رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثالث 3 بقلم ندي الشرقاوي

رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثالث 3 بقلم ندي الشرقاوي


رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثالث 3 هى رواية من كتابة ندي الشرقاوي رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثالث 3 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثالث 3 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثالث 3


رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير بقلم ندي الشرقاوي



رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثالث 3



أمير /مش امي دي ست بنت*******
نورهان بصدمه /اييييه
أمير /بصي هنعمل انا وانتي اتفاق وهحكيلك كل حاجة من الاول للآخر بس لو خونتي ثقتي هوريكي أمير تاني خالص
نورهان /وعد مش هقول لحد
أمير بهدوء /الحكايه بدأت لما عرفت انا بتخون ابويا ودا على كلامك من أربع سنين هيا مش امس دي ست وحشه كانت بتضربني وبتعذبني مع ان امي عايشه بس هيا كانت بتقول لبابا أمير مش عاوز يشفيها مع ان انا كنت عاوز اشوفها وياعالم هيا فين دلوقتي ما علينا عرفت انها بتخون بابا ورحت وشوفتها وقلتلها اني هفضحها ولبسها قضيه بس بعد ما نزلت وجيت اقول لبابا  بس يومها بابا كان تعبان اوي مقدرتش اقولها تاني يوم بعتت ناس كتير ضربوني بس كان ضرب يودي الموت وادي ياستي الحكاية
نورهان بعياط /ياااااه دا انت اتعذبت
بقلم ندا الشرقاوى 
أمير بابتسامه /انتي بتعيطي ليه
نورهان /علشان انت صعبت عليا وزعلت عليك
أمير بيمسح دموعها /طب خلاص بلاش عياط اي رايك نعمل عليهم لعبه
نورهان بحماس /اي هيا
أمير /هنقول اني لسه في الغيبوبه ومحدش هيعرف اني صحيت غيرك انتي
نورهان /ازاي بس انت محتاج علاج طبيعي وحاجات كتير علشان رجلت انت نايم اربع سنين
أمير /هظبط كل حاجه وانتي هتقوللهم انك عاوزة تخدي الجناح الاخير اللي هو بتاعي قبل الغيبوبه الجناح دا كبير اوي هنقدر نعمل فيه علاج طبيعي وكل حاجه وانا هكلم دكتور صحبي هيظبط كل حاجه
نورهان /اشطا  بس لو الست دي جت علشان تتطمن عليك هنعمل اي
أمير /تمنعها باي شكل لحد ما نعرف هيا ليه بتيجي بليل اوي كده
نورهان/okبص هنام دلوقتي وبكره هنظبط كل حاجه
أمير/ ماشي
نورهان /أمير هنزل اعملك شوربه خضار علشان انت عايش على المحاليل 
أمير /ياريت ياختي 
نورهان /في ثواني 
عملت شوربه خضار لأمير وطلعت 
أمير /معندكيش زوق 
نورهان بعدم فهم /نعم 
أمير /واحد طالع من غيبوبه مش المفروض تاكليني
نورهان /ماشي لما نشوف اخرتها 
وقعدت اكلته وخلصت 
نورهان /أمير ممكن اسالك سؤال 
أمير /اسألي يااخره صبري 
نورهان /عيونك دي ولا عدسات 
بقلم ندا الشرقاوى 
أمير /بذمتك واحد في غيبوبه اربع سنين هيحط عدسات 
نامي يابت 
ناموا وفي اليوم التاني 
***********************************
المجهول /ها عرفتي تحطيله الحقنه 
ام أمير /اه ادتهاله بس البت مراته شافتني وقلتلها اني بطمن عليه 
المجهول /حاولي تدهالوا انتظام 
*************************************
ولكن لم تعرف ان نورهان سمعت المكالمه 
في غرفه أمير ونورهان 
نورهان /أمير أمير 
أمير /نعم في اي 
نورهان /مرات ابوك كل يوم بتيجي تحطلك حقنه في المحلول بتاعك 
أمير بصدمه /اي طب هنعمل اي انا لازم اعرف هيا بتديني اي 
نورهان /انا هدخل اوضتها وهشوف هيا بتديك اي 
أمير /ماشي بس ادخلي وهيا بره وحاول تجيبي لي دكتور لاني حاسس اني تعبان 
نورهان /طيب 
********.    *******************
دخلت نورهان الاوضة وفتشتها ولقت علبه صغيرة صورتها وبعتها لوحده صحبتها وقلتلها تعرف اي هيا 
صحبه نورهان /ايوه عرفت هيا اي 
نورهان /اي هيا 
صحبه نورهان /............. 
بقلم ندا الشرقاوى 
صلوا على الحبيب المصطفى
نورهان /هااا دوا اي
صاحبه نورهان /الدوا دا بيوقف العقل وبيقلل تحرك جسم الإنسان
نورهان بصدمه /ايييييييه
صاحبه نورهان باستغراب /ايوه بس بتسالي ليه
نورهان /خلاص خلاص باي
دخلت نورهان عند أمير ودموعها تنزل بغزاره
وحضنته جامد
أمير /اي في اي مالك
نورهان /عاوزه تموتك ياامير
أمير /اي اللي انتي بتقوليه دا
نورهان /ايوة انا صورت الدوا وبعته لوحده صحبتي وقالتلي ان الدوا دا بيوقف العقل عن التفكير وكمان تحريك الجسم أمير احنا لازم نمشي من هنا ونرجع لما انت تخف ياله نمشي من هنا 
أمير /هنمشي اذاي انتي مش شايفه حالتي وكمان هنروح فين 
نورهان /اي حته انت اكيد عندك شقه اوي مكان نروحه 
أمير بتفكير /ايوة عندي شاليه في الغردقه بس هنطلع من هنا ازاي انا مش قادر اتحرك انا لازم اروح لدكتور بسرعه 
نورهان /سبني انا هرتب لكل حاجة بس لازم باباك يعرف اننا هنمشي وكمان يعرف انك فوقت 
أمير /معرش طب بصي دلوقتي انتي قلتي مرات ابويا طلعت بر البيت نادي بابا حالا 
نورهان /دقيقه 
طلعت نورهان من الاوضه الي اوضه والد أمير (أشرف) 
دق دق دق 
اشرف /تعالي يابنتي 
نورهان بتردد  /عمي ممكن تيجي اوضه أمير 
اشرف بخضه /أمير ماله أمير 
نورهان /تعال بس 
دخل اوضه أمير وكان أمير قاعد على السرير وبيضحك 
بقلم ندا الشرقاوى 
اشرف بعدم تصديق /بحلم اكيد خيال مش معقول 
أمير /اي ياحج اشرف 
اشرف /انت صحيت بجد 
أمير بابتسامه /اه الحمد لله 
اشرف بدموع /كنت فاكر اني هموت قبل ما تفوق 
راح حضنه وقعدوا يعيطوا الاتنين ونورهان وقفه بعيد 
أمير بيمسح دموعه /الحمد لله يابابا تعال بقا علشان نحكيلك كل حاجه 
بدأوا يحكوا كل حاجه بالتفصيل وأشرف مصدوم من اللي حصل ابنه في غيبوبه بسبب مراته ومراته عايشه معاه ٤ سنين وهيا خاينه 
أمير /كدا  قلنا كل حاجه بابا 
اشرف /لا رد 
أمير /بابا مالك رد 
اشرف بدموع /سامحني يابني انا السبب جبتلك واحده تعذبك في حياتك سامحني 
أمير /مسامحك والله بس انا ونورهان لازم نطلع من هنا قبل ما هيا ترجع 
اشرف /انا هطلب عربيه إسعاف عقبال ما تجهزوا 
بداو يحضروا كل حاجه ووصلوا الي الغردقه 
في الفيلا 
مرات اشوف (سوزان) /امال فين البتاعه اللي هنا 
اشرف بجمود وهو عاوز يقتلها /سافرت 
سوزان بصدمه /سافرت فين وازاي 
اشرف ببرود /سافرت هيا وأمير 
سوزان /ازاي يعني 
اشرف /سافروا لندن أمير يتعالج وممكن يرجع من هناك بيمشي على رجليه 
سوزان بصوت عالي /ازاي ابني يسافر منغير معرف 
اشرف بصوت عالي /الزمي حدودك دا ابني انا وانا اللي اتصرف 
سوزان بكذب  /من أمته ابني وابنك دا انا كنت بعملة احسن من
اي ام 
اشرف /اهو اللي عندي انا طالع 
بقلم ندا الشرقاوى 
******************
سوزان /الحق أمير سافر كده مش هعرف اديله الحقنه لازم نتصرف أمير لازم يموت 
المجهول بعصبيه /ازاي سافر اقفلي هتسرف 
*****************.   ***************
في الغردقه 
أمير /انا تعبان اوي رجلي مش حاسس بيها 
نورهان /لازم نكلم دكتور وتابع 
أمير تعب /كلمت واحد 
دق دق دق 
نورهان بقلق /مين جاي ويعرف اننا هنا 
أمير/ معرفش  شوفي مين 
ففتحت البات 
نورهان /ايوه مين 
الشخص /انا....... 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -