رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل الخامس عشر 15 بقلم يارا عبدالسلام
رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل الخامس عشر 15 هى رواية من كتابة يارا عبدالسلام رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل الخامس عشر 15 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل الخامس عشر 15 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل الخامس عشر 15
رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل الخامس عشر 15
الشخص المجهول: صباحيه مباركه يا عريس ههههههههه
فارس اتجنن واتخض وعرف أن اللي في نور دا بسبب حد..
حاول يوقع بينهم
فارس طلع فوق علشان يشوف نور ويعرف اي الي حصل واي غيرها هى اه مش بتحبه بس كان حاسس انها بدأت
تحبه لكن اللي حصل خلاها مش متقبلاه خالص وكارهاه
دخل الأوضه .
كانت نور قاعده ماسكه التليفون وبتعيط برضو
فارس دخل وشده من ايديها
نور اتخصت من ردة فعله والله عمله فارس مسكه وبد يقلب فيه وشاف الصور وكل حاجه هوا نفسه مصدقش واستغرب ازاي يكون في صور متفبركه بالطريقه دي بصلها وهوا مش عارف يقولها اي عندها حق تعمل كدا واكتر
نور كانت واقفه قدامه والدموع متحجره في عينيها..
نور:اكدب وقول أنه مش انت
فارس:هوا فعلا يا نور دا مش انا الصور متفبركه وواضح اووي انها متفبركه انا عمري في حياتى ما اعمل حاجه زي دي انا طول عمري بتمناكى انتى ويتمنى اكون معاكى انتى انا عارف انك مش مستوعبه بس..
نور بدموع وعياط:بس اي يا فارس انت عارف احساس أنه يخيب املك او العلاقه اللي انت داخل فيها تنهد قبل متتبني انا كنت خلاص بدأت ا..وسكتت
فارس قرب منها :كنتى بدأتى تحبيني صح
بص في عينيها.
انتى متخيله انى ممكن احب غيرك أو اعمل كدا انا كنت كل اللي بعمله انى يدعى في كل صلاة انك تبقى ليا و معايا وتبقى مراتى انا عمري مافكرت اكلم بنت حتى واقول نزوى دا لانى كنت بخاف عليكي اووي يا نور انتى مش متخيله انا كنت عامل ازاي من غيرك بس انا عارف انو حقك تعملى كدا واكتر وانا هثبتلك أن دا كلو متفبرك وانك حكمتى عليا حكم صعب اووي مش متخيله أن يكون منك
نور حاولت تتماسك كانت حاسه أنه هايغمى عليها هى اه حكمت عليه من غير ما تسمعه بس هى لسه مش متخيله
انو ممكن يعمل كدا وحاجات كتير منعاها انها تفضل معاه..
نور:انا من صدمتى معرفتش اتكلم احساس صعب اووي انت متخيل اليوم اللي كنت مستنياه يبقى عامل كدا مكنتش حاسه انى عروسه كنت حاسه والماذون بيكتب الكتاب انو بيكتب نهاية حياتى كان قلبي مقبوض مكنتش اتخيل في يوم انى اتجوز واحد خاين ليظهر قدامى انو بيحبني ومن ورايا مقضيها.
نور بعياط:انت لي عملت كدا لى كداب لي اناني لى انا عملت فيك اي
فارس بعصبيه:انتى لى مش مصدقاني بقولك الصور دا متفبركه انتى لى مش واثقه فيا وفي حبي ليكى انا مش عارف انا عملتلك اي بس عندك حق والله يا نور الايام هتثبتلك وهتعرفي وقتها انك حكمتي من غير متسألى قلبك ومن غير متفكري بعقلك وهعرفك أن اللى حاول يوقع بينا هوا موقعش بينا بس هوا حطم كل حاجه كان ممكن نبنيها سوا
نور بثبات:طلقني يا فارس
فارس:حاضر يا نور علشان العلاقه اللي تتبني على شك عمرها ما بتكمل بس اصبري شويه وانا هعمللك اللي انتى عوزاه اول ما اعرف مين عمل كدا وصدقيني عمري ما هرحمه حتى لو كانت امك
عن اذنك يا بنت عمى..
نور في بالها:انا عارفه انى ظلماك وعارفه انك معملتش حاجه بس اعمل اي الظروف اقوى منى مينفعش انت تفضل مع واحده امها كدا انا اسفه يا فارس
Flash back
نور كانت قاعده بعد ما صلت الصبح ولقت التليفون بتاعها بيرن على رقم جميله
نور:صباح الخير عامله اي
جميله:الحمد لله يا نور
جميله:اي مالك يا نور انا حساكى تعبانه من امبارح في حاجه حصلت
نور بعياط:اصل
جميله اتخضت انها ممكن تكون عرفت حاجه عن امها:اصل اي يا حبيبتي اتكلمى فضفضى
نور انهارت وبدأ تحكيلها كل اللي حصل وبدأت تحكيلها عالصور
جميله:انتى غلطانه يا نور انتى كان لازم تواجهيه انا متاكده أن فارس عمره ميعمل كدا انتى مش شايفه حبه ليكي في عينيه لو كان عمل كدا عمره ما هينكر دا وهيقول لانه مش بيخاف وكمان انتو لسه في أول العلاقه المفروض تبنيها على صدق ونقط واضحه
نور:طيب هوا مين في مصلحته يعمل كدا ومين عاوز يوقع بينا
جميله:امك مثلا
نور:اي امى ازاي..
جميله:متسبعديش اي حاجه دا غير أنها مش موافقه عالجواز وغير انها جت وعملت مشاكل وغير ال..
نور:غير اي يا جميله
جميله:غير الصور اللي شوفتها ليها عندكوا والفلاشه اللي عليها حاجات استغفر الله العظيم
نور:اي اللي انتى بتقوليه دا انا ماما عمرها متعمل كدا لا لا..
جميله:طيب انا هبعتلك الصور وكل حاجه بس توعديني تمسحيها علشان محدش يشوفها عندك
نور بدموع:ماشي
جميله بعتتلها كل حاجه
نور شافت الصور وقلبها وجعها وعيطت اووي ثقتها في نفسها وكل حاجه اتهزت نظرتها للعالم والناس اللي حواليها اختلفت
جميله:انا اسفه يا نور بس انتى كان لازم تعرفي حقيقه كل حاجه حواليكي ومتظلميش فارس
نور:هى خلاص بقاش فيها فارس انتى متخيله انو لو عرف حاجه زي دي هيفضل معايا اصلا دا مش بعيد يرميني في الشارع .
جميله:لا طبعا اي التفكير دا فارس بيحبك انتى
نور':بس انا امى امى..انا مش قادره اقولها..
جميله:نور امسحى كل حاجه علشان محدش يشوفها واهدي يا حبيبتي وصدقيني فارس مظلوم
نور:خلاص يا جميله كل حاجه انتهت قبل ما تبتدئ
انا لازم اتطلق..
جميله بصدمه:اي.. انتى مجنونه ازاي دا لا طبعا
نور:طيب اقفلى دلوقتي واكلمك بعدين..
end back
نور:انا اسفه بس انا امى مخلتليش اي حاجه حلوة في حياتى..
مسحت دموعها ..
نور:انا لازم اتصرف
فارس راح البيت اللي عايشه فيه لبنى لانه عارف ومتأكد أن هى اللي عملت كدا..
فتحت الباب
لبنى:اي يا عريس سايب عروستك يوم الصباحيه وجاي لي اوعى تكون البت فيها حاجه..
فارس:اللي فيه حاجه فعلا هوا انتى انا عمري في حياتى ما شوفت ام كدا ولا حتى في الافلام يا شيخه
لبنى:يا حرام طيب اديك شوفت
فارس:انتى عوزا اي مننا مش كفايه اللي عملتيه زمان ومش مكفيكي الصور والفيديوهات اللي ليكى معايا اللي ممكن يدخلوكى السجن في لحظه.
لبنى بلعت ريقها ورجعت لورا وهى خايفه :على فكره مش انا اللي عملت الصور دي ولا ليا دعوة خالص
فارس:امال مين
لبنى:معرفش انا معرفش
فارس اتعصب ولسه هيمد ايده عليها لقى اللي ماسكه ايده
.......و....
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك من هنا