رواية سمراء احتلت كياني منة وسيف الفصل الـ 6 و 7 و 8 بقلم نورهان نشأت

رواية سمراء احتلت كياني منة وسيف الفصل الـ 6 و 7 و 8 بقلم نورهان نشأت


رواية سمراء احتلت كياني منة وسيف الفصل الـ 6 و 7 و 8 هى رواية من كتابة نورهان نشأت رواية سمراء احتلت كياني منة وسيف الفصل الـ 6 و 7 و 8 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية سمراء احتلت كياني منة وسيف الفصل الـ 6 و 7 و 8 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية سمراء احتلت كياني منة وسيف الفصل الـ 6 و 7 و 8


رواية سمراء احتلت كياني منة وسيف الفصل الاول 1 بقلم نورهان نشأت



رواية سمراء احتلت كياني منة وسيف الفصل الـ 6 و 7 و 8


وفجأة بيغمى عليها 
بتصحى ف مكان ضلمه وبتكون مخضوضه
منه: ااااه دمااغي اناا انا فين سيف انتا فين فجأة النور بيتفتح وتلاقي سيف مضر"وب ومغمي عليه
منه: سيف ي سيف قوم وبتلاقي واحد دخل عليهم 
مجهول: اهلا بيكي ي عسل دا احنا هنستمتع اوي صحي الولا دا
بيدلقو مايه ع سيف عشان يفوق وبيفوق
سيف: اااه ي ولاد الكل"ب ي اوس"اخ مش هسيبكو ولا هسيبك ي عمي مش هسيبك
كاظم: مش هتسبني ازاي ي ي ابن اخويا وضحك ممكن احزنك ع السنيوره بتاعتك
سيف: مراتي ملهاش دعوه ب اللي بينا انتا فاهم
كاظم: لا ليها مش بقت حرم سيف السيوفي تبقا ليها دعوه
سيف: قولتلك ملهاااش دعووه ب اللي بينا وبيحاول يفك نفسو
كاظم بنظره شريرة: لا ليها وهحزنك عليها وعلى شرف"ها كمان اي رأيك
سيف بغضب: قووولتلك مللهااااش دعووووه باللي بيناااا انتا عبيط
كاظم: خدها الاوضه ي ساهر وانتا عارف هتعمل اي
ساهر بضحك: عيوني وشال"ها غصب عنها
منه بصر"اااخ: سيييف الحقنييييييي
سيف: لو لم"س منها شعره همو"تك ي كاظم همو"تك
كاظم: هو مش هيلمس شعرها متخافش وضحك
سيف: يوولاااد ال****** 
كاظم طلع من اوضه سيف
عند منه
منه: ااابعددد عنيييييي
فجأة لقت سيف فاكك نفسو وبيض"رب ساهر
سيف بقلق: انتي كويسه
منه واترمت ف حضنو: ك كاان هيعممل فياا حاجه ي يسيف
سيف: اهدي طيب اهدي هنمشي من هنا بس اهدي
منه: انا عايزه اروح بيتنا
سيف: هنروح متقلقيش
ولسه بيحاولو يهر"بو
لقو كاظم ف وشهم وساهر معاه وباين عليه علامات الض"رب
كاظم: هو انتا فاكر نفسك هته"رب 
سيف: قولتلك الي بينا مراتي ملهاش دعوه بيه
كاظم: الي بينا لازم ينتهي ي سيف بس هينتهي ب مو"تك وطلع مس"دس وضر"ب طلقه بس مجتش ف سيف
سيف بصر"ااااخ: منننننه

سيف بصر"ااخ: مننننننه
وفجأة بت"قع ع الارض
سيف بغضب شديد: و رحم"ه امي م هسيبكو ف حالكو يولاد الك"لب ي ********* 
كاظم ضحك ضحكه شريرة وقال: يلا ي رجاله
سيف شال منه وراح بيها المستشفي
سيف بصوت عالي: دكتووووووره
الدكتور جيي
سيف مسكو من رقب"ته: بقول دكتوره انتا مبتفهمش
الدكتور بخوف: حاضر ي سيف بيه
الدكتوره: خدوها اوضه العمليات بسرعه
بعد 3 ساعات بتطلع الدكتوره
الدكتوره: الحمدلله هي احسن دلوقتي بس محتاجين د"م بسرعه لانها خس'رت د'م كتيرر ف محتاجين
سيف: انا انا هنزل هتبرعلها
الدكتوره: ياريت بسرعه بس حضرتك 
سيف نزل الاوضه الي هيسحبو منو فيها د'م
سيف: هاا نفس الفصيله
الممرض: اه ي فندم
سيف طلع جري ع فوق
سيف: امسكي انقذ'يها يلا
الدكتوره بخوف: حاضر ي فندم
بعد مرور ساعه
الدكتوره: المدام فاقت تقدر تدخلها
سيف: تمام
سيف دخل الاوضه عند منه
سيف بقلق: انتي كويسه
منه بتعب: ااااه ااه كويسه ولسه جايه تتعدل قامت دايخه
سيف: انا هعدلك استني وقال كده تعرضي حياتك للخ"طر ي منه
منه: كله عشانك واكملت هو ليه بيكر"هك الكر"هه دا كله ي سيف
سيف: زي م قولتلك عشان الورث
منه: ورث يخليه عايز يقتل ابن اخوه 
سيف: عمي كل"ب فلوس يعني مش مهم يتقل مين حتى المهم الفلوس عندو
منه: انا ي سيف وانا الكل'ب ده طلعني فوق شوفت حاجه غريبه
سيف: مفهمتش
منه: شوفت كريم صاحبك الي انا اعرفو دا
سيف بغضب:كرييم طيبب ماااشي وقام طلع الموبايل بتاعو
سيف بشك: انتا فين ي كريم
كريم بتوتر: انا

سيف بشك: انتا فين ي كريم
كريم بتوتر: انا ا انا انتا بتسال ليه يعني
سيف: هو اي الي بسال ليه متقول انتا فين وخلصني
كريم:انا ف البيت
سيف بشك اكتر: ف البيت طيب ماشي وقفل
سيف بغضب: بيكدب عليا بيكدب ع اعز اصحابو
منه بتعب: طيب اهدي طيب ومتزعلش
سيف: ارتاحي انتي طيب وانا هعمل مشوار وهجيلك مش هتأخر
منه: طيب خلي بالك من نفسك
سيف بابتسامه: حاضر
(جماعه انا مبسوطه وكأني انا بطله الروايه😂😂) 
سيف راح البيت عند كريم 
سيف: افتح ي كريم وقعد يخبط كتيرر بس محدش فتح 
طلع موبايلو واتصل عليه تاني
سيف: انتا فين قوولت
كريم: مقولتلك ف البيت ي سيف في اي
سيف: كددددب انا عند البيت تقدر تقولي حضرتك مدام ف البيت مبتفتحش لي
كريم بتوتر: مهو مهو
سيف:مهوو اي ي كريم قولي انتا فين
كريم: ف المكان الي بنسهر فيه
سيف:تمام جايلك
وقفل
كريم قام بسرعه و راح المكان الي بيسهرو فيه
وصل و سيف وصل
سيف بشك وخبث: انتا عرفت منين ان عمي جي ي كريم
كريم بتوتر اكثر: اصل يعني
سيف قام ومسكو من رقب'تو: اصللل ايييييي وفجأة بيلاقي عمو قدامو
كاظم: ي اهلا بيك
كريم راح وقف جنب كاظم
سيف: انتا ي كريم انتا الي تعمل كده
كريم ببرود: اه انا الي اعمل كده
سيف ولسه هيض"ربو
كريم: اوقف عندك 
سيف: ليه لييه ي كريم
كريم: عشان عندك كل حاجه وانا لا عشان كل حاجه بتتمناها كانت بتجيلك الا انا
سيف بصدمه: اي الح" قد ده كله
كريم: انا بقيت اتمنالك الم"وت ي سيف وانتا لازم تم"وت طلع مسد"س من جيبو ولسه هيض"رب وفجأة
ماهر ابو سيف بيدخل
سيف: انتا عرفت المكااان منين
ماهر: مش مهم المهم انك تمشي وانتا ي كاظم هديك حقك
كاظم: كده احبك سيبهم يمشو يبني
مشيو 
ماهر: انتا كويس
سيف: هو اي الي انتا قولتو ده جوا
ماهر: عمك تاج"ر مخد"رات وبيتاج"ر ف الاع"ضاء ولازم نكشفو
سيف بصدمه: 


انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-