رواية عشقت طالبتي الجزء الثاني 2 الفصل السابع 7 بقلم نوران وليد

رواية عشقت طالبتي الجزء الثاني 2 الفصل السابع 7 بقلم نوران وليد


رواية عشقت طالبتي الجزء الثاني 2 الفصل السابع 7 هى رواية من كتابة نوران وليد رواية عشقت طالبتي الجزء الثاني 2 الفصل السابع 7 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية عشقت طالبتي الجزء الثاني 2 الفصل السابع 7 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية عشقت طالبتي الجزء الثاني 2 الفصل السابع 7


رواية عشقت طالبتي الجزء الثاني 2 بقلم نوران وليد



رواية عشقت طالبتي الجزء الثاني 2 الفصل السابع 7


اسد قام لقي نفسه في اوضة في للفندق  حس ان رأسه تقيله اوي قام و هو مش فاكر اي حاجة من امبارح بص جنبه لقي هديل نايمة جانبه ...
هديل صحيت و كانت ماسكة رأسها: اااه ...انت ...
- أسد: انتي 
بقلم نوران وليد 
- هديل بدموع : انا ايه جبني هنا و انت بتعمل ايه في جنبي 
- اسد بغضب : اهدي اهدي بطلي عياط صوتك منرفزني
- هديل حدفته بالمخده: اسكت انت كمان ليك عين تتكلم ما كفاية القرف ده 
- أسد مسك ايدها بغضب : لما اقولك تسكتي يعني تسكتي و بعدين انا مش فاكر اي حاجة عن الحصل امبارح 
- هديل انا عاوزة موبيلي فينه 
- أسد: مش عارف و لا عارف حتي تلفوني فين 
- هديل بدموع: اكيد بابا و ماما قلقانين عليا 
- أسد: قام و كان خارج من الاوضة لقي فهد خارج من الاوضة المقابلة ليه 
- فهد : اسد انت برضو طلعت بايت في الفندق 
- أسد بصدمة : أيوة و انت كمان 
لم يكمل أسد حديثه حتي وجد هدير خرجت باكيه من غرفة فهد 
- أسد: هدير انتي بتعملي ايه عندك 
- هدير : مش عارفة مش فاكرة حاجة و الله
- خرجت هديل بدموع : هدير انتي كمان و فهد هو بيحصل ايه 
- اسد بغضب: ثواني ثواني عاوز افهم اهدو شوية  ..
بقلم نوران وليد 
انا هنزل الرسبشن افهم ايه الحصل ده و حصل ازاي 
- فهد : انا جاي معاك 
_________
في فيلا حمزة 
- محمد بغضب : يعني ايه ال٣ عيال تلفوناتهم مقفوله
- حلا بدموع : انا عاوزة عيالي 
- حمزة : الغريب ان فهد و أسد تلفوناتهم مقفوله برضو 
- هند : ريما اكيد زمانها جايه و يا رب تكون عرفت اي حاجة عن حمزة 
لم تكمل هند كلامها حتي تفاجأت ب ريما 
- حلا و هي تجري نحوها : ها ... يا ريما طمنيني عرفتي اي حاجة عن حمزة 
- ريما بحزن : لا يا عمتو للأسف 
- حلا بدموع : حمزة اتصرف انت و محمد انا عاوزة عيالي 
هنا دخل حمزة 
ريما جريت عليه و معاها حلا و محمد و هند 
- حلا و هي تحتضنه: كنت فين يا ابني خضتنا عليك 
- حمزة : انا مش صغير يا ماما انا كويس 
 - محمد : مش صغير و احنا عارفينها ممكن اعرف قافل تلفونك ليه يا بيه و كنت فين من امبارح 
- حمزة : شغل يا بابا معلش
- ريما مسكت ايده : كنت فين يا حمزة قلقتنا عليك اوي 
سحب ايده بهدوء منها و قال بجمود و هو يتلاشى النظر اليها : و تقلقي ليه يا حضرة الملازم انا ظابط و انتي اكيد فاهمة ده كويس عن اذنك 
جلس حمزة علي الكرسي و هبطت الدموع من عين ريما التي اقتربت منها هند 
-هند : قوليلي هو حمزة ليه بيعاملك كده يا ريما ده عمره ما زعلك 
- ريما بدموع : مش عارفة يا ماما مش عارفة 
- محمد: اخواتك البنات ما رجعوش من امبارح 
- حمزة بصدمة ايه انت بتقول ايه يا بابا 
__________
في الفندق 
- فهد : يعني ايه يا أسد الكلام ده 
- أسد بغضب : يعني الصور الورها لينا الراجل بتقول ان انت متجوز هدير و انا للاسف اتجوزت هديل و دي صور الورقة الاخدناه من المأذون علي نا القسيمة تطلع 
- هديل بصدمة : انت اكيد بتهزر اكيد انا استحاله اتجوزك 
- أسد بغضب : انتي ايه نزلك مش قولت خليكم فوق 
- هديل بتحدي : انت هتفتكر نفسك جوزي بجد و لا ايه 
بقلم نوران وليد 
- فهد : باااس باااس خلونا نشوف حل في المصيبة دي 
- هدير : احنا هنروح ازاي💔💔 هنقول لبابا ايه 
- فهد : حبيبتي احنا كده كده كنا هنتجوز بس ..
- هدير بدموع: بس ايه يا فهد ايه ... انت شايفني كده رد عليا
- فهد قبل يدها: اهدي شوية و الله ما قصدي كده كل قصدي اني بحبك و نفسي تفضلي جنبي 
دموع هديل نزلت و بصت لاسد البيبص ليها بقرف : انا عاوزة اطلق 
- اسد : لا انا الماسك فيكي بأيدي و اسناني يا بنت 
- فهد : طيب ممكن نروح و نقولهم الحقيقة اكيد ما قدمناش حل تاني يعني 
_____^
بعد مده دخلوا الأربعة معانا و كانت العائلة باكملها متجمعه 
- محمد : كنتوا فين يا هوانم لسه راجعين دلوقتي 
- هدير بلعت ريقها بصعوبة : بابا اصل انا 
- حلا : اخرسي انتي ايه واضح اني ما عرفتش اربي 
- فهد : احنا اتجوزنا 
عمت الصدمة علي الجميع 
- محمد بغضب : ايه بتقول ايه انت و هدير اتجوزتوا 
- أسد: لا احنا الأربعة 
هنا لم يتمالك حمزة الصغير نفسه و اخرج سل*احه و صوبه اتجاه أسد 
- حمزة الصغير بغضب : انت بتقول ايه انت اتجننت قول علي نفسك يا رحمان يا رحيم انت و اخوك 
- ريما : انت بتعمل ايه نزل السلا*ح ده نزله 
- حمزة الصغير : ابعدي يا ريما ابعدي 
انطلقت الرصاصة للأسف....
- حمزة بصراخ  : ريمااااااا
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-