رواية حور الاسر حور واسر الفصل السادس عشر 16 بقلم ايه جميل
رواية حور الاسر حور واسر الفصل السادس عشر 16 هى رواية من كتابة ايه جميل رواية حور الاسر حور واسر الفصل السادس عشر 16 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية حور الاسر حور واسر الفصل السادس عشر 16 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية حور الاسر حور واسر الفصل السادس عشر 16
رواية حور الاسر حور واسر الفصل السادس عشر 16
حور : انا عندي فكره
أسر : فكرت ايه بس اوعي تكون مجنونه شبهك
حور والدموع تملأ عيناها : بقا انا مجنونه ماشي يا اسر
اسر : اه مجنونه واحلي مجنونه واللي بسبب جنونها ده خطفت قلبي
حور : بجد طب قولي خطفته ازاي بقا
اسر : كدا اهو وأخذها في قبله طويله تبين مدي حبه لها
زين : احم احم احنا هنا علي فكره
نيره : وايه يعني سبهم شكلهم حلو مع بعض
صافي : عندك حق يا نيره
اسد : امممم يعني هما شكلهم حلو وعجبنكم
صافي : اه والله بص حلوين ازاي
اسد : وانا عاوز نبقي حلوين شبهم وسحبها في قبله طويله
زين لنيره : طب ايه وغمز لها
نيره : ايه في ايه
زين : في أن انا عاوز يبقي شكلنا حلو شبهم كدا
نيره : لا احنا حلوين كدا
زين : لا انا عاوز يعني هو مش حلال ليهم وحرام لينا واخدها هو الآخر في قبله
وبعد فتره قصيره ...
صافي : طب ايه ي حور مش هتقولي فكرتك
حور : انا كان نفسي يبقي ليا اخت توام علشا نعمل فرحنا مع بعض فايه رايكوا نعمل فرحنا مع بعض
أسر : حلوه الفكره دي
زين واسد : احنا موافقين
نيره وصافي : واحنا كمان
حور : خلاص اتفقنا طب يلا بقا نرجع علشان انا جعانه اوي
الكل : واحنا كمان
طب يلا نروح ناكل مع بعض ودخلوا مطعم وكان فيه ياسر اخو حور
شاف حور بص وسكت
أسر : مالك ي حور متوتره كدا ليه
حور : ياسر اخويا هنا
أسر : طب تعالي اتكلم معاه
حور : لا مش دلوقتي
أسر : ماشي براحتك
وجلس الجميع يتناولون الغداء تحت نظرات ياسر لحور
حور : انا هروح ي أسر
نيره وصافي : واحنا كمان هنروح
أسر : خلاص استنوا هنوصلكوا
حور : خلاص ي أسر انا هروح لوحدي
أسر : حور انا هروح يعني هروحك
حور : خلاص ماشي يلا
وصل أسر حور وعندما دخلت المنزل ياسر شدها بقوه وضربها بالقلم
ياسر بعصبيه: مين اللي كنتي معاه دا
حور بصدمه : ياسر انتي بتضربني
ياسر : ردي عليا مين اللي كان معاكي
حور : انا كنت مع نيره وصافي واللي كانوا معانا دول زين خطيب نيره واسد خطيب صافي وأسر صاحب زين واسد وهما قالوا تعالوا نتغدا مع بعض واخدوني معاهم
ياسر : طيب ماشي بس اول واخر مره
حور : حاضر بس مكنتش متخيله انك مش بتثق فيا للدرجه دي ولا اقولك انا اللي غلطانه انا اللي نسيت ما انت عملتها مره قبل كدا وتركته وذهبت الي غرفتها
حور في غرفتها وهي تبكي : خلاص يحور فاضل اسبوع وهتمشي خلاص استحملي
ومر الاسبوع على أبطالنا في حب وسعاده ومع محاوله ياسر مصالحه حور
حور : أسر انا عاوزه أسألك سؤال
أسر : اسألي ي حور
حور : هو هيحصل ايه لو انا بعدت عنك
أسر : انتي بتقولي كدا ليه ي حور
حور : مفيش كنت سرحانه شويه وخطرت الفكره دي على بالي بس قولي بقا انت هتعمل ايه
أسر وهو يمسك يدها : انا مقدرش اعيش من غيرك انا مستعد اخسر حياتي علشانك
حور : خلاص انا عوزاك توعدني
أسر : اوعدك بايه
حور : اني لو بعدت في يوم تاخد بالك من نفسك
أسر : هو في ايه ي حور
حور : مفيش حاجه بس اوعدني
أسر : خلاص اوعدك
حضنته حور وقالت انا بحبك ي أسر
أسر : وانا بعشقك ي قلب أسر ويلا بقا علشان اروحك
حور : حاضر بس هروح اشوف نيره وصافي
أسر : متتاخريش
عند نيره.....
نيره :زين انا هروح
زين : استنى هوصلك
نيره : ماشي وعندما فتحت الباب لقت حور
حور : انتي خارجه
نيره : لا هروح
حور : وانا كمان ماشيه وحضنتها
حور : هتوحشيني
نيره : انتي اكتر بس انتي مالك
حور : مفيش حاجه بس حسه اني هبعد عنك
نيره : متخفيش ي هبله هتروحي فين وضحكوا
حور : انا هروح اشوف صافي.
نيره : طب استني هاجي معاكي
حور : ماشي يلا
زين : وانا هروح عند أسر
حور : اسر نزل يجيب العربيه علشان يروحني
زين : خلاص انا هروحله وعلشان اجيب العربيه علشان اروح نيره
حور : خلاص ماشي وراحوا عند صافي وخبطوا على باب المكتب
أسد : اتفضل
دخلت حور ونيره وذهبوا في اتجاه صافي
حور : احنا ماشيين
صافي : انتوا الاثنين
نيره : اه
صافي : خلاص انا كمان هروح
وقالت لاسد :اسد انا هروح ماشي
أسد : خلاص انا هوصلك
صافي : ماشي
أسد : هروح اجيب العربيه
حور : أسر وزين بردوا راحوا يجيبوا العربيه انا حسه ان انتوا هتجوزوا العربيات مش هتتجوزونا احنا
ضحك الجميع على حور وغادر أسد
نيره : يلا سلام وحضنتهم
حور : وانا كمان وعندما حضنت صافي قالت هتوحشيني
صافي : انتي اكتر
ونزلوا وركبوا وكل واحد اخد حببته يوصلها
أسر : سلام ي حوري
حور : سلام ي اسُرتي
اسر : اول مره اعرف ان اسمي حلو اوي كدا
ضحكت حور وقبلت أسر من خده وقالت سلام
ووصل أبطالنا على منازلهم وناموا
في الصباح........
فاطمه : حور بت ي حور انا خارجه ارجع الاقي البيت نظيف والمواعين مغسوله
حور : حاضر
ونظفت حور المنزل وغسلت المواعين لمت حقيبتها
ورن تلفونها وكان اسر المتصل
حور : الو ي أسر
أسر : مجتيش الشغل ليه
حور : مفيش بس تعبانه شويه
أسر : في ايه مالك انا جاي في الطريق سلام
حور : أسر استنى وأغلق أسر الخط
حور : خليه يجي يمكن دي اخر مره هشوفه قبل ما امشي
وبعد قليل رن جرس الباب وفتحت حور وكانت مرتديه بيجاهه بحمالات و بنطلون فوق الركب
حور : اتفضل
أسر بصدمه من جمال حور : ايه الجمال ده
حور وقد لاحظت نفسها
حور بصويت : غمض عينك ولسه هتجري مسكها أسر
أسر : في حد هنا
حور : لا سبني بقا وغمض عينيك
دخل أسر وأغلق الباب وقرب من حور
حور : أسر انتي هتعمل ايه.....
أسر قاطعها في قبله تعبر عن مدى حبه لها واستلمت له حور وتركها عند احتياجها للهواء
أسر : اطلعي البسي حاجه ياما انا مش مسئول عن اللي هيحصل
ذهبت حور بسرعه وارتدت دريس ازرق وكانت في غايه الجمال
أسر : انتي عاوزه تموتيني
حور : بعد الشر عليك ليه كدا
أسر : انتي مش شايفه جمالك اد ايه اه صحيح انتي لسه تعبانه تعالي اوديكي للدكتور
حور : لا دول شويه دوخه هنام شويه وهكون كويسه
اسر : انتي متاكده
حور : اه متاكده
أسر : ماشي براحتك
حور : صحيح ي أسر فين مرتبي هو انا هشتغل ببلاش
أسر بضحك : اه لوكان عجبك
حور : انا بتكلم بجد
أسر : حاضر خدي ياستي وطلع محفظته واعطاها المرتب
حور : كام دول
أسر : شوفي انتي وبعدين في واحده بتشتغل من غير متعرف المرتب كام
حور اه : وعدت الفلوس وكانوا ٥ آلاف جنيه
حور : دول كتير اوي دا قد حق الهدوم اللي في الدولاب كلها
أسر بضحك عليها : قوليلي هتعملي بيهم ايه بقا
حور : ههرب
أسر : ايه
حور : هكون هعمل بيهم ايه لسه مش عارفه لما هعرف هقولك
أسر :
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك من هنا