رواية حور الاسر حور واسر الفصل الثاني عشر 12 بقلم ايه جميل
رواية حور الاسر حور واسر الفصل الثاني عشر 12 هى رواية من كتابة ايه جميل رواية حور الاسر حور واسر الفصل الثاني عشر 12 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية حور الاسر حور واسر الفصل الثاني عشر 12 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية حور الاسر حور واسر الفصل الثاني عشر 12
رواية حور الاسر حور واسر الفصل الثاني عشر 12
في الصباح عند حور ...
حور : يا ماما انا ماشيه
فاطمه : ماشي وخدي بالك من نفسك
حور : حاضر ي ماما وذهبت حور حتى قابلت نيره
نيره : قوليلي انقبلتي في الشغل
حور : اه والمدير الراجل اللي كنا خاطفني ههههه
نيره بصدمه : انتي بتتكلمي بجد
حور : امال بهزر ايوه ي اختي بجد
نيره : وانتي اشتغلتي عنده
حور : اه ماهو كان خاطفني علشان متهدد
نيره : ازاي
حور : مش عارفه هو قالي مش هقدر احكيلك
نيره : يعيني دا لو هو كان مجبور دا انتي هتلاقيه اتعذب كتير بقولك ايه ي حور متاخديني معاكي الشركه
حور : ماشي بعد الدرس تعالي معايا
نيره : اشطا و ذهبوا الي الدرس
عن أسر : صباح الخير يا ماما
خديجة : صباح النور يلا علشان تفطر
أسر : هفطر في الشركه علشان عندي شغل مهم
خديجه : ماشي ي ابني خد بالك من نفسك
اسر: وانتي كمان سلام وذهب الي الشركه
عند حور.....
حور :يلا ي نيره بسرعه اصل انا اتاخرت
نيره : ماشي يلا وذهبوا الي الشركه
في الشركه......
اسر :هي حور اتأخرت كدا ليه وفجأه الباب خبط
أسر : ادخل
حور : ازيك ي اسر
اسر : الحمد لله انتي اتاخرت ليه
حور : كنت في درس
أسر : ماشي
حور : ادخلي ي نيره
أسر باستغراب : نيره مين
حور : صحبتي
أسر بعصبيه : ماشي دخليها
حور : شكرا
ودخلت نيره
نيره : استاذ أسر
أسر : نعم
نيره : انا كنت عاوزه اشتغل هنا في الشركه مع حور لو ينفع
أسر : ومالوا دا انتي تشرفينا
نيره : شكرا
حور : اه ي كلب البحر كدا متقوليش انك عاوزه تشتغلي
نيره : كنت عملهالك مفجأه
حور : يلا ي اختي وذهبت حور الي مكتبها وأسر يتابع من بعيد وفجأه دخل زين
أسر : هو انا يبني مش قولتلك قبل ما تدخل تخبط
زين : نسيت بقولك كنت عاوز سكرتيره علشان اللي عندي مشيت
أسر : م جوده حالا
زين : ازاي
أسر : اصل حور جابت صحبتها وهي عايزه تشتغل فمرضتش احرج حور ووافقت
زين : ماشي هي فين
أسر : نيره استاذ زين اللي انتي هتشتغلي معاه وهتبقى السكرتيره بتعتوا
نيره بصدمه : انت
زين : هو انتي
نيره : انا مستحيل اشتغل مع البن ادم ده دا زعيم مافيا
زين : لا يختي انا كمان مش عاوزك مفكراني هموت عليكي أسر انا عاوز سكرتيره غير دي
نيره : وانا هشتغل اه بس مش مع البن ادم ده
زين : احترمي نفسك ي بت انا ساكتلك ومش راضي ارد عليكي
أسر بصريخ : بس بقا انتي وهو انا قولت اللي عندي ويلا كل واحد على مكتبه وانتي ي نيره تقدري تبدئي شغل من دلوقتي واه هو مش زعيم مافيا ومش اسمع الكلمه دي تاني فاهمه
نيره : حاضر
حور : نيره هو زين اللي انتي اتخانقتي معا
اسر : اه صحيح يا زين هي دي اللي عملت فيك.....
زين ونيره : اه
حور : ههههههه والله ليقين علي بعض
اسر : ولا وشوفت اللي بهدلتك ههههه
حور : بيقولوا الطيور علي اشكالها تقع وانتوا شبه بعض
اسر : افهم كدا أن احنا شبه بعض
حور :.....
اسر : علي العموم يلا كل واحد علي شغله وانتي يا نيره انا معجب بيكي اوي لانك بهدلتي صحبي اللي الكل بيخاف منه ههههه
زين : اضحك يا اخويا اضحك جايبلي بومه اشتغل معاها دا الواحد ينقرف يبصلها
نيره بوجع والدموع تملا عينها : تمام شكرا وتركته وخرجت
حور : زين انت قولتلها كدا ليه انت كدا جرحت مشاعرها
زين : انا اسف بس والله مكنش قصدي بس هي اللي استفذتني
حور : اعتذر منها هيا مش مني
زين : طب انا عاوز اعرف حاجه انتي عرفتي من اين
حور : انا وهي مش بنخبي حاجه على بعض دا حتى عارفه ان انتوا اللي كنتوا خاطفني
أسر وزين بصدمه : ايه
أسر بعصبيه : زين روح مكتبك دلوقتي
زين : حاضر بس اهدي ماشي يلا سلام
أسر :حوووور
حور بتوتر : في ايه ي أسر
أسر وهو بيقرب منها : انتي بتحكي اي حاجه لأي حد
حور : دي نيره بس اللي عارفه
اسر : وبتقوللها ليه أن احنا اللي خطفناكي
حور : خلاص ي أسر انا اسفه مش هحكي ليها حاجه تاني
أسر : بعد ايه ي حور وخبط يده في الحائط
حور ببكاء هيستيري : انا اسفه والله اخر مره انا اسفه خلاص
اسر: اهدي يحور متخفيش اهدي ياقلبي اهدي ي حور أخذها في حضنه وحور حاولت أن تبعد عنه لكن اسر شدد من حضنه فاستسلمت حور وظلت تبكي
وبعد فتره حور هديت ولاحظت نفسها في حضن أسر
حور: ابعد بقا كدا انا كويسه
أسر : ماشي خلاص محصلش حاجه وقبلها قبله سريعه
حور بصدمه :انت قليل الدب و متربتش
أسر : بقا انا قليل الادب طب تعالي وجذبها من وسطها نحوه حتى خبطت في صدره
حور بخوف : أسر سبني
أسر وهو سرحان في عيونها : ليه ي عيون أسر
حور ببكاء : سيبني ي أسر
أسر لاحظ نفسه ثم ابتعد عنها
أسر : انا اسف
حور : ممكن مش تبوسني تاني
أسر : ماشي بس مش بيبقي قصدي
حور : يعني ايه
أسر : مش قصدي حاجه بس مش يبقي بحس بنفسي بس اني تايه في عيونك ساعتها
حور : هااا
اسر : هااا ايه بقولك انسي كل حاجه قولتها
حور :تمام وتركته وذهبت الي مكتبها ولمت اشياىها
أسر : انا غبي كنت هضيعها من بين ايديا
حور : عاوز حاجه انا ماشيه
أسر باستغراب : دلوقتي دا لسه بدري
حور : اه اصل انا
أسر بمقاطعه : بس ايه ي حور انا قولتلك انا اسف بس لو سمحت مش تحكلها حاجه زي دي تاني
حور ببكاء : بس الله مكنش قصدي
أسر : اهدي يحور انا عارف انو مكنش قاصدك خلاص بقا اضحكي علشان مش بحب اشوف دموعك دي ياما هعيط انا كمان ضحكت حور وسط بكائها
أسر : ايوا كدا خليني اشوف الضحكه الحلوه دي
حور وهي تمسح دموعها : اهو وضحكت
أسر : ايه الضحكه القمر دي
عند زين و نيره.....
زين : نيره __________
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك من هنا