رواية الامبراطور القاسي فريدة واسر الانصاري الفصل الثالث 3 بقلم يمني محمد

رواية الامبراطور القاسي فريدة واسر الانصاري الفصل الثالث 3 بقلم يمني محمد


رواية الامبراطور القاسي فريدة واسر الانصاري الفصل الثالث 3 هى رواية من كتابة ناني رواية الامبراطور القاسي فريدة واسر الانصاري الفصل الثالث 3 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية الامبراطور القاسي فريدة واسر الانصاري الفصل الثالث 3 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية الامبراطور القاسي فريدة واسر الانصاري الفصل الثالث 3




رواية الامبراطور القاسي فريدة واسر الانصاري الفصل الثالث 3



أسر...قولت مش عايز اسمع صوت 
فريده.. بدموع ابعد عني
أسر... لا لا انتي بتقول ايه  
فريده.. بدا صوتها بعلي ويعلي
قامت الهام ومرتضى مفزوعين من النوم على صوت ص*ريخ فريده
الهام.. في ايه ايه الا بيحصل استرها يارب
مرتضى.. لا ابنك المجنون هيم*وت البت في ايده
الهام.. طلب هنروح يعني ولا هنعمل ايه
مرتضي.. لا نفضل هنا لما البت تم*وت في ايده امشي قدامي يالهام تعالي نشوف في ايه
وطلعوا جري على اوضه أسر وفريده
اول ماااسر سمع صوت الخبط. حط ايده في رق*به فريده ونظر ليها نظره كلها غض*ب ورعب وقال
عارفه لو سمعت صوتك قدامهم هعمل فيكي ايه
فريده.. بدموع حاض
أسر.. قومي ادخلي الحمام تعدلي لبسك دا وتطلعي مبتسمه فاهمه
فريده.. وهي تحاول تقوم. حاضر
وفعلا دخلت الحمام الا في اوضتها تعدل ملابسها
وأسر راح يفتح لابوه وأمه
#الإمبراطور القاسي
أسر بهدوء متصنع... اتفضلوا في حاجه ولا ايه
الهام.. فريده فين وهي تدخل مسرعه الي الاوضه
أسر.. في ايه ياأمي داخله كده ليه هو انتي ناسيه ان النهارده دخ، لتي يعني مينفعش تكونوا هنا
مرتضى.... مراتك كانت بت*صرخ ليه
أسر.. عريس جديد بقا يابابا
مرتضى. والله وهو يضع يده على كتف أسر
عايز تقنعني انك مبسوط ومكنش ص*ريخ استغاثه
أسر.. ايه ياجماعه عريس ويحقلي كل شي
الهام.. مراتك فين
أسر... بوووه بقا ياماما هو انا انزل واسيبها مش عاجب وأفضل معاها مش عاجب
الهام.. سمعت صوت مايه في الحمام خبطت
فريده يافريده افتحي ياحبيبتي انتي كويسه
فريده. وهي تبكي على آخرها بس تحاول أن تهدي من صوتها ايوه ياطنط كويسه
الهام.. طاب اخرجي اشوفك علشان اطمن عليكي
فريده وهي تعدل ملابسها وتهدي من روعها وفتحت الباب
لقت أسر في وشها وينظر لها بتوعد
استجمعت قوتها وابتسمت وقالت نعم ياطنط
الهام وهي تقرب لها وتقول مالك يافريده
فريده.. أنا كويسه مفيش حاجه
وهي تنظر لأسر
الهام.. حست انها خايفه تتكلم قدامه
قالت امراتي متاخد أسر وتشربوا حاجه في الجنينه
أسر... ماما انا عريس  مينفعش كده
مرتضى... ولما انت عارف  خارج ليه
أسر......................... واديني جيت وانتوا مش مديني فرصه اقعد مع عرستي
الهام.. لو سمعت يامرتضي خذ أسر وانزلوا الجنينه شويه
ياما اخد انا فريده عندي الاوضه شويه
أسر. بع*صبيه. تبقى تتحرك كده من مكانها وتشوف الا هيحصل
مرتضى.. انت بتهددها  وانا واقف مش مكفيك انا مامتك ولا ايه
الهام.. انتي تجننت ياولد
أسر بعصبيه.. يووووه بع*صبيه انا زهقت بقا انا سيبلكم الاوضه والعروسه ونازل 
وفعلا سابهم ونزل
فريده.. بدموع وانهيار
الهام.. مالك يابنتي بس اهدي
فريده.. مفيش
مرتضى. طاب انا هنزل اشوف المجنون دا علشان تاخدوا راحتكم مع بعض
وخرج وسابهم في الاوضه
الهام. احكيلي يافريده مالك
فريده.. مفيش حاجه
الهام.. هو انا مش زي ماما الله يرحمها احكيلي ومتخافيش مش هقول لأسر حاجه
فريده. معرفش بيقولي كلام غريب كده محسسني اني ش*مال او جيه من الشارع
الهام.. لا لا اهدي بس يمكن تكوني فهمتي غلط. وبعدين ايه على وشك دا
فريده.. هو ياطنط
الهام.. يانهار مش فايت. الموضوع دا ميسكتش عليه
فريده.. لا ونبي انا خايفه يعمل فيه حاجه
الهام... متخافيش اهدي بس وارتاحي َمتخافيش
وسأبتتها وخرجت
وفريده قاعده على الكرسي خايفه
#بمني محمد 
في الجنينه
مرتضى.. مش كده ياابني محدش يعمل كده مع عروسته
أسر..ومحدش يجوز حد غصب عنه
على دخول الهام في الكلام
الهام بعصبيه على أسر.
مش دي فريده الا كنت ه*تموت وتجوزها ايه الأحصل
أسر. كنت لكن خلاص مش انا إلا اجوز واحده مق*ضياها
الهام.. وهي تض*رب أسر بالقلم اخرس َمتقلش عنها كده
البت اشرف من الشرف
على صوت كوثر الشغاله
كوثر.. أسر بيه في حد ساب لحضرتيك الطرد دا والجواب دا وقال محدش يفتحه غيرك انت
أسر. بغضب حد مين
كوثر.. معرفش مين
خد أسر فتح الطرد زاد جنونه وبعدين فتح الجواب اتجنن اكتر على صوت رنت تليفونه
وشخص بيقوله.. مبروك على مقلب العروسه انا اكسب الرهان المره دي يا أسر
وقفل السكه
وحدف الطرد على الأرض والجواب وقال ادي الهانم الا انتوا بدفعوا عنها
انصدم الجميع 
وطلع وشر الدنيا كله في وعيونه عند اوضه فريده

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -