رواية ليعشقها قلبي الفصل الرابع عشر 14 بقلم مريم حجاج مصطفي

رواية ليعشقها قلبي الفصل الرابع عشر 14 بقلم مريم حجاج مصطفي


رواية ليعشقها قلبي الفصل الرابع عشر 14 هى رواية من كتابة مريم حجاج مصطفي رواية ليعشقها قلبي الفصل الرابع عشر 14 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية ليعشقها قلبي الفصل الرابع عشر 14 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية ليعشقها قلبي الفصل الرابع عشر 14




رواية ليعشقها قلبي الفصل الرابع عشر 14


سليم ساب الورق في العربيه بعد ما مشي من عند أمجد وروح البيت ونزل من عربيته وشاف همس نايمه في الجنينه راح عندها وفضل باصص لها وبعدين شالها وهى حست بيه وصحيت 
همس اتأخرت كده ليه يا سليم 
سليم كان عندى شغل قالها وهو مش باصص 
همس كذ*اب يا سليم علفكره انا مبكرررررهش قد الكذ**ب والخيا*نه ومابسامحش عليهم
سليم نور مراته وهتعيش معاه قالها وهو بيحطها على السرير 
سليم قلع الجاكت بتاعه وهمس قامت وقفت وحضنته وهو مستغرب 
همس ارتاح يا سليم كل حاجة هتتحل 
سليم حضنها بقوة كانت بيهر*ب من العالم كله
همس انا خايفه بكررره الايفانت
سليم با*س جبينها واخدها فى حضنه 
همس بابتسامه يلا ننام
سليم نام جنب همس ولاول مره همس تقرب من سليم وتحضنه
سليم همستي انتي شار*به حاجه
همس رفعت رأسها وبصتله في عيونه الزرقه وقالت لا مش شاربه وعدى ليلتك يا ابن نصار 
سليم ضحك وحضنها وناموا
في بيت مريم 
فهد ممكن افهم جبتيني هنا ليه
مريم اظن انك حابب نفرق سليم وهمس صح
فهد صح 
مريم طلعت فونها وورته الفيد يو إللى هي وسليم سوا فيه والفيد يو التاني إللى صورته لسليم وامجد
فهد يخر*بيتك
مريم بص بقي هنعمل ايه............
فهد بابتسامة ده انتى ولا الشيطا*ن بنفسه
مريم هنفذ بكررره استنى اشارتى 
فهد خرج ومريم ابتسمت بش*ر
ربنا ياخدك يا مريم 🤔🙄لا طبعا مش انا 😇انا طيبه
تاني يوم 
همس كانت ماشيه في طريق طويل وفجاه شافت مفترق
الطريق الاولنى عنده سليم والطريق منور ومليان ورد
اما الطريق التاني فشكله يخوف وظلمه
سليم تعالي يا همس
همس كل ما تمشي ناحيه سليم تقع وفجاه لقيت اتنين مدولها ايديهم 
همس سليم ساعدني
سليم بدأ يبعد عن همس وهى بتنادى عليه 
همس سليم متسيبينيش سليم متسيبينيش يا سليم سليم سليم 
همس همس فوقى يا همس 
همس صحيت مخضو*ضه ولقيت سليم قاعد جنبها
همس اترمت فى حضنه وقالت بدموع متسيبينيش يا سليم 
سليم بحب مش هسيبك يا همستي يلا قومي خدي شاور واجهزى وهقول لنور تجهز شنتطها
سليم خرج وراح عند نور إللى بتر*جع
سليم مالك يا نور 
نور تعبانه شويه شكلى خدت برد في معدتي
سليم نور انتى واثقه فيا صح
نور طبعا
سليم جهزى شنتطك هتروحي عند أمجد
نور لأول مره متعلقش وسليم استغرب
سليم مقولتيش حاجه
نور بهدوء انا واثقه انك بتعمل كده لمصلحتى
سليم با*س رأسها وخرج جاب الورق وطلع الاوضه وهمس لسه مخرجتش
وفجاه همس خرجت وشعرها مبلول وكانت بتنشفه بالفوطه وكانت لابسه فستان اسود ضيق من فوق باكمان شيفون وطويل 
همس بتوتر سليم ممكن تقفلي السوسته
سليم قام وقرب منها وحط ايده على ضهرها وهى فضلت باصه له من المراية 
همس حلو
سليم حضنها من ضهرها وقال انتى يقولوا للقمر انزل وهمستي تقعد مكانك
وبعدين انا شويه وهحب*سك مش هخرجك ازاى هستحمل الكل يبصلك
همس بعدت عنه وقعدت على السرير وبقت تلبس الهيلز
سليم اخد الورق وقال همس ممكن تمضي الورق ده وعلفكرة ده ورق تنظيم الحفله
ممكن تقريه وتتاكدي 
همس اخدت الورق ومسكت القلم ومضت وقالت انا واثقه فيك ومستحيل اقراه
سليم اضايق وحضنها وهمس قالت لازم امشي اوعى تتاخر
سليم هوصل نور واجي علطول
همس هستناك 
بعد ساعه قدام فيلا امجد 
امجد فتح الباب ولقي نور وسليم قدامه
امجد اتفضلوا
نور اوضتي فين 
امجد اول اوضه على اليمين
نور خدت شنتطها وطلعت
سليم الورق اهو
امجد لازم عمي يعرف ان همس متملكش حاجه عشان يبعد عنها
سليم انا هروح عشان همس 
امجد هز رأسه وسليم مشي 
امجد طلع لقي نور لابسه بيجامه بنص كم عليها ميكي
امجد متيجي نلعب عروستي
نور عند امك
امجد شدها من خصرها وقال عيب يا نورى تقولى كده وقرب يبو*سها
زقته وجريت على الحمام وبقت ترجع
امجد طلب الدكتورة و نور طلعت
امجد سندها وقعدها على السرير 
سليم اشترى سلسله لهمس والسلسله شكل مالا نهاية ◇◇
في الحفله 
عزت والد مالك وفهد
اذيك يا بنت اخويا
همس كويسه ومشيت من قدامه 
عزت هنخلص منك النهارده ويبقي فاضل اخوكى 
مالك عامله ايه يا همس
همس بخير وانت
مالك عادى
مدام همس فيه موديل اختفت 
همس بزعيق يعني ايه اختفت يعني ايه ومشيت بسرعه وخبطت في حد 
سليم مالك يا همس 
همس حضنته وقالت بدموع آخر موديل مش موجوده 
سليم طب اهدى ممكن نجيب واحده
همس مفيش وقت
سليم فيه واحده 
همس مين 
سليم انتى 
همس انا
سليم اه انتى تنفعى المهم مشيتك وثقتك
همس انت بتقول ايه 
سليم انتى قولتيلى قبل كده انهم مجموعه فساتين بيضه وقال بضحك المهم ميكونش قصير بدل ما اعمل جر*يمه
همس سليم إللى بتقوله مستحيل
سليم مش مستحيل يا همس بس انتى خايفه بس براحتك وسابها ومشي 
سليم كان قاعد والكل بيتابع كل فستان و سليم بيدور عليها بعيونه
وفجاه سليم ابتسم لما شافها لاول مره في لون تاني غير الأسود وشكلها جميل 
سليم ملاك يا همس وقام راح الاوضه وطلب من كل الموديلز انهم يخرجوا وهو استني همس
فى بيت امجد 
نور بزعيق يعنى ايه حامل لا انا مش عايزة ومسكت الكاس وكسرته
 الدكتوره مدام نور اهدى
نور بقت تك*سر كل حاجه وقالت بزعيق قوليلوا نور عايزة تنزلوا 
الدكتورة خرجت بسرعة ونزلت لامجد 
الدكتورة استاذ امجد مدام نور اطلعلها
امجد هي كويسه 
الدكتورة حامل
امجد انبسط ومستناش يسمع باقي كلام الدكتوره وطلع فوق وبيفتح الباب اتفاجا باز*ازه برفيوم 
بتتحدف عليه قفل الباب بسرعه وخبطت في الباب
تمجد فتح الباب ودخل بسرعه ونور بترمي كل حاجه
نور بزعيق مش عايزه حاجه تربطنى بيك عايزة انزله
امجد حضنها وقال لتهدئتها اهدى واللى انتى عايزاه هيكون
نور بقت تعيط لحد ما نامت
امجد حطها على السرير وخرج 
همس دخلت ولقيت سليم واقف مبتسم 
همس قربت منه وهو قال شوفتي سهله
همس بحبك يا سليم 
سليم بصلها وبعدين حط صباعه في ودنه ورجع قال قولتى حاجة 
همس بابتسامه قولت بحبك يا ابن نصار 
سليم رفعها عن الأرض ولف بيها وهى في حضنه وهى حضناه وبتضحك
همس بحبك بحبك بحبك يا سليم 
سليم طلع السلسلة ولبسهالها وقال وسليم بيعشقك إلي مالا نهاية 
سليم قرب منها و با*سها وهمس مبعدتش عنه لاول مره 
مالك دخل واتصدم لما شافهم كده 
همس جت تبعد عن سليم لكن هو شدها من خصرها
سليم خير
مالك كنتى حلوة يا همس 
سليم بغضب نعم يا روح امك 
همس سليم 
شكرا يا مالك 
مالك خرج وهو مدايق
سليم شدها لحضنه وقال اروح اخلعله عيونه 
همس خلاص بق
سليم يلا انا هستناكى
سليم خرج بس فجاه جت له رساله من امجد
امجد فهد هنا وفيه مص*يبه تعال 
سليم نسي همس ومشي وفتح درج عربيته وطلع مسد*سه
مريم دخلت عند همس وهمس كانت غيرت 
همس مريم اذيك 
مريم بخ*بث انا اسفة
همس ليه
مريم همس انا و سليم خو*ناكى
همس بزعيق وغضب مريم بلاش جنا*نك مش هزار ده
مريم طلعت تليفونها وفتحت الفيد*يو إللى سليم قرب منها فيه فى اوله
همس بدموع لا لا لا اكيد مستحيل سليم بيحبني
مريم فتحتلها الفيد يو التانى  إللى فبر*كته وشالت منه وهمس لقيت امجد بيدي سليم ورق  وبيقوله مضيها
مريم باباكى ومامتك مما*توش في حاد*ثه عربيه قداء وقدر لا ديه اتخطط لها
مريم ومش بس كده لا سليم اعترفلي انه هو اللي سقطك يا همس
همس بدموع انتى كذ*ابه
مريم لو مش مصدقاني سليم في فيلا امجد
همس زقت مريم وركبت عربيتها وهى بتعيط
في فيلا امجد
سليم خبط وفي ايده مسد*سه
أول ما امجد فتح سليم زقه ودخل وامجد راح يلحقه
سليم حط المسد*س على رأس فهد
سليم عايز ايه ها همس وانساها وابعد عنها 
فهد ابتسم وقال همس ديه حلوة 
سليم ضر*به بالبو"كس وبزعيق متجيبش سيرتها
نور نزلت على صوتهم 
فهد تخيل لما همس تعرف انك مضيتها على التنازل ولا مريم وخيا*نتك ليها
همس بصوت مبحوح من وراه ليه
سليم غمض عيونه با*لم لان ديه آخر حاجه كان متوقعها
همس بدموع نفسي اعرف ليه بتاذ*وني
سليم همس ه
همس اخر*س مش عايزة اسمع صوتك وشدت المسد*س من ايده ورفعته عليه
نور وقفت قدام سليم بخوف 
امجد بخوف همس حبيبتي نزلى المسد*س
همس بسخرية حبيبتك من امتى
امجد همس ابو*س ايدك نزلي المسد*س 
سليم زق نور لامجد وهو مسكها 
سليم عارف اني كذ*بت بس ده لمصلحتك
همس بدموع ومصلحتي تق*تل بنتي اللي مجتش الدنيا 
فهد بنتك ازاي
همس بزعيق ودموع بنتك يومها قولت للدكتور يقولك ما*تت عشان متقربش مني تاني
همس بدموع بس تصدق يا سليم انا اللي غبيه عشان انت اتحججت وسيبتني يومها بحجه الشغل
وصدقتك عشان هب*له
سليم اقسم بالله ما حصل
همس بزعيق ودموع متقسميش انا بكر* هك يا ابن نصار وهدفعك التمن همو*تك
سليم لو قلبك هيطوعك اعمليها يا همس وغمض عيونه 
نور بزعيق سيبني يا امجد وفجاه نور صرخت مع خروج صوت الرصا*صه
تمت انتظروا الجزء الثاني 2
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -