رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 6 و 7 و 8 بقلم عائشة احمد

رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 6 و 7 و 8 بقلم عائشة احمد


رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 6 و 7 و 8 هى رواية من كتابة عائشة احمد رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 6 و 7 و 8 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 6 و 7 و 8 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 6 و 7 و 8


رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي بقلم عائشة احمد



رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 6 و 7 و 8


في احد العمارات ف الاسكندريه تستيقظ مي صديقه مليكه 
مي..يماما يماما 
منه ام مي.. بس يهبله بتزعقي لي 
مي..بابا قال امتي العربيه هتيجي تودينا عند تسته
حامد ابو مي مش كويس وطما*ع جدا 
حامد..ف الليل يختي هتموتي عشان تروحي هناك بس انا عارف لي 
مي..بخوف وبكاء منه دخلت الاوضه
منه..دخلت عليها وخدتها ف حضنها وبعد شويه طلعت من جوه 
منه سابت مي ومي فضلت تبكي افتكرت من تلت سنين حصل معاها اي 
فلاش بااك 
..الو وحشتيني ي مي 
مي .بحده لو سمحت ملكش دعوه بيا تاني خالص وانسي وحده اسمها مي 
..بضحك مي متهزريش معايا انتي مش بتستحملي هزاري وفضل يضحك
مي..انا بكرهك وعلفكره خطوبتي قريب تعالي خد شبكتك متلزمتيش وقفلت ف وشه وبعدها انهارت من العياط يارب انت بحبه لي بابا يعمل كده انا مش عايزه أتجوز ابن عمي يارب وفضلت تبكي
..لا مي اكيد بتهزر مستحيل تعمل كده هي عارفه انا بحبها قد اي وفضلي يبكي انا هروحلها دلوقت
..بيخبط أم مي فتحتله خد يبني حاجتك كل شي قسمه ونصيب
..ببكاء طنط لو سمحتي انا عايز اتكلم مع مي زق الباب ودخل لقيهم بيقروا الفاتحه بتاعت مي وقعد يزعق 
..مي انا بحبك متعمليش فيا كده 
ابن عم مي اللي هيخطبها..ضربوا وكلهم اتلموا عليه وضربوه وهو مش بيقاوم هو بيبص عليها وهي بتبكي
وبعد كام يوم حاول يتواصل مع مي بس هي رافضه وبعد مده بعد عنها ومتعرفش عنه اي حاجه 
باااك
مي ..خلاص انا هروح عند تيته واكيد هو مش هيكون هناك واكيد عاش حياته دلوقت وميعرفش إني من غيره بموت اااااه يوجع قلبي فضلت تبكي لحد منامت
نروح عند مراد 
مراد بيرن على فهد
فهد..بنوم الو 
مراد..فهد انت مشيت لي انت زعلت عشان هزرت مع مليكه مليكه زي اختي والله 
مراد ..بصوت مخنوق فهد ارجع البيت من غيرك ملهوش لازمه
فهد..اهدي ي مراد وبعدين ياخي مهشوفك ف الشركه ده انا مش طايقك ياخي بضحك 
مراد..فاهمك انا يباشا وضحك..شكلك مقطع السمكه وديلها 😂
فهد.. بضحك ابو رخامتك افصل 😂
فهد قفل مع أخوه وبص لقي مليكه لسه نايمه 
فهد..مليكه حبيبتي قومي 
فهد ..مليكه يلا قومي وبا*سها علي شفا*يفهأ 
مليكه اول م حست بيه با*سها خبت وشها ف المخده وضحكت
فهد بضحك عليها..يلا قومي 
مليكه..بكسوف اديني قومت 
فهد ضحك علي شكلها كان شكلها حلو شعرها نازل علي وشها 
فهد مسك شعرها وحطه ورا ودنها وقال بخبث..وحشتيني وغمز
مليكه بتوتر انا نايمه فحضنك اهو وبع
مليكه لم تكمل كلامها وقاطعها فهد ببو*سه علي شفتي*ها وهي اتجمدت ومعرفتش تعمل اي ♥️
فهد بعد عنها بصعوبه ومش قادر يتنفس وهي كذالك
فهد حب يفك كسوفها . .احم خدي شاور 
مليكه..قامت جري منه 
فهد ابتسم عليها فهد انا مستحيل اسيبها مقدرش ابعد عنها انا بحبها ياريت تكون بتحبني زي مبحبها 
فاق فهد لنفسه ودخل اخد شاور ولبس بدله من اللون الاسود وقميص ابيض وجزمه سوده ولبس ساعته وحط من برفانه وصفف شعره وكان قمر (عيب😂♥️) ونزل تحت 
مليكه.خلصت ولبست كاش بيتي من القطن لونه اسود وحطت مرطب علي شفايفها وفردت شعرها و نزلت لقيت فهد قاعد مستنيها
مليكه.. بصوت ناعم .فهد انا افتكرتك مشيت
فهد ..بص عليها وهو مغيب عن الوعي قام وقف قدامها وبيبص عليها من اول شعر لحد رجلها 
مليكه بكسوف وتوتر..لو فضلت باصص كده كتير انا هروح عند تيته
فهد..تيته مين انا مستحيل اسيبك تروحي ف اي مكان وبدا يق*بلها علي شفت*يها 
مليكه..فهد ابعد حد من الخدم يشوفنا
فهد..وهو باصص عليها شفاي*فها الح*مرا والوا*رمه وقال بصع*وبه انتي مراتي
مليكه..بضحك علي منظره وقالت فهد أرجع زي الاول في اي مالك كده
فهد..ضحك عليها 
فهد..داده فين الاكل 
داده سميحه اهو يفهد يبني اتفضل 
فهد شد مليكه علي رجله وبدا ياكلها وبعد شويه خلصوا اكل 
فهد .باس مليكه علي راسها ومشي


بعد دقايق وصل فهد الي الشركه
السكرتيره.. فهد باشا أسد الرفاعي مستني حضرتك جوه
فهد.. بخب*ث الله احلوت كده هاتيلي قهوه ساده
السكرتيره.. امرك يباشا
دخل فهد جوه وجد أسد الرفاعي ضحك بمكر
أسد الرفاعي ٤٥ سنه بيكره فهد جدا وحاول يقتله اكتر من مره وهو منافس ليه ف الشغل بس فهد عارف
فهد.. أسد الرفاعي منور وبصله بسخريه
أسد.. فهد باشا قام وقف مد ايده 
فهد ..بصله ومرضيش يمد ايده 
اسد بكره..احم وقعد
فهد.. تشرب حاجه ي أسد باشا
أسد بمكر.. لا 
فهد بمكر..خير يباشا شايفك جاي 
اسد..لو ترضي عننا يباشا ونبقي شركاء ونملك السوق كله لوحدنا 
فهد..معلش انا زي الفريك محبش شريك
اسد..طيب م نت مشارك سليم الاسيوطي 
فهد..سليم ده اخويا زي مراد 
اسد بغضب ..ماشي يواد الجارحي هنتقابل تاني
دخلت سكرتيرة فهد ..القهوه يباشا 
فهد بغضب ..مش عايز زفت اطلعي بره
فهد بزعيق وقام وقف..اسمع يواد الرفاعي انت ف شركتي وانا مش عايز اقل منك لكن انا باشاره واحد مني شركتك تكون واقعه ف الارض وبعدين قعد ببرود وقال وانت عارف الحبايب الف ويتمنوا اكلمهم بس 
اسد بخوف من فهد عشان عارف فهد يقدر يعملها..يباشا انا مقصدش محنا حبايب واتمني تشاركني
فهد..شرفت  ي اسد باشا و سلامي لرفاعي باشا وبص علي الورق
اسد مشي وهو مش طايق نفسه وبيتوعد لفهد
بعد شويه دخلوا سليم ومراد 
سليم.. سمعت ان اسد كان هنا
فهد بضحك..عايز يشاركني ميعرفش مين فهد الجارحي
مراد..عندنا عشا مع الوفد الإيطالي ف الليل
فهد..جهز كل حاجه 
مراد..تمام اطير انا بقي
سليم..بغمزه ..امبارح لما رنيت عليك كنت بتعمل اي وضحك 
فهد..وانت مالك ي بارد 
سليم..قول بس 
فهد..أمشي من قدامي ي سليم بدل م العب ف وشك ده 
سليم ..بضحك ماشي يعم يبختك وغمزلوا
فهد رن علي مليكه
مليكه..الو
فهد بحب..وحشتيني
مليكه..امم وانت كمان وحشتني 
فهد بضحك.بتتكلمي بجد
مليكه..عندك شك
فهد..لا خالص بتعملي اي 
مليكه..قاعده لوحدى امسك الفون شويه وانزل شويه 
مليكه..فهد 
فهد..عيونه 
مليكه بكسوف ..قربت تخلص ولا لسه
فهد عايز يوترها..بتسالي لي 
مليكه..لا عادي بسال 
فهد بمكر..مش هاجي دلوقتي خالص وكمل بخبث..وبعدين انا لسه سايبك من كام ساعه اي وحشتك بالسرعه دي وضحك 
مليكه..ي فهد بطل رخامه هفصل 
فهد بحب ..هقفل انا دلوقت عشان مش فاضي ومش هتاخر
مليكه..تمام سلام
فهد ..سلام ي مليكتي ♥️
مليكه بكسوف..مليكتي؟
فهد..امم سلام 
قفل فهد وضحك علي طفولتها  
مليكه قفلت مع فهد وفضلت تضحك
مليكه هدخل اخد شاور..بعد شويه مليكه طلعت من الحمام وفضلت تضحك علي منظرها (مليكه لقيت قميص فهد لونه ابيض لبسته اكيد هيتاخر ومش هيشوفني بيه) سرحت شعرها وعملته كحكه ورفعته لفوق وحطت ميك اب هادي خالص ونزلت تحت 
مليكه مسكت التلفون شويه وبعدين سابته وقالت اما اقوم كيكه بالشكولاته وفعلا دخلت المطبخ وبدات تعمل 
اما عند فهد خلص شغل واخد حاجته ونزل من الشركه بعد دقايق وصل الفيلا دخل وسمع صوت مليكه ف المطبخ دخل واتصدم منها فضل واقف بيبص عليها وعلي منظرها اللي يدوخ من كتر م هي حلوه 
مليكه كانت بتغني 😅♥️🚶‍♀️
ملكه..حبه جنه انا عشت فيها
قربه فرحه حلمت بيها ♥️
دا اللي بيه احلو عمري ♥️
ده اللي هديلوا عمري♥️
لسه بتبص وراها لقيت فهد بااصص عليها 🥰 هي اتصدمت وبصت علي نفسها وعلي منظرها والشبشب الفرو اللي لبساه ف رجلها (ي كسفتك ي حازم😂)
فهد بدا يقرب منها وهي متجمده مكانها 😅♥️ 
مليكه ..بصوت عالي مراد وراك ي فهد
فهد..بص وراه مفيش حد وهي لسه هتجري راح مسكها
فهد..بضحك بتضحكي عليا وحضنها بعد عنها وبا*س شف*ايفها بحنيه وبعد شويه 
مليكه بكسوف وتوتر..فهد ابعد حد هيدخل 
فهد بحب..محدش هيدخل طالما انا موجود
مليكه..طيب سيبني عشان اكمل الكيكه
فهد..هسيبك بشرط
مليكه..امم قول عايز اي انا فهماك وضحكت بصوت عالي 
فهد..ضحك..متفهمنيش غلط انا مش عايز غير بوسه 
مليكه قربت منه وباسته ف خده 
فهد ..اي هو ده 
مليكه فاهمه هو عايز اي بس قالت بستعباط..اي 
فهد..هو انتي بتبوسي ابن أختك 
مليكه..فهد خليني اكمل اللي بعمله
فهد..مواافق هقف معاكي بس غنيلي 
مليكه..لا مش هغني وطلعت لسانها 😂♥️
فهد..مليكه اهدي انا علي اخري
مليكه..بضحك انا عملت حاجه 
فهد طيب غني بصوت واطي وحضنها من ضهرها
مليكه بدات تغني بصوت واطي وكان حلو جدا
حبه جنه انا عشت فيها ♥️
قربه فرحه حلمت بيها ♥️
دا اللي بيه احلو عمري ♥️
دا اللي هديلوا عمري ♥️
ياما ليالي بستني وكملت لاخر الاغنيه وفهد باسها من رقبتها
مليكه..ابعد يلا
فهد شال مليكه
مليكه.. فهد نزلني
فهد.. تؤ مش هنزلك طلع بيها فوق وو

فهد بدا يب.وس مليكه وهي متوتره من قربه منها للدرجه دي وايده اتجراءت عليها وبدا يفك زراير القميص اللي لابساه مليكه وهو مش حاسس بنفسه اصلا 
مليكه بضعف..فهد ابعد.
فهد ..مش قادر 
مليكه ببكاء..ابعد مينفعش 
فهد ..بصلها وهو ساكت
فهد..ليه كل م اقرب منك تقولي ابعد مش عايزاني المسك
مليكه ببكاء ..هو انت بتحبني اصلا انت مغصوب عليا وكملت بتريقه ي فهد باشا انت ناسي ان جوازنا علي الورق؟ حبت تشوف رد فعله .فقالت
انا لسه صغيره عندي ٢٠ سنه يعني ف يوم هنطلق وهتجوز واللي هتجوزه هكون بحبه وهكون بتمني ان محدش يلمسني غيره 
مليكه كانت بتقول كده ونفسها يرد عليها وتشوف رد فعله وف نفس الوقت خايفه منه 
فهد مش مصدق اللي هي بتقوله مش مستوعب انها جابت سيرت الطلاق اصلا وأنها هتحب واحد غيره
فهد بغضب .مليكه اخرسي مسمعش صوتك ومره وحده زق.ها ع السرير وباس.ها بعنف شديد جدا بعد ثواني بعد عنها وقال
فهد بغضب عامي..مليكه اطلعي مشوفشيييي وشك واياكي تجيبي سيرت الطلااااق علي لسانك
مليكه..واقفه بتبكي وخايفه منه
فهد..بقولك اخرسسي اطلعيييي بره بسرعه مش عايز اندم علي ردة فعلي وبعدين بص عليها وعلي القميص الل زرايره مفتو.حه وقال بخب.ث ولا شكلك عاجبك اللي كنا بنعمله فهد بدا يقرب منها وهي بتعيط ولسه هيلمس.ها زقته وطلعت تجري علي الحمام
فهد بغضب..كسر كل حاجه ف الجناح ومليكه سامعه صوت التكسير بره وخايفه منه بعد شويه سمعت صوت باب الجناح بيتقفل اخدت شاور ولبست اسدال وبصت علي نفسها لقيت عنيها وارمه من كتر البكاء ومكان شفايف.ها لونهم أزرق
مليكه طلعت من الحمام اتفاجاءت لقيت الجناح كل مكسر وكل حاجه مرميه علي الارض 
فهد خرج من الفيلا وهو مش طايق نفسه اخد العربيه بتاعته وساق ب اقصي سرعه وراح عند جدته 
فهد دخل لقي جدته قاعده
فهد بتعب ..ازيك ي تيته 
بدريه ..ازيك ي حبيبي وحضنته وباسته
بدريه..فين مليكه ي فهد
فهد ..في الفيلا انا جيت بس اطمن عليكي 
بدريه..بقلق ..في اي يبني انت كويس مليكه حصلها حاجه
فهد..انا مش قادر اتكلم دلوقت هطلع ارتاح شويه وبعدين نتكلم 
بدريه..والدموع ف عنيها ..فهد يبني ابوس ايدك في اي اي اللي حصل
فهد خاف عليها راح حضنها وباس ايدها ودماغها ..مفيش حاجه اتخانقت انا ومليكه 
بدريه..اي اللي حصل
فهد هطلع ارتاح شويه وبعدين نتكلم 
فهد سابها وطلع نام علي السرير بتعب 
عند مليكه نزلت تحت
مليكه..داده لو سمحتي خلي حد يطلع ينضف الجناح فوق 
داده ..حاضر يبنتي 
مليكه..داده فهد فين
داده ..خرج هو مش طايق نفسه وعمال يزعق 
مليكه..خافت عليه طلعت فوق رنت عليه بس تلفونه سايبه ورنت علي جدتها 
مليكه..ازيك ي تيته
بدريه..ازيك ي مليكه يحبيبتي 
مليكه ببكاء ..تيته فين فهد
بدريه ..اهدي ي حبيبتي هو هنا بس طلع يرتاح فوق شويه
مليكه ببكاء ماشي ي تيته
قفلت مع جدتها وقعدت علي الارض بتعب وفضلت تبكي 
بعد ساعتين 
صحي فهد بتعب ونزل تحت 
فهد..تيته انا ماشي 
بدريه..فهد انا عايزه اتكلم معاك شويه 
فهد. حاضر
بدريه .فهد أنت مش صغير يولدي انت كبير وانا غصبتك تتجوز بنت عمتك عشان انت كبرت واللي قدك مخلفين مينفعش تتعامل معاها كده دي اصغر منك ب ١٠ سنين واهلها بعاد عنها واتجوزتك بسرعه و
فهد..تيته لو سمحتي دي حياتي وانا حر ودي مراتي أعمل اللي انا عايزه 
بدريه بغضب..لا مش حر دي بنت بنتي وزي م انت غالي عليا هي غاليه عليا وهي مسئوله مني انا اللي جبرتك تتجوزها
فهد..تيته عايزه اي دلوقت
بدريه ببرود..تطلقها 
فهد..بصلها وخرج من الفيلا راح الشركه بتاعته 
فهد وصل الشركه ووشه ميبشرش بالخير
فهد للسكرتيره..مراد وسليم فين
السكرتيره..كل واحد في مكتبه حضرتك
فهد..تبعتيهملي حالا
السكرتيره .بخوف حاضر يفندم
فهد..دخل مكتبه ورمي كل حاجه من عليه بغضب وبعدين قعد على الكرسي بتعب 
بعد شويه دخلوا سليم ومراد عليه وبصوا بصدمه علي الأرض جريوا عليه 
سليم بخوف ..فهد انت كويس 
فهد ببرود من بره عكس النار اللي جواه ..كويس اقولك عندنا عشا مع  الوفد الايطالي الساعه كام 
مراد بغضب .في اي مالك رد علينا انت كويس المكتب مالوا كده رامي كل حاجه علي الارض لي كده فهمنااا 
فهد بغضب..انت ازاي تكلمني كده اتعدل ي مراد بدل م قسما بالله اعدلك
مراد بغضب..انا ماشي
فهد..رد عليا انت كمان الموعد الزفت الساعه كام
سليم..قرب منه وحضنه جامد اووي .اهدي في اي اتكلم طلع كل اللي جواك انا عارفك اكتر من نفسك اتخانقت انت ومليكه مش كده 
فهد خضن سليم اكتر ..
فهد..انا تعبت منها ومن عنادها اول ما اقرب منها زي ميكون مش جوزها
سليم..انت غلطان هي مش متعوده عليك اصلا وبعدين انت ناسي انت قولتلها اي اصلا يوم الفرح انت كسرت فرحتها ي صاحبي 
فهد..غير الموضوع ميعاد الوفد الساعه كام 
سليم..الطياره اتاخرت ومش هييجو انهارده هيوصلوا بكره
فهد ..احسن بردو 
سليم..روح انت يفهد وانا هقعد مكانك 
فهد..لا مش هروح
سليم..انا ماشي
بعد ساعات كل اللي ف الشركه مشيوا م عدا فهد لسه بيشتغل وبيطلع كل طاقته وعصبيته في الورق اللي قدامه بعد شويه قام فهد رجع الفيلا بتاعته بعد دقايق دخل الفيلا لقي مليكه قاعده علي الكرسي 
مليكه اول م شافت فهد طلعت تجري عليه وحضنته جامد اووي وبدات تعيط 
مليكه..فهد ابوس ايدك انا اسفه متزعلش مني فهد انا كنت عايزه اشوف رد فعلك مش اكتر 
فهد ببردو ..خلصتي انا طالع انام 
مليكه ببكاء..متعملش كده
فهد اتجاهل كلامها وطلع فوق دخل اخد شاور وخرج عاري الصدر وكان لابس بنطلون بس
مليكه..فكرت كتير طلع وبعدين طلعت
فهد اتجنبها خالص 
مليكه دخلت الحمام أخدت شاور هي كمان ولبست تيشرت كت وشورت قصير وجت تقرب لم فهد راح عدل وشه بعيد عنها
مليكه ببكاء .فهد لو سمحت
فهد كان قي نار جواه بسبب دموعها بس بيمثل البرود عليها
فهد اطفي النور لو سمحتي 
مليكه فعلا طفت النور ونامت جمب فهد علي السرير 
بعد شويه
فهد.في اي مالك عماله تتحركي لي مش عارف انام 
مليكه..علي وشك البكاء..مش عارفه انام وقالت بعياط فهد خليني انام في حضنك انا دايما بنام في حضنك عشان خاطري
فهد بغضب..قولتلك 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -