رواية سجينته - سجينة فؤاده من الفصل الرابع عشر 14 بقلم رولا

رواية سجينته - سجينة فؤاده من الفصل الرابع عشر 14 بقلم رولا


رواية سجينته - سجينة فؤاده اختلس قلبي حور ونور من الفصل الرابع عشر 14 هى رواية من كتابة رولا رواية سجينته - سجينة فؤاده اختلس قلبي حور ونور من الفصل الرابع عشر 14 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية سجينته - سجينة فؤاده اختلس قلبي من الفصل الرابع عشر 14 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية سجينته - سجينة فؤاده اختلس قلبي من الفصل الرابع عشر 14


رواية سجينته - سجينة فؤاده بقلم رولا


رواية رواية سجينته - سجينة فؤاده اختلس قلبي من الفصل الرابع عشر 14


ف حامل مني ....
ملامحه اتحولت ف مسكه نور من ياقة قميصه 
    وقاله ؛_ لولا ان في شهادة منع تعرض كنت ق*تلتك مكانك ، بس اخاف علي ابني يتربي من غيري ويطلع وس*خ زيك ، شده من قفاه برا المكتب ، وطلب الامن خدوه برا الشركه 
خدني ودخل حضني وقالي :_ من النهارده هتبقي سكيرتيرتي الخاصه 
بجد !! 
_بجد 
*******
خرجنا من الشركه روحنا الفيلا ، لأول مره  ارجع من برا ومطلعش علي الأوضه ، طلب من الخدم يحضرو الغدا ويحطووه علي السفره 
    استغربت تصرفاته ف قالي وهو مبتسم :_ اتغيرت عشان عرفت انه يُعتمد عليكي
يعني هتخليني اروح الجامعه لوحدي 
بصلي بطرف عينه وقالي :_ مش للدرجادي 
ضحكت وسكت 
الشغاله خلصت الاكل وقعدنا كلنا وقالي :_ تخرحي ! 
_هنروح فين !! 
مكان حلو ، هيعجبك 
_بجد! 
بجد 
*****
وصلنا قدام مكان واااسع ، وفي واحد واقف ومعاه عجل
بصيتله بسعاده وقولتله وانا بشاورله بصباعي :_ لاااء ، متقوليش
هز راسه بسعاده وقالي :_ اه
جريت ناحية العجل وهو جه ورايا وهو حاطط ايده ف جيبه ، وقفت قدام العجل وهو جه وقف جمبي ، شاورتله ع العجله وقولتله :_ عاوزه دي.... 
راح دفع تمن ساعه وخدنا العجل ومشينا ، ركبت علي عجله وهو علي عجله وقولتله :_ اللي هيوصل عند الشجره دي يكسب ، قولتهاوانا بشاور علي الشجره فرد عليا :_ طب واللي يكسب
_ اممم يدي التاني حضن 
هههههه موافق 
ربنا وبدأنا نتسابق ، لقيته بيسبقني وانا ببدل بأقصي قوتي ، فزعلت ووقفت بالعجله ، بص وراه لقاني وقفت ف رجعلي :_ انتي كويسه !
بصيتله من فوق لتحت كده وسيبته ومشيت وانا بجر العجله .. 
جه ورايا وهو عمال يقولي :_ طب حصل اي طيب ، مرديتش عليه وسيبت العجله عند الراجل ومشيت ، ركبت العربيه وانا مربعه ايدي ومقموصه ، جه ورايا وقالي :_ حصل اي طيب ! 
رديت وانا لاويه بوزي :_ ملكش دعوه ..
هجيبلك شيكولاته 
بصيتبه وانا بضحك :_ بجد !! 
بجد .. 
**** 
جابلي بوكس شيكولاته ، فيه شيكولاتات كتيييير خالص ، ووصلنا البيت  ، خدت البوكس وطلعت علي اوضتي بسرعه وقفلت عليا 
طلع ورايا بيفتح الباب لقاه مقفول فخبك عليا وقالي :_ حور ، افتحي الباب .. 
وقفت ورا الباب وقولتله :_ لا يخويا ، عاوز تاخد مني الشيكولاته 
يبنتي شيكولاتة اي بس انا مباكلهاش 
_ لا بتضحك عليا. وعاوز تاخد مني الشيكولاته 
منا لو عاوز كنت اشتريت لنفسي معاكي 
_ لابرده طب اي رأيك اجيبلك مانجا !! 
_ شوفت ، شوفت اهو عاوز تاخد مني الشيكولاته .
لا مقصدش ، انا هجيبلك مانجا جمب الشيكولاته
_ احلف .. 
والله بس افتحي 
_ جيبلي مانجا الاول وانا افتحلك ...
امر الحارس انه يجيبله مانجا ويطلع بسرعه 
جابها ونور خدها منه وخبط تاني .. 
_ ميييين ! قولتها بصوت عالي فرد عليا :_ انا نور 
_ جيبت المانجا !؟ 
    ااه 
فتحتله الباب ، كان وشي متبهدل من الشيكولاته اللي كلتها ، وقف يضحك عليا شويه وانا خدت منه المانجا ودخلت قعدت علي السرير ، لقيته بيقولي :_ انتي هتقعدي تاكلي مانحا علي السرير ! 
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-