية احببت قاصر فهد ونور الفصل الرابع 4 والخامس 5 والسادس 6



رواية احببت قاصر نور وفهد الفصل الاول 1 بقلم يوستينا سعد



رواية احببت قاصر نور وفهد الفصل الرابع 4 والخامس 5 والسادس 6


فهد نزل فتح الباب لنور وسحبها على الڤيلا من ايديها جامد 
نور بتألم:اه اه ايدي يفهد سبنييي هو أنا ههرب
فهد بغضب:انتي لسه شوفتي حاجه 
شدها ع الاوضه وقفل الباب جامد نور  بترجع لورا وهو بيقرب منها 
نور بخوف :اي اي في أي ابعد 
فجأة فهد مسكها من شعرها :هو أنا مش قولتلك يبت انتي ساعت اول مره شوفتك فيها متلبسيش فساتين كده تاني تقومي تلبسيلي فستان مبين نص جسمك وكل الفرح في رجاله يقولوا عليا اي دول اي متجوزه واحده بقرووون
نور زقت أيده جامد وزعقتلوا:والله ده لبسي مش انت اللي هتقولي البس اي ولا اعمل اي وبعدين اي هو كلام الناس يهمك اوي يعني محسسني انك بتحبني اوي ومش عارف اي روح شوفلك واحده من اللي كنت بتكلمهم وفكك من الشغل ده احنا متجوزين مؤقتاً لكن ولا هتحكمني ولا هتفرد عليا رايك ولا هتلمسني اوعا تفكرر فاهم اوعااا من وشي عشان اطلع 
فهد وهو واقف مصدوم من أن الزقرده الصغيره دي يطلع منها الصوت ده كله وأن محدش قدر يعلي صوته عليه قبل كده 
نور بصوت عالي :ماتوعاااا هتفضل واقفلي كده كتير 
فهد :مش هوعا ومش هتطلعي 
نور :بقى كده طايييب 
نور كلبشت أيدها ف رقبته  واديته شلوط براحه يوجع بس و وقع الأرض 
فهد بوجع :اه يبنت الجز*مه‍ والله لاوريكي 
نور بضحك عليه : عشان تعملي فيها راجل عليا تاني ويكون ف علمك لو حاولت تفرد شخصيتك عليا تاني هرزعك شلوط زيه تاني بس هيكون اجمد بقى فهد لسه هيقوم راحت طلعت تجري ودخلت ف الأوضه اللي بعدها وقفلت عليها الباب بالمفتاح 
نور وهيا بتتنفس بصعوبه :هييييح ولسه اللي جاي احلى أن معلمتكش الادب مبقاش انا نور  صقر الشبراوي 
وأتى الصبح ونور كانت نايمه قامت وفتحت الباب حته صغيره تشوف فهد لسه ف الأوضه ولا فهد فتح الباب بتاع الأوضه وشافها 
فهد بضحك :شوفتك يا جبااااانه شوفتك اطلعيييلي ف نور فتحت الباب براحه تاني 
نور :مش جبانه على فكره 
فهد جري عليها و.

فهد جري عليها وشدها من التيشيرت 
فهد : تعاااااااااااالي فاكره انك هتعرفي تهربي مني يبت هااا
نور :شيل ايدك 
فهد بغضب:ولو مشلتهاش يعني 
نور :هشيلها انا بس انا لو شيلتها هتزعل 
فهد زقها وساب أيده :انزلي اعمليلي فطار 
نور :ليه انشاء الله اتشليت 
فهد: ماتبطلي لماضه يبت انتي واخلصي
نور :بت 🙄اسمي نور هانم 
فهد بضحك:طب اتلحلحي ينور زف"ت وانزلي اعمليلي فطار 
نور:اوف طاااايب 
نزلت نور وعملت الفطار وخلصوا اكل والباب خبط 
فهد : قومي افتحي
نور :مش عيب عليك لما تكون موجود وانا اقوم افتح افرض اللي بيخبط ده راجل اي يفتكرني خدامه !
فهد :تصدقي معاكي حق 
قام فتح 
حاتم بتمثيل :حبيبيييي وحشتني 
فهد ببرود :وانت كمان اي خير في حاجه ولا اي 
حاتم:لا مفيش عايزك ف موضوع ع انفراض 
فهد لنور :طب اطلعي انتي يا نور فوق 
طلعت نور 
حاتم :انا خلصت الصفقه مع صقر بيه تقدر تطلقها دلوقتي 
فهد :ومين قالك اني هطلقها 
حاتم بصدمه :يعني اي انت ناوي تخليها ع ذمتك ولا اي !دي طفله يا فهد 
فهد :ومفكرتش ليه أنها طفله ساعت أما قولتلي اتقدملها هااا 
حاتم :بس احنا خلاص خدنا اللي احنا عايزينه طلقها بقى 
فهد بزعيق :وانا مش لعبه ف ايدك عشان كل شويه طلقها واتجوزها وزفتها انا قولت اللي عندي مش هطلقها ولا هتمشي كلمتك عليا تاني زي اول مره مش عشان خدت اللي انت عايزوا يبقى أطلقها 
حاتم :هو أنت حبيتها يفهد؟
فهد :
حاتم : هو انت حبيتها يا فهد ؟
فهد: شئ ميخصكش تقدر تتفضل الموضوع اللي كنت عايزني فيه مرفوض 
حاتم بعصبيه :انت ازاي تتكلم مع ابوك كده 
فهد:فين ابويا ده هاااا ما ترد عليا ابويا اللي كان بيسبنا بالشهور ميسألش علينا ابويا اللي كل مره بيسأل علينا فيه بتبقى لمصلحته ابويا اللي عمره ف يوم فكر فينا لااااا انت عكس الناس افكر في نفسي الاول ويتحرقوا عيالي صح ما ترد عليااا هو ده ابويا هااا!!
حاتم :ياااااه ده انت كاتم جواك كتير اوي 
فهد :نفسي تحس بينا نفسييي 
حاتم :انت حر يا فهد اعمل اللي يريحك سلام 
حاتم مشي وفهد طلع عند اوضه نور بيخبط مش بترد 
فهد :نور افتحي انا سمعك افتحي ينور
نور فتحتلوا الباب ووشها كل احمر من كتر العياط 
فهد باللهفه: في أي بتعيطي ليه 
نور بدموع:هو انت هتسبني ؟
فهد :مين اللي قال كده
نور:متكذبش عليا انا سمعت كل حاجه بينك وبين والدك 
فهد:ايوه كل اللي سمعتيه ده صح انا اتجوزتك عشان ابويا يتمم صفقه مع ابوكي وبعض ما خلصت الصفقه عايزني اطلقك
نور:طب وانا مالي أنا ذنبي اي
فهد :ده كان شرط ابوكي 
نور:ازاي يعني أنا صغيره بابا عمره ماكان هيوافق ع كده
فهد: ماهو وافق اهو!
نور ببرائه :طب وانت رفضت تطلقني ليه
فهد :عشان انا مش لعبه ف أيده يقولي يمين اروح يمين يقولي شمال اجي شمال 
نور بدموع:بس 🥺!طب ومردتش ليه اما قالك انت حبيتها 
فهد:اه بحبك يا زقرده 
نور بصدمه وضحك هيستيري : قول والله بتتكلم بجد اومال بترخم عليا ليه وتدايقني 
(قالتها وهيا بتضربوا ع كتفو)
فهد بتبريق :ايدك لتوحشك يبت
نور بدموع: طب وخططي اللي كنت بخططها اعمل فيها اي بقى أنا 
فهد:خطط اي 
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -