رواية قاسي احب طفلة ليث ومليكة الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم نورهان العطار

رواية قاسي احب طفلة ليث ومليكة الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم نورهان العطار


رواية قاسي احب طفلة ليث ومليكة الفصل الثامن والعشرون 28 هى رواية من كتابة نورهان حاتم رواية قاسي احب طفلة ليث ومليكة الفصل الثامن والعشرون 28 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية قاسي احب طفلة ليث ومليكة الفصل الثامن والعشرون 28 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية قاسي احب طفلة ليث ومليكة الفصل الثامن والعشرون 28


رواية قاسي احب طفلة ليث ومليكة بقلم نورهان العطار


رواية قاسي احب طفلة ليث ومليكة الفصل الثامن والعشرون 28


الحارس الحق يا ليث باشا نرمين هانم انت*حرت 
ليث بصد*مة لالا مستحيل حصل ازاي وامتي 
الحارس انا فكيت ايديها زي محضرتك طلبت وروحت اجبلها اكل ومياة رجعت لاقتها شنقصه نفسها بالحبل الي كانت مربوطة بية 
ليث بحزن روحة ادفنو*ها في المقابر بتاعت العيلة 
الحارس امرك يا باشا
اغلق ليث الهاتف وجلس علي الكرسي ووضع راسة بين يدية وشعر بالندم على ما فعلة بها ولاكن هي من فعلت هذا فاق من سرحانة علي يد اختة 
مرام في اي يا ليث مالك 
ليث نرمين ما*تت 
مليكه بصدمه ازاي 
ليث انت*حرت 
مرام نرمين دي مراتك صح 
ليث لا طليقتي مش مراتي نرمين دي الي حولت تق*تل مليكة قبل كدة
مليكة اهدي يا ليث مش تزعل ادعيلها بالرحمه
ليث ربنا يرحمها 
مليكة انا عاوزة اخرج من هنا 
ليث هو جنان وخلاص مفيش خروج من غير ما الدكتوره تقول غير كدة هتفضلي هنا 
مليكة علشان خاطري طيب روح اسالها ولو وافقت تمام مش وافقت تمام برضو
مرام بضحك يالا يا ليث اخلص روح اسالها انا كمان بكرة المستشفيات 
ليث امال فين ابية ابية ابية شكلك خدتي عليا 
مرام بضحك يالا يا ولا اخلص روح اسالها 
ليث بخبث قلب الولا من جوة 
مليكة بغيرة اخلص با ليث يحسن اجيبك في السرير الي جمبي 
ليث بضحك يالهوي شيفة يا بت يا مرام بتغير عليا ازاي شايفة 
مرام بضحك شايفة يا خويا شايفة 
ليث انا رايح اسال الدكتوره جاتكم القرف في حلوتكم
خرج ليث وترك مرام ومليكة يضحكون علي كلامة سال الدكتوره وسمحت لمليكة بالخروج ولاكن لم تتحرك كثيرا حتي لا تتاذي خرجت ملكية من المستشفى وهي تمشي علي رجليها وفرحة بشدة وفرح ليث ايضا انها اصبحت بخير ركبت مليكة السيارة هي وليث ومرام وانطلقت السيارة الي البيت 
مليكة ليث ممكن اسالك سوال 
ليث اؤمري يا قلبي
مليكة ممكن تقولي بابا خد الخمسة مليون دول عمل بيهم اي 
ليث بتنهيدة ملحظتيش حاجه في ابوكي الفترة الاخيرة قبل منتجوز
مليكة اة بابا كان عصبي ودايما خناق وسعات يجي بيطوح ومرة كان هيغمي علية وانا سندتة
ليث ايوة بالضبط ابوكي كان ملموم علي ناس بتوع اومار وكان بيلعب معاهم والمفروض كان في صفقة كبيرة في الشغل عندي وانا اديتة الفلوس يدفعها لان هو كان المسؤل ولاكن حصل ظروف واتاجلت الصفقة شهر ابوكي فضل يلعب ويخسر ويسحب من الفلوس لحد مخلصت جيت اقولة فين الفلوس قالي مفيش طلبتة بيهم وكنت هحبسة لان ماضي عليهم عهدة راح قالي عليكي وشوفتك وعجبتيني واشتريتك من ابوكي بس مكنتش اعرف اني هعشقك كدة مش هحبك
مليكة بدموع بس انت اي ذنبك تتجوز واحده ابوها
ليث بمقاطعة ششش اوعي تقولي كدة واساسا ابوكي بطل كل حاجه من بعد ما انا اتجوزتك انا لو رجع بيا الزمن هعمل كدة تاني علشان اتجوزك تاني انا بحبك
مليكة وانا بعشقك يا ليث 
مرام عم عبدو معندكش ليا عريس بدل منا قعدة كدة باكل في نفسي
ضحك الجميع علي مرام وصل اخيرا ليث الي البيت وسند مليكة ودخل الي القصر وسط فرحة الخادمين اللذين يطمئنة علي مليكة ويلقو عليها السلامات ويرحبون بها وهي فرحة بشدة وترد عليهم وبعد وقت صعدت مليكة بمساعدة ليث الذي رفض تركها اخذت دش وغيرت ثيابها وشعرت بتعب في ارجلها فجلست علي السرير ونامت من التعب دثرها ليث جيدا وقبل راسها وهبط الي الاسفل وجد اختة تتحدث في الهاتف مع احد 
مرام ايوة يا بني انا تمام وكل حاجه تمام اةاة احتمال انزل واحتمال لا مش عارفة الامور هنا يالا سلام بقا 
اغلقت مرام الهاتف ولفت وجهها وجدت ليث ينظر لها ببرود فتخضت مرام من وجودة 
ليث كنتي بتكلمي مين 
مرام دا دا زميلي في الجامعه كان بيكلمني يطمن عليا وكمان بيقولي الجامعة هتبدا وانا مش عارفة هفضل هنا ولا هسافر بس والله انا مش عملت حاجه
ليث احتضانها بحب اهدي انا قلت حاجه انا بطمن عليكي بس انا عمري مشك فيكي ابدا انا بس خايف عليكي انتي فاهمه ولو علي الجامعة انا قدمتلك هنا في كلية هندسة والجامعة الشهر الجاي وخدي دي الفيزا حتطلك فيها فلوس اسحبي منها وجيبي منها لبس وكل حاجه انتي عاوزها ولو عوزتي حاجه قوليلي
مرام بدموع شكرا يا احلي اخ في الدنيا كلها انا بحبك اوووي والله وعمري ما هسيبك ابدا هفضل جمبك دايما
ليث بحب ماشي يا ست البنات يالا روحي نامي اليوم كان متعب اوووي
مرام حاضر يا ابية 
صعدت مرام الي غرفتها وجلس ليث يجري اتصال هاتفي لاحد ما
   (💜💜💜💜بقلم نورهان العطار💜💜💜💜)
كان اسر يجلس في المكتب ورن هاتفة فرد
اسر ايوة يا كبير عامل اي ومليكه اخبارها اي 
ليث بغيرة كويسه الشغل اخبارة اي 
اسر الحمدلله بس ياريت تيجي بكرة في اجتماع مهم
ليث تمام يالا لو في جديد كلمني 
اسر تمام مع السلامه
اغلق ليث الهاتف واخذ المفتاح وركب عربيتة وذهب الي مكان ما 
انهي اسر شغلة تنهد بتعب واخذ مفتاح سيارتة وذهب الي البيت حتي يري معشوقتة دخل البيت 
اسر ياسمين يا قلبي انتي فين 
ياسمين انا هنا يا حبيبي تعالي 
دخل اسر وجدها في المطبخ احتضانها وقبل خدها 
اسر مساء الورد والياسمين على احلى ياسمين
ياسمين بضحك مساء الورد ياقلبي
اسر فين الاكل انا ميت من الجوع 
ياسمين انا خلاص خلصت يالا ناكل 
اسر امال فين روان اختي 
ياسمين جية احمد جوزها خدها والله الله يكون في عونة دا كان بيجري وراها علشان يخدها معاة جننتة
اسر بضحك احسن حلال فية هو بيحبها وهي كدة 
ياسمين ايوة فعلا منا بحبك وانت كدة 
اسر يا راجل
ياسمين بدلع اة والله 
اسر انا شبعت يالا 
ياسمين بضحك كل ياض وانت ساكت 
اسر بغظ حاضر يا ياسمين
ضحكت ياسمين علي حركات زوجها المجنون 
انتهت من الاكل وذهب وهي تفعل الفشار وجائت يشاهدون فيلم رعب فهي تخاف منهم ولاكن تعشقهم
ياسمين عااااااااا
اسر بغيظ طلما بتخافي بتتفرجي لي 
ياسمين بعياط علشان بحبهم عااااا
اسر يارب صبرني 
الباب بيدق 
اسر انا هروح افتح الباب يحسن اتشل 
فتح اسر الباب وجد ليث 
اسر بخضه في اي يا ليث حصل اي انت كويس
ليث بضحك في اي يالا انا كويس تعال عاوزك 
اسر طيب يا عم انا بس اتخضيت 
ليث لا متتخضش يالا تعالا
اسر طيب ثواني ياسمين انا رايح مشوار وراجع 
ياسمين طيب مش تتاخر عليا 
اسر حاضر
خرج اسر وجد ليث يضحك
اسر في اي بتضحك لي 
ليث اخيرا جتلك الي خليتك تتلم وتحترم نفسك
اسر ياراجل طيب ما انت مليكة مربيالك الرعب 
ليث احم عارف بلاش احراج يالا اخلص 
ركب اسر مع ليث العربية وانطلق ليث الي وجهتة 
اسر هنروح فين
ليث هجيب هدية لمليكة
اسر بغيظ يعني افتح باب العربية وانط واموت كافر 
ليث بضحك لي بس انا قلت حاجه
اسر متجيب هدية وزفت علي دماغك انا مالي 
ليث مش صحبي انا مش بعرف احيب ووخدك معايا تخترلي الهدية اخلص بقا خليك جدع 
اسر حاضر امري للة اطلع علي محل ******
ليث حبيبي يا عم عيالي 
ضحك اسر علي صديقة اللذي اصبح شخص تاني حين تزوج مليكة فهو يضحك ويمرح لم يكن مث الماضي 
   (💜💜💜💜بقلم نورهان العطار💜💜💜💜)
في بيت الهاشمي 
كان يجلس فؤاد في مكتبة دخلت احد الخادمين 
فؤاد في اي 
الخدامة في حد برة عاوزة حضرتك
فؤاد مين دا دخلية 
الخدامة تحت امرك اتفضل يا بية 
دخل الشخص 
فؤاد بهيبة ورهبة ابن اختي الحبيبة اخبارك يا بوس 
يونس بجدية اي يا خالي الاوفر دا اقعد اخلص 
فؤاد مالك وصح اي الخطة الي قلتلي عليها 
(ثانية واحدة كدة يا جماعة اة اة مالكم مصدومين لي فؤاد يبقي خال يونس يونس ابن اختة وهو الي بيحرضة علي الانتقام من ليث )
يونس بشر هقولك حكي يونس هلي الخطة الي في دماغة حتي انتهي 
صفق لهو فؤاد برافو عليك يا ابن اختي اي دا دماغ دي ولا الماظ كدة ضربنا عصفورين بحجر انتقمت من ليث واخدت الي انت عاوزة عرفت بقا انا سميتك بوس لي 
هتنفذ امتي الخطة دي 
يونس لسة في الوقت المناسب يالا همشي انا سلام يا خالو 
فؤاد سلام يا حبيبي 
مشي يونس وجلس فؤاد يضحك بشر 
فؤاد اخيرا هخلص منكم وكل حاجه تبقي ليا 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -