رواية ملكة الاسد ملك واسد الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم فاطمة حسن - رواية ملكة الاسد

رواية ملكة الاسد ملك واسد الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم فاطمة حسن - رواية ملكة الاسد


رواية ملكة الاسد ملك واسد الفصل السادس والثلاثون 36 هى رواية الكترونية من تأليف الكاتبة فاطمة حسن وصدرت الرواية لاول مرة فى سبتمبر من عام 2021 وحققت نجاحا كبيرا فى اكثر من مجموعة على منصة التواصل الاجتماعى فيسبوك وتندرج الرواية تحت فئة الروايات الالكترونية لذلك سنعرض لكم اليوم ملك واسد الفصل السادس والثلاثون 36 من رواية ملكة الاسد 


رواية ملكة الاسد الفصل العشرون 20 بقلم فاطمة حسن - رواية ملكة الاسد



رواية ملكة الاسد ملك واسد الفصل السادس والثلاثون 36


اسد وصل بعد معجزه
وطلع وهو طالع وقع ع السلم أسد قام بصعوبة وكمل لحد ما وصل الأوضه
لاقه ملك نايمه
اسد قرب منها وهو بيقلع القميص
اسد وصل عند ملك ونزل ع رقبتها يبوسها
ملك قامت من النوم بضيق لما حست
ملك بخوف وهي بتبعد .أسد بتعمل اي
اسد بدون وعي.ششششش.انتي مالكي مش كده صح أنتي اسيرتي
ملك بخوف منو.اسد أبعد انت بتخوفني
اسد مسكها من فكها بغضب.مش هبعد ولاا انتي كمان.انتي فاهمه ولاا لاء 
ملك هزت رأسها ب اع وهي بتعيط
اسد مسح دموعها.هشش.متعيطيش أهدي
اسد قرب منها وفضل يبوسها بس ملك كنت رافضه وبتحاول تبعد
ملك زقت أسد من عليها
واسد وقع ع السرير بسهولة لانو مكنش ف وعيه
ملك قامت بسرعه من ع السرير بخوف ملك وقفت تبص ع أسد 
اسد قام بغضب.انتي مالكي ومش هسيبك 
ملك رجعت لحد ما وصلت لي الحاطه وهي بتحاول تكتم نفسها ودموعها.
بس اسد قرب منها علطول ومسكها من شعرها.فاكره ان كده مش هعرف الاقيكي
ملك بخوف .انت.ان.ن.انت . إزاي
اسد قرب منها.انا رجعت وهندمك ع كل حاجه عملتها ي نرمين
ملك.ان .انا مل......
اسد كان شالها قبل ما تكمل كلامها
اسد رمها ع السرير وبعدين
...................
تاني يوم الصباح
عند روح 
قامت من النوم 
وهي بتفتكر كل حاجه كل الكلام والحاجات اللي حصلت وتخيلت لو مراد مجش ف الوقت المناسب كان ممكن يحصل أي
روح فضلت تعيط ف الوقت دا أمها دخلت
ام روح.مالك ي قلب أمك
روح بتعيط بس 
ام روح قربت منها وحضتنها.اهدي بس ي قلبي 
روح وهي لسه بتعيط.ك.كنتي ص.صح ا.اا. أنا .اسفه . أنا.انا غبيه
روح فضلت تعيط اكتر واكتر.
أمها.طب فاهمني اي اللي حصل مراد عملك حاجه فاهمني
روح فضلت تعيط اكتر لما أفتكرت اللي حصل وان مراد شافها ف الوضع دا
أمها.ي بنتي طمنيني اي اللي حصل
روح وهي بتحاول تمسك نفسها.مفيش انتي بس هتوحشني
أمها.روح انتي مش عايزه تقوليلي اللي حصل 
روح بحب .مفيش حاجه حصلت ثم اكملت بكذب مراد امبارح قالي أن الفرح هيكون بعد يومين ومش هينفع يتأخر اكتر من كده ف مش قادره اتصور اني هبعد عنك بعد يومين
أم روح بحب.ولاا أنا.بس تعرفي أنا قلبي فرحان انك هتكوني مع مراد هو شكلو عصبي شوي بس طيب وبيحبك.هروح أنا أشوف اللي ورايا
روح مسحت دموعها.وانا هعمل اللي انتي شايفه صح
عند مراد 
كأن ف العربيه وطلع ع الفيلاا بتاع هشام 
بعد شويه وصل
مراد دخل 
مراد لخدامه.فين هشام بيه
الخدامه بحترام .ف المكتب ي مراد بيه
مراد دخل المكتب بهدوء.ازيك ي عمي 
هشام .ازيك ي مراد عامل أي 
مراد . الحمدلله احسن .أنا كنت جي علشان اقولك أن فرحي بعد يومين
هشام بستغراب.يومين .دا فرح حازم بردك بعد يومين
مراد بضيق.اه عرف 
هشام بهدوء.وياترا صوفي هانم تعرف بموضوع دا 
مراد قام بغضب.انا مش عيل علشان اخد أذنها
هشام بغضب.مراد صوتك .انت نسيت انت بتكلم مين
مراد بضيق.انا اسف ي عمي بس 
هشام قام وقرب منه بهدوء.مراد انت ابني وأنا بخاف عليك وعايزك الاحسن.ومش فاهم ازاي عايز تعمل فرحك من غير ما تقول لمامتك
مراد.هي اللي اختارت تسبني هنا ليك وتعيش وكمان...
مراد سكت 
هشام.يعني اي تسيبك هنا ليا .
مراد.انا آسف مش قصدي اللي فاهمتو 
هشام بهدوء.مراد انت واسد اولادي وانتو الاتنين عندي بنفس الاهميه.انا دايما موجود علشان والمره دي أنا مش هتكلم ف الموضوع
مراد مغير الموضوع.مش عايز  تعرف هي مين 
هشام بخبثه.البنت بتاعت القلم 
مراد بضيق.انت مش هتبطل اللي بتعملو دا ي عمي
هشام ضحك بحب.اعمل اي بخاف عليكم
مراد قرب منه .طب اي رأيك
هشام . الصراحه حاجه جامده وقمر و 
مراد بغضب.هشام بيه
هشام فضل يضحك .خلاص اهدا وقعت ولاا اي 
مراد سكت .
هشام بحب .افتح قلبك ي ابن جلال
مراد . أنا ماشي 
مراد مشي بسرعه وهشام بيبص عليه بهدوء.وقعت ي ابن جلال
عند أسد وملك 
اسد قام من النوم وبوجع جامد ف دماغو 
اسد بص ع نفسو لاقه عريان وبص ع ملك لاقها كده بردك 
اسد بتعب.اي اللي حصل .
ملك .ملك
اسد حط ايدو عليها لاقها جسمها بارد اوي 
اسد رفع الملايه لاقه السرير كله دم 
اسد بخوف وهو بيقرب منها
. ملك.ملك .ملك قومي 
اسد قام لبس بسرعه وهو بيفتكر كل حاجه حصلت امبارح كل المشهد بترجع تاني 
أسد لبس ولبسها
وشالها ونزل بيها بسرعه
أسد بغضب .بسرعه ع المستشفى
في العربيه
اسد بخوف وعيط لي اول مره.خليكي جانبي .ارجوكي اوعي تسبني لوحدييي.
اسد بغضب .بسرعه
ف الفيلا
الخدامه اتصلت ع هشام بيه 
الخدامه.هشام بيه أسد باشا كان شيل الهانم وشكلها مش كويس 
هشام قفل معها بسرعه واتصل ع مراد 
هشام .مردا ارجعلي بسرعه
مراد.ف اي يعمي
هشام . معرفش . معرفش
مراد .طب حاضر هرجع اهوو
هشام حاول يكلم أسد كتير مش بيرد
عند أسد 
وصل المستشفى ونزل بسرعه
اسد بغضب وصوت عالي.دكتوره بسرعه
الدكتور.اسد باشا اتفضل معنا
اسد بغضب.دكتوره . عايزها تكون دكتوره
الدكتوره.انا اهو .بسرعه ع اوضه العمليات
اسد مسك الدكتور من هدومه وأتكلم بشر .لو حصلها حاجه اي حاجه أنا هقتلك*م كلكم انت فأهم
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
تعليقان (2)
إرسال تعليق
  • Unknown
    Unknown 11 فبراير 2022 في 6:02 م

    هي القصة منزلتش؟

    إرسال ردحذف
    • Unknown
      Unknown 14 فبراير 2022 في 9:50 ص

      فين البارت إللى. بعدو

      إرسال ردحذف



      وضع القراءة :
      حجم الخط
      +
      16
      -
      تباعد السطور
      +
      2
      -