رواية طفلة الفهد ( زينة الفهد ) الفصل الرابع والاربعون 44 بقلم دعاء حجاج

رواية طفلة الفهد ( زينة الفهد ) الفصل الرابع والاربعون 44 بقلم دعاء حجاج


رواية طفلة الفهد ( زينة الفهد ) الفصل الرابع والاربعون 44 هى رواية من كتابة دعاء حجاج رواية طفلة الفهد ( زينة الفهد ) الفصل الرابع والاربعون 44 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية طفلة الفهد ( زينة الفهد ) الفصل الرابع والاربعون 44 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية طفلة الفهد ( زينة الفهد ) الفصل الرابع والاربعون 44




رواية طفلة الفهد ( زينة الفهد ) الفصل الرابع والاربعون 44


سمر دخلت المطبخ وقالت:الواد ده يا مجنونه يا انا اللى مجنونه
_احم 
سمر انتفضت عالطول وحطت أيدها على قلبها وقالت: يخربيتك قلبي كان هيقف 
مالك مسكها من أيدها وقال:سلامت قلبك 
_عايز اي 
_ولا اي 
سمر ضمت حواجبها وقالت: طب اطلع براااا 
مالك بحزن:ليه انا جاي اساعدك والله 
سمر بابتسامه تحمل الغضب:لا شكرااا 
_متاكده 
سمر هزت راسها وضغطت على سنانها وقالت:اه متاكده اطلع بقاا 
_طب اهدي هطلع بس بشرط 
_شرط اي 
مالك باس سمر من خدها وقال: كده
سمر زقت مالك وقالت:اطلع والا هنادي على ماما زينب
_طب ما تنادي عليها اتنين متجوزين اي الغلط في كده
_ما انت بجح بشكل
مالك شد سمر ليا للمره التانيه وقال بحب: مش مع أي حد كده مع مراتى بس 
سمر زقت مالك وقالت:طب اطلع يا عم الرومانسي 
_اممم طيب 
مالك طلع فورا وسمر قعدت تضحك 
بعد شويه 
_اتفضلى يا خالتى اقصد ماما
زينب خدت منها كوبايه العصير وقالت:تسلم ايدك 
سمر بصت لمالك وقالت:اتفضل 
_مش عايز 
_امال عايز؟
_فنجان قهوة 
سمر خدت نفس عميق وقالت بغضب:حاااضر
سمر دخلت المطبخ وكانت متعصبه اوى وقالت:مقالش أنه عايز قهوه يعنى هو عذ"اب وخلاص 
والد سمر:ممكن يا مدام زينب تتكلمى مع سمر
زينب بصت لمالك وقالت باستغراب: اكلمها في اي 
_سمر لازم ترجع معاااكم بس هي رافضه
_لا يا عمى سمر لازم تكون جنبك في الفتره ده 
_انا بخير يا ابنى وبعدين لحد امتى هتفضل هنااا 
زينب بهدوء: لو حضرتك مفكر أننا زعلانين فأحب اقولك أن راحه سمر اهم من اي حاجه وبلاش تزعلها منك 
_وانا بقول كده يا عمى 
والد سمر هز رأسه وقال: خلاص اللى تشوفوا
سمر دخلت وقالت بعصبية:اتفضل 
مالك محاولا استفزازها: تسلم ايدك يا قلبي
سمر بصت ليااا بقرف ومالك مسك أيدها وقعدها جنبه
_بقولك اي يا عمى
_اتفضل يا ابنى
_هاخد سمر مشوار كده مش هنتاخر فياا
سمر بتسرع: لا طبعاا 
مالك ضر"بها على رأسها وقال:بس انتى قولت اي يا عمى 
_الوقت اتاخر اوى يا ابنى !!
سمر بصت لمالك وقالت:فعلاا بابا عنده حق 
مالك ضغط على أيدها جامد اوى وسمر حاولت تمسك نفسها 
_مش يلاا يا مالك
سمر فرحت اوى وقالت:ما لسه بدري يا ماما 
بصت لمالك وكانت فرحانه اوى 
مالك همس في ودنها وقال:متفرحيش اوى مسيرك تقعى في ايدي 
سمر قعدت تكح وقالت:انا داخله الحمام عن اذنكم
زينب قامت وقالت:يلا عن اذنك 
مالك وزينب طلعوا ومالك وقف قال:ازاى متطلعش تودعنى
_واقف كده ليه يا مالك 
مالك ركب العربيه وكان منتظر سمر تطلع تودعه 
_في اي يا ابنى 
مالك هز راسه وقال:مفيش
_طب يلا واقف ليه 
مالك ياس وشغل العربيه ومشوااا 
في صباح اليوم التالى ✨
شيري كانت واقفه على السلم وقالت بشر:مالك نزل من بدري وخالتى تحت وبتول طلعت مفيش إلا فهد وزينه فوق 
شيري مسكت جردل فياا مياه بصابون وقالت: اتمنى زينه تنزل الاول 
شيري خدت الجردل بعد ما صبتوا على السلم ومشت عالطول
في اوضه فهد ✨
زينه وفهد فتحوا عيونهم مع بعض وزينه اتكسفت اوى من فهد ودفنت وشها في رقبه فهد عالطول
فهد أبتسم على شكل طفلته 
_زينه انا عايز اقوم 
_اممم 
_مش عايزه تروحى عند الدكتوره يعنى 
زينه بصت في عيون فهد وقالت بخجل:لا عايزه !!
_طب اوعى طيب 
زينه بعدت عن فهد وكانت مكسوفه اوى 
بعد شويه
_هستناكى تحت متتاخريش 
زينه بخجل:حااضر 
شيري كانت قاعده على الكرسي ومنتظره نزول زينه 
_هاخد زينه عند الدكتوره الاول 
_بلاش تتاخر طيب 
فهد رفع حاجب وقال:ليه 
_مفاجاه
شيري شافت فهد وقالت: ينهار اسو"د مكنتش عمله حسابي أن فهد ينزل الاول 
فهد نزل من على السلم وشيري مكنتش عارفه تعمل اي وقالت: انا مقدرش اشوف فهد بيتالم 
شيري بصت على رجل فهد وقالت بصريخ:فهد 
فهد وقف مكانه وشيري جرت عالطول وقالت:في مياه على السلم 
فهد بص لتحت وقال: منين المياه ده 
شيري بارتباك:مش عارفه ثم كملت بزعيق:سناااء
_نعم !!
_ازاى تسيبي المياه ده على السلم 
سناء باستغراب:بس انا متاكده أن مكنش في مياه على السلم 
شيري بعصبية:اوعك تكدبي
_شيري خلاص حصل خير 
_انت بتقول اي يا فهد كان ممكن تقع من على السلم 
_خلاص يا شيري روحى يا سناء شوفي شغلك وانتبهي بعد كده 
سناء بحزن:والله يا بيه ما بكدب عليك ومكنش في مياه مش عارفه المياه ده جت منين 
_خلاص يا سناء حصل خير
_طب انزل براحه 
فهد نزل فعلا وقال: شكرااا 
شيري شافت زينه نازله وقالت في سرها: حلو اوى 
فهد بص لزينه وقال:زينه خدي بالك السلم فيا مياه 
زينه بصت على السلم ونزلت براحه وقالت: صباح الخير
شيري بصت ليها وقالت بغيظ: صباح النور
زينه مسكت ايد فهد وشيري بصت عليهم وكانت غيرانه اوى
_مش يلا يا حبيبي
شيري بفضول:رايح فين يا فهد 
_مشوار كده مش يلا يا فهد 
زينه وفهد طلعوا فعلاا وشيري كانت متعصبه اوى وقالت:كان نفسي تقعي من على السلم كنت هكون فرحانه اوى 
في الطريق ✨
_انا عايزه اروح المول
_ليه 
_عايزه اجيب فستان 
_ليه
_عشان فرح الين وتيم
فهد بص لزينه وقال:بس احنا مش رايحين
زينه بصدمه:اي 
_ورايا شغل كتير وبعدين فاكره الصفقه بتاعت الامارات 
زينه بحزن:اه فاكره
_جاين النهارده عشان نوقع على العقود ولازم اكون موجود
_طب اروح انااا 
_مقدرش اسيبك تروحى لوحدك
_طالما خايف عليا كده تعالى معايا 
_ما انا لسه قيالك مش هينفع
_هاخد عمو جاسر معايا مش هتاخر والله
فهد خد نفس عميق وقال بعناد: بردو لاءء
زينه بصت لتحت وقالت بحزن:ماااشي
في المدرسه الثانويه ✨
_البقاء لله 
سمر بابتسامه بسيطه:ونعمه بالله 
_المستر بتاع الانجليزي اترفض
_ليه 
_ده طلع و"سخ حاول يتعرض لسما 
سمر بخوف:سما 
_انتى متعرفيش ولا اي ده المدرسه كانت مقلوبه امبارح
_لا معرفش طب فين سما 
_نقلت مدرسه خاصه عارفه اي اسو"د حاجه أننا في مدرسه مشتركه 
_فعلااا بس هنعمل اي مقدرتنا كده
_مقدره اي بس انتى مرات مالك الكيلانى يعنى فلوس عندك زي الرز 
سمر بعصبية:تقصدي اي بكلامك ده 
اميره:تقصد كل خير يا سمر
سمر راحت عند اميره وقالت:انا عرفت انك ورا الصور
اميره بثقه:اه هتعملى اي يعنى 
سمر مسكت شعر اميره وقالت:هعلمك الادب يا و"سخه
_اعاااااااا 
_وربنا لاخليكى تندمى 
اميره زقت سمر لتترمي في حضن مالك 
مالك بص ليها بنظرات شر 
اميره بتمثيل:شايف يا مالك مراتك عملت فياا اي 
_انا مش عايز او"سخ ايدي بس احب اقولك لو عملتى كده تانى هد"فنك مكانك
اميره اتعصبت اوى وخدت بعضها ومشت
سمر بعصبية:حيو"انه 
مالك مسك ايد سمر جامد اوى وقال بعصبية:ممكن اعرف عملتى كده ليه ؟
_يعنى عايزنى اسكتلها ده كانت عايزه تشوه صورتي 
مالك خدها في حضنه وقال:مش قصدي بس كان ممكن تتعاقبي احنا في المدرسه مش في الشارع
سمر بعدت عن مالك وقالت: عن اذنك 
مالك مسك ايد سمر وقال:انتى زعلتى 
سمر هزت راسها وقالت:لا مش زعلانه بس اتاخرت على الحصص مش اكتر عن اذنك 
_طب بقولك 
_اممم
_انا كلمت عمى واخدت منه الموافقه 
سمر ضمت حواجبها وقالت:اخدت موافقته على اي 
_مشوار كده 
سمر ابتسمت وقالت:ماشي
_هكون منتظرك في العربيه 
سمر هزت راسها ومشت 
اميره كانت واقفه بعيد وكانت متنرفزه اوى وقالت:بقاا كده يا مالك مااشي انا هخليك تكر"ه ست الحسن النهارده 
_ناويه على اي يخربيتك 
_انتى مش بتقولى جبتى خط جديد
_اه ليه
_حد خد رقمك؟
البت هزت راسها وقالت:لا محدش خد رقمي الجديد بتسالى ليه
اميره طلعت فلوس من جيبها وقالت:خدي دول واشتري خط جديد 
_واشتري ليه ما انا معايا واحد
_اللى معاكى يلزمنى 
_طب ليه 
_مش مهم تعرفي بس هاتى الخط 
_اميره انا خايفه 
اميره خدت منها التليفون وطلعت الخط وقالت:اهو الخط ده اللى هيد"مر عصافير الحب 
اميره دخلت الفصل ولقت سمر قاعده والتليفون جنبها وقالت بخبث:اخد تليفونها ازاى دلوقتى ؟
اميره راحت عند سمر وعملت نفسها بتوقع 
_اعااااا 
سمر بصت ليها يقرف وخدت بعضها ومشت وللاسف نست التليفون 
اميره خدت تليفون سمر من غير ما حد يحس ومكنش فيا باسورد وده ساعد اميره اوى في خطتها 
_شكل النهارده يومى 
اميره فتحت تليفون سمر وسجلت الرقم اللى معها في تليفون سمر my love 
اميره حطت التليفون مكانه عالطول وقالت: اللى هعملوا هيخلى مالك يكر"هك اوى واحتمال يطلقك 
سمر رجعت وقالت:نسيت التليفون 
اميره مسكت التليفون وقالت:اتفضلى 
سمر بصت لاميره بنظرات مقز"زه اوى وقالت بعصبية:شكرا 
اميره بفرحه:العفو 
في عياده الدكتوره رجاء 
_اهلاا فهد 
زينه ضمت حواجبها وبصت للدكتوره من تحت لفوق وقالت في سرها:مين ده ؟
_اختك ده يا فهد 
زينه بنرفزه: لا مراته مراته 
الدكتوره رجاء باستغراب:انت اتجوزت 
زينه بغيره: اه اتجوز اي الغلط في كده 
فهد مسك ايد زينه وقال:بتهزر 
الدكتوره رجاء ابتسمت وقالت: انا مش هاخد فهد منك يا زينه انا متجوزه وعندي نور 
زينه فرحت اوى وقالت:بجد
الدكتوره رجاء ضحكت على غيره زينه الزايده عن حدها 
_رجاااء زينه عملت تركيبه من على النت ووشها طلع فيا حبوب بعد ما غسلت وشها عالطول 
الدكتوره رجاء بصت في وش زينه وقالت:اي المواد اللى استعملتيها يا زينه 
زينه بحزن:كتير يا دكتوره 
_زي اي 
زينه قالت للدكتوره والدكتوره رجاء قالت:بشرتك دهنية يا زينه بلاش تعملى حاجه في بشرتك تانى 
زينه هزت راسها وقالت: حااااضر 
الدكتوره رجاء بهزار: وبعدين لو خايفه فهد يروح منك احب اطمنك فهد مش بيحب مرتين هي مره واحده بس 
زينه بصت لفهد وقالت: عارفه 
_طب بصى يا ستى انا هعملك تركيبه حلوه اوى هتقضي على الحبوب ده خلال اسبوع واحد بس 
زينه بفرحه: بجد 
_بس اهم حاجه الالتزام تدهنى النهارده تدهنى بكره بردو أوعك تهملى يا زينه 
_حاااضر 
الدكتوره عملت لزينه التركيبه فعلااا وطلعوا 
زينه بفضول:انت تعرفها منين 
_كانت من دفعتى ايام الجامعه
_اممم مكنتش اعرف انك بتصاحب بناات 
فهد بص لزينه وقال:وانا مش بصاحب بنات يا زينه 
زينه بتريقه:واضح
_واحده من ايام الجامعه افتكرتها اي الغلط في كده 
زينه مسكت ايد فهد وقالت:والله ما في غلط اكبر من الغلط اللى عملتوا
فهد رفع حاجب وقال:اي هو 
_انا مش عارفه رافض ليه والله تيم والين هيفرحوا اوى لو حضرنا فرحهم 
_زينه وانا قولتلك مش فاضي 
زينه بحزن:بس انت وعدتنى امبارح يا فهد 
_مكنتش اعرف أن الشركاء هيجوا النهارده 
_اممم طيب 
فهد وزينه طلعوا من العياده وزينه بحزن: كمان مش هتوصلنى 
فهد حط ايدو على خد زينه وقال بحب: متزعليش بس فعلاا ورايا شغل كتير النهارده
_مش زعلانه سلااام 
زينه ركبت مع جاسر ومشوااا 
في الطريق
زينه كانت زعلانه اوى وجاسر كل شويه يبص عليها في المرايه وقال في سره: زينه زعلانه اوى وانا مش متعود عليها كده 
_حد مزعلك يا بنتى 
زينه رفعت راسها لفوق وقالت:لا يا عمو مفيش 
_تبقي زعلانه بنتى بتقولى كده بردو وبكتشف في الاخر أن حد زعلها 
_الصراحه فهد 
جاسر باستغراب:فهد ده فهد عمره ما زعل حد منه انا مشوفتش حد زيه في حياتى يمكن عصبي شويه بس فعلا الشاب ده لا مثيل له 
_ازاى ؟
_انا واحد فقير جدااا ومتجوز وعندي أربع عيال وظروفي الماديه كانت وحشه اوى قابلت فهد في القسم 
_قسم
_اه في القسم  كنت شغال عند واحد منه لله بلغ عنى قال اي سرقت مجوهرات المدام بتاعته 
_طب اي اللى حصل 
_مراته اللى عملت كده عارفه ليه ؟
زينه بفضول:ليه 
جاسر بضحكه تحمل السخرية: بتحبينى يا زينه اول ما رفضتها وقولت أخلاقي متسمحش اخدع الراجل اللى بيصرف علياا عملت كده 
_ياااا للدرجه ده في ناس وحشه كده 
_ياا كتير اوى يا بنتى المهم فهد بيه اللى نقذنى من السجن وربنا كنت هقعد عشر سنين في السجن ومن يومها وفهد غالى عليا اوى 
زينه بحزن: امال بيعمل معايا كده ليه يا عمو
جاسر بضحكه: بيعمل اي يا زينه 
_مش بيسمع كلامى خالص 
_فهد مبيسمعش لواحده خالص 
_بس انا مش واحده يا عمو جاسر انا مراته
_اعذري يا بنتى فهد شايل حمل كبير اوى على كتافه
في شركه الكيلانى ✨
حسام حضن فهد وقال:وربنا الشركه نورت اخيراا يا جدع
_بسببك زعلت طفلتي
حسام ضم حواجبه وقال:بسببي
_انسي المهم الشركاء هيوصلوا امتى 
حسام مسك ايد فهد وقال بخوف: الصراحه كدبت عليك 
فهد بعصبية:اي 
_ما انا لو مكنتش قولت كده حضرتك مكنتش هتيجي 
_بتهزر صح 
_بس في خبر حلو اوى 
_ارغي 
_حاااضر هرغي اسمع في واحد جاي كمان ربع ساعه كده من المانيا هو وعنده شركات كتير بتخص الازياء 
_على فكره احنا اهمالنا شركه الاستيراد والتصدير اوى ومهتمين اوى بالازياء 
_اسمع بس 
_قول يا فالح 
_عايز يقابلك قال معجب اوى بأفكارك 
_وبعدين
_وبعدين اي بقولك مشهور اوى في المانيا رجل اعمال مشهور يعنى 
_طب واي يعنى!!
حسام خد نفس عميق وقال: فكر لو بقاا بينا شراكه الشركه هتنشهر اوى خصوصاً في الدول الأجنبية 
_متفرقش 
حسام مسك ايد فهد وقال: فهد متبقاش رزل كده 
فهد افتكر زينه عالطول وسرح مره واحده 
حسام حط ايدو على كتف فهد وقال بغمزه:فكرتك بالمزه ولا اي
فهد زق حسام وقال بغيره: ما تحترم نفسك يا جدع 
_خلاص يا عم اهدااا 
_بقولك الراجل ده هيجى امتى وهيمشي امتى 
_زمانه على وصول ربع ساعه كده وهيمشي 
_طب حلو اوى 
فهد دخل المكتب وقال:حسام فنجان قهوه رجاااء 
_وانا مالى السكرتيره برااا 
_طب امشي من قدامى 
_مفيش شكر خالص وربنا تعبت اوى من الشغل 
فهد قام وقال:بجد مش عارف اقولك اي يا حسام في غيابي قدرت تدير الشركه
حسام بلع ريقه وقال:ما هو 
فهد باستغراب:ما هو اي 
_اربع صفقات فشلوا 
_وانا بقول الميزانيه منخفضه ليه اتري المعلم خسر اربع صفقات 
_ما خلاص بقااا 
فهد ابتسم وقال: ماشي روح هاتلى فنجان قهوه بقاا
حسام بضيق:حاااضر
حسام طلع وفهد رن على زينه 
_بيرن 
جاسر بابتسامه:فهد شهم يا زينه ردي عليا وهيصالحك 
_وانت عرفت منين
_بقالى عشر سنين معا يا زينه اكيداا اعرفوا كويس 
زينه فتحت التليفون وقالت:نعم
_خلى جاسر ياخدك مول واشتري اي فستان يعجبك وهعدي عليكى وهاخدك
زينه بفرحه: أوعك تقول انك موافق نحضر فرح الين وتيم
فهد بابتسامه:اه موافق 
زينه بفرحه جنونيه: ينهاااري وربنا احلى خبر سمعتوا 
_فرحانه يعنى اهم حاجه تكونى فرحانه 
زينه بسعاده: فرحانه ده كلمه قليله اوى ده انا هطير وربنا 
_طب قبل ما تطيري اشتري الفستان الاول 
_حااضر بحبك اوى 
_وانا بعشقك
زينه قفلت التليفون وكانت فرحانه اوى وجاسر بص عليها من المرايه وقال:في اي ؟
_فهد بيقولك خدنى افخم مول فيكى يا بلد
جاسر ابتسم وقال:حاااضر
في المدرسه الثانويه ✨
سمر طلعت ومالك كان منتظره برااا 
مالك فتح الباب وقال:اتفضلى يا صغيرتي 
سمر ركبت ومالك ركب ايضا 
اميره بخبث:نهايه الحب الجميل ده النهارده إن شاء الله 
_هنروح فين 
_اي رايك نتغدا الاول 
سمر هزت راسها وقالت بابتسامه:ماااشي 
بعد مرور ربع ساعه تقريبا
سمر ومالك نزلوا ودخلوا المطعم وقعدوا 
_انا اللى هطلب الاكل بردو
سمر بضحكه جميله:ماااشي
مالك سرح في ضحكته الجميله وقال:انتى حلوه اوى يا سمر
سمر بصت لتحت وقالت:شكرا 
مالك رفع حاجب وقال بتريقه: العفو
_مالك زعلان كده ليه
_لا مفيش كنت متوقع رد غير كده خالص 
سمر حطت ايدها على خدها وقالت:كنت متوقع اي 
مالك حط ايدو على خده أيضا وقال:مش عارف بس اللى عرفه انى بحبك اوى 
سمر بدون خجل:وانا بمو"ت فيك
مالك شال ايدو من على خده وقال بفرحه:بجد
سمر قعدت تضحك وقالت:بجد
_ما ترجعى بقااا 
_ارجع فين 
_لحضن مالك 
_اممم هرجع بكره 
_اشطاا وهكون في انتظارك 
الجرسون كان واقف وبيبص عليهم وقال بتريقه:الله اي عصافير الحب ده بجد حلوين اوى زي المسلسلات 
سمر بصت لمالك وكان مكسوفين اوى 
الجرسون: تطلبوا اي يا عصافير 
مالك بحده:في اي يا جدع ما تحترم نفسك
الجرسون:انا اسف يا بيه تطلب اي ؟
مالك مسك المنيو وسمر كانت عماله بتضحك ومالك بص ليها وقال:فرحانه
سمر بابتسامه:جداااا 
مالك طلب الاكل وسمر مكنتش قادره تمسك نفسها 
مالك قرب الكرسي منها وحط ايدو على كتفها وقال:فرحانه كده ليه 
_من الكلام اللى قالوا الجرسون 
_وده فرحك
_جداااا 
الجرسون كان واقف وراهم وباصص ليهم وقال:الاكل يا بيه 
مالك بص ليا وقال:انت مجنون 
سمر قعدت تضحك ومالك قال بعصبية:المطعم ده في مجانين كتير اوى ثم كمل: امشي نروح مطعم تانى 
سمر مسكت ايد مالك وقالت بضحك هستيريا: والنبي لا انا اول مره اضحك كده 
_واي اللى بيضحك 
الجرسون عدل شعره وقال: شكلها بتحبينى
مالك بص ليا وقال: اتفضلى 
_خلاص بقااا
مالك خد نفس عميق وقعد وقال:ممنوع اشوفك بتضحكى
سمر حطت أيدها على فمها وقالت:حاااضر بس روق كده
الجرسون حط الاكل وكان باصص لسمر وفرحان اوى 
_انت مجنون يا بابا انا جوزها على فكره
الجرسون:طب واي يعنى متبقاش انانى كده 
مالك قام ومسك الجرسون من لياجته وقال:وربنا لو ما مشيت من وشي لتكون مد"فون النهارده 
_انتى متجوزه المجنون ده ازاى الله يكون في عونك 
مالك زق الجرسون وقال بعصبية:فين مدير الزفت ده 
_نعم يا بيه
_الزفت عمال يعاكس مراتى من ساعه ما دخلنا 
_معلش اصلوا مجنون شويه
مالك بعصبية:طالما مجنون بتشغلوا هنا ليه ولا عايزين الناس تتجنن هي كمان 
_انا اسف يا بيه 
سمر مسكت ايد مالك وقالت:خلاص بقااا انا هنا عشان افرح شويه متبقاش نكدي كده 
مالك حاول يكون هادي وقال: مش شايفه اي اللى بيحصل 
_معلش يا حبيبي عشان خاطري اهداا 
مالك قعد وقال:اطفحى 
سمر برقت وقالت:اطفح اي الكلام الزبا"له ده 
مالك حط ايدو على السفره وقال:اتفضلى كولى 
سمر حاولت تكتم ضحكتها وقالت:طب مش هتاكل
مالك بحده:لا مش جعان
_خلاص بقااا حصل خير متبقاش قفوش كده 
مالك خد نفس عميق وقال:استغفر الله العظيم
_يلاااا بقااا 
بعد شويه
_انا هدخل الحمام مش هتاخر
مالك بعصبية:استعجلى عشان مش طايق اقعد هنا ولا ثانيه
سمر بابتسامه:حااضر
سمر قامت فعلاا ومالك حط ايدو على وشه 
وفجاه جت رساله لتليفون سمر 
مالك مسك التليفون وفجاه تعبير وشه اتغيرت خالص وكان في حاله صدمه 
سمر طلعت وقالت:يلااا 
مالك قام وضر"ب سمر بالقلم لدرجه فمها نز"ف عالطول من قوه القلم 
مالك بعصبية:كان لازم اعرف اللى زيك ر"خيص اوى وكل"ب فلوس 
الدموع نزلت من عين سمر وقالت بصدمه:انت بتقول اي
_انتى طالق
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -