رواية عمياء قلبي سيلا وقصي الفصل العاشر 10 بقلم ميرا ابو الخير

رواية عمياء قلبي سيلا وقصي الفصل العاشر 10 بقلم ميرا ابو الخير


رواية عمياء قلبي سيلا وقصي الفصل العاشر 10 هى رواية من كتابة ميرا ابو الخير رواية عمياء قلبي سيلا وقصي الفصل العاشر 10 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية عمياء قلبي سيلا وقصي الفصل العاشر 10 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية عمياء قلبي سيلا وقصي الفصل العاشر 10


رواية عمياء قلبي سيلا وقصي بقلم ميرا ابو الخير


رواية عمياء قلبي سيلا وقصي الفصل العاشر 10


سوزي بغيظ:  انا حربايه يا قذ"رة دا انتي حته عامية لا راحت ولا جت فاهمه يا زبا"لةةة بتتجوزي اخو جوزك اتفووو..
سيلا طنشت كلامها سوزي غضبت و ابتسمت سيلا بتنزل علي السلم ايد سوزي زقتها من عليها وصريخ. 
سيلا بتقع من علي السلم في داخلة قصي بيجري عليها بسرعه وبيمسكها كانت وقعت كام درجه وسوزي استخبت. 
قصي بخوف:  سيلااااااا. 
سيلاا د"مها بيكون نازل من دماغها وبتفقد الواعي قصي بسرعه بيشلها وبيروح المستشفى. 
قصي بخوف شديد:  انجزي شوفيها. 
الدكتورة بخوف:  حاضر بس د"مها مش موجود عايزين متبرع. 
قصي بغضب:  خدي مني الزفت انجزي. 
الدكتوره اخدت منه د"م وبدءت تشوف سيلا. 
قصي راح القصر وعلي وشه غضب ربنا بيداخل اوضه سوزي وبيجبها من شعرها:  انتي يلي عملتي كده يا ر"خيصه لو مراتي حصلها حاجه انا هقت'لكككك فاهمةةةةةة. 
سوزي بغضب:  معملتش حاجه انا قاعدة هنا مراتك يلي عامية اتلاقيها اتكعبلت في حاجه. 
قصي بفحيح الافاعي:  هي اه عامية بس عارفه كل ركن في، البيت يا ح'قيرة هراجع كاميرات المراقبه ولو لاقتك هد"فن امك. 
داخل الاوضه وهي اترعبت. 
قصي جاب هدوم لسيلا ونزل بسرعه راح المستشفى. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند حازم. 
نهال ببرود:  هنمشي ميشرفكش واحدة زيي تفضل هنا. 
حازم ببرود:  مش عيب متاخديش راي جوزك بردو. 
نهال بصدمه:  نعمممممم. 
حازم ببرود:  مراتي ايه ناسيه. 
نهال بعدم فهم:  مرات مين انت هتستهبل. 
حازم كور ايده:  كلمة زيادة انتي حرة. 
نهال بغضب:  مرات ايه حقي افهم يا بني هو انا اعرفك انت عبيط يلا يا رهف. 
جايه تمشي مسك ايديها:  قولت مفيش خروج من هنا. 
نهال شافت ناس وهما كان في باب العمارة صوتت:  اعااااا يا متحررررر"ش يا زبااااا"لة الحقووووني. 
حازم اتصدم. 
الناس اتلمت:  في ايه يا انسه. 
نهال ببكاء تمثيلي:  بيتحر"ش بيا وباختي السا'فل. 
الناس وقفت قدمه:  انت ازاي تعمل كده يا بني انت. 
حازم هيتكلم احد قاطعه. 
: معندكش اخوات بنات. 
حازم بغضب:  دي مراتييي اخرسوا بقا. 
بيبص لاقها اختفت هي ورهف وشه احمر وتوعد وراح ناحيه عربيته:  بنت ال *** اما وريتك. 
ساق بسرعه عشان يلاحقها.. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند جمال. 
جمال بخضه:  نعم المستشفى ليهههه. 
الشخص:  المدام وقعت من ع السلم  
جمال اخد فونه:  يبقا سيلا مش هتنفع معه حصلني بالمحامي يا رافت. 
رافت:  تمم. 
عند الباشا. 
الباشا:  ايه بروح امك يعني ايه الكاميرا متكسرة. 
الشخص:  قصي عرف وزمانه اتصرف.. 
الباشا مسك ورق:  مش هيقدر اصلا انا عملت حاجه هتخلايه يتكسر كسره وحبيبت القلب دي هتبقا تحت رحمتي. 
الشخص:  عملت ايه. 
الباشا ببرود:  سوزي يلي عملت. 
كلم سوزي في الفون. 
سوزي :  ايه. 
الباشا:  عملتي ايه. 
سوزي:  سمح اقعد معه عشان مراد. 
الباشا بخبث:  حلو دلوقتي بقا هتعملي يلي هقولك عليه انا بعت حد المستشفي يجيب لي حبيبه القلب وعليكي قصي. 
سوزي بمكر:  اوك. 
قفل وابتسم بخبث:  نبدء الجد بقا. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
نهال وصلت الحارة لاقت يلي مسك ايديها:  بقا بتهربي مني يوم فرحنا يا حيو"انه. 
نهال بصدمه:  عتريس. 
عتريس بخبث:  جيتي برجلك يا حلوة. 
بيقرب منها وو.... 
بقلم ميرا ابوالخير.
بعد ساعتين. 
سيلا بتعب:  خلاص ياقصي مش هقدر. 
قصي بابتسامة:  اخر معلقه عشان خاطري انتي نز''فتي كتير. 
سيلا بابتسامة جذابه:  حاضر. 
اكلت منه المعلقه وهو مسح بوقها بحب: ااه.. 
قصي بخضه:  حاجه بتوجعك انادي الدكتوره طب ثواني ه.. 
سيلا مسكت ايده:  مفيش دماغي بس مصدعه شويه متقلقش. 
قصي بحنان باس دماغها:  حقك عليا. 
سيلا  هتتكلم داخلت الممرضه. 
الممرضه بدلع:  اخت حضرتك كويسه تقدر تروح ترتاح. 
قصي بجديه:  لا متشكر. 
الممرضه قربت بدلع اكتر:  طب لو عوزت حاجه انا برا نادي قوب لولي بس. 
سيلا بشر"اسه:  اتعدلي يا روح امك انا اه مش شايفه لكن بحس كويس ابعدي عنه. 
الممرضه بخبث ودلع ع قصي: اخت حضرتك لوكل اوي. 
سيلا بغضب وشر"اسه وهو كتم ضحكه:  اختتت مين يا مياعة يا حيو''انه انا مراته غوري برا يا بتاعه انتي. 
الممرضه باحراج: ا اسفه ع عن اذنكم. 
خرجت وهنا قصي فصل ضحك. 
سيلا بغيرة وغضب:  اضحك اضحك فرحان انت مش كده. 
قصي قرب وقعد جنبها ومسك ايديها بحب:  بتغيري. 
سيلا بتغييرر الموضوع: هنام شويه. 
قصي بهدؤء: تمم. 
بقلم ميرا ابوالخير.
وصل جمال المستشفى ومعه المحامي وسال علي اوضة سيلا. 
قصي اخد سيلا في حضنه بسلام وبيحسس ع دماغها بحنان:  عملتي في قلبي ايه خالتيه يدق لك بعد اما كان مات وخلاص عشقتك يا سيلا وقلبي دق ليكي ليكي وبس.... باس كف ايديها وجمد في حضنه خايف تروح منه وغمض عينه بهدؤء... بحبك يا سيلا وخايف حاجه تفرقنا. 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-