رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق الحاوي

رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق الحاوي


رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل الثالث عشر 13 هى رواية من كتابة شروق الحاوي رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل الثالث عشر 13 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل الثالث عشر 13 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل الثالث عشر 13


رواية حيرة عشق عشق وجاسم بقلم شروق الحاوي


رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل الثالث عشر 13


_ورقة طلاق 
جاسم بحزن: دا اللى كان لازم يحصل من زمان 
عشق بتردد: ببس انا مش عايزة 
جاسم اداها ضهرة علشان ميبينش ضعفة وحزنة: دا اللى كان لازم يحصل من زمان 
عشق بدموع: ابية انا مش عايزة اتطلق 
جاسم بغضب وزعيق: انتى عااايزة منى اى ياعشق هااا عاييزة ايييية ارحميني بقا انتى اية ياشيخة حجر مبتحسيش انتى بتحبينى انا ولا بتحبي اخويا انتى بتلغبى علينا وناوية تدمرينا 
قرب منها وسكة من شعرها: انطقى عايزة توصلى لأية باللى بتعملية 
عشق بدموع: ابية انت بتوجعنا سبنى
صفاء اتدخلت وشدت عشق من ايد جاسم وعيونة كانت حمرة من كتر غضبة 
صفاء بصوت عالى: جاااسم مااالك فى اى اهدى
جاسم مقدرش يمسك دموعة اكتر: اهدي ازاى يأمى ازاى هى مش حاسة بحبى ليها وياسين بيحبها لية مصممة تعذ*بنا احنا الاتنين ليييية 
عشق اتصدمت من تصريحة وان جاسم طلع بيحبها 
عشق بصدمة: ابية انت 
جاسم بغضب: بس لحد هنا وكفاية مش هسمحلك تدمرينى انا واخويا ياعشق مش هنقا*تل بعض علشانك 
وفجاءة رن تليفون عشق برقم مجهول الهوية 
جاسم شد التليفون من ايدها وفتح الاسبيكر وعشق ردت 
عشق: الو 
المتصل بضحكة خبيثة: شوفى الازر ياحلوة واللى جالك دا هدية منى وكمل ضحك وقفل 
جاسم بغضب شد على ايدها: مين دا 
عشق هزت راسها بمعنى متعرفش بس اخدت الفون من جاسم وفتحت الازر وفجاءة وقعت فى الارض من الصدمة جاسم رغم غضبة بس حبه ليها قدر يتغلب علية وجرى عليها 
جاسم بخوف: عشق مالك فى اى وشاف اللى شافتة
 وعيونة اتحولت وكانها براكين مشتعلة  بسبب الغضب 
جاسم بتوعد: ورحمة امى لاعلمه الادب جرى ونزل ركب عربيتة وتوجهة الى...... 
عند ياسين 
اتفق مع شاهندا على خطة علشان عشق تكر*ه جاسم وتخليه يطلقها وبعدين اخد عربيتة وخرج راى نايت كلاب 
ياسين بسكر: اوووه اى ياحلوة مش معبرانى ليية 
البنت ضحكت بمياعة: ودى تيجى ياقمر انت 
ياسين بوقاحة: دا انتى ياللى قمر ياقمر انتى بقولك اى متيجى الشقة رايقة ومستنياكى 
البنت ضحكت بمياعة ووقاحة : يلا بينا ياباشا دا انا هبسطك اووى 
خدها ياسين ومشى راح شقة خاصة بية وزقها على السرير و...... 
عند جاسم 
ركب عربيتة وراح القسم دخل مكتبة وكان بيدور على حاجة وفجاءة دخل علية شخص 
جاسم الف بصدمة: جااسر 
جاسر بضحكة: طب والله كنت ناوى اخضك عامل اى ياشق 
جاسم: انت اخبارك طمنى عنك والواد شريف دا عامل اى واحشنى والله عيلة الحاوي كلها وحشانى 
جاسر بغيظ: اللى بيوحشوا حد مض بيروح يشوفة 
جاسم بحزن: غصب عنى يصاحبى 
جاسر طبطب على كتفة: عشق مش كدا 
جاسم حرك راسة بـ أه: تعبت ياجاسر تعبت المهم انا عامل اى وشروق عا... 
قاطعة جلسر بعصبية ومسكة من هدومة 
جاسر بغضب: جاسم اسم مرااتى ميجيش على لسانك فاااهم 
جاسم بخوف: اهدى ياعم فى اى خلاص 
جاسر بغضب: اترزع خلينى اقولك اللى كنت جاى اقولة 
جاسم بإنتباه: فى اى
جاسر وهو بيبص فى عيون جاسم يستشف رد فعلة: فهد رجع 
جاسم بصدمة:...... 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-