رواية لعبة الحب اميرة وادهم الفصل الـ 5 و 6 و 7 بقلم اسماء السرسي

رواية لعبة الحب اميرة وادهم الفصل الـ 5 و 6 و 7 بقلم اسماء السرسي


رواية لعبة الحب اميرة وادهم الفصل الـ 5 و 6 و 7 هى رواية من كتابة اسماء السرسي رواية لعبة الحب اميرة وادهم الفصل الـ 5 و 6 و 7 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية لعبة الحب اميرة وادهم الفصل الـ 5 و 6 و 7 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية لعبة الحب اميرة وادهم الفصل الـ 5 و 6 و 7


رواية لعبة الحب اميرة وادهم بقلم اسماء السرسي



رواية لعبة الحب اميرة وادهم الفصل الـ 5 و 6 و 7


ادهم ببرود: اولا عشان تتعرفي علي العيله ثانيا انا عندي مهمه وانت ي زياد خالي تيته تلبسك عشان هنمشي 
زياد بططفوله: هنمشي يبابا هيييي
اميره بتردد: انا.. انا ممكن اساعده 
ادهم بصلها بصه مفهمتهاش: انا نازل ربع ساعه القيكم انتو الاتنين جهزين فجاه سمعو صوت صريخ تحت 
اميره بخوف وهي بتوجهه كلامها ل ادهم: هو... هو في ايه 
ادهم ببرود وكأنه عارف مين ده: انزلي معايا واللي هقولك عليه تنفذيه بالضبط 
اميره هزت رأسها بخوف 
اميره وادهم نزلو وهما رفعين راسهم بثقه 
ادهم ببرود وهو بيحط ايده في جيبه: خير ي فهيمه كنتي عاوزه حاجه 
فهيمه بغل : فهيمه اكده اللااه يرحم لما كنت بتجولي ي حماتي ولا عروستك جوتك علينا هي لحجت 
ادهم وهو بيحط ايده علي خصر اميره وبيقربها منه وبيبتسم بسماجه: اصل اللي عليها العين والمراد نجول اي مارتي بجه واحنا عرسان جداد وانتي ست العارفين ولا البعيده مبتحسش 
فهيمه بغضب وحقد: الزم حدودك ي ولاد انت مبتكلمش عيله صغيره وبعدين انا جايه اخد ولد بنتي ومهنعود اهنيه واااصل 
ادهم بغضب: علي جثتي ي مرات عمي ابني مهيبعدش عن حضني واااصل
فهيمه بغضب: انا مهخلهوش يجعد مع الحربايه دي واااصل اللي تاخد واد من امه واهله مجمنهاش علي ولد بنتي واااصل 
ادهم بغضب: انتي لييييه مش جاااادره تفهميييي ان بنتككككك خلااااص ماتتتتت انتيييي لييييي مششش متقبلاه 
فهيمه بخبث وهي بتبص علي اميره: عاوز ولادك يبجي في حضنك ومهخدوش منيك عندي شرط 
ادهم وهو بيتنهد بغضب: اييي هوو 
فهيمه بخبث: تطلق اميره......... 


فهيمه بخبث وهي بتبص علي اميره: عاوز ولادك يبجي في حضنك ومهخدوش منيك عندي شرط 
ادهم وهو بيتنهد بغضب: اييي هوو 
فهيمه بخبث: تطلق اميره.........
ادهم بغضب: لاااا دي شكل فيوزاتك ضربو خااالص اتفضلي اطلعي من مطرود ومتعوديش هنا تاني 
فهيمه بصدمه وحقد: انتتت بتطردني من بيت بنتي وولادها يبن سليم وعشان مين عشان الحربايه اللي خطفتك من مراتك 
ادهم بغضب: انا مش بطردك دا بيتك بس اللي ميحترمش كرامه مراتي هجل منيه لان كرامتها من كرامتي ولاخر مره هجولك بنتك ماتت واتقبلي الحجيجه لان انا خلاص جربت ازهج انا طاالع 
ادهم بصوت عالي: اميررره ت
اميره فاقت من سرحانها وابتسمت: نعم ي ادهم 
ادهم حس بدربات قلبه تسارعت من نطق اميره اسمه 
ادهم ببتسامه وهو بينظر ل أميره: تعالي عاوزك 
اميره: حاضر 
اما كان في عيون بتنظر عليهم بغل وغضب وكره 
اميره طلعت ورا ادهم 
اميره وهي بتفتح الباب: نعم ي ادهم 
ادهم وهو بيقرب منها: الصراحه عجبتيني تمثيلك اقنعني انا شخصيا 
اميره بضحك لاول مره مع ادهم: لااا دي هوايه كده علي قدي 
ادهم وهو بيقرب منها اكتر:قولتيلي هوايه وفجأه رما نفسه علي السرير  
ادهم ببرود: هتيجي تتخمدي ولا هتنيكي وقفه انا ورايا مشاغل بكره 
اميره بصدمه من اللي كان من شويه بيهزر معاها ودلوقتي انسان بارد اي الشخص اللي بيتغير 180 درجة ده فاقت علي صوت ادهم 
ادهم: طفي النور 
اميره اتخضت من صوته وطفت النور ولسه هتنام جمبه لقت اللي فتح عنيه وبصلها
اميره اتخضت: اعاااا 
ادهم برفعه حاجب: اي شوفتي عفريت 
اميره بخوف: لا شوفتك انت 
ادهم قام: بتجولي اي 
اميره بخوف: بقول مشفتش حاجه 
ادهم: اممم اتفضلي 
اميره لقت اللي بيمد ايديه ببطانيه ومخده 
اميره: اي دول 
ادهم ببرود: لا دي لازوم انك هتنامي علي الكنبه انهاردا 
اميره بصدمه'؛ ايهههه....... 

ادهم ببرود: لا دي لازوم انك هتنامي علي الكنبه انهاردا 
اميره بصدمه'؛ ايهههه.......
ادهم: هو اي 
اميره: يعني ايه انام على الارض مش العكس ولا ايه 
ادهم ضحك بسخريه: انتي قاصدك انا اللي انام على الارض لااا يماما انسي يلاا خلينا ننام ورانا مشاغل بكره 
اميره: يعني ايه 
ادهم ببرود: علي الكنبه وشد اللحاف عليه ونام 
اميره قاعدت تبص علي الاوضه بزهق: يعني يارب اتجوز غصب عني ومشاكل اول مجينا وكمان انام على الكنبه وفجأه جي في بالها انها حامل حطت ايديها علي بوقها تكتم شهقتها 
اميره بخوف هامس: يارب خليك معايا انا خايفه اوي وانا هحاول اخليه ميقربش مني ايوه مش هخليه يقرب مني 
في الصباح 
اميره بتصحي علي ايد رقيقه صغيره بتلمس خدها 
اميره بتفتح عنيها بتبص بتلاقي زياد 
اميره وهي بتقوم ببتسامه وهي بتاخده علي رجلها: زيزو صباح الخير 
زياد: صباح النور ي طنط 
اميره: اممم بلاش طنط دي اي رأيك تقولي ماما 
زياد وهو بيقوم من علي رجلها وقال بغضب: انا ماما ماتت ومبقولش لاحد ماما 
اميره بستغراب: لي ي زيزو 
زياد: هو كده ولو سمحتي انزلي عشان تفطري معانا بيقولك بابا 
#ملحوظه زياد عنده 10 سنين وفاهم شويه 
اميره استغربت بس دخلت الحمام غسلت وشها ولبست وادت فرضها ونزلت بالاسدال وكان شكلها حلو اوى 
ادهم بصلها وهي انزله من علي السلم وللحظه سرح فيها بس فاق علي صوت ولدته سليمه 
سليمه بطيبه: تعالي يبتي اجعدي جمب زوجك 
اميره ابتسمت بود وقاعدت جمب ادهم وبصتله وادهم كمان بصلها وفاقو علي صوت كريمه بنت عمه 
كريمه بسخريه: اي ي چزيره العشاق انتو احنا علي السفره مش في شهر العسل 
ادهم بصلها ووجه كلامه لابوه: طب بمناسبه شهر العسل انا هنزل مصر عندي مأموريه وهاخد مراتي وابني معايا 
سليم ابوه: مأموريه اي يولدي 
ادهم بجديه: عرفنا إن فيه تجار مخدا"رت هعدو بضاعه فيها كوكا"يين وهيعادو علي الطريق الصحراوي 
سليم: ربنا معاك يولدي وترجعلنا بالسلامه 
ادهم: ربناا يخليك يبوي 
سليمه: خد بالك من روحك يولدي وترجعلنا بالسلامه 
ادهم وهو بيبوس ايدها: ادعيلي بس ي امي 
سليمه: أنت في كل دعواتي يبني هو انا ليا غيرك 
ادهم طلع واميره وزياد طلعو وراه
اميره بتسأل زياد: زيزو هو بابا بيشتغل اي 
فجاه جه صوت من وراها 


انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -