رواية سجينته - سجينة فؤاده من الفصل الثالث عشر 13 بقلم رولا

رواية سجينته - سجينة فؤاده من الفصل الثالث عشر 13 بقلم رولا


رواية سجينته - سجينة فؤاده حور ونور من الفصل الثالث عشر 13 هى رواية من كتابة رولا رواية سجينته - سجينة فؤاده حور ونور من الفصل الثالث عشر 13 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية سجينته - سجينة فؤاده من الفصل الثالث عشر 13 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية سجينته - سجينة فؤاده من الفصل الثالث عشر 13


رواية سجينته - سجينة فؤاده بقلم رولا


رواية رواية سجينته - سجينة فؤاده من الفصل الثالث عشر 13


طبع بوسه طوييله علي شفايفي مسح بيها الروچ ، بعد عني وهو بيبصلي وبيقولي :_ كده تمام ، يلا بينا .. وسابني واتحرك ناحية الباب 
اتكسفت منه ومشيت وراه خطوات بطيئه 
كان بيمشي بكل ثقه لاكنه وقف مره وحده قدام السلالم فاستغربت وسألته :_ وقفت لي ينور ! 
لقيته بيشيلني ونازل بيا ، اتكسفت وقولتله :_ هعرف أنزل لوحدي 
مهتمش لكلامي ، كإنه مسمعهوش أصلا وكمل ف طريقه لحد العربيه ، ركبني وركب جنبي عشان يسوق .... 
عاوزك تفضلي جمبي دايما 
_حاضر 
متكلميش حد ولا تضحكي مع حد 
_حاضر 
متع... كان هيكمل كلامه بس وقفته بكلامي انا :_ نووور ، مستحيل حد يعرف ياخدني منك 
بصلي وسكت وبعدين بص قدامه تاني 
وصلنا قدام الشركه ، فنزلت معاه ، كان الكل بيبص عليا ، كنت ماشيه خاي*فه من نظراتهم 
لقيته بيمسك أيدي أول م دخلنا من باب الشركه 
طلعنا فوق لمكتبه ، دخلت معاه فقالي اقعدي ..
قعدت قصاده ، فدخلت علينا سكيرتيرته :_ مستر نور ، عندك اجتماع مع..... مكملتش كلامها وكان هو قاطعها :_ إلغيه ، إلغي كل مواعيدي النهارده 
علامات التعجب كانت ظاهره علي السكرتيره وقالتله :_ تحت أمرك ي فندم 
وهي خارجه بصتلي من فوق لتحت بقرف كده ولا كإني رينجايه ضاربه ... 
بصيتله وقولتله :_ لغيت شغلك لي ! 
بصلي وابتسم وقالي :_ تعالي وانا اقولك 
قومت بهدوء قربت منه ، لقيته بيشدني من ايدي ويقعدني علي رجله ، تنحتله فحط ايده علي خدي بحب وقالي :_ ها ، عاوزه تعرفي لسه ! 
دفنت وشي ف حضنه بكسوف لقيته بيدفن وشه ف رقبتي وبيشم ريحتي 
فجأه حد خبط فقومت بسرعه من حضنه ، لاكنه شدني تاني ، كنت مركزه عيني ف الارض ووشي من كتر الكسوف لونه مبقاش يفرق عن الد*م 
لقيته بيقول :_ تعالي يهند 
بصيتلها لقيتها بصالي بغل وحطت قدامه ملف وقالتله :_ محتاجين توقيع حضرتك ع الملف ده يفندم 
خد منها الملف ووقع عليه واداهولها :_ حاجه تانيه !! 
ايوا يفندم في واحد عاوز يقابل حضرتك برا 
رد عليها :_ اسمه اي ! 
حسام صالح 
حسيت بنفسه بيتسارع وبإيده بتحكم عليا اكتر. 
حسيت بخوفه وبعصبيته ، كان ماسك فيا كإني ههرب منه 
لفيتله وشي وحضنته ، همست جمب ودنه :_، انا هنا ، معاك انت ، وليك انت ، محدش عرف ولا هيعرف ياخد قلبي غيرك وكل نفس فيا مكتوب عليه إسمك ، رووق انا هنا 
لقيته بيهدي وبيفك ايده عني وبيقولها :_ دخليه
قومت من علي رجله ووقفت جنبه ، لقيته بيمسك ايدي بتملك ، بصيتله وابتسمت وقولت ف نفسي ( لسه برده مهما الراجل يكبر هيفضل جواه الطفل اللي خايف علي لعبته ) 
دخل حسام من الباب وعينه عليا فانحنيت وقولت لنور :_ سيبني ارد عليه لو سمحت 
لقيت حسام بيقول :_ حووووري ، اول معرفت انك هنا جيتلك جري 
رديت عليه وانا بحط ايدي علي كتف نور. :_معلش حضرتك مين 
لاء بجد.كده ازعل ، نسيتيني ونسيتي اليوم الحلو اللي قضيناه مع بعض 
خبطت بإيدي علي المكتب بغضب وقولتله :_ انت اتجننت يبتاع انت ، انت مين اصلا 
ضحك بتريقه وقالي :_ ههه انا مجنون من زمان يروحي ، من يوم م .... سكت وهو بيع*ض علي شفايفه وكمل :_ م كنا مع بعض 
_اخ*رس يحيوان انا أشرف من عيلتك كلها 
ضحك تاني وقالي :_ اي الي يثبت دا حتي جوزك ملمسكيش عشان يعرف 
لقيت نور بيقف وبيقرب منه بإبتسامه عريضه وبيقوله :_ اسكت هو انا مقولتلكش !
حسام :_لا مقولتليش 
نور:_ مش انا مراتي حامل مني 
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-