رواية اعاقتي ولكن هاجر وادم الفصل 36 و 37 و 38 بقلم ميرا ابو الخير

رواية اعاقتي ولكن هاجر وادم الفصل 36 و 37 و 38 بقلم ميرا ابو الخير


رواية اعاقتي ولكن هاجر وادم الفصل 36 و 37 و 38 هى رواية من كتابة ميرا ابو الخير رواية اعاقتي ولكن هاجر وادم الفصل 36 و 37 و 38 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية اعاقتي ولكن هاجر وادم الفصل 36 و 37 و 38 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية اعاقتي ولكن هاجر وادم الفصل 36 و 37 و 38


رواية اعاقتي ولكن هاجر وادم الفصل الاول 1 بقلم ميرا ابو الخير


رواية اعاقتي ولكن هاجر وادم الفصل 36 و 37 و 38


شادية بصراخ: بنتييي لااا ابوس ايدك الحقهاااا يا جماللل والنبي بنتي هتموت مني. 
جمال شدها لحضنه:  اهدي اهدي تعالي نشوف ادم. 
طلعت هي وهو يشوفوا ادم:  هو راح فين. 
جمال:  اكيد راح لهاجر مش هسيبها يا شادية. 
شادية بدموع وانهيار:  يارب احميهم يارب بنتي وعايلتي ياررررررررب. 
هاجر بتجري ع العربية واتصدمت لقت زهرة قاعدة ومبتسمه بخبث:  نورتي يا حلوة. 
هاجر بشهقه وبترجع لورا:  لا لا. 
زهرة نزلت ووقفت قدمها:  جاه وقت الحساب يا هاجر خدتي كل حاجه حظك بقا. 
هاجر بترجع لورا:  مش هتقدري. 
زهرة طلعت مسدسها:  هههه لا هقدر اوي. 
:  مش بسهولة دي. 
زهرة وهاجر للصوت:  ادم. 
ادم وقف قدم زهرة وخبا هاجر وراه:  كده كفايه  عليكي اوي يا ستي. 
عزت من وراهم:  عندك حق رجالتك خلاص تعيشي انتي. 
زهرة بغضب وشر:  لاااا مش هسيبكم تفلتوا من ايدي بالسهولة دي انا يلي هكسب مش انتو. 
ادم ببرود:  انتي لوحدك خلاص. 
زهرة بدموع تمثيل:  لا مش لوحدي يا ادم تبقا غبي لو فكرت اني لوحدي. 
ادم وقف قدمها:  غبي فعلا لو فكرت اسمعك اطلب لها البوليس يا عزت كفاية شر لحد كده. 
زهرة بضحك جنان:  ايوا البوليس هاته عشان يقبض عليا انا والسنيورة بتاعتك. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
ادم بعدم فهم:  قصدك ايه. 
زهرة بدموع:  هاجر السبب في موت ابوك يا ادم هي السبب هي يلي زودت الجرعه بتاعت الدواء وقت'لته بيهاااا. 
ادم بسخريه:  فاكراني هصدقك تبقي غلطانه. 
زهرة لهاجر:  كل دا ومخبيه عليه انك السبب في موت ابوه وقال بتحبيه. 
ادم ببرود  :  كدب. 
زهرة لهاجر بغضب:  اكيد هيكشف سرك وهيرميكي زي الكلا"ب انتي بتمثيلي علينا كل دا وانتي خبيثه. 
ادم شد هاجر لحضنه بارتياح والبوليس جاه واخد زهرة. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
رجع ادم وهاجر وعزت وفريد البيت. 
شادية جريت ع بنتها وخدتها في حضنها:  احمدك يارب احمدك يارب. 
هاجر ساكته. 
شاديه باستغراب: مالك يا بنتي. 
هاجر.. لارد. 
ادم بحنان:  سبيها يا ماما يلي حصل مش قليل والحمدلله خلص. 
عزت:  اخيرا هم وانزاح. 
هاجر بتعب:  هطلع ارتاح شويه عن اذنكم. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند علي وصل العمارة. 
طلع بسرعه لاقي مرميه لسه هتداخل العمليات شدها بغضب:  انتي اتجننتي. 
مريم بدموع زقته:  ايوا اتجننت سابني بقا. 
علي بغضب ضربها بالروسيه فقدت الواعي شالها ونزل. 
علي بتوعد:  ماشي يا مريم اما وريتك. 
ركبها العربية ومشي. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
بعد اسبوع. 
الاوضاع كانت هاديه جدا وادم مستغرب حالة هاجر بتسكت كتير ليه. 
في يوم هاجر رجعت متاخر وادم كان هيتجنن عليها. 
ادم بغضب:  اتاخرتي ليههه. 
هاجر بجمود:  عادي. 
ادم مسك ايديها بغضب: بقوووولك ايههه مش عايز استفزاز مالك. 
هاجر زقت ايديه:  كنت بنزل ابنك يا ادم مش عايزة ابقا ام لراجل انا قت'لت ابوووووه. 
ادم بصدمه: ايههههه انتي بتقولي ايهههههه. 
هاجر ببرود:  اه يا ادم ورفعت عليك قضيه خلع كمان ارتاحت. 
ادم بصدمة

هاجر ببرود: رفعت عليك قضيه خلع ونزلت ابنك يا ادم. 
ادم بصدمة:  قضيه خلع يا هاجر و طب ازاي انا مش فاهم حاجه. 
هاجر ببرود:  افهم مع نفسك المهم اننا خلاص هنتطلق وانا مش عاوزه منك حاجه. 
ادم بغضب طخخخخ كف بينزل ع وشها بيوقعها الارض. 
هاجر ببرود اكبر:  دا يلي تقدر عليه انا ماشيه. 
ادم شدها بقوة:  انتي ايهههه فيكييي ايهههه انتي واعيةةةةة يلي بتقوليههه. 
هاجر ببرود: واعية اوي. 
ادم بغضب وعصبيه:  انا عارف انه ابويا مات بس مش بسببك زهرة يلي امرت بكده عشان تلبسها فيكي بعد م كتب املاكه بس ابني ليههه يا هاجر ليههه. 
هاجر بصدمة:  يعني مش بسببي. 
ادم بدموع ونهيار قعد ع ركبته:  ليههه متبقيش انتي والدنيا عليا. 
هاجر نزلت وخدته في حضنها هو زقها بعيد عنه:  مش عايز حضنك مش عايز منك حاجه انتي ايه انا تعبان. 
هاجر بانهيار:  وانا مش تعبانه هاه رد عليا انا عملت كده عشانك عشان متكرهنيش اكتر. 
ادم بهدؤء:  ابني ملهوش ذنب. 
هاجر مسكت ايده وحطتها ع بطنها:  وانا مستحيل انزل حته منك. 
ادم بعدم تصديق: ا انتي حامل صح. 
هاجر بابتسامه:  اه فس ادم صغنونه هنا. 
ادم شالها:  متعمليش كده تاني. 
هاجر بحب:  خلاص اسفه والله. 
باسها بحب. 
طلع اوضتهم ونزلها بحب ع السرير. 
ادم بحنان:  غمضي عيونك. 
هاجر: اهو. 
ادم لسه هيحضر مفاجأة لاقي رسالة ع فون هاجر من علي . 
ادم بعصبيه... 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند جنة كانت بتجهز كتب كتابها وقلبها مش مطوعها. 
خطيب:  يلا يا جنتي عشان تبقي زوجتي اخيرا. 
: بس انا ليا راي تاني مينفعش تتجوز خطيبتي ولا ايه يا جنة. 
جنة بصت للصوت بصدمة:..... 

ادم بغضب:  ملكيش فيه حياتي وانا حر مش اتجوزتي علي خلاص بقا. 
علي بغضب:  الزم حدودك معها احسن لكككك. 
هاجر بزعيق:  كفايه انتو الاتنين فيه ايههه خلاص. 
مريم بانهيار:  انا مش عاوزه حاجه من حد كفايه كده. 
علي ببرود:  وانا بقا ليا كلام تاني. 
عند جنة. 
جنة بصراخ:  انت عبيط انا بحبه هوو. 
عزت ببرود:  خلصتي امضي. 
جنة بعناد:  مش همضي يا عزت انا مبحبكش. 
عزت بغضب زقها ع السرير ووو.... 
عند زهرة. 
زهرة بخبث:  نفذ جاه الوقت. 
الشخص:  والتمن. 
زهرة:  تجيب لي روح هاجر وادم تاخد نص الثروة. 
الشخص بطمع:  اعتبريه حصل. 
عند هاجر وقفه في البلكونه لاقت يلي بيصوب مسدسه عليها:  اتشهد''ي ع روحككككك. 
بتخض من شكله وطلقة بتصيب ووو.... 


انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-