رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثاني 2 بقلم ندي الشرقاوي

رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثاني 2 بقلم ندي الشرقاوي


رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثاني 2 هى رواية من كتابة ندي الشرقاوي رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثاني 2 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثاني 2 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثاني 2


رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير بقلم ندي الشرقاوي



رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثاني 2



_طلعت اوضه جوزها وانبهرت بجماله ووسامته
كان شديد الجمال ابيض ولحيه خفيفه وانف حاد وجسم رياضي بعضلات سداسيه ملاك
_بقى انا مرات القمر دا ياخرااابي أمال لو كنت صاحي
(أمير ٢٦ سنه بقاله في غيبوبه ٤ سنين وفقدين الأمل انه يفوق عمل حداثه بس كانت كبيره  والدكاترة قالوا ان مفيش امل غير ١٪انه يصحى وعلشان مده جهزوله كل حاجه في البيت)
نورهان _الزمن مخبيلك اي تاني يانورهان. وادي قعده
*************************************
مجهول_لازم تخلصوني منه ايوه انا بحط الحقنه كل يوم بس دلوقتي في واحدة معاه ٢٤ ساعه هحاول ادهاله
مجهول _لازم تعملي كده علشان كل حاجه تكون لينا
***************************************
ام نورهان /عجبك اللي عملته في البت دا تبعها علشان كام قرش علشان الزفت اللي بتشربه
ابو نور /جرا اي يا وليه ما تسكتي بقا
ام نور /سكت ربنا على الظالم والمفتري
**************************************
ابو أمير /تعالي يابنتي اقعدي انا عارف انك زعلانه من اللي حصل بس صدقيني هتعيشي هنا معززه مكرمه
نورهان /شكرا ياعمو
ام امير بسخريه /اممم وانتي معاكي اي بقا تجاره
نورهان /لا كلية حقوق
ام أمير /اممم انا طالعه انام عيشه تقرف
ابو أمير /معلش يابنتي حقك عليا
نورهان /ولا يهمك ياعمو عن اذنك هطلع الاوضة 
ابو أمير /اتفضلي يابنتي 
*****************************بليل في اوضه أمير ونورهان 
حسه نورهان بحركه غريبه صحيتك بتبص لقت ظل شخص بس مش شفته طلعت بره الاوضة ملقتش حد 
دخلت الاوضة بس انصدمت من اللي شفته
نورهان /.................
هيا دي روايه اسيا وفهد بس الأصل
حسه نورهان بحركه غريبه صحيتك بتبص لقت ظل شخص بس مش شفته طلعت بره الاوضة ملقتش حد 
دخلت الاوضة بس انصدمت من اللي شفته
نورهان /انتي بتعملي اي
ام أمير بارتباك /هاااا اب... ابني وبطمن عليه وبعدين انتي مالك وحده زيك هتسالني بعمل اي ومبعملش
نورهان /خلتص حضرتك ياله عاوزه انام
طلعت ام أمير
وظلت نورهان تفكر اي اللي بيحصل وليه بيحصل كده فاجاه بتبص على أمير لقت ايده بتتحرك
نورهان /هو بيتحرك  ولا انا بيتهيألي استغفر الله العظيم
بس ايد أمير ظلت ترعش وعينه بتحاول تفتح
بس طلع مش خيال وفعلا أمير فاق من الغيبوبه 
نورهان بفرح /اي دا انت بجد صحيت 
أمير بسغراب وتعب /كح كح كح انتي مين 
نورهان /انا نورهان مراتك 
أمير /مرر... مراتي ازاي انتي مش شايفه انا فين اصلا انا أول مره اشوفك اااااه 
نورهان بخضه /اهدا بس وهفهمك كل حاجه بس براحه انت لسه فايق من غيبوبه ٤ سنين 
أمير بصدمه /انتي بتتكلمي جدا انا بقالي ٤ سنين نايم يالهوي 
نورهان /ومحدش كان عنده امل انك تصحى اصلا 
أمير /لا انا كده فتني كتير قوليلي كل حاجه وانتي مراتي ازاي 
بدأت نورهان تحكيله كل حاجه وازاي اتجوزته 
أمير /ياااااه كل دا حصل 
نورهان بتركيز /بس في حاجه انا مستغرباه 
أمير  بانتباه /اي هيا  
نورهان /عيونك حلوه اوي اي دا لونهم شبه البحر 
أمير بضحك /هههههه شكرا بس انا طلعت متجوز اي مزززه 
نورهان /الله ما تحترم نفسك ياجدع 
أمير /اي مش مراتي 
نورهان بحزن  /اه بس انت فقت وهترجعني تاني وهطلقني صح 
أمير /مين قال اني هطلقك انتي هتفضلس مراتي 
نورهان بفرح وابتسامه  /بجد 
أمير بابتسامه  /اه
نورهان /بس في حاجه استغربته مامتك اي اللي جبها دلوقتي تتطمن عليك 
عندما سمعت أمير اسم مامتك غضب وظهر على وشه علامه الغضب وبرز عروق يده 
أمير بغضب /مش امي دي ست *********
نورهان بصدمه /ايييييييه

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -