رواية حين تقع في الحب الجزء الثاني 2 الفصل الخامس 5 بقلم ندي علي
رواية حين تقع في الحب الجزء الثاني 2 الفصل الخامس 5 هى رواية من كتابة ندي علي رواية حين تقع في الحب الجزء الثاني 2 الفصل الخامس 5 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية حين تقع في الحب الجزء الثاني 2 الفصل الخامس 5 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية حين تقع في الحب الجزء الثاني 2 الفصل الخامس 5 - عمر ونورهان - قاسم ونسمه - نور وغسان - منير ونفين
رواية حين تقع في الحب الجزء الثاني 2 الفصل الخامس 5
احمد بصدمه :فين السجين اللي موجود هنا
العسكري بتوتر:والله ياباشا كانت موجود هنا
احمد بغضب:اتبخرت يعني
العسكري نزل عنيه الارض
احمد بنفاز صبر سابه ومشي
.........................
في منزل منير الالفي
عمر نزل من العربيه :يا قاااااسم انت يلا فين
قاسم من علي السطح :اطلع يا قبطااان احنا علي السطح
عمر راح علي نورهان :يلا يا مزتي
نورهان نزلت ومسكت ايده ونزلت وطلعو علي فوق
غسان حضنه:حبيب قلبي وحشني
عمر :وانت كمان والله
قاسم :حبيبي حبيبي وحضنه
وبعد السلام
غسان :قاسم عوزين الشيشه
قاسم :اشطاا وراح يجبها
عمر :ايوا بقي يوم الواحد يفك فيه يا جدع
غسان :مالك ايه اللي كان خنقك بقي يا قبطان
عمر :يا جدع دا الواحد من ضغط الشغل وضغط نورهان الواحد حاسس انه في قاره غير القاره
غسان :اسمع نصيحه من اخوك بقي طول ما انت مخوف مراتك طول ما هي هتمشي تحت طوعك انا نور وقت غضبي مش بشوفها انت تلقيك معودها عليك ذياده
عمر :المشكله ان انا بحبها وهي مش فاهم ليه مهمله في حاجتي كدا
قاسم وصل ومعاه الشيشه :اجدع حجر لاجدع شباب في الدنيا
غسان :البنات فين
قاسم :في شقتك تحت
غسان مسك الشيشه وبدء يشرب
.......................
في شقة غسان
نور بصدمه :انتي بتعملي كدا
نورهان :ايوا طبعاً بلاش تعوديه عليكي علطول لازم يعرف ان فيكي وحش اكتر من الحلو
نسمه بتفكير:تصدقي عندك حق انا لازم اغير من نفسي
نور بغضب بتضرب نسمه في كتفها:اتغير ايه انتي كمان دي لو فضلت علي حالها كدا هتطلق انا فكره لما تقلي من احترامه وتبطلي حقوقك وتبطلي تشوفي نظام بيتك كدا هيحبك
نورهان :ايوا طبعاً انا متابعه كل حلقات رضوي شربيني
نور بعصبيه :الله يحرقك انتي ورضي زفت انتي مالك ومالها هي حياتها زيك لاء طبعاً دي وحده ولا جوزها شبه عمر ولا انتي شبها عيب يا نورهان اللي انتي بتعمليه مش علشان عمر بيحبك تستغلي دا
نورهان بتبص لنسمه
نسمه :نورهان الصراحه نور معاها حق عيب عليكي اللي انتي بتعمليه دا مهما كان عمر عايش معاكي علي طبعك كدا علشان بيحبك
نور:وكمان بكرا ربنا هيكرمكم بطفل بكرا لما ابنك يشوفك او بنتك بتعملي كدا هتعمل زيك ليه علشان شافت امها بتعمل كدا
نورهان بتفكير :يعني لازم اتغير
نسمه ونور :انتي هتتغيري اكيد
نورهان :بنات انا جايا افك عندكم بلاش نزعل تمام
نور بضحك حصنتهم وهي في وسطهم :انا مليش غيركو في الدنيا ربنا يخليكم ليا
عاصي بعياط:ماما ماما
نور :نعم يا عاصي ايه ياروحي بتعيط ليه
عاصي وشهقات:اسر اسر ضربني
نور بغضب:اعمل ايه في الحيوان دا اطلع قول لباب وهو يتصرف معاه
عاصي طلع جري علي السطح
نور :نورهان ايه رأيك تباتي معانا النهارده وانتي كمان يا نسمه نبات هنا في شقتي
نسمه :والرجاله هينامو فين
نور :في شقتك او عند ماما تحت
نورهان :تفتكرو عمر هيوافق
نور وقفت من جنب ونسمه من جنب :بحركاتك الجديده اكيد هيوافق
نورهان بضحك :اشطاا يا حضرت الملازم
....................
علي السطح
قاسم بضحك :والله ياجدعان الواحد مضحكش كدا من زمان
عمر :والله ولا انا
غسان :تاني يوم العيد بإذن الله هنروح علي بور سعيد نصيف يوم ونيجي
عمر :بدام مفيش بيات جي
غسان :لا لا مفيش بيات وبعدين وفونه رن
غسان :الو
:........
غسان بصدمه وغضب شديد :امتي حصل الكلام دا
؟؟؟؟؟؟.
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك من هنا