رواية اعاقتي ولكن هاجر وادم الفصل الثامن عشر 18 بقلم ميرا ابو الخير

رواية اعاقتي ولكن هاجر وادم الفصل الثامن عشر 18 بقلم ميرا ابو الخير


رواية اعاقتي ولكن هاجر وادم الفصل الثامن عشر 18 هى رواية من كتابة ميرا ابو الخير رواية اعاقتي ولكن هاجر وادم الفصل الثامن عشر 18 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية اعاقتي ولكن هاجر وادم الفصل الثامن عشر 18 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية اعاقتي ولكن هاجر وادم الفصل  الثامن عشر 18


رواية اعاقتي ولكن هاجر وادم الفصل الاول 1 بقلم ميرا ابو الخير



رواية اعاقتي ولكن هاجر وادم الفصل الثامن عشر 18


بتداخل الجدة بتلاقي هاجر في حضن ادم بتتغظ وزعقت:  بقا سايب فرحك وكتب كتابك علي حبيبتك وجاي للمعاقة دي. 
ادم قام وهاجر صحيت:  دي مراتي وبصراحه كده مليش مزاج اتجوز امنيه. 
الجدة بغضب:  انت بتقول ايهه ناسي انها حامل منك. 
ادم وقف:  مش ناسي بس مش عايز اتجوز امنيه هكمل مع هاجر مراتي وحبيتي وام اولادي في المستقبل. 
امنيه بصدمة:  انت ايههه دمرتني وانا بحبك فضحتي.
الجدة بغضب:  اددم تعالي عايزاك يابن ابني. 
خرجت وادم معها. 
الجدة بغضب برا :  عايز تفضحنا وتكمل مع البت دي. 
ادم بهدؤء:  محدش في الدنيا هيقدر يبعدني عنها ايلا ربنا وبس. 
الجدة بعصبيه:  بتتحدني يا بن راشوان. 
ادم بهدؤء:  لا مش بتحداكي انا بحبها ومش هسيبها ومستحيل اتجوز امنيه. 
الجدة بغضب طخخخخخ كف نزل علي وش ادم:  لو مش اتجوزت امنيه دلوقتي وكتب عليها هي عشان يلي في بطنها هتشوف حاجه مش هتعجبك. 
ادم كور ايده بعصبيه:  خلصتي عن اذنك بقا. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
في الاوضه. 
هاجر كانت سرحانه:  تعرفي انك صاحبه وا"طية. 
امنيه كانت قاعدة حطه رجل علي رجل:  تؤ كنت صاحبه اقولك سر صغيور اوي انا كان هدفي افرقكم عشان عايلتي لكن الصراحه حب ادم رجع لقلبي تاني مش معقول اسيبه لك يعني. 
هاجر ببرود:  غبية ادم مستحيل يسيبني يا امنيه انا بحبه وهو بيحبني انتي مش واخدة بالك انه ساب كل حاجه عشاني. 
امنيه بغيظ:  انتي ايه انا تعبت من اني افرق فيكم وبردو لسه اي يلي بيربطك بيه اوي كده. 
هاجر بقوة وبرود:  القدر وانتي مش هتقدري تفرقينا ادم بيحبني. 
امنيه بزعيق واطي:  بيحب ايههههه انتي للدرجه دي يابت انتي مش سليمه عاجزة ياترا لما تخلفوا اولادك الناس هتستعر منهم انه امهم معاقه كده تخيلي معايا كده تؤ تقدري تقوليلي صحبتي حد لا طبعا هو انا وكمان عشان ادم مش عشانك ياحلوة. 
هاجر بابتسامة وايمان:  اولادي هربيهم علي الاخلاق والقيم ويعرفوا انه ربنا بيحب امهم وطلما متربيين عمرهم مهيستعروا منها لانه مش بايديها ويكون في علمك حسابك عند الخالق عظيم اوي. 
خرجت امنيه بعصبيه كبيرة لاقت يلي قدمها. 
فريد برفع حاجب:  عملتي ايه. 
امنيه:  ولا حاجه. 
فريد مشي وهي راحت عند ادم و سته ملقتهمش. 
بقلم ميرا ابوالخير.
ادم بيسيب سته ويروح اوضه هاجر بيلاقيها ساكته. 
ادم بيقف في الشباك وحط ايده في جيبه بهدؤء. 
هاجر استغربت: احم انت كويس. 
ادم باصص للفراغ. 
هاجر مثلت انه هي موجوعه: ااااه ايدددي. 
جري عليها ومسك ايديها:  فيه ايههه دكتورررةةة. 
هاجر ضحكت: عليا الطلاج ضحكت عليك ياحج كامل 😂😂  . 
ادم بغضب وبعصبيه هي خافت. 
هاجر بخوف من شكله:  ايه هتبلعني يعني ب... 
قاطعها بضحك علي شكلها:  ردتهالك اهو. 
هاجر بوكز في ايده: رخم. 
ادم بابتسامه باس خدها وقعد جنبها:  لحظي انه لسه مش كلمتك علي يلي عملتيه هاه. 
هاجر بضحك: متبقاش قفوش ياراجل بقا. 
ادم بحنان:  ماشي ياختي هخرج اجيب لك شويه عصاير وجاي مش هتاخر باس راسها وخرج. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
امنيه كانت هتموت من الغيظ وهو بيضحك مع هاجر ومسكت ازازة يلي ادها لها المجهول وطلبت من الممرضه تحطها لهاجر في المحلول ودفعت لها فلوس. 
الممرضه بطمع: عيوني. 
امنيه بخبث:  ولو حصل يلي في دماغي ليكي الحلاوة. 
الممرضه:  اعتبريه حصل ياهانم. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند علي. 
علي بهدؤء:  انا نازل اجيب شويه حاجات. 
مريم لسه مصدومه من يلي عرفته وساكته. 
بص عليها بهدؤء ونزل. 
بعد شويه الباب بيخبط. 
مريم: جايه نسيت المفاتيح بردو. 
راحت تفتح اتصدمت لما لاقت: ب بابا. 
ابوها داخل وقفل الباب وطلع 😳😳😳. 
مريم بخوف وبترجع لورا: ا انت ه هتعمل ايه ا انا بنتك. 
بيقرب منها وووو..... 
بقلم ميرا ابوالخير.
هاجر قامت تشوف ادم اتاخر ليه بتخرج تلاقي في لمه كبيرة بتمشي في اتجاها بتلاقي ادم ماسك ايد امنيه والماذؤن بيعلن انهم زوج وزوجه. 
هاجر....... 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -