رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 3 و 4 و 5 بقلم عائشة احمد

رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 3 و 4 و 5 بقلم عائشة احمد


رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 3 و 4 و 5 هى رواية من كتابة عائشة احمد رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 3 و 4 و 5 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 3 و 4 و 5 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 3 و 4 و 5


رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي بقلم عائشة احمد



رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 3 و 4 و 5


وقفنا البارت اللي فات عند فهد لما دخل الجناح علي مليكه واتصدم من اللي شافه مليكه اخدت شاور ونسيت تاخد هدوم معاها خرجت وهي لافه فوطه حوالين وسطها وفوطه في ايدها بتجفف شعرها 
مليكه بكسوف وتوتر كانت لسه هتجري لقت فهد مسك وسطها 
مليكه بكسوف وتوتر بتعمل اي ي فهد
فهد..اي بعمل اي انتي مراتي
مليكه..مراتك ؟وجوازنا علي ورق 
فهد ..ساكت وبااصص في عنيها (شبه مغيب عن الوعي 😂) فهد بيبلع ريقه بصعوبه 
مليكه بكسوف وتوتر عضت علي شفايفها فهد بص علي شفايفها لقيها وارمه وحمره جدا زقها علي الحيطه وباس شفايفها بعنف 
مليكه..ببكاء فهد انت بتعمل اي اوعي انت بتوجعني اااه 
فهد..بعد عنها وبياخد نفسه بصعوبه وهي كذلك 
فهد بعصبيه..اياكي اشوفك بتعملي الحركه الزفت دي تاني انتي فاهمه
مليكه..اكتفت بهز راسها 
فهد اخد شاور ومليكه واقفه ف البرانده
فهد من وراها ..واقفه لي 
مليكه ..يلهوي اتخضيت 
فهد بضحك وسخرية..متتخضيش انا جوزك ههه
مليكه ..بصوت هامس مغرور
فهد..مغرور جدا
مليكه..انت سمعت
فهد ..بطلي رغي انتي رغايه كده لي 
مليكه..اوووف
فهد دخل ومسك كتاب وبدا يقرا 
مليكه ..هنزل اعمل نسكافيه تشرب معايا؟ 
فهد ..اعملي قهوه 
مليكه لسه هتفتح الباب راح فهد بعصبيه وصوت عالي وزعيق قالها رايحه فين ي هانم.
مليكه كانت لابسه تيشرت احمر كت وشورت لحد الركبه وفارده شعرها. 
مليكه ..اتنفضت من صوته وقالت بصوت متقطع ر ايحه ااااعمل نسكافيه قالتها ببكاء
فهد راح جنبها بعصبيه ولسه هيتكلم مليكه حطت ايدها علي وشها قالتله متضربنيش ببكاء هيستيري 
فهد..غصب عنه راح شدها لحضنه وقال انا مش قولتلك عمري م مديت ايدي علي واحده ست مبالك انتي همدها علي مراتي وباس شفايفها بحنيه وهدوء هي اتجمدت منه♥️🙂
بعد شويه بعد عنها وهي اتكسفت اخدها علي السرير وقال
فهد..قال بهدوء وحنيه وهو ماسك ايديها يعني ينفع تنزلي كده بهدومك دي 
مليكه بصت علي نفسها وهي بتتكلم بتبكي .قالت والله انا مخدتش بالي من لبسي والله وبعدين كلهم نايمين 
فهد..غلطانه مراد بيصحي ساعات وبينزل تحت وسليم اكون نايم ويرن عليا الساعه ٢ يقولي انزلي انا واقف تحت 
مليكه ببكاء..خلاص انا اسفه مش هعمل كده تاني 
فهد...هششش خلاص اهدي وخدها ف حضنه وباس شفايفها وخدها بحنيه 
فهد..بعد عنها وحس بكسوفها قال
احم اللبسي الاسدال وتعالي ننزل تحت نعمل سوا 
مليكه..بضحك بجد
فهد..ايوه وضحك ضحكه خفيفه 
مليكه..اصلا قالوا ف عمرك مدخلت المطبخ 
فهد ..ضحك ضحكه رجوليه خطف قلب مليكه بيها قال شوفتي بقا يستي فهد الجارحي هينزل عشان خاطرك تحت 
مليكه..بهمس عشان خاطري انا 
فهد بنفس همسها ايوه عشان متنزليش لوحدك
مليكه..يلا طيب 
فهد. انتي شربتي اللبن؟
مليكه ..فهد بالله عليك بطني بتوجعني منه 
فهد ..لا هتشربيه ومفيش نسكافيه 
مليكه علي وشك البكاء..ي فهد عشان خاطري 
فهد بحنيه خلاص موافق بس في شرط 
مليكه بسرعه..اي هو 
فهد ضحك علي طفولتها 
مليكه بتوهان في ضحكته ..بجد ضحتك حلوه اووي اضحك علطول ي فهد 
فهد قرب منها وقرب انفه من انفها وباس شفايفها بحنيه وهدوء وبصوت هامس قال ..انتي عارفه اول مره اضحك كده واول مره ارغي كده 
مليكه بكسوف و بضحك ..طيب الحمدلله عملت انجاز ف حياتي ان خليتك تضحك 
فهد ابتسملها يلا ننزل 
مليكه ..يلا 
نزلوا تحت وعملوا نسكافيه وقهوه 
فهد ..الشرط اللي هقوله مش هيعجبك اشربي لبن اسمعي الكلام
مليكه ..لا هكون قد الشرط ومش هشرب اللبن
فهد..بضحك استحملي بقا 
مليكه  ...ضحكت بصوت عالي
فهد..بحده اسكتي وطي صوتك مش ف كباريه احنا قولتلك مراد فوق ولا انتي عايزاه يسمع صوت ضحتك 
مليكه..خلاص اووف انا طالعه 
طلعوا وشربوا نسكافيه وقهوه 
مليكه بتتاوب اااه..هنام انا تصبح على خير 
فهد بضحك..طيب والشرط
مليكه ..بضحك يوووه نسيت شرط اي بقا 
فهد طيب قومي اقعدي علي السرير 
مليكه ..خافت واتوترت منه ..اشمعنا السرير 
فهد..بضحك..اااه خلاص بطني مش قادر ههههههه
مليكه مش فاهمه حاجه 
فهد شالها وقرب منها ونزلها ع السرير وقال انتي هتنامي ف حضني 
شهقت مليكه بصدمه وقالت اه يقليل الادب
فهد ضحك بصوت عالي وقرب من وشها وداعب انفه بانفها 
هتنامي ف حضني يعني هتنامي 
مليكه..ببكاء فهد بلاش كده انت هتخوفني منك
فهد..هشششش اهدي في اي انتي مراتي واخدها في حضنه انا بقول انك هتنامي في حضني بس انا مش هعمل حاجه انا لو عايز حاجه كنت هعملها بمزاجك او غصب عنك بس انا راجل ومستحيل أعمل كده 
مليكه بهدوء وتوهان من لمساته اللي بتغيبها عن العالم .طيب وجوازنا وقالت ببكاء هييجي يوم وطلقني 
فهد شدها ونيمها ف حضنه ممكن نسيب كل حاجه لبعدين ونام ف حضنها 


تاني يوم الصبح صحيت مليكه ف حضن فهد ابتسمت بهدوم وقالت 
-مليكه : حتي وانت نايم قمر وكانت بتلعب ف شعره وهو حاضنها فهد كان لابس بنطلون قطن وعاري الصدر وشعره نازل علي عنيه وبعدين ضحكت بحزن وقالت هييجي يوم وتسيبني فيه ودمعت وباس*ته بخفه علي شفايفه وقامت تاخد شاور
-فهد كان صاحي وسمعها بس محبش يكسفها وقال ف نفسه مستحيل اسيبك 
-مليكه اخدت شاور وطلعت من الحمام لقت -فهد واقف عاري الصدر اتكسفت منه ضحك علي كسوفها 
-مليكه : صباح الخير 
-فهد : صباح الخير وضحكلها وغمز ودخل الحمام
-مليكه: ضحكت وبعدين سرحت شعرها وادت فرضها ونزلت كانت لابسه دريس احمر وطرحه اوف وايت وكوتش ابيض ونزلت تحت تجهز الفطار 
اما في غرفة فهد خرج من الحمام دور علي مليكه في اوضة الملابس ملقهاش قالت اكيد نزلت وبعدين نشف شعره ولبس بدله من اللون الرمادي وقميص ابيض وجزمه سوده ولبس ساعته وحط من برفانه ونزل تحت 
-فهد : داده ي داده 
-اما السعد : نعم ي فهد يبني 
-فهد : فين مليكه 
-الداده : الست مليكه في المطبخ بتجهز الفطار معايا 
-فهد : معلش ي داده اطلعي صحي مراد 
-مراد من وراه : من غير متقول صحيت بدري 
-فهد : ملتزم بمواعيدك
-مراد : بضحك جدا الله 
-فهد : تعالي نفطر
-مراد : يلا 
وقعدوا علي السفره ومراده مره واحده صفر بص عليه فهد لقيه باصص علي مليكه 
-مراد : ايه القمر ده وبغمزه لمليكه 
-مليكه : بضحك محدش قمر غيرك
-فهد قاعد مش علي بعضه من نظرات وضحك مراد مع مليكه
بعد شوية خلصوا فطار 
-فهد : مراد اطلع انت بالعربيه نسيت شوية ورق ف اوضه المكتب 
-مراد : هستناك ونمشي سوا 
-فهد : لا روح انت وهشوف تيته من امبارح مشوفتهاش 
-مليكه : فين هما الاوراق وهطلع اجيبهملك
-فهد : بغضب خلاص خلصنا هتفتحولي تحقيق ع الصبح 
-مراد : بخوف من صوت أخوه في اي يفهد عي مقالتش حاجه 
-فهد : خلاص خلصنا روح انت
-مراد مشي ومليكه طلعت جري علي فوق 
-فهد طلع وراها ودخل عليها لقي عنيها محمره وخدودها وبتبكي بصوت عالي 
-فهد : مليكه وجري عليها بخوف لقي نفسها بدا يقل شبه مغمي عليها 
-فهد : اهدي اهدي خلاص انا آسف هزعقلك تاني اهدي يقلبي خدي نفسك وفكلها طرحتها
-مليكه : بصوت متقطع وبكاء لا انت زعقتلي وانا بخاف من الصوت العالي
-فهد : اهدي وفضل يب*وس في شفا*يفها و ف وشها لحد مرجعت لطبيعتها 
-تلفون فهد رن 
-فهد : الو
-سليم : اي ي فهد مراد قال انك جاي وراه اتاخرت ليه 
-فهد : معلش ي سليم مش هقدر اجي انهارده
-سليم : بخوف عليه يبني انت كويس 
-فهد : ايوه كويس بس مليكه تعبت شويه 
-سليم: ماشي يا حبيبي خلي بالك من نفسك 
-فهد : سلام
-فهد قفل معاه ولقي مليكه بتبكي
-فهد : اهدي ي قلبي ولسه هيقرب منها خافت منه و رجعت لورا
-فهد بزعل : خايفه مني انا ي مليكه
-مليكه : ببكاء وصوت متقطع انت كل شوية تزعقلي 
-فهد : خلاص متبكيش وخدها ف حضنه نامي شويه 
-مليكه : طب انت زعقتلي لي تحت انا كنت عايزه أساعدك مش اكتر
-فهد : انتي كنتي بتهزي وبتضحكي لي بصوت عالي مع مراد وهو بيغمزلك
-مليكه بصدمه انت بتقول أي ده اخوك 
-فهد : بهروب منها خلاص غيري الموضوع
-مليكه : طب انت مش هتروح لي الشركه 
-فهد : انتي هبله اروح ازاي وانتي تعبانه وكده 
-مليكه : بصت ف عنيه وقالت ..انت خايف عليا 
‐فهد : أومال لو مخوفتش عليكي هخاف علي مين انتي مراتي 
-مليكه ضحكت بهدوء وبعد شويه رن تليفون مليكه
-فهد : مين دي 
-مليكه : دي ملك
-مليكه : الو
-فاطمه ام مليكه : مليكه عامله اي ي حبيبتي طمنيني عليكي ببكاء
-مليكه : يماما اهدي وآلله انا كويسه وبخير
-فاطمه : فهد عامل اي معاكي 
-مليكه : كويس يماما بيسلم عليكي 
-مليكه بضحك وعملت كتم للصوت يفهد ابعد عشان اعرف اتكلم (مليكه نايمه ف حضنه وبيلعب ف شعرها )
-فهد :  فرحان بتوترها من قربه لا خليكي كده
-فاطمه : الو يمليكه انتي سمعاني
-مليكه بسرعه : اه اه يماما سمعاكي ملك اخبارها اي وبابا ومي بتيجي عندكم 
-مي اخدت التلفون من فاطمه كانت عندهم 
-مي: بزعل انا زعلانه منك كده متقوليش انك اتجوزتي 
-مليكه : والله كل حاجه جت بسرعه متزعليش انتي مش صحبتي انتي زي اختي ملك
-مي : طيب انا عايزه اشوفك
-مليكه : وانا عايزه اشوفك تعالي عندي
-مي : هشوف ماما كده كده جايين عند تيته ف القاهره قريب
-مليكه : ماشي يروحي هستناكي 
-مي : باي يقلبي ملك معاكي 
-ملك ببكاء :  مليكه انتي وحشتيني اووي تعالي يارب يخليكي 
-مليكه : بتحاول متبكيش
-مليكه : متبكيش كده كده هجيلكم قريب وبصت علي فهد بحزن وهو فهم قصدها ع الطلاق
-ملك : فهد عامل اي معاكي بيزعقلك؟
-مليكه : ببتسامه لا مش بيزعقلي وهو حنين جدا 
-ملك : ماشي يقلبي سلميلي علي تيته وخدي بالك من نفسك سلام يقلبي 
-مليكه : ماشي يحبيبتي مع السلامه 
-قفلت مليكه وبصت علي فهد لقيت بيضحك بخفه
-مليكه : ب استغراب بتضحك علي اي 
-فهد : هتعرفي بعدين وقال بما ان انهارده مش هروح الشركه فهنام شويه وغمز لمليكه وقال بضحك انزلي اشربي لبن ي اما هتنامي ف حضني
-مليكه : بكسوف منه قالت انا مش عايزه انام ومش عايزه اشرب لبن انا هروح اشوف تيته لسه هيمسكها جريت بسرعه منه وضحكت(ملكوش دعوه انتوا يسناجل😂♥️)
-مليكه : بتخبط علي الباب
-بدريه : اتفضل
-مليكه دخلت سلمت عليها وحضنتها
-بدريه : بخ*بث اقولك يمليكه مش هشوف حفيدي قريب
-مليكه : ضحكت واتكسفت وقالت كل حاجه نصيب ي تيته فضلوا يتكلموا وبعد شوية وقت دخلت مليكه الجناح دخلت غيرت
 هدومها ولبست تيشرت ب اللون الاسود كت وشورت قصير وجت تقرب لم فهد لقيته نايم
لسه هتقرب منه راح بحركه سريعه نيمها تحته وهو فوقيها
-مليكه : بضحك وتوتر.اه منك 
-فهد بضحك : هتشربي لبن ولا تنامي
-مليكه بكسوف وصوت واطي هامس : قالت خلاص هنام 
-فهد : ضحك علي كسوفها وبصلها وبص لشعرها وجس*مها وبحركه لا اراديه باس شفا*يفها ولقيها مش بتقاومه ف بتسم وبا*سها اكتر ويعدين خدها ف حضنه ونام


فهد صحي وبص على مليكه وباسها علي دماغها ودخل اخد شاور ولبس تيشرت اسود بنص كم يبرز عضلاته وبنطلون اسود وراح على اوضة التمرين فضل يلعب 
عند مليكه ..صحيت لقت فهد مش موجود دورت عليه ملقتهوش دخلت اخدت شاور ولبست ميني دريس اسود وطرحه اوف وايت وكوتش ابيض ونزلت تحت 
مليكه..داده لو سمحتي فهد فين
الداده..فوق يست البنات ف اوضه التمرين 
مليكه دخلت اخدت كوبابة عصير مانجا وطلعت فوق 
مليكه لقيت الباب مفتوح دخلت علطول ونادت علي فهد وفهد فاق علي صوتها
مليكه..انت بتتمرن بعصبيه لي كده
فهد..انا بتمرن كده وغمزلها عندك مانع 
مليكه..لا معنديش اشرب عصير 
فهد..طيب واقفه بعيد لي قربي تعالي 
مليكه قربت منه راح شدها وقعدها علي رجله
مليكه بكسوف..فهد 
فهد بضحكه خفيفه..نعم
مليكه..ابعد احسن حد يدخل علينا
فهد محدش هيقدر يدخل طالما انا موجود 
مليكه..طيب رجلك هتوجعك نزلني
فهد ..لا خليكي انا كده مرتاح وباس*ها بو*سه خفيفه على شفا*يفها
مليكه..بصت ف عنيه وضحكت
فهد.. تعرفي اني بحبها اووي
مليكه.. بكسوف اي هي
فهد.. غمازتك وباسها على خدها
مليكه.. احم نازله انا
فهد.. اقولك جهزي الشنط عشان هنمشي
مليكه.. هنمشي نروح فين؟
فهد.. هنروح الفيلا بتاعتي
مليكه..طيب وهنا
فهد.. مليكه جهزي الشنط ويلا
مليكه.. هنقعد هناك علطول ونسيب تيته
فهد..اه هنقعد هناك علطول ومراد مع تيته وسليم هييجي يقعد معاه وبعدين الفيلا قريبه من هنا
مليكه.. بهدؤ هنروح لي هناك
فهد.. عشان تبقى على راحتك تلبسي براحتك تفردي شعرك براحتك تضحكي بصوت عالي براحتك هتبقى بتاعتك
مليكه.. بفهد بس تيته اا
فهد بحده.. جهزي الشنط وهكلم تيته وجاي وراكي ي مليكه يلا
مليكه بتذمر.. طيب اووف
فهد نزل تحت لقي سته قاعده بتتفرج على التلفزيون
فهد.. ازيك يا تيته وباس ايدها ودماغها
بدريه.. يبكاش لسه فاكر ليك ست تسأل عليها من امبارح ومشوفتكش وأكملت بخب*ث باين عليها مليكه نستك ستك اللي ربتك وضحكت
فهد بضحك.. محدش يقدر ينسيني ستي دا انتي ست الكل وحضنها
فهد تيته عاوزك ف موضوع
بدريه.. خير يحبيبي
فهد هسيب الفيلا انا ومليكه وهنقعد ف الفيلا بتاعتي التانيه
بدريه.. ببكاء هتسيب ستك ي فهد
فهد. والله ي تيته عشان خاطر مليكه انا كنت مستحيل اسيبك وانتي عارفه كده بس مراد كبير مش صغير ومليكه مش هينفع تقعد قدامه بشعرها ولا ببجامه وكده انتي فهماني.
بدريه.. فهماك يحبيبي اللي يريحكم اهم حاجه تكونوا مبسوطين
فهد بأس ايدها وطلع ف الجناح دخل لقى ملك جهزت الهدوم بس هي لسه ف الحمام.
مليكه خرجت من الحمام لقيت فهد قاعد ع السرير باصص عليها وبعدين قام
مليكه كانت لابسه تيشرت كت رمادي قصير وشورت لحد الركبه اسود وماسكه فوطه بتجفف شعرها
فهد قرب منها
فهد.. مليكه
مليكه وهي بترجع لورا لحد م سندت ع الحيطه لف ايده حوالين وسطها وأيده التانيه بيشيل شعرها من ع وشها ويرجعه لورا
مليكه.. وهي بعيده عن العالم بسبب لمس*اته اللي بتوها.. ف هد فهد
فهد.. بص لشفا*ايفها وباس*هم بحنيه كأنه بنته خايف يجرحها
فاق على رنة تليفونه من صديقه سليم
فهد بغيظ.. الو يزفت
مليكه ضحكت وهربت منه
سليم..شكلي قطعت عليك يقلبي عليا النعمه انا جامد وضحك هههه
فهد.. اخلص عايز اي
سليم يعم تعالا ارحم البت شويه ههه
فهد بضحك طب اخلص سلام
سليم بضحك.. سلام يقلبي هههه.
فهد.. مليكه
مليكه.. نعم
فهد.. البسي بسرعه عقبال ما اخد شاور تكوني خلصتي لبس.
مليكه.. حاضر
اخد فهد شاور وبعد شويه طلع لبس قميص ابيض وبنطلون اسود وكوتش ابيض وحط من برفانه ولبس ساعته واخد الشنط لقى مليكه مستنياه تحت
تسريع الاحداث :سلموا على بعض وبعد عشر دقايق وصلوا الفيلا
فهد.. داده سميحه ي داده
داده سميحه.. ايوه يفهد يبني
فهد.. داده دي مراتي مليكه
داده سميحه الف مبروك يا بني
وباركت لمليكه وطلعوا فوق
فهد.. الفيلا عباره عن طابقين الطابق الاول غرفة المكتب ووو
والطابق التاني خاص بيا انا بس مسموح لداده سميحه بس اللي تدخلوا وانتي عشان مراتي
مليكه.. اكتفت بهز راسها
فهد ادخلي غيري وانا هغير ف الحمام التاني وهستناكي تحت
مليكه نزلت كانت لابسه إسدال.
فهد ب استغراب.. لابسه إسدال لي؟
مليكه.. لا عادي
فهد انا قولت نقعد هنا عشان تكوني براحتك تلبسي تفردي شعرك محدش ليه دعوه بيكي اطلعي غيري وانزلي
مليكه. حاضر 
مليكه غيرت ولبست تيشرت باللون الأسود وشورت لحد الركبه وحاطه ميك اب هادي جدا كانت قمر ونزلت تحت لقيت فهد قاعد ع السفر مستنيها
فهد.. فضل باصص عليها وكان بيبلع ريق*ه بصع*وبه جدا
فهد.. احم مليكه
مليكه من غير متبص عليه. نعم
فهد.. كلي انتي مش بتاكلي ليه واه هتشربي كوباية اللبن كلها
مليكه من غير تبص.. حاضر
مليكه كانت مكسوفه من بصاته ليها (ده جوزها حتى يسد نفسها😂♥️) 
فهد.. ارفعي وشك انتي مش بتردي لي
مليكه رفعت وشها فهد فضل باصص عليها لقى شفاي*فها وار*مه وحمرا جدا
مليكه اتوترت من نظراته وبحركه لا اراديه عض*ت على شفا*يفها
فهد.. بحده وزعيق مليكه اطلعي نامي
مليكه طلعت جري هي وبتبكي
فهد.. طلع وراها لقيها بتبكي
فهد شالها من ع الكنبه ونيمها ع السرير
فهد.. بحنيه خلاص ممكن تهدي
مليكه بتبكي
فهد عشان يسكتها بأ*س شفاي*فها وطول شويه(ملناش دعوه احنا😂)
مليكه.. بكسوف فهد بطل قلة أدب
فهد.. بضحكه عاليه.. انتي مراتي ع فكره وغمزلها بضحك
مليكه.. بكسوف منه انا عايزه انام
فهد.. لسه الوقت بدري
فهد بخب*ث خلاص نامي انتي وانا هروح الشركه
مليكه بسرعه.. لا خلاص مش هنام خليك قاعد معايا.
فهد ضحك ضحكه خفيفه على طفولتها
فهد.. تعالي ننزل
مليكه.. يلا
فهد نزل عند حمام السباحه وخلع هدومه وشد مليكه معاه.
مليكه بخوف وبكاء فهد طلعني انا مش بعرف اعوم
فهد.. اهدي يقلبي انتي ماسكه فيا لي كده سيبي رقبتي
مليكه ببكاء انا خايفه طلعني
فهد طمن مليكه وشويه شويه اتعلمت العوم بعد شوية وقت 
فهد شال مليكه وطلعها وطلعوا الجناح غيروا هدومهم
فهد.. داده ي داده
داده سميحه. ايوه يفهد يبني
فهد معلش ي داده طلعي العشا هنا
داده سميحه طلعت الاكل
مليكه تعالي يلا
مليكه هتقعد جنب فهد راح شدها وقعدها على رجله
مليكه بكسوف فهد
فهد.. نعم
مليكه.. نزلني انا هقعد جنبك هروح فين يعني
فهد لا هتقعدي على رجلي
بدأوا ياكلوا وفهد كان بياكل مليكه وبعد شويه خلصو
مليكه بملل.. فهد
فهد كان ماسك كتاب وبيقرا فيه
فهد.. نعم
مليكه.. الجو هنا ممل تعالي ننزل تحت نتفرج على فيلم
فهد.. ماشي يلا
نزلت مليكه وعملت كيك وفشار وعصير
مليكه فهد يلا
فهد.. حاضر
شغلو الشاشه واخدها ف حضنه وبياكلوا ويتفرجوا قضوا وقت حلو
فهد.. مليكه يلا نطلع الساعه اتنين
مليكه كانت بتنام على نفسها 😂🚶‍♀️
مليكه لسه هتقوم شالها فهد وطلع بيها حطها ع السرير وباس*ها ف شفايفها بحنيه وعلى دماغها وهي ابتسمت

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -